Адреса

79010, м. Львів, вул. Пекарська, 69

Телефон: +38 (032) 275-59-66, 275-59-77

Email:

На карті:

 

Завідувач кафедри

ЛЕСИК Роман Богданович, доктор фармацевтичних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, Dосtоr Honoris Causa Медичного університету ім. Кароля Марцінковського м. Познань (Республіка Польща)

 

Лінк на історію кафедри (pdf).

Фармацевтична хімія

1784-1852 На кафедрі природничої історії новоутвореного Львівського університету започатковується викладання основ фармацевтичної хімії, обладнується перша хімічна лабораторія (проф. Бурхард Шіверек)
1854 Відкривається фармацевтичне відділення філософського факультету Львівського університету. Розпочинається викладання фармацевтичної хімії як окремої науки

1872-1910

Кафедру хімії очолює проф. Броніслав Радзішевський – засновник Львівської хімічної школи
1882

 

Проф. Броніслав Радзішевський вдосконалив раніше відкриту у 1858 році німецьким хіміком проф. Генріхом Дебусом реакцію синтезу похідних імідазолу шляхом циклоконденсації похідних дикетонів, аміаку та альдегідів. Ця реакція на сьогоднішній час відома як «Реакція Дебуса-Радзішевського».
1885
Проф. Броніслав Радзішевський повідомив, що аміди карбонових кислот можна отримати шляхом лужного гідролізу ароматичних нітрилів у присутності пероксиду водню при 40 °C. Дане перетворення отримало ранг іменної реакції – «Реакція Радзішевського» або «Амідування Радзішевського»
1891 Відкривається Інститут хімії під керівництвом проф. Броніслава Радзішевського

1891

Проф. Броніслав Радзішевський організував студентське наукове товариство «Львівський фармацевтичний гурток»

1910-1911

 

Проф. Станіслав Толлочко очолює курс фармацевтичної хімії

1912-1923

 

Проф. Зигмунт Вейберг очолює курс фармацевтичної хімії

1923-1925

 

Проф. Станіслав Нємчицкі очолює курс фармацевтичної хімії

1925

Ліквідація фармацевтичного відділення та закриття курсу фармацевтичної хімії
1930

 

Відновлення фармацевтичного відділення при медичному факультеті Львівського університету
1931-1932 Будівництво двоповерхового корпусу Collegium Pharmaceuticum (сучасний корпус фармацевтичної хімії)
1932  Організовується кафедра (заклад) фармацевтичної та органічної хімії
1932-1946 Кафедру (заклад) фармацевтичної та органічної хімії очолює проф. Богуслав Бобранський
1939-1940

 

Фармацевтичний відділ реорганізовується у фармацевтичний факультет (декан – проф. Якуб Парнас) Львівського медичного інституту, заклад фармацевтичної хімії увійшов до складу новоствореного факультету як окрема кафедра фармацевтичної хімії
1946-1977

 

Кафедру фармацевтичної хімії очолює проф. Микола Туркевич – основоположник наукової школи з хімії тіазолідинів і 1,3-тіазанів та організатор лабораторії синтезу і дослідження нових біологічно активних сполук
1946  Розпочинає роботу студентський науковий гурток
1950
Створення та введення в медичну практику лікарського засобу для лікування сифілісу – Пентабісмол (проф. Микола Туркевич)

16NH4+[Bi12(OH)19(C6H5O7)11]16- x 6H2O

1969 Створення та введення в медичну практику протизапального, пенетруючого і протимікробного лікарського засобу – Димексид (проф. Микола Туркевич)
1971
Створення та введення в медичну практику протизапального, тромболітичного лікарського засобу для лікування захворювань нижніх кінцівок – Діаміфен (проф. Микола Туркевич, проф. Олена Владзімірська)

1975

Створення та введення в медичну практику лікарського засобу для наркозу – Трихлоретилен (проф. Микола Туркевич)

1977-1997

 

Кафедру фармацевтичної хімії очолює проф. Олена Владзімірська, яка продовжила наукові дослідження в галузі синтезу похідних тіазолідину, 1,3-тіазандіону-2,4, 2-тіон-1,3-тіазанону-4, 1,3-тіазандитіону-2,4 та розробці спектрофотометричних методів аналізу ряду лікарських засобів
1997

