Адреса

79010, м. Львів, вул. Зелена, 12 (2 поверх, ліве крило)

Телефон: +38 (032) 2762822

Email:

На карті:

 

Завідувач кафедри

ЛОТОЦЬКА-ДУДИК Уляна Богданівна, кандидат медичних наук, доцент

 

У вересні 1996 р.  кафедру гігієни харчування та профілактичної токсикології з курсом гігієни дітей і підлітків та кафедру комунальної гігієни з курсом гігієни праці медико-профілактичного (колишнього санітарно-гігієнічного) факультету реорганізовано на єдину кафедру гігієни та профілактичної токсикології (зав. – проф. Б.М. Штабський) медичного факультету № 1. На початку 1997 р. при кафедрі відкривається курс гігієни факультету післядипломної освіти (зав. – проф. А.К. Маненко). Від 2000 р. кафедру очолював доцент Б.А. Пластунов – вихованець кафедри загальної гігієни, учень професорів В.З. Мартинюка та І.І. Даценко, на той час автор і співавтор близько 150 наукових праць з проблем гігієни пасажирського автомобільного транспорту та вивчення впливу полютантів атмосфери на стан здоров’я населення, співавтор одного винаходу, двох монографій і трьох видань посібника для практичних занять “Загальна гігієна” (1988, 1992, 2001). Кафедра приділяє багато уваги продовженню педагогічних і наукових традицій Львівської школи гігієністів.

З 2013 року Борис Павлович очолює кафедру гігієни і профілактичної токсикології. Він розкриває у повній мірі науковий потенціал молодих співробітників кафедри. Професор знаходить можливість і час особисто керувати роботою молодих вчених, ставить завдання та допомагає у їх вирішенні. Підгрунтям для залучення молоді до науки є невичерпна енергія, творча зрілість та виняткова захопленість Кузьмінова Б. П. Проблемами профілактичної медицини та токсикології. Як наслідок – публікації у про-відних виданнях, активна участь у наукових форумах. За час своєї діяльності він підготував молодих вчених – кандидатів наук. Автор понад 200 наукових праць, серед яких ряд монографій: «Шкід-ливі фактори поліграфічного виробництва. Гігієнічні нормативи. Методи контролю», 2007; «Охорона праці в поліграфічнійп ромисловості. Пробле-ми гігієни праці та виробничої санітарії», 2008; «Гігієнічна характеристика сучасного видавничо-поліграфічного комплексу», 2010 р.; є співавтором 7 національного підручника «Гігієна праці», 2011, затвердженого МОН України та МОЗ України.Фахівець у галузі гігієнічного нормування та регламентації Борис Павлович є членом профільної Комісії з гігієнічного регламентування полімерних матеріалів та композицій на їх основі та профільної Комісії з гігієнічного нормування хімічних речовин у повітрі робочої зони Комітету з питань гігієнічного регламентування МОЗ України. На даний момент професор Кузьмінов розвиває такий напрямок досліджень, як розробка гігієнічних регламентів впливу фармацевтичних субстанцій в умовах хіміко-фармацевтичного виробництва. Особлива увага приділяється антигістамінним препаратам, а також впровадженню альтернативних методів токсикологічних досліджень, які дозволять зменшити використання тепло кровних тварин в експериментах.

З 2018 року і по теперішній час керує кафедрою кандидат медичний наук, доцент Лотоцька-Дудик Уляна Богданівна, вихованиця професора Маненко Аліка Константиновича.

dept.jpg

Лотоцька-Дудик Уляна Богданівна, доцент, к.мед.н.

завідувачка кафедри гігієни та профілактичної токсикології ФПДО

Науково-педагогічний стаж роботи – 26 років. У 2004 р. здобула науковий ступінь кандидата медичних наук. З 2007 р. – доцент кафедри, з 2019 р. по теперішній час – завідувачка кафедри гігієни та профілактичної токсикології ФПДО.

Автор та співавтор понад 200 публікацій, серед яких 6 монографій, наукові статті у фахових виданнях,у тому числі, що індексуються у Web of science, Scopus, навчально-методичні розробки, посібники, задачники, активний учасник та співорганізатор наукових заходів. Зареєстровано 2 патенти на авторський твір.

