Адреса

79008, м. Львів, вул. Лисенка, 31а (4 поверх)

Телефон: +38 (032) 2600188

Email:

На карті:

Завідувач кафедри

Личковська Олена Львівна

 

Кафедра пропедевтичної та факультетської педіатрії була заснована в 1956
році. Її очолив професор Ігнатов С.І. одночасно з кафедрою шпитальної педіатрії,
але через декілька місяців завідувачем кафедри було призначено професора
Руднєва І. Від 1963 до 1970 року кафедрою керував професор Красногорський
М., з 1970 р. його наступницею стала професор Фрішман М.М. В різні періоди
на кафедрі працювали доценти, канд. мед. наук Старух М., Крилова Т., Іванова
Н., Калиновська Л.С., Коссак Б.Й., Бомк А.С., Єрмакова Є.В., асистенти, канд.
мед. наук Коритко М.І., Поліщук Р.С., Смирнова Г., Семенова Л., Картиш Г.,
Брунець І.М., Жагліна А.Х.


З часу відновлення незалежності України кафедрою завідував професор
Олег ГНАТЕЙКО, який одночасно перебував на посаді директора Інституту
спадкової патології НАМН України. У 2003 році на кафедрі відкрито курс
медичної генетики. До викладання було залучено висококваліфікованих
працівників Інституту спадкової патології – видатних вчених та водночас
практикуючих медичних генетиків. Таким чином, визначилися два основні
напрямки наукових інтересів кафедри – «генетичний», спрямований перш за все
на превенцію спадкової патології, дослідження хвороб обміну, мітохондріальних
захворювань, звичного невиношування вагітності, і «педіатричний» з акцентом
на вивченні мультифакторної патології у дітей, у виникненні якої вагому роль
відіграють і генетичні, і середовищні чинники. Досліджувалися чинники ризику
та протекції при патології травної, сечовидільної, серцево-судинної систем. З
2016 року кафедру очолює доктор медичних наук, професор Личковська О.Л. До
основних напрямків наукових пошуків кафедри додалося вивчення
мультифакторної патології з позицій біопсихосоціальної моделі медицини.
Щорічно на кафедрі навчаються 2 – 3 аспіранти, які успішно захищають
дисертації та згодом поповнюють штат кафедри.


Від початку свого існування і дотепер клінічною базою кафедри є ЛОДКЛ
«ОХМАТДИТ». Це багатопрофільна лікарня, що дає змогу студентам
ознайомитися з семіотикою захворювань різних органів і систем, а аспірантам –
проводити наукові дослідження. З 2020 року почав функціонувати симуляційний
центр, обладнаний за рахунок гранту посольства Чеської Республіки, який
виграла доцент кафедри Мальська А.А. Симуляційний центр обладнано
фантомами, що дають можливість відпрацьовувати зі студентами навички з
методики обстеження серцево-судинної, дихальної, травної систем, обстеження
новонародженої дитини, надання невідкладної допомоги та проведення
реанімаційних заходів у дітей різного віку, проведення внутрішньовенних
ін’єкцій та інше.

З метою стимулювання навчання і творчої праці студентської молоді,
заохочення студентів до поглибленого вивчення дисциплін педіатричного
профілю, зокрема таких напрямків, як клінічні прояви захворювань дітей різного
віку, діагностика спадкової патології та рідкісні генетичні синдроми, на кафедрі
працює студентський науковий гурток, проводиться олімпіади, розбори
клінічних випадків.

Личковська Олена Львівна

доктор мед. наук, професор, завідувач кафедри, лікар-педіатр вищої категорії

У 1984 році закінчила Львівський державний медичний інститут. 1984 – 1985 р. – навчання в інтернатурі за спеціальністю «Анестезіологія, реанімація, інтенсивна терапія», 1985 – 1990 р. – робота в реанімаційному відділенні Львівської обласної дитячої клінічної лікарні; 1990 – 1998 р. – асистент кафедри пропедевтики дитячих хвороб; 1998 – 2020 р. –доцент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики; з 2020 – професор кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики; з 2016 р. – завідувач кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики.

Автор та співавтор понад 120 наукових та навчально-методичних праць.

Членство в організаціях: Українське Лікарське Товариство та Асоціація Педіатрів України

Міжнародні стажування: 1992 – стажування у відділенні інтенсивної терапії Університетської клініки Віденського університету; 1993 – стажування в університетській клініці м. Бонн, відділенні інтенсивної терапії новонароджених; 2000 – 2004 – навчання в австрійсько-українському проекті з дитячої та юнацької психотерапії.