 

Об’єднання кафедр фармацевтичної хімії та органічної і біоорганічної хімії
  Органічна і біоорганічна хімія
1892-1906
Організація на медичному факультеті кафедри медичної хімії під керівництвом проф. Владислава Нєміловіча. На зазначеній кафедрі виклададався курс органічної хімії

1906-1921

Кафедру медичної хімії очолює проф. Станіслав Бондзінські
1921-1939
Кафедру медичної хімії очолює проф. Якуб Парнас

1939

Створення двох кафедр органічної хімії для лікувального факультету під керівництвом проф. Павела Остерна (на фото) та для фармацевтичного факультету під керівництвом проф. Б.М. Гернера

1947-1953

Об’єднання двох курсів органічної хімії та створення самостійної кафедри органічної хімії під керівництвом доц. Миколи Ушенка
1953-1967
Кафедру органічної хімії очолює проф. Сергій Баранов, який займається хімією птеринів, хіноксалінів, 1,3-азолідинів та тіазанів, зокрема їх синтезом та реакційною здатністю
1967-1978
Кафедру органічної хімії очолює проф. Микола Яворський, який проводив дослідження в розробці методів аналізу фармацевтичних препаратів і вивчення комплексів важких металів з лікарськими субстанціями
1978-1997
Кафедру органічної хімії очолює проф. Борис Зіменковський, який проводить наукові дослідження в хімії 1,3-тіазанів і сірко- та азотовмісних макрогетероциклів, а також конденсованих гетеросистем на основі 4-азолідонів
1979-1998
Проф. Борис Зіменковський стає проректором з навчальної роботи Львівського державного медичного інституту

1985

Проф. Борис Зіменковський отримує звання заслуженого працівника Вищої школи України
1994-1997
Професори Борис Зіменковський, Валентин Черних та Іван Гриценко опублікували підручник «Органічна хімія», відзначений у 2000 р. Державною премією України в галузі науки і техніки
  Фармацевтична хімія ФПДО

1991

Організація на факультеті післядипломної освіти ЛНМУ імені Данила Галицького кафедри фармацевтичної хімії ФПДО з метою вдосконалення знань з контролю якості ліків провізорів аптечних мереж м. Львова, Львівської, Івано-Франківської, Тернопільської, Рівненської, Хмельницької, Волинської, Закарпатської та Чернівецької областей. Кафедра розміщувалась на базі ВО «Трансфармація» Львівської залізниці по вул. Курмановича, 15
1991-2015
Кафедру фармацевтичної хімії ФПДО очолює проф. Любов Петрух

1994

Перенесення кафедри фармацевтичної хімії ФПДО на вул. Солодову, 10
2000-2001
Створення та введення в медичну практику лікарського засобу з протитуберкульозною та антихламідійною дією – Флуренізид (проф. Любов Петрух, проф. Борис Зіменковський)

2015-2019

Кафедру фармацевтичної хімії ФПДО очолює доц. Ігор Чабан
2019 Кафедра фармацевтичної хімії ФПДО входить до складу кафедри фармацевтичної. оргагнічної і біоорганічної хімії
  Фармацевтична, органічна і біоорганічна хімія
1997-2015
Новостворену кафедру фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії Львівського державного медичного інституту (згодом Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького) очолює академік Борис Зіменковський
1998-2023
Проф. Борис Зіменковський обраний ректором Львівського державного медичного університету (згодом Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького)
2000 Проф. Борис Зіменковський став лауреатом Державної премії України в галузі науки і техніки
2003 Опубліковано нове видання підручника «Фармацевтична хімія» (стероїдні гормони, їх синтетичні замінники і гетероциклічні сполуки як лікарські засоби) авторства Миколи Туркевича, Олени Владзімірської, Романа Лесика за редакцією Бориса Зіменковського
2004 На основі узагальнених наукових досліджень опубліковано монографію «4-Тіазолідинони. Хімія, фізіологічна дія, перспективи» авторства Бориса Зіменковського, Романа Лесика