Вищі кваліфікаційні категорії зі спеціальності “Загальна гігієна” та “Лабораторні дослідження факторів навколишнього середовища”.

Експерт комісії санітарно-токсикологічної експертизи в особливо складних випадках, начальник служби радіаційної безпеки ЛНМУ імені Данила Галицького.

Член товариства гігієністів, токсикологів, асоціації нутриціологів та Всеукраїнської асоціації з превентивної та антиейджинг медицини.

Google Scholar ORCID Researcher ID Scopus

Крупка Неля Омелянівна, доцент, к.мед.н.

У 1985 році закінчила Львівський ордена Дружби народів державний медичний інститут за спеціальністю «Гігієна, санітарія, епідеміологія», у 2004 р. присуджено науковий ступінь кандидата медичних наук, у 2006 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри.  Автор та співавтор 3 монографій, 10 посібників, понад 200 наукових праць. Член Асоціації превентивної та антиейджинг медицини, член Асоціації нутриціологів України та товариства гігієністів, токсикологів.

Завуч кафедри.

Сфера наукових інтересів: загальна гігієна, гігієна харчування, екологія людини, профілактична медицина.

Google Scholar ORCID Researcher ID Scopus

Кузьмінов Борис Павлович, професор, д. мед.н.

Директор Науково-дослідного інституту епідеміології та гігієни ЛНМУ

У 1979 р. закінчив Львівський державний медичний інститут з кваліфікацією лікар-гігієніст, епідеміолог, у 2007 р. присуджено науковий ступінь доктора медичних наук, у 2013 р. присвоєно вчене звання доцента, у 2011 році присвоєно вчене звання професора.

Автор та співавтор понад 400 наукових праць.

Голова Експертної комісії з проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи в особливо складних випадках Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Член комісії з гігієнічного нормування хімічних речовин у повітрі робочої зони Комітету з питань гігієнічної регламентації МОЗ України. Член профільних комісій MOЗ України з питань розробки нормативних документів з гігієни праці, гігієни й токсикології пестицидів та полімерних матеріалів. Головний редактор збірника наукових праць «Актуальні проблеми профілактичної медицини та медичної екології».

Нагороджено медаллю «За заслуги» ЛНМУ ім. Данила Галицького та відзнакою «Заслужений для Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького» (16 листопада 2020 року). Нагороджени пам’ятною медаллю від архієпископа Мечислава Мокшицького (2020 рік). Нагороджений Медаллю імені Едмунда Войтили 18. 05. 2023 р. Нагорода від Папи Римського «Viaje apostolico de su Santidad Francisco a Mexico 12-17 de febrero de 2016» (2023).

 Google Scholar ORCID Researcher ID Scopus

Колінковський Олександр Миколайович, асистент, к.мед.н.

У 2004 р. закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького за спеціальністю «Медико-профілактична справа», у 2013 р. присвоєно науковий ступінь кандидата медичних наук.

Автор понад 100 наукових праць, відповідальний секретар збірника наукових праць «Актуальні проблеми профілактичної медицини», член громадської організації “Асоціація мікроелементологів України”.

Сфера наукових інтересів: гігієна, медицина праці, промислова безпека, токсикологія, екологія людини, профілактична медицина, лабораторні дослідження довкілля та виробничого середовища.

Google Scholar ORCID Researcher ID Scopus

Брейдак Олександра Андріївна, асистент, к.мед.н.

Google Scholar ORCID Researcher ID Scopus

У 2014 р. закінчила Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького за спеціальністю «Лікувальна справа», у 2019 р. здобула науковий ступінь кандидата медичних наук. Автор та співавтор понад 50 наукових праць.

Сфера наукових інтересів: загальна гігієна, гігієна харчування, екологія людини, профілактична медицина.

Лабойко Володимир Володимирович, асистент

У 2010 р. закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького за спеціальністю «Медико-профілактична справа». 

Автор та співавтор понад 20 наукових праць, 1 монографії та 2 посібників.