Наукові інтереси: педіатрія, дитяча гастроентерологія, психосоматична медицина.

Сфера додаткової відповідальності: голова комісії з перевірки первинної документації, член методичної ради зі спеціальності «Педіатрія»

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Кулачковська Ірина Юріївна

доцент, к. мед. н., завуч кафедри, лікар-педіатр вищої категорії

У 1994 році закінчила Львівський ордена Дружби народів державний медичний інститут. 1994-1996 рр. – навчання в магістратурі на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб; 1996-2005 рр. – асистент кафедри кафедри пропедевтики дитячих хвороб, з 2005 р – доцент цієї ж кафедри.

Автор і співавтор понад 80 наукових та навчально-методичних праць, в т.ч. 3 навч. посібників для студентів, 1 посібника для лікарів, а також 19 навчально-методичних розробок та 1 посібника, виданих англійською мовою

Членство в організаціях: Українське лікарське товариство, Українське товариство нефрологів, Громадська організація “Західно-Українська академія педіатрії”

Стажування – 2001 р. Клініка Нефрології Польсько-Американського інституту Педіатрії (м. Краків, Польща).

Наукові інтереси: педіатрія, дитяча нефрологія

Сфера додаткової відповідальності на кафедрі: відповідальна за навчально-методичну роботу кафедри, відповідальна за навчання студентів-чужоземців англомовного відділення, член науково-методичної ради з педіатричних дисциплін ЛНМУ імені Данила Галицького

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Гнатейко Олег Зіновійович

доктор медичних наук, професор

Автор і співавтор 637 друкованих праць та 2 загально-національних підручники.

Член асоціації педіатрів, медичних генетиків України, лауреат Державної премії в галузі науки і техніки України, заслужений діяч науки і техніки України, заслужений професор Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, академік АН Вищої школи України, доктор медичних наук, професор

Наукові інтереси: дитяча нефрологія, мультифакторна патологія, організація медико-генетичної служби та консультування.

Громадська активність: голова асоціації педіатрів Львівщини.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Кеч Наталія Романівна

доктор мед. наук, професор, лікар-педіатр вищої категорії

У 1987 р. закінчила Львівський ордена Дружби народів державний медичний інститут за спеціальністю педіатрія. З 1987 по 1991 р. – клінічна ординатура в НДІ ПАГ; 2004-2015 рр. – асистент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики ЛНМУ ім. Данила Галицького; з 2015 р. – до цього часу – професор даної кафедри.

Автор та співавтор 175 наукових та навчально-методичних праць.

Членство в організаціях: член Європейської Асоціації генетиків, Асоціації педіатрів України, Львівської обласної Асоціації педіатрів, української Асоціації лікарів ультразвукової діагностики та українського лікарського товариства, рецензент журналу Львівський медичний часопис Acta Medica Leopoliensia.

Міжнародні стажування: 2017 р. – Польща, 2017 р. – Фінляндія, 2018 р. – Франція.

Наукові інтереси: педіатрія, екопатологія, медична генетика.

Сфера додаткової відповідальності: відповідальна за наукову роботу кафедри, керівник студ. наукового гуртка, член Спец. Ради з педіатрії та акушерства — гінекології по захисту докторських дисертацій.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Лук’яненко Наталія Сергіївна

доктор мед. наук, професор, лікар-педіатр вищої категорії

У 1981 р. закінчила Львівський державний медичний інститут. 1981-1983 рр. – навчання в клінічній ординатурі. З 1983 р. – молодший науковий співробітник Львівського науково-дослідного інституту педіатрії, акушерства та спадкової патології, з 1994 р. старший науковий співробітник ДУ «Інститут спадкової патології НАМН України», 1999 р. – провідний науковий співробітник даного інституту, з 2017 р. по теперішній час завідує відділенням клінічної генетики ДУ «ІСП НАМНУ». З 2000 року асистент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики, з 2015 р. – професор даної кафедри.

Автор та співавтор 254 наукових праць, з них: 144 статті, 81 – тези та матеріали конференцій, 2 – патенти, 15 – інформаційних листів про нововведення в охороні здоров’я, 12 – методичні рекомендації.

Членство в організаціях: член Українського лікарського товариства та Українського педіатричного товариства, Української асоціації нефрологів і фахівців з трансплантації нирки, Української асоціації дитячих нефрологів, Міжнародної Асоціації превентивної та антиейджингової медицини а також член Міжнародної асоціації нефрологів (ISN) і член міжнародної асоціації дитячих нефрологів IPNA/ISPN.