2007

Проф. Борис Зіменковський отримав звання заслуженого професора ЛНМУ імені Данила Галицького
2013 Президією НАМН України і МОЗ України проф. Борис Зіменковський призначений головою Західного наукового центру НАМН України і МОЗ України
2015 Кафедру фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії очолює проф. Роман Лесик, який проводить наукові дослідження в пошуку нових «малих молекул» серед S,N-вмісних гетероциклів як потенційних протипухлинних, протизапальних, протитуберкульозних та протимікробних лікарських засобів
2017 Проф. Борис Зіменковський обраний академіком Національної академії медичних наук за спеціальністю «фармацевтична хімія, синтез нових біологічно активних речовин»
2019 Проф. Роман Лесик (у співавторстві з науковцями із Львова, Києва та Харкова) став Лауреатом Державної премії в галузі науки і техніки за цикл робіт «Високоселективні методи синтезу гетероциклічних сполук для розробки компонентів функціональних матеріалів та створення нових лікарських засобів».
2019 Проф. Роман Лесик обраний почесним доктором (Doctor Honoris causa) Познанського Медичного Університету імені Кароля Марцінковського
2020 Проф. Роман Лесик отримує почесне звання Заслуженого діяча науки і техніки України
2020 Доценти Анна Крищишин-Дилевич та Андрій Лозинський стали Лауреатами Премії Президента України для молодих вчених за цикл наукових робіт «Спрямований синтез похідних тіазолідину з поліфармакологічними властивостями як потенційних лікарських засобів»
2022 Докторант Андрій Лозинський та аспірант Ігор Юшин стали лауреатами Премії Верховної Ради України молодим ученим у 2021 році за наукову роботу “Мультитаргетні похідні 4-тіазолідинону та споріднені гетероциклічні системи: молекулярний дизайн протипухлинних та протимікробних “лікоподібних” молекул”, яка була виконана у співавторстві з представниками Інституту біології клітини НАН України науковими співробітниками Наталією Фінюк та Юлією Сеньків

 

Лесик Роман Богданович доктор фармацевтичних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, Dосtоr Honoris Causa Медичного університету ім. Кароля Марцінковського м. Познань (Республіка Польща)  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Зіменковський Борис Семенович заслужений працівник Вищої школи України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, заслужений професор ЛНМУ ім. Данила Галицького, академік НАМН України, д.фарм.н., проф.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Музиченко Володимир Панасович проф., д.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Антонюк Володимир Олександрович проф., д.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Крищишин-Дилевич Анна Петрівна проф., д.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Лозинський Андрій Володимирович доц., д.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Камінський Данило Володимирович доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Штойко Наталія Євгенівна доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Коваленко Марія Миколаївна доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Демчук Інна Леонідівна доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Голота Сергій Миколайович доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Зеліско Наталія Іванівна доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Субтельна Іванна Юріївна доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Чабан Ігор Григорович доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Михалик Оляна Ігорівна доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Горішній Володимир Ярославович доц., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Грабовий Петро Васильович ст. викл., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Лелюх Мар’ян Іванович ст. викл., к.фарм.н.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Юшин Ігор Михайлович асист., доктор філософії  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Вовчук Орися Ярославівна асист.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Іванців Оксана Богданівна асист.  Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Сидоренко Іван Анатолійович аспірант Google Scholar ORCID  RESEARCHER ID Scopus
Федусевич Ольга-Марія Володимирівна аспірант Google Scholar ORCID  RESEARCHER ID Scopus
Гойдик Михайло Володимирович аспірант Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Лебяк Назар Михайлович аспірант Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Корабель Іван Михайлович здобувач, ст. лаб. Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

 

 

Навчальні програми:

Галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 222 « Медицина»
освітньої програми магістра медицини

Мета та завдання навчальної дисципліни:

1.1.Метою викладання навчальної дисципліни «Медична інформатика» є формування
теоретичних знань, практичних вмінь і навичок роботи з персональним комп’ютером і
різноманітними прикладними програмами, які необхідні для ефективного використання
сучасних програмно-технічних засобів комп’ютеризації в учбовому процесі, науковій і
професійній діяльності, ознайомлення з новітніми інформаційними технологіями та
можливостями їх застосування у професійній діяльності.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Медична інформатика» є оволодіння
основами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, тенденціями щодо їхнього
розвитку, ознайомленні з принципами побудови інформаційних моделей, методами
обробки медичних зображень, методами пошуку, збереження, опрацювання та передавання
медико-біологічних даних, освоєння основних принципів формалізації і алгоритмізації
медичних задач