Сфера наукових інтересів: загальна гігієна, екологія людини, профілактична медицина, лабораторні дослідження довкілля та виробничого середовища.

Google Scholar ORCID Researcher ID Scopus

 

Положення про кафедру

файл

 

На кафедрі проводяться:

– цикл підвищення професійної компетентності НУТРИЦІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” для слухачів медичних та немедичних спеціальностей (спільно із Асоціацією нутриціологів України).

– цикл тематичного удосконалення РАДІАЦІЙНА БЕЗПЕКА ПРИ ВИКОРИСТАННІ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ В МЕДИЦИНІ” для рентген-лаборантів медичних закладів.

Силабуси (syllabuses)

ФПДО

Студенти

Аспірантура

 

 

 

Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних і семінарських занять і має на меті перевірку засвоєння слухачами циклу навчального матеріалу.

Формами поточного контролю є:

а) тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді з визначенням правильної послідовності дій чи відповідності, визначенням певної ділянки на фотографії чи схемі («розпізнавання») тощо;

б) індивідуальне усне опитування, співбесіда;

в) розв’язання типових ситуаційних задач;

д) контроль практичних навичок на занятті, під час самостійної роботи.

Комплексне оцінювання поточної навчальної діяльності слухача здійснюється на основі результатів підсумкових занять наприкінці засвоєння тематичних блоків циклу шляхом виставлення традиційної оцінки (2, 3, 4, 5) за кожне, що враховує результати тестування на підсумковому занятті, засвоєння практичних навичок, передбачених у тематичному блоці, поточної успішності та активності слухача під час навчання, самостійної роботи (курація пацієнтів, чергування, участь у клінічних обходах, консиліумах, клінічно-патанатомічних конференціях тощо).

Оцінку «5» слухач отримує, якщо він виконав правильно не менше 90% навчальних завдань; оцінку «4» – не менше 80% навчальних завдань; оцінку «3» – не менше 60% навчальних завдань; оцінку «2» – якщо слухач виконав правильно менше 60% навчальних завдань.

Викладач виставляє оцінку за підсумкові заняття в журналі успішності. Середню оцінку, який отримує слухач циклу за всі передбачені програмою підсумкові заняття, конвертується у відповідний бал за нижче наведеною таблицею. Отриманий бал поточної успішності є частиною оцінки, яку слухач отримує за підсумками екзамену.

Поточний контроль результатів навчальної діяльності студентів. Оцінювання поточної успішності студентів здійснюється на кожному практичному занятті за 4-бальною шкалою з виконанням затверджених критеріїв оцінювання для відповідної дисципліни і заноситься в журнал обліку академічної успішності. При цьому враховується усі види робіт і перелік компетентностей, передбачених програмою навчальної дисципліни та методичною розробкою для вивчення теми. Студент має отримати оцінку з кожної теми.

Сукупність знань, умінь, навичок, інших компетентностей, набутих здобувачем вищої освіти у процесі навчання з кожної теми навчальної дисципліни орієнтовно оцінюється за такими критеріями:

  • 5 / «відмінно» – студент бездоганно засвоїв теоретичний матеріал теми заняття, демонструє глибокі і всебічні знання відповідної теми, основні положення наукових першоджерел та рекомендованої літератури, логічно мислить і будує відповідь, вільно використовує набуті теоретичні знання при аналізі практичного матеріалу, висловлює своє ставлення до тих чи інших проблем, демонструє високий рівень засвоєння практичних навичок;
  • 4 / «добре» – студент добре засвоїв теоретичний матеріал заняття, володіє основними аспектами з першоджерел та рекомендованої літератури, аргументовано викладає його; володіє практичними навичками, висловлює свої міркування з приводу тих чи інших проблем, але припускається певних неточностей і похибок у логіці викладу теоретичного змісту або при виконанні практичних навичок;
  • 3 / «задовільно» – студент в основному опанував теоретичними знаннями навчальної теми, орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, але непереконливо відповідає, плутає поняття, додаткові питання викликають у студента невпевненість або відсутність стабільних знань; відповідаючи на запитання практичного характеру, виявляє неточності у знаннях, не вміє оцінювати факти та явища, пов’язувати їх із майбутньою діяльністю, припускається помилок при виконанні практичних навичок;
  • 2 / «незадовільно» – студент не опанував навчальний матеріал теми, не знає наукових фактів, визначень, майже не орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, відсутнє наукове мислення, практичні навички не сформовані.