Міжнародні стажування: 2017р. – Клініка педіатрії та нефрології м. Білосток, Польща.

Наукові інтереси: педіатрія, дитяча нефрологія, екопатологія, недиференційована дисплазія сполучної тканини.

Нагороди: у 2023 році нагороджена Грамотою Національної академії медичних наук України за високі показники в роботі.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Авраменко Ірина Юріївна

доцент, к. мед. н., лікар-педіатр вищої категорії, лікар дитячий кардіоревматолог вищої категорії

У 1991 році закінчила Львівський ордена Дружби народів державний медичний інститут. З 1991–1994 рр. – лікар швидкої допомоги – педіатр станції швидкої допомоги м. Львова; 1994-1997 рр. – навчання в клінічній ординатурі на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб; 1997-2008 рр. – лікар дитячий імунолог та лікар дитячий кардіоревматолог Львівської обласної дитячої клінічної лікарні. 2008-2019 рр. – асистент кафедри кафедри пропедевтики дитячих хвороб, з 2019 р – доцент цієї ж кафедри.

Автор і співавтор 79 наукових та навчально-методичних праць, в т.ч. 1 навч. пос. для студентів.

Членство в організаціях: Українське лікарське товариство, Польське кардіологічне товариство, Європейське кардіологічне товариство.

Міжнародні стажування: 2006 р. – Клініка дитячої кардіології Університету м. Маямі (США); 2007 р. – приватна клініка «Ім Парк» (м. Цюріх, Швейцарія); 2010, 2012, 2013 – Клініка Кардіології Інституту «Пам’ятник-Центр Здоров’я Дитини» (Варшава, Польща).

Наукові інтереси: педіатрія, дитяча кардіологія

Сфера додаткової відповідальності на кафедрі: відповідальна за лікувальну та виховну роботу кафедри.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Косминіна Неля Станіславівна

доцент, канд. мед. наук (доктор філософії), лікар-педіатр вищої категорії

У 2002 році закінчила Тернопільську державну медичну академію імені І. Я. Горбачевського. 2003-2004 рр. – навчання в інтернатурі за спеціальністю «Педіатрія», 2007-2009 рр. – навчання в клінічній ординатурі у ДУ «Інститут спадкової патології НАМН України», 2009-2016 рр. – молодший науковий співробітник даного інституту, 2016-2023 рр. – асистент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики ЛНМУ імені Данила Галицького, з 2023 р. – доцент цієї ж кафедри.

Автор і співавтор понад 40 наукових та навчально-методичних праць.

Членство в організаціях: Українське лікарське товариство, Громадська організація “Західно-Українська академія педіатрії”

Міжнародне стажування – 2021 р. м. Варшава, Польща.

Наукові інтереси: педіатрія, дитяча ендокринологія, екопатологія.

Сфера додаткової відповідальності на кафедрі: відповідальна за систему misa, сайт кафедри.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Дац-Опока Марта Ігорівна

доцент, к. мед. наук, лікар-педіатр вищої категорії

У 2005 році закінчила ЛНМУ ім. Данила Галицького. 2005-2007 рр. – навчання в інтернатурі за спеціальністю «Педіатрія», 2007-2012 рр. – навчання в клінічній ординатурі за спеціальністю «Педіатрія», 2012-2021 рр. – асистент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики; з 2021 р. –доцент даної кафедри.

Автор та співавтор понад 20 наукових та навчально-методичних праць.

Членство в організаціях : Українське Лікарське Товариство та Українська Академія Педіатричних Спеціальностей (Західноукраїнська Академія Педіатрії)

Міжнародні стажування: у 2014 році клінічне стажування у м. Рочестер (США); у 2019 році – Люблінський медичний університет, Польща

Наукові інтереси: педіатрія, гастроентерологія

Сфера додаткової відповідальності на кафедрі: відповідальна за виробничу практику, ЄДЕБО, EQX, секретар кафедральних засідань

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Мальська Андріана Андріївна

доцент, канд. мед. наук, лікар-педіатр ІІ категорії, дитячий кардіолог

У 2007 році закінчила ЛНМУ імені Данила Галицького. 2008-2010 рр. – навчання в інтернатурі за спеціальністю «Педіатрія», паралельно навчання в аспірантурі. З 2014-2018 рр. – асистент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики, з 2019 року доцент цієї ж кафедри.