Структура
навчальної
дисципліни
Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання
семестр
Вид контрою
Всього Аудиторних СРС
Лекцій
(годин)
Практичних
занять
(год.)
Назва дисципліни:
Медична
інформатика
Змістових модулів 2
3 кредити /
90 год.
10 34 46 ІІ курс
(ІІІ семестр/
ІV семестр)
залік
Змістовий модуль 1 1,5 кредити /
45 год.
4 16 25 ІІІ семестр/
ІV семестр
залік
Змістовий модуль 2 1,5 кредити /
45 год.
6 18 21 ІІІ семестр/
ІV семестр

Детальніше

[]

Розклад

[]

[]

Верифікація результатів навчання

Поточний контроль

здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу. На всіх практичних заняттях застосовуються види стандартизованого контролю теоретичної підготовки та контроль засвоєння практичних навичок. Кожне практичне заняття передбачає розбір теоретичного матеріалу, індивідуальне поточне опитування, виконання студентами практичної роботи та тестування. Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. За підсумком усіх видів діяльності виставляється підсумкова оцінка за тему за чотирибальною шкалою.

Зн-1 – Зн-2,

Ум-1 – Ум -3,

К-1 – К-2

АВ-1- АВ-3

Л 1-6,

П-1-9,

СРС-1-10

Тестовий контроль (студент в системі Mіsа отримує 10 тестів, відповідає та отримує результат у балах (від 0 до 10) та відсотках (від 0 до 100)).

Демонстрація практичної навички, звіт про виконану практичну роботу.

Відповідь на запитання викладача

Відмінно («5») -студент бездоганно засвоїв теоретичний матеріал теми заняття, демонструє глибокі і всебічні знання відповідної теми,. правильно, чітко, логічно і повно відповідає на всі стандартизовані питання поточної теми, включно з питаннями лекційного курсу і самостійної роботи. Тісно пов’язує теорію з практикою і правильно демонструє виконання (знання) практичних навичок. Вирішує задачі підвищеної складності, вміє узагальнювати матеріал. Правильно відповів на 9-10 тестових питань

Добре («4») – студент добре засвоїв теоретичний матеріал заняття, правильно, і по суті відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Демонструє виконання (знання) практичних навичок. Правильно використовує теоретичні знання при вирішенні практичних завдань. Вміє вирішувати легкі і середньої складності задачі. Володіє необхідними практичними навиками і прийомами їх виконання в обсязі, що перевищує необхідний мінімум. Правильно відповів щонайменше на 7-8 тестових питань.

Задовільно («3») – студент в основному опанував теоретичними знаннями навчальної теми, неповно, за допомогою додаткових питань, відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Не може самостійно побудувати чітку, логічну відповідь. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок студент робить помилки. Студент вирішує лише найлегші задачі, володіє лише обов’язковим мінімумом методів дослідження. Правильно відповів щонайменше на 5-6 тестових питань.

Незадовільно («2») – студент не опанував навчальний матеріал теми, не знає наукових фактів, визначень, не може дати логічну відповідь, не відповідає на додаткові запитання, не розуміє змісту матеріалу. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок робить значні, грубі помилки. Відповів на менше, ніж 5 тестових питань.

Підсумковий контроль

Загальна система оцінювання

Участь у роботі впродовж семестру – 100%

Шкали оцінювання

традиційна 4-бальна шкала, багатобальна (200-бальна) шкала, рейтингова шкала ECTS

Умови допуску до підсумкового контролю

Студент відвідав усі практичні (лабораторні, семінарські) заняття і отримав не менше, ніж 120 балів за поточну успішність

Вид підсумкового контролю

Методика проведення підсумкового контролю

Критерії зарахування

Залік

Мають бути зараховані усі теми, винесені на поточний контроль. Оцінки з 4-ри бальної шкали конвертуються у бали за багатобальною (200-бальною) шкалою відповідно до Положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності студентів»

Максимальна кількість балів – 200.