Конвертація поточної успішності в бали:  Оцінювання поточної навчальної діяльності. Оцінювання результатів засвоєння теми практичного заняття за поточну навчальну діяльність студенту виставляються оцінки за 4-ри бальною / традиційною шкалою з урахуванням затверджених критеріїв оцінювання дисципліни. 

ДЛЯ ДИСЦИПЛІН, ЯКІ ЗАВЕРШУЮТЬСЯ ЗАЛІКОМ:

  • Максимальна середня оцінка, згідно якої студент, за результатами поточної навчальної діяльності за семестр отримує залік, складає 5 або 200 балів.
  • Мінімальна середня оцінка, згідно якої студент, за результатами поточної навчальної діяльності за семестр отримує залік, складає 3 або 120 балів.

      Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за традиційною шкалою під час вивчення дисципліни впродовж семестру, шляхом обчислення середнього арифметичного (CA), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином:

Х = СА × 200
        5

ДЛЯ ДИСЦИПЛІН, ЯКІ ЗАВЕРШУЮТЬСЯ ІСПИТОМ:

  • Максимальна середня оцінка, згідно якої студент, за результатами поточної навчальної діяльності за семестр допускається до екзамену, складає 5 або 120 балів.
  • Мінімальна середня оцінка, згідно якої студент, за результатами поточної навчальної діяльності за семестр допускається до екзамену, складає 3 або 72 бали.

Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за традиційною шкалою під час вивчення дисципліни шляхом обчислення середнього арифметичного (CA), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином:

Х = СА × 120
       5

Критерії оцінювання та система розподілу екзаменаційних балів

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент при складанні іспиту становить 80.

Мінімальна кількість балів при складанні іспиту – не менше 50.

Визначення кількості балів, яку студент набрав з дисципліни

Оцінка з дисципліни визначається як сума балів за поточну навчальну діяльність (не менше 72) та балів за екзамен (не менше 50).

Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму конвертуються у традиційну 4-бальну шкалу за абсолютними критеріями, які наведено таблиці:

Бали з дисципліни Оцінка за 4-бальною шкалою
Від 170 до 200 балів 5 (відмінно)
Від 140 до 169 балів 4 (добре)
Від 122 до 139 балів 3 (задовільно)
Нижче мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент 2 (незадовільно)