Автор та співавтор понад 50 наукових та навчально-методичних праць.

Членство в організаціях: членкиня правління Української асоціації Дитячої Кардіології, Європейської Асоціації Дитячої Кардіології, громадської організації «Західно-Українська академія Педіатрії».

Міжнародні стажування: 2016 р. – дитяча лікарня Філадельфії, США, 2019 р. – Vienna University Hospital, Австрія, 2022 р. – клініка дитячої кардіології, Польща, 2022 р. – університет Ополе, Польща, 2023 р. – Munchen Herz Centrum, Німеччина.

Наукові інтереси: педіатрія, дитяча кардіологія.

Сфера додаткової відповідальності на кафедрі: виховна робота, міжнародне співробітництво.

Громадська активність: голова опікунської ради КНП ЛОР Центр Дитячої медицини Охматдит.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Бакум Христина Ярославівна

асистент кафедри, лікар-генетик, лікар-невролог

У 2007 році закінчила ЛНМУ імені Данила Галицького. 2007-2009 рр. – навчання в інтернатурі за спеціальністю «Неврологія», 2009-2012рр. – клінічна ординатура з медичної генетики, з 2012 року асистент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики.

Членство в організаціях: Член Міжнародного товариства рухових розладів та хвороби Паркінсона, Європейської асоціації медичної генетики.

Наукові інтереси: генетика, неврологія.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Шаргородська Євгенія Борисівна

асистент кафедри, к. мед. н., старший дослідник

У 2009 р. закінчила Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького за спеціальністю «Лікувальна справа». 2009-2011 рр. – навчання в клінічній ординатурі ординатуру за спеціальністю ”медична генетика” в ДУ «Інститут спадкової патології НАМ України». З 2015 року асистент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики.

Автор та співавтор 64 наукових робіт.

Членство в організаціях: член Європейської асоціації генетики людини, Американської асоціації генетики людини, Всеукраїнської асоціації спеціалістів з медичної та лабораторної генетики.

Основні досягнення, нагороди: лауреат обласної премії молодих учених та дослідників, отримала гранти для підвищення кваліфікації за спеціальністю для науково-дослідницької роботи.

Міжнародні стажування: 2023 – Лондон.

Наукові інтереси: медична генетика, репродуктивне здоров’я, мультиоміка, повтогеномний пошук асоціацій (GWAS)

Громадська робота: популяризація науки у соціальних мережах, на очних та онлайн заходах.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Трутяк Олена Романівна

асистент кафедри, лікар-педіатр

У 2013 році закінчила ЛНМУ імені Данила Галицького. 2013-2015 рр. – навчання в інтернатурі за спеціальністю «Педіатрія», з 2019 року навчання в аспірантурі на кафедрі пропедевтики педіатрії та медичної генетики. З 2018 року – асистент кафедри.

Автор та співавтор 5 наукових статтей та 2 методичних розробок.

Членство в організаціях: член Українського лікарського товариства, Західно-української академії педіатричних спеціальностей.

Наукові інтереси: педіатрія, дитяча пульмонологія.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Семен Марта Олегівна

доктор філософії, асистент кафедри

У 2018 році закінчила ЛНМУ імені Данила Галицького. 2018-2020 рр. – інтернатура по спеціальності «Педіатрія», 2020-2024 рр. – аспірантура по спеціальності «Педіатрія», спеціалізація «Дитяча гастроентерологія», 2023 р. – асистент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики

Автор та співавтор 14 друкованих праць.

Членство в організаціях: Українській Академії Педіатричних Спеціальностей, член Українського лікарського товариства.

Міжнародне стажування: 2022р. м. Білосток, Польща.

Наукові інтереси: дитяча гастроентерологія, розлади церебро-інтестинальної взаємодії, нейрогастроентерологія, психосоматична медицина, варіабельність ритму серця, генетика, порушення метаболізму.

Член Вченої Ради медичного факультету № 2 (2020-2024 роки).

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Наконечна Христина Богданівна

асистент кафедри, лікар-педіатр

У 2009 році закінчила педіатричний факультет ЛНМУ ім. Д.Галицького, 2009-2017 рр—навчання в інтернатурі, 2009-2017 рр—навчання в магістратурі, з 2017 р—асистент кафедри та аспірант кафедри.

Автор та співавтор 9 наукових та науково-методичних праць.

Членство в організаціях: член Українського лікарського товариства.