Мінімальна кількість балів- 120

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність при вивченні дисципліни становить 200 балів.

Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для зарахування дисципліни становить 120 балів.

Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином

Оцінка з дисципліни базується на результатах поточної навчальної діяльності та виражається за двобальною шкалою «зараховано» або «не зараховано». Для зарахування студент має отримати за поточну навчальну діяльність бал не менше 60% від максимальної суми балів з дисципліни (120 балів).

[]

Лікувально-консультативна робота

Наукова робота та видавнича діяльність

Тема науково- дослідної роботи кафедри медичної інформатики
«Організація та управління інформаційними процесами моніторингу і контролю у
медицині»
Етап 1. Аналіз сучасного стану комп’ютерного моніторингу та контролю у системі охорони
здоров’я (2018-2019);
Етап 2. Методи організації та управління інформаційними процесами моніторингу та
контролю в медицині. Розроблення методів та засобів опрацювання безперервного потоку
медичної інформації, процедур забезпечення її якості і цілісності. (2019-2020н.р.)
Етап 3. Розробка концепції побудови системи багатофакторного аналізу для раннього
виявлення факторів ризику виникнення патологічних змін в організмі людини.
Етап 4. Розроблення методики та встановлення кореляційних залежностей між отриманими
медичними даними з метою прогнозування стану здоров’я населення, розробка та
формування бази даних для системи багатофакторного аналізу
Етап 5. Розробка алгоритмічно-програмного та аппаратного забезпечення систем
моніторінгу, контролю та прогнозування в медицині.
Аналіз сучасного стану розвитку та рівня застосування інформаційно-комп’ютерних
технологій для моніторингу та персоналізованого контролю стану здоров’я, розробка
концепції побудови системи багатофакторного аналізу для раннього виявлення факторів
ризику виникнення патологічних змін в організмі людини, розроблення методики та
встановлення кореляційних залежностей між отриманими медичними даними з метою
прогнозування стану здоров’я населення, розробка та формуваннябазиданих для системи
багатофакторного аналізу, розробка алгоритмічно-програмного та аппаратного забезпечення
систем моніторінгу, контролю та прогнозування в медицині.
Розроблення методів та засобів опрацювання безперервного потоку медичної
інформації, процедур забезпечення її якості і цілісності. Створення алгоритмічнопрограмного забезпечення багатофакторної системи моніторингу, контролю та
прогнозування в медицині.
Темою наукової роботи кафедри Медична інформатика, впродовж 2014-2018 років,
була “Створення моделей, елементної та алгоритмічної бази медичних інформаційних
систем”, № держреєстрації 0108U001138 Кафедра медичної інформатики активно співпрацює
з іншими науково-педагогічними установами . Укладено 2 угоди про співпрацю: 1. Угода про
співробітництво з Державною Вищою Професійною Школою ім. Едварда Шчепаніка в м.
Сувалки, Польща. 2. Договір про науково-технічну співпрацю з Міжнародним науковонавчальним центром інформаційних технологій та систем Національної Академії наук
України та Міністерства освіти та науки України, м. Київ. Кілька років поспіль кафедра
медичної інформатики, разом з кафедрою спортивної медицини Національного університету
ім. Янки Купали в м. Гродно, Білорусь, проводить сумісні наукові скринінгові дослідження з
розповсюдження захворювань астми серед молоді різних країн. Спільно з кафедрою
мережних технологій Національного університету «КиєвоМогилянська Академія», м. Київ,
науковці нашої кафедри працюють над розробкою програмного забезпечення медичних
інформаційно-аналітичних систем. НАПРЯМКИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ • Програмне
забезпечення навчального процесу. • Проблеми дистанційного навчання. • Розроблення
елементів медичних інформаційних та телекомунікаційних систем. • Моделювання медикобіологічних процесів. • Розвиток методів та засобів обробки біомедичних даних, зокрема
моделювання алгоритмів аналізу та синтезу медико-біологічних сигналів. • Розроблення та
оновлення веб-ресурсу для медичного періодичного наукового видання Acta Medica
Leopoliensia