Criteria for evaluation of educational activities
Practical tasks are performed by students in the classroom in accordance with the
guidelines for practical training. The results of practical work are made out by the student in the
form of the protocol according to the scheme: date and a subject of employment; the principle of
the method of determining the studied indicators; the formula for the calculation and the result
obtained; hygienic conclusion, in which the obtained result is compared with the hygienic
standard and hygienic recommendations are given to optimize the condition of the object of
study, aimed at improving the indicator. The protocol at the end of the lesson is signed by the
teacher.
Evaluation of theoretical material:
-“excellent” (5) – the student has mastered the theoretical material, demonstrates deep and
comprehensive knowledge of the topic, the main provisions of scientific sources and
recommended literature, thinks logically and builds the answer, freely uses the acquired
theoretical knowledge in the analysis of practical material;
– “good” (4) – the student has mastered the theoretical material, has the basic aspects of primary
sources and recommended literature, argues it, expresses his views on certain issues, but assumes
certain inaccuracies and errors in the logic of the theoretical content;
– “satisfactory” (3) – the student has mainly mastered the theoretical knowledge of the subject or
discipline, is guided by primary sources and recommended literature, but unconvincingly
answers, confuses concepts, additional questions cause the student uncertainty or lack of stable
knowledge;
– “unsatisfactory”(2) – the student has not mastered the study material of the topic, does not know
the scientific facts, definitions, almost does not navigate in the original sources and
recommended literature, there is no scientific thinking
Evaluation of test control:
– “excellent” (5) – the student answered correctly 90-100% of the A format test (from the
database “Step-2”);
– “good” (4) – the student answered correctly 74-89% of the A format test (from the database
“Step-2”);
– “satisfactory” (3) – the student answered correctly 60-73% of the A format test (from the
database “Step-2”);
– “unsatisfactory”(2) – the student gave less than 60% of correct answers to the A format tests.
Evaluation of situational tasks:
For solving situational tasks, the ability to analyze and interpret research results to
correctly draw sound conclusions, the student receives:
– “excellent” (5) – the student correctly solved the situational task in accordance with the
sequence of its solution and made reasoned conclusions and gave the necessary
recommendations;
– “good” (4) – the situational task is solved correctly in accordance with the sequence of its
solution, but the conclusion is inaccurate or incomplete;
– “satisfactory” (3) – the situational task is not fully solved (the sequence of its solution is not
followed, or there are errors in the calculations or an incorrect conclusion is made);
– “unsatisfactory” (2) – the situational task is not solved.
The sequence of solving the problem:
– reading the condition of the problem and clarifying the content;
– a brief record of the task conditions;- analysis of the condition of the problem, during which its essence, norms or formulas that are
needed for the solution, drawing up a plan for solving the problem are clarified;
– obtaining the final algorithm or formula for calculation (indicating all physical quantities
expressed in the SI system), calculation of the specified value;
– analysis of the obtained results, writing a conclusion and recommendations.
Evaluation of practical skills:
– “excellent” (5) – the student freely uses the acquired theoretical knowledge in the analysis of
practical material, demonstrates a high level of mastery of practical skills;
– “good” (4) – the student has practical skills, but assumes certain inaccuracies and errors in the
implementation of practical skills;
– “satisfactory” (3) – the student in response to questions of a practical nature, reveals
inaccuracies in knowledge, is unable to assess facts and phenomena, relate them to future
activities, makes mistakes in performing practical skills;
– “unsatisfactory” (2)- the student has no practical skills.
Self-work of students
Self-work work (SW) of students is preparation for a practical lesson is assessed during the
current control of the topic in the relevant lesson.
Execution of SW by volumes, which are submitted for independent study, is recorded in the
academic journal.
Final control

General evaluation system Participation in the work during the semester / credit on a 200-
point scale
Rating scales traditional 4-point scale, multi-point (200-point) scale, ECTS
rating scale
Admission to final control The student attended all practical (laboratory, seminar) classes
and received at least 120 points for current performance
Type of final control Credit

The calculation of points is carried out based on the student’s grades according to the 4-th
grads (national) scale during the study of the discipline, by calculating the arithmetic mean (AM)
rounded up to two decimal places. Resulting value is converted into points according to
multipoint scale as follows:
Х = АM ٠ 200 / 5        

Кафедра гігієни та профілактичної токсикології ФПДО лікувальну роботу не проводить, проте активно займається просвітньо-профілактичною роботою, зокрема:

1. 26 квітня 2024 року – семінар за участі завідувачки кафедри Уляни Лотоцької-Дудик, доцента Нелі Крупки та асистента Володимира Лабойка для лікарів-інтернів спеціальності “Радіологія”, присвячений Міжнародному дню памяті про Чорнобильську катастрофу, оголошений резолюцією ООН 8.12.2016р.

2. 18 вересня 2024 року – круглий стіл за участю завідувачки кафедри Уляни Лотоцької-Дудик, професора Бориса Кузьмінова, доцента Нелі Крупки, асистентів Володимира Лабойка, Олександра Колінковського, Ольги Старовецької та слухачів ФПДО на тему “Гігієнічна оцінка ризиків забруднення довкілля, спричиненого бойовими діями”.

Наукова робота та видавнича діяльність

Відповідальний за наукову роботу на кафедрі Колінковський Олександр Миколайович, к.мед.н., асистент кафедри.

+38 (032) 276-28-22; 276-97-66

kaf_prophylactictox@meduniv.lviv.ua

Основні напрямки наукової роботи: на основі гігієнічних, клінічних та експериментально-токсикологічних досліджень здійснення комплексної оцінку впливу антропогенних факторів довкілля та виробничого середовища на здоров’я людини з розробкою профілактичних заходів, спрямованих на збереження здоров’я.