Наукові інтереси: педіатрія, дитяча гастроентерологія, генетика, роль вітаміну Д.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «CУЧАСНІ МЕТОДИ ГЕНЕТИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальність 221 «Стоматологія» другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання.
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Згідно з положенням сучасної медицини, будь-яка патологія людини в більшій чи меншій мірі пов’язана з спадковістю. Це положення є основою викладання і вивчення медичної генетики як клінічної та профілактичної дисципліни. Оскільки спадковість і мінливість є невід’ємними складовими життя, генетика повинна бути основою теоретичної та клінічної підготовки лікаря. Необхідність генетичних знань для лікаря визначається також постійним збільшенням питомої ваги спадкової патології в структурі захворюваності, смертності та інвалідизації населення.
Елективний курс «Сучасні методи генетичної діагностики» знайомить студентів з сучасними основними методами діагностики спадкової патології. Студенти навчаться використовувати знання з діагностики спадкової патології в клінічній практиці, особливо найсучасніші методи.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: знайомство і оволодіння сучасними технологіями, які використовуються в діагностиці спадкових захворювань.
Завдання вивчення дисципліни «Сучасні методи генетичної діагностики» вирізняють те, що студент повинен знати і вміти при вивченні дисципліни.

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДІАТРІЯ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальність 221 «Стоматологія», другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання.
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
При вивченні дисципліни «Педіатрія» студенти знайомляться з основними закономірностями фізичного та нервово-психічного розвитку дітей різних вікових груп, особливостями вигодовування та харчування здорових дітей раннього віку. Навчальна дисципліна передбачає вивчення клінічних проявів та лікування найбільш поширених захворювань дитячого віку.
Силабус навчальної дисципліни «Педіатрії» розроблено з урахуванням сучасних тенденцій в умовах формування нових соціально економічних відносин у суспільстві, на основі системного погляду на сучасні тенденції медицини. Змістовно програма спрямована на здобуття студентами знань у галузі педіатрії та формування уявлення про найбільш поширені захворювання дитячого організму, а також принципи раціонального вигодовування та харчування здорових дітей раннього віку.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: формування уміння оцінювати стан здоров’я дитини та виявляти патологічні зміни функцій органів та систем дитячого організму, трактувати результати параклінічних обстежень та встановлювати клінічний діагноз.
Завдання вивчення дисципліни «Педіатрія» вирізняють те, що студент повинен знати і вміти при вивченні дисципліни.


Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА «ДОГЛЯД ЗА ХВОРИМИ В ПЕДІАТРИЧНОМУ ВІДДІЛЕННІ СТАЦІОНАРУ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина» другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Виробнича практика «Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару» є першою клінічною дисципліною, під час вивчення якої відбувається знайомство студента з роботою дитячих медичних закладів стаціонарного типу, перший контакт з хворими, формування морально-етичних основ подальшої професійної поведінки. Виробнича практика «Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару» передбачає вивчення гігієнічних, профілактичних та лікувальних заходів, які входять до компетенції молодшого та частково середнього медичного персоналу дитячого відділення і застосовуються для створення комфортних умов перебування хворого у медичному закладі, сприяння якнайшвидшого одужання пацієнта, запобігання розвитку ускладнень, а також опанування найпростішими маніпуляціями надання першої медичної допомоги при невідкладних станах.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета практики «Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару»: опанування студентом основними прийомами професійної діяльності молодшої медичної сестри на основі глибокого знання та розуміння особливостей функціонування організму хворої дитини з дотриманням принципів медичної етики та деонтології.
Основні завдання практики «Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару»:

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «CУЧАСНІ МЕТОДИ ГЕНЕТИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина», другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Згідно з положенням сучасної медицини, будь-яка патологія людини в більшій чи меншій мірі пов’язана з спадковістю. Це положення є основою викладання і вивчення медичної генетики як клінічної та профілактичної дисципліни. Оскільки спадковість і мінливість є невід’ємними складовими життя, генетика повинна бути основою теоретичної та клінічної підготовки лікаря. Необхідність генетичних знань для лікаря визначається також постійним збільшенням питомої ваги спадкової патології в структурі захворюваності, смертності та інвалідизації населення. Елективний курс «Сучасні методи генетичної діагностики» знайомить студентів з сучасними основними методами діагностики спадкової патології. Студенти навчаться використовувати знання з діагностики спадкової патології в клінічній практиці, особливо найсучасніші методи.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: знайомство і оволодіння сучасними технологіями, які використовуються в діагностиці спадкових захворювань.
Завдання вивчення дисципліни «Сучасні методи генетичної діагностики» вирізняють те, що студент повинен знати і вміти при вивченні дисципліни.