Студентський науковий гурток

Керівник наукового гуртка – доцент кафедри медичної інформатики, к.філ.н. Басалкевич Олена Євтіхіївна

Мeта та завдання гуртка – залучення студентів до проведення науково-дослідної роботи, участі у науково-практичних конференціях, семінарах, проєктах, створення середовища для обміну ідеями, думками та знаннями, створення умов для творчого зростання, надання можливостей студентам розвивати аналітичні та критичні навички, необхідні для наукової та клінічної діяльності. забезпечення можливості студентам поглибити свої знання та навички застосування інформаційних технологій в майбутній професійній діяльності.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи.

Студенти, котрі відвідують засідання наукового гуртка мають можливість:

  • ознайомитися з принципами, методами, інструментарієм наукової та дослідницької роботи;
  • приймати участь в науковому житті університету (написання статей, тез доповідей, наукових робіт), що публікуються в різних наукових виданнях;
  • розвивати свої творчі здібності, виступаючи на наукових семінарах та конференціях;
  • брати участь в проведенні «круглих столів», дебатів, з метою аналізу сучасних проблем використання інформаційних технологій в медицині та пошуку нових рішень та підходів;
  • використовувати можливості інноваційних інформаційних технологій в галузі освіти для навчання та обміну досвідом в студентському середовищі

Основні тематики наукових досліджень

– Інтелектуальні інформаційні та інформаційно-аналітичні технології;

– Медичні інформаційні системи;

– Наукові засади побудови систем баз даних та знань;

– Персоналізований контроль стану здоров’я людини;

– Технології та засоби захисту інформації;

– Моделювання процесів прийняття рішень;

– Особливості використання штучного інтелекту в медицині;

– Використання інноваційних інформаційних технологій в навчанні;

– Перспективи застосування робототехніки в медицині.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи. Щорічно гуртківці успішно беруть участь у Загальноуніверситетській студентській науковій конференції / Lviv Young Scientist International  Conference (LYSICon)

Виступи учасників студентського наукового гуртка на 82-а Студентській науковій конференції для студентів-медиків та молодих вчених – LYSICon 82, 2023 р.:

  • Слєпцова Софія, Щекотіхіна Вікторія Можливості використання штучного інтелекту в стоматології
  • Гутник Вікторія, Степаненко Анастасія Аналіз та порівняння змін у міжнародних статистичних класифікаціях хвороб десятого та одинадцятого переглядів
  • Мартинова Руслана Перспективи застосування штучного інтелекту в медицині
  • Заплатинська Марта Актуальність захисту медичної інформації в медичних інформаційних системах
  • Долатказіна Євдокія-Марія Олегівна Сьогодення та перспективи медичних інформаційних технологій

 

Міжнародне співробітництво

Кафедра медичної інформатики співпрацює з Державною вищою професійною школою ім. проф. Едварда Щепаніка (м. Сувалки, Польща), Вищою Медичною Школою у Білостоку (Польща), Люблінською політехнікою (Польща)

Спільно проведено комп’ютерні скринінгові дослідження стилю життя студентської молоді України та Польщі.

Проведено дослідження в рамках проекту «Інвалідність як відмінність – соціальне ставлення студентів з Польщі та України до людей в інвалідних візках.

Розроблено спільний проект для участі у партнерський програмі: Partnership for joint implementation of the Programme “Current medical-social, sanitary, technical and economic security challenges” under the International Academic Partnership Programme announced by the National Agency for Academic Exchange.

Участь співробітників кафедри медичної інформатики у міжнародних форумах, з’їздах, конференціях

  1. Barylo N., Boyko O., Holyaka R., Stakhira P., Kutsiy S., Yaremchuk I. Structure and Mixed Signal Front-End of White Organic Light Source for MEMS Sensor. IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. https://doi.org/10.1109/MEMSTECH55132.2022.10002912(Scopus)

  2. Barylo H., Holyaka R., Kremer I., Marusenkova T., Kachurak Yu., Adamiak O. Models and Development of a Spectral Express Analyzer for MEMS Optical Systems // IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. (Scopus)

Статті у міжнародних виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science (бібліографічний опис)