Поточна ініціативна тема науково-дослідної роботи (НДР): Гігієнічна оцінка впливу антропогенних факторів довкілля та виробничого середовища на здоров’я людини (номер реєстрації 0124U001218, терміни виконання 01.2024-12.2028 )

Видавнича діяльність кафедри.

ПАТЕНТИ НА АВТОРСЬКИЙ ТВІР

1. А. с. № 103570 Україна. «Виробничі канцерогени. Гігієнічна характеристика канцерогенно небезпечних виробництв»: навчальний посібник / Лотоцька-Дудик У.Б.; опубл. 30.03.2021.

2. А. с. № 103570 Україна. «Нутриціологія»: навчально-методичний посібник до лекційного курсу вибіркової дисципліни для студентів медичних факультетів за спеціальністю 222 “Медицина”/ Лотоцька-Дудик У.Б., Брейдак О.А.; опубл. 18.03.2021.

3. А. с. № 103569 Україна. Методичні вказівки «Алгоритм розрахунку доз у токсикологічному експерименті»: монографія / Б.П. Кузьмінов, В.А. Туркіна, Г.В. Призиглей; опубл. 30.03.2021.

Участь співробітників кафедри у виданні фахових журналів.

Збірник наукових праць

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ

https://nauka.meduniv.lviv.ua/?page_id=15252

Головний редактор: Борис Кузьмінов
Член редакційної ради: Уляна Лотоцька-Дудик

Відповідальний секретар: Олександр Колінковський

 

Щорічна організація наукової конференції з міжнародною участю

Актуальні проблеми профілактичної медицини та медичної екології”

https://bpr.meduniv.lviv.ua/index.php?newsid=111

https://bpr.meduniv.lviv.ua/index.php?newsid=73

 

Науковий гурток

«Гігієна та профілактична токсикологія»

Керівник наукового гуртка – асистент кафедри гігієни та профілактичної токсикології ФПДО, к.мед.н. Колінковський Олександр Миколайович.

Тел.+38 (032) 2762822

Електронна пошта:

Мeта та завдання гуртка – залучення студентів та курсантів до проведення науково-дослідної роботи, участі у науково-практичних конференціях, семінарах, проектах, створення середовища для обміну ідеями, думками та знаннями, надання можливостей розвивати аналітичні та критичні навички, необхідні для наукової та практичної діяльності.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи.

Члени наукового гуртка мають можливість:

  • ознайомитися з принципами, методами, інструментарієм наукової та дослідницької роботи;

  • приймати участь в науковому житті університету (написання статей, тез доповідей, наукових робіт), що публікуються в різних наукових виданнях;

  • розвивати свої творчі здібності, виступаючи на наукових семінарах та конференціях, брати участь в проведенні «круглих столів», дебатів.

Основні тематики наукових досліджень:

  • вплив шкідливих факторів навколишнього середовища на здоров’я людини та профілактика еколого-залежних захворювань;

  • вплив виробничих факторів на здоров’я працюючого контингенту та профілактика професійних захворювань;

  • здоров’язберігаючі технології, вплив способу життя та шкідливих звичок на здоров’я;

  • профілактична токсикологія ксенобіотиків, фармакополютантів та інших хімічних речовин.

На кафедрі регулярно проводяться науково-практичні конференції за участю інтернів, лікарів-спеціалістів, студентів та всіх зацікавлених в науковому пошуку та дослідженнях.

16.11.2023 р. на науково-практичній конференції виступили з доповідями:

КОЖИДЛО Дзвенислава Володимирівна «Жири та їх значення в харчовому раціоні сучасної людини».

БЕШЛЕЙ Людмила Борисівна «Визначення заліза в питній воді та вплив на організм людини».

БОЖЕСКУ Крістіна Іллівна «Оцінка ризику споживання питної води з підвищеним вмістом нітратів для здоров’я населення».

ВОЛОЩУК Юліана Віліусівна – «Пестициди. Загальний огляд та їх значення для народного господарства й охорони здоров‘я».