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ГЕНЕТИКА»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина», другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Згідно з положенням сучасної медицини, будь-яка патологія людини в більшій чи меншій мірі пов’язана з спадковістю. Це положення є основою викладання і вивчення медичної генетики як клінічної та профілактичної дисципліни. Оскільки спадковість і мінливість є невід’ємними складовими життя, генетика повинна бути основою теоретичної та клінічної підготовки лікаря. Необхідність генетичних знань для лікаря визначається також постійним збільшенням питомої ваги спадкової патології в структурі захворюваності, смертності та інвалідизації населення.
Загальна концепція викладання медичної генетики полягає в інтеграції генетичних знань і клінічного мислення майбутнього лікаря. При вивченні дисципліни «Медична генетика» студенти вчаться використовувати раніше отримані теоретичні знання з генетики в клінічній практиці, поповнюють знання з медичної та клінічної генетики, особливо щодо сучасних проблем діагностики, лікування та профілактики спадкової патології, вивчають ряд «нових» поширених нозологічних форм спадкових хвороб.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: набуття навиків активного використання раніше отриманих теоретичних знань з генетики в клінічній практиці, поповнення знань з медичної та клінічної генетики, особливо сучасних проблем діагностики, лікування та профілактики спадкової патології, вивчення ряду «нових» поширених нозологічних форм спадкових хвороб.
Завдання вивчення дисципліни «Медична генетика» вирізняють те, що студент повинен знати і вміти при вивченні дисципліни.

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «ПРОПЕДЕВТИКА ПЕДІАТРІЇ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина», другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
При вивченні дисципліни «Пропедевтика педіатрії» студенти знайомляться з основними закономірностями фізичного та нервово-психічного розвитку дітей різних вікових груп, віковими анатомо-фізіологічними особливостями дитячого організму, опановують методику об’єктивно обстеження дитини. Своєрідність викладання пропедевтики педіатрії полягає в тому, що саме з цього предмету розпочинається вивчення педіатрії як науки про здорову і хвору дитину, причому пропедевтика педіатрії є не тільки вступом до клінічної педіатрії, але й ланкою, що зв’язує викладання теоретичних і клінічних дисциплін.
Програму навчальної дисципліни «Пропедевтика педіатрії» розроблено з урахуванням сучасних тенденцій в умовах формування нових соціально-економічних відносин у суспільстві, на основі системного погляду на сучасні тенденції медицини. Змістовно програма спрямована на здобуття студентами знань у галузі педіатрії та формування уявлення про семіотику синдромів ураження різних систем та найбільш поширених захворювань дитячого організму, а також принципів раціонального вигодовування та харчування здорових дітей раннього віку.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: закладення основ вивчення студентами педіатрії та інших клінічних дисциплін, формування уміння застосовувати знання з пропедевтики педіатрії в процесі подальшого навчання та у професійній діяльності; закладення основ здорового способу життя та профілактики порушення функцій організму у процесі життєдіяльності, опанування студентом основних прийомів професійної діяльності на основі глибокого знання та розуміння особливостей функціонування організму хворої дитини з дотриманням принципів медичної етики та деонтології.
Завдання вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії» вирізняють те, що студент повинен знати і вміти при вивченні дисципліни.

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «ВИРОБНИЧА СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА В ПЕДІАТРИЧНОМУ ВІДДІЛЕННІ СТАЦІОНАРУ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина», другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання.
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Під час «Виробничої сестринської практики в педіатричному відділенні стаціонару» відбувається знайомство студента з роботою дитячих медичних закладів стаціонарного типу, контакт з хворими, формування морально- етичних основ подальшої професійної поведінки. Навчальна дисципліна «Виробнича сестринська практика в педіатричному відділенні стаціонару» передбачає вивчення гігієнічних, профілактичних та лікувальних заходів, які входять до компетенції середнього медичного персоналу дитячого відділення стаціонару і застосовуються для створення комфортних умов перебування хворого у медичному закладі, сприяння якнайшвидшому одужанню пацієнта, запобігання розвитку ускладнень, а також опанування найпростішими маніпуляціями надання першої медичної допомоги при невідкладних станах.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета «Виробничої сестринської практики в педіатричному відділенні стаціонару»: опанування студентом основними прийомами професійної діяльності медичної сестри на основі глибокого знання та розуміння особливостей функціонування організму хворої дитини з дотриманням принципів медичної етики та деонтології.
Основні завдання «Виробничої сестринської практики в педіатричному відділенні стаціонару»:

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА «ДОГЛЯД ЗА ХВОРИМИ В ПЕДІАТРИЧНОМУ ВІДДІЛЕННІ СТАЦІОНАРУ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 228 «Педіатрія» другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання.
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Виробнича практика «Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару» є першою клінічною дисципліною, під час вивчення якої відбувається знайомство студента з роботою дитячих медичних закладів стаціонарного типу, перший контакт з хворими, формування морально-етичних основ подальшої професійної поведінки. Виробнича практика «Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару» передбачає вивчення гігієнічних, профілактичних та лікувальних заходів, які входять до компетенції молодшого та частково середнього медичного персоналу дитячого відділення і застосовуються для створення комфортних умов перебування хворого у медичному закладі, сприяння якнайшвидшого одужання пацієнта, запобігання розвитку ускладнень, а також опанування найпростішими маніпуляціями надання першої медичної допомоги при невідкладних станах.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета практики «Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару»: опанування студентом основними прийомами професійної діяльності молодшої медичної сестри на основі глибокого знання та розуміння особливостей функціонування організму хворої дитини з дотриманням принципів медичної етики та деонтології.
Основні завдання практики «Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару»:

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «CУЧАСНІ МЕТОДИ ГЕНЕТИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 228«Педіатрія» другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання.
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Згідно з положенням сучасної медицини, будь-яка патологія людини в більшій чи меншій мірі пов’язана з спадковістю. Це положення є основою викладання і вивчення медичної генетики як клінічної та профілактичної дисципліни. Оскільки спадковість і мінливість є невід’ємними складовими життя, генетика повинна бути основою теоретичної та клінічної підготовки лікаря. Необхідність генетичних знань для лікаря визначається також постійним збільшенням питомої ваги спадкової патології в структурі захворюваності, смертності та інвалідизації населення. Елективний курс «Сучасні методи генетичної діагностики» знайомить студентів з сучасними основними методами діагностики спадкової патології. Студенти навчаться використовувати знання з діагностики спадкової патології в клінічній практиці, особливо найсучасніші методи.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: знайомство і оволодіння сучасними технологіями, які використовуються в діагностиці спадкових захворювань.
Завдання вивчення дисципліни «Сучасні методи генетичної діагностики» вирізняють те, що студент повинен знати і вміти при вивченні дисципліни.

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ГЕНЕТИКА»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 228«Педіатрія» другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання.
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Згідно з положенням сучасної медицини, будь-яка патологія людини в більшій чи меншій мірі пов’язана з спадковістю. Це положення є основою викладання і вивчення медичної генетики як клінічної та профілактичної дисципліни. Оскільки спадковість і мінливість є невід’ємними складовими життя, генетика повинна бути основою теоретичної та клінічної підготовки лікаря. Необхідність генетичних знань для лікаря визначається також постійним збільшенням питомої ваги спадкової патології в структурі захворюваності, смертності та інвалідизації населення. Загальна концепція викладання медичної генетики полягає в інтеграції генетичних знань і клінічного мислення майбутнього лікаря. При вивченні дисципліни «Медична генетика» студенти вчаться використовувати раніше отримані теоретичні знання з генетики в клінічній практиці, поповнюють знання з медичної та клінічної генетики, особливо щодо сучасних проблем діагностики, лікування та профілактики спадкової патології, вивчають ряд «нових» поширених нозологічних форм спадкових хвороб.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: набуття навиків активного використання раніше отриманих теоретичних знань з генетики в клінічній практиці, поповнення знань з медичної та клінічної генетики, особливо сучасних проблем діагностики, лікування та профілактики спадкової патології, вивчення ряду «нових» поширених нозологічних форм спадкових хвороб.
Завдання вивчення дисципліни «Медична генетика» вирізняють те, що студент повинен знати і вміти при вивченні дисципліни.