  1. Yatsyshyn S., Hotra O., Skoropad P., Bubela T., Mykyichuk M., Kochan O., Boyko O. Investigating Thermoelectric Batteries Based on Nanostructured Materials. Energies. 2023; 16(9): 3940. (Scopus Q1, IF=3.25) https://econpapers.repec.org/article/gamjeners/v_3a16_3ay_ 3a2023_3ai_3a9_3ap_3a3940-_3ad_3a1141094.htm ]

  2. Quercia A., Pironti A., Bolshakova I., Holyaka R., Duran I., Murari A. Long term operation of the radiation-hard Hall probes system and the path toward a high performance hybrid magnetic field sensor. Nuclear Fusion. 2022;62:106032. (Scopus Q1, IF=4.215). https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1741-4326/ac8aad

  3. Chorna V., Lototska L., Karimulin R., Hubar A., Khliestova, I. Risk factors of in-hospital infections occurrence in healthcare institutions in ukraine and eu countries. Georgian Medical News. 2023;336:17-21. (Scopus Q4 IF=0.13).
  4. Sokil B. I., Pukach P. Y., Senyk A. P., Sokil M. B., Andrukhiv A. I., Vovk M. I. Asymptotic method and wave theory of motion in studying the effect of periodic impulse forces on systems characterized by longitudinal motion velocity. Mathematical Modeling and Computing. 2022;9(4):909-920.  (Scopus Q4 IF=0.24) https://doi.org/10.23939/mmc2022.04.909 .
  5. Dyhdalovych T., Fechan A., Kutsiy S., Melnykov S. Development of the automated system of analysis and quality assessment of visible light sources 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET). 2022:694-697 https://doi.org/10.1109/TCSET55632.2022.9767066 (Scopus)

Міжнародне стажування

Бойко О.В. пройшла стажування на кафедрі електроніки та інформаційних технологій Люблінського політехнічного університету (Department of Electronics and Information Technology, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science at Lublin University of Technology. Poland), а також брала участь у міжнародній програмі підвищення кваліфікації «Together with Outstanding Leaders of Modernity: Values, Experience, Knowledge, Competences and Tehnologies for Formation of the Successful Personality and Transformation on the World» (International Historical Biographical Institute).

 

Заходи Термін виконання Відповідальні за виконання
1. Проведення тематичних конференцій, вечорів пам’яті, круглих столів з нагоди Дня Державного Прапора України та 32- річниці Незалежності України Вересень Куратори груп
2. Облаштування інформаційних стендів присвячених Захисникам і Захисницям України Вересень Куратори груп
3. Проведення благодійної акції в межах проекту “Смілива гривня” Вересень Куратори груп
4. Проведення патріотично-виховних, просвітницьких, культурно-мистецьких заходів та круглих столів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1932-1933 рр. в Україні – геноциду Українського народу. Жовтень Куратори груп
5. Проведення санітарно-освітньої роботи у гуртожитках і конкурсу з санітарного стану кімнат гуртожитків. Жовтень Куратори груп
2. Проведення загальнонаціональної акції “Запали свічку пам’яті ” у День пам’яті жертв Голодомору Листопад Куратори груп
3. Проведення молитви у День пам’яті жертв Г олодоморів Листопад Куратори груп
4. Проведення у режимі онлайн тематичних лекцій на тему “Голодомор – геноцид Українського народу” Листопад Куратори груп
5. Перегляд архівних матеріалів, які висвітлюють події, пов’язані з геноцидом Українського народу Листопад Куратори груп
6. Проведення інформаційно-просвітницьких заходів серед іноземних студентів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1032-1933 рр. в Україні Листопад Куратори груп
7. Сприяти участі студентів в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу науково- дослідницьких і пошукових робіт, присвячених 90-м роковинам Голодомору Грудень Куратори груп
8. Публікація матеріалів, пов’язаних з темою Голодомору 1932-1933 років в Україні Грудень Куратори груп
9. Проведення семінарів “Шляхами героїв” у академічних групах виховних годин на теми: Конвенція ООН “Про попередження злочину геноциду і покарання занього” Листопад Куратори груп

 

Соціальні мережі