КИСЕЛЬОВ Артем Вікторович «Газова хроматографія в дослідженні навколишнього середовища та середовища життєдіяльності людини».

КОСІЙ Лариса Василівна «Вплив жорсткої води на організм людини».

КУЦЯК Інара Костянтинівна «Гігієнічна оцінка якості питної води у Заставнівському районі Тернопільської області».

ЛЕВИЦЬКА Наталія Олександрівна «Контроль за вмістом радіоактивних ізотопів в продуктах харчування та воді».

ЛУПАШКО Людмила Василівна «Електромагнітне випромінювання і його вплив на людину».

ФІЖДЕЛЮК Уляна Василівна «Вплив параметрів мікроклімату на організм людини».

ЛУК’ЯНЧУК Світлана Василівна «Лабораторні дослідження якості питної води у Камінь-Каширському районі Волинської області».

МУЛ Неля Євгенівна «Дослідження фізико-хімічних показників у воді питній».

РУДЮК Людмила Сергіївна «Дослідження вмісту шкідливих речовин в повітрі робочої зони методом газорідинної хроматографії».

18.04.2024 р. на науково-практичній конференції виступили з доповідями:

КУЖІЛЬ Наталія Іванівна «Контроль якості та безпечності харчових продуктів».

ПЕТРИК Марія Богданівна «Дослідження проб харчових продуктів на визначення вмісту нітратів».

ЛИТВИН Ірина Віталіївна «Дослідження води відкритих водойм Кременецького району».

ЛЕГЕЗА Ганна Юріївна «Акредитація лабораторій згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».

КЛИМОВИЧ Оксана Ігорівна «Санітарно-хімічні показники води питної фасованої».

03.05.2024 р. на науково-практичній конференції виступили з доповідями:

РОМАНОВ Олег Анатолійович «Хімічна небезпека. Засоби захисту».

ЯКОВЧУК Валентина Григорівна «Аналіз моніторингових обстежень умов проживання в місцях внутрішньо переміщених осіб за 2023 рік по Хмельницькому району».

ФЕДІНЧИК Леся Миколаївна «Харчуванням населення».

ПАРХОМОВИЧ Ольга Іванівна «Стан питного водопостачання населення Камінь-Каширської ОТГ Волинської області».

КУЗНЄВА Наталія Степанівна «Медичні огляди працівників».

ЗЕЛЕНЮК Аліса Василівна «Проблема харчових отруєнь, зокрема ботулізму та отруєнь грибами у Вінницькій області».

БОВИЧ Володимир Степанович «Інформаційна кампанія по профілактиці виникнення шкідливих звичок у дітей загальноосвітніх навчальних закладів Івано-Франківської області».

СТАШКО Аліна Віталіївна «Методи дослідження питної води у Тульчинському районі Вінницької області».

ДЕНЕГА Тетяна Іванівна «Характеристика якості води господарсько-питного водопостачання в м. Старокостянтинів Хмельницької області».

КАЗАНЦЕВА Галина Василівна «Визначення залишкових кількостей пестицидів у харчових продуктах та воді».

НАПАДІЙ Ольга Василівна «Проведення досліджень проб питної води на основні показники безпеки».

ПАВЛИК Василь Іванович «Проведення вимірювань на визначення вмісту шкідливих речовин у повітрі за допомогою газоаналізаторів».

ТЕСЛЮК Олександр Васильович «Особливості хімічного складу води джерел водопостачання Кременецького району».

КІРДЕЙ Наталія Веніамінівна «Дослідження проб питної води нецентралізованого водопостачання на вміст нітратів».

Файл

 

Кафедра співпрацює з:

1. Асоціацією медщичної гігієни (Республіка Польща), голова — головний санітарний лікар Польщі — Павел Ян Гжсьовський.

2. Санітарною інспекцією Підкарпатського воєводства Республіки Польща — головний санітарний інспектор Адам Сидор.

План виховної роботи на 2024 рік

Виховна робота на кафедрі проводиться відповідно до плану роботи з гуманітарної освіти та національно-патріотичного виховання.

 

Соціальні мережі