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «ПРОПЕДЕВТИКА ПЕДІАТРІЇ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 228«Педіатрія», другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання.
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
При вивченні дисципліни «Пропедевтика педіатрії» студенти знайомляться з основними закономірностями фізичного та нервово-психічного розвитку дітей різних вікових груп, віковими анатомо-фізіологічними особливостями дитячого організму, опановують методику об’єктивно обстеження дитини. Своєрідність викладання пропедевтики педіатрії полягає в тому, що саме з цього предмету розпочинається вивчення педіат рії як науки про здорову і хвору дитину, причому пропедевтика педіатрії є не тільки вступом до клінічної педіатрії, але й ланкою, що зв’язує викладання теоретичних і клінічних дисциплін.
Програму навчальної дисципліни «Пропедевтика педіатрії» розроблено з урахуванням сучасних тенденцій в умовах формування нових соціально-економічних відносин у суспільстві, на основі системного погляду на сучасні тенденції медицини. Змістовно програма спрямована на здобуття студентами знань у галузі педіатрії та формування уявлення про семіотику синдромів ураження різних систем та найбільш поширених захворювань дитячого організму, а також принципів раціонального вигодовування та харчування здорових дітей раннього віку.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: закладення основ вивчення студентами педіатрії та інших клінічних дисциплін, формування уміння застосовувати знання з пропедевтики педіатрії в процесі подальшого навчання та у професійній діяльності; закладення основ здорового способу життя та профілактики порушення функцій організму у процесі життєдіяльності, опанування студентом основних прийомів професійної діяльності на основі глибокого знання та розуміння особливостей функціонування організму хворої дитини з дотриманням принципів медичної етики та деонтології.
Завдання вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії» вирізняють те, що студент повинен знати і вміти при вивченні дисципліни.

Детальніше

 

СИЛАБУС ДИСЦИПЛІНИ «ВИРОБНИЧА СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА В ПЕДІАТРИЧНОМУ ВІДДІЛЕННІ СТАЦІОНАРУ»
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Галузь знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 228«Педіатрія», другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма навчання.
2. КОРОТКА АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
Під час «Виробничої сестринської практики в педіатричному відділенні стаціонару» відбувається знайомство студента з роботою дитячих медичних закладів стаціонарного типу, контакт з хворими, формування морально- етичних основ подальшої професійної поведінки. Навчальна дисципліна «Виробнича сестринська практика в педіатричному відділенні стаціонару» передбачає вивчення гігієнічних, профілактичних та лікувальних заходів, які входять до компетенції середнього медичного персоналу дитячого відділення стаціонару і застосовуються для створення комфортних умов перебування хворого у медичному закладі, сприяння якнайшвидшому одужанню пацієнта, запобігання розвитку ускладнень, а також опанування найпростішими маніпуляціями надання першої медичної допомоги при невідкладних станах.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Мета «Виробничої сестринської практики в педіатричному відділенні стаціонару»: опанування студентом основними прийомами професійної діяльності медичної сестри на основі глибокого знання та розуміння особливостей функціонування організму хворої дитини з дотриманням принципів медичної етики та деонтології.
Основні завдання «Виробничої сестринської практики в педіатричному відділенні стаціонару»:

Детальніше

Розклад

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА «ДОГЛЯД ЗА ХВОРИМИ В ПЕДІАТРИЧНОМУ ВІДДІЛЕННІ СТАЦІОНАРУ»
Методи контролю

 

«СУЧАСНІ МЕТОДИ ГЕНЕТИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ» (медицина)
Методи контролю

 

«СУЧАСНІ МЕТОДИ ГЕНЕТИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ» (стоматологія)
Методи контролю

 

«МЕДИЧНА ГЕНЕТИКА»
Методи контролю

 

«ПЕДІАТРІЯ»
Методи контролю

 

«ПРОПЕДЕВТИКА ПЕДІАТРІЇ»
Методи контролю

 

«ВИРОБНИЧА СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА В ПЕДІАТРИЧНОМУ ВІДДІЛЕННІ СТАЦІОНАРУ»
Методи контролю

Лікувально-консультативна робота

Кураторами постійно проводиться виховна робота зі студентами медичного факультету №2 відповідно до затвердженого плану.

Регулярно проводиться робота, спрямована на підвищення ідейного рівня студентів, виховання пошани до національних традицій, історії та культури України та української медицини, формування всебічно розвиненої особистості, ведення здорового способу життя.

Відбувались тематичні бесіди кураторів зі студентами щодо значення та національної ваги державних та окремих церковних свят, агресії Росії проти України, внеску видатних українських лікарів у світову медичну науку. День української писемності та мови відзначено у спосіб ознайомлення з улюбленими віршами студентів. Куратори груп старались донести до молодих людей інформацію про шкідливість наркоманії та тютюнопаління.

Соціальні мережі