Адреса

Стоматологічний медичний центр Львівського національного медичного університету

імені Данила Галицького, Львів, вул. Пекарська, 69в

Телефон: +38 (032) 276-32-41

Email:

На карті:

Завідувач кафедри

 

Колесніченко Олександр Володимирович 

кандидат медчиних наук, доцент

 

Створення кафедри стоматології дитячого віку у Львівському державному медичному інституті відбулося 40 років тому – в 1976 році . До цього спонукала висока стоматологічна захворюваність дитячого населення в багатьох розвинених країнах, що зумовило необхідність реорганізації надання стоматологічної допомоги з виокремленням стоматології дитячого віку як повноцінної складової частини стоматології – однієї із галузей охорони здоров’я.
Кафедра стоматології дитячого віку у нашій Alma Mater була другою кафедрою відповідного профілю в Україні і третьою на території колишнього Радянського Союзу. Організацію кафедри було доручено відомій сподвижниці галицької стоматології, доктору медичних наук , професору Любомирі Антонівні Луцик . Першими працівниками нової кафедри були д.м . н . , доцент Н.І . Смоляр , доцент М.М. Покровський , асистенти І.М. Мартовлос, О . О . Олександров , З.П . Масний , Л.Г. Івашкевич.
Спочатку кафедра розташовувалась у пристосованому приміщенні на околиці Львова. Проведення навчального процесу ускладнювалось тим, що не було ні підручників , ні навчальних посібників , ні навчальних планів. Проте , завдяки плідній співпраці з першою кафедрою стоматології дитячого віку Полтавського медичного інституту, якою завідувала професор Л.П. Григор’єва, за короткий проміжок часу спільними зусиллями обох колективів було підготовлено тематичні плани та навчально – методичну літературу. З 1980 по 2012 роки кафедру очолювала заслужений діяч науки і техніки України, доктор медичних наук, професор Ніна Іванівна Смоляр , з 2012 року – доктор медичних наук, професор Ельвіра Валентинівна  Безвушко , а з 2016 року – доцент Олександр Володимирович Колесніченко . Викладання та лікувальна робота на кафедрі проводиться за двома профілями – це терапевтична і хірургічна стоматологія дитячого віку . З кожним роком збільшувалася кількість студентів , які навчаються на кафедрі, зростала і чисельність її колективу. Сьогодні кафедра має потужну навчально -лікувальну базу на базі Стоматологічного медичного центру ЛНМУ імені Данила Галицького і є однією із найчисельніших кафедр нашого університету – тут працюють З доктори медичних наук, І І доцентів та 28 асистентів, з яких 6 є кандидатами медичних наук . За роки існування кафедри її працівниками опубліковано більше 1750 наукових праць , у т.ч . 6 підручників та навчальних посібників, майже І О монографій, отримано близько 40 патентів на винаходи. Зокрема, тут було підготовлено та видано перший в Україні навчальний посібник ” Профілактика стоматологічних захворювань у дітей”(І 995) . За результатами наукових досліджень на кафедрі виконано та захищено понад 40 кандидатських та З докторських дисертації. На кафедрі зросла плеяда здібних науковців , педагогів вищої медичної школи, які працюють як у нашій Alma Mate r, так і в інших ВНЗ України та інших країн. Високий рівень підготовки спеціалістів зумовив бажання багатьох іноземних випускників продовжити навчання в клінічній ординатурі, аспірантурі. За минулі роки більше ЗО іноземних громадян пройшли післядипломне навчання , ними захищено 4 кандидатські дисертації.

 

 

 

Колесніченко Олександр Володимирович – кандидат медичних наук, завідувач кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Гірчак Галина Василівна – к.м.н., доцент, відповідальна за навчальну роботу кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Солонько Галина Миронівна – к.м.н., доцент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Пришко Зоряна Романівна – к.м.н., доцент, відповідальна за наукову роботу кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Малко Наталія Володимирівна – к.м.н., доцент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Іванчишин Вікторія Вікторівна – к.м.н., доцент, відповідальна за виробничу практику на кафедрі

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Гуменюк Ольга Михайлівна – к.м.н., доцент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Гриньох Володимир Олексійович – к.м.н., доцент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Гринишин Ольга Богданівна – к.м.н., доцент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Єфремова Оксана Василівна – к.м.н., доцент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Фур Микола Борисович – к.м.н., доцент кафедри, відповідальний за англомовне відділення

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Крупник Анна Андріївна – к.м.н., доцент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Лещук Світлана Євгенівна – к.м.н., доцент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Лесіцький Маркіян Юрійович – доктор філософії.,асистент кафедри, відповідальний за виховну роботу

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Попик Катерина Михайлівна – к.м.н., асистент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Скибчик Оксана Василівна – доктор філософії., асистент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Ісакова Ольга Олексіївна – к.м.н.,асистент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Єзерська Оксана Володимирівна – асистент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Солина Наталія Миронівна – асистент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Пришляк Вікторія Євгенівна– асистент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Сов’як О.О. – к.м.н., асистент кафедри

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Солоп Лілія Михайлівна – лаборант кафедри

Саврун А.І. – ст.лаборант кафедри

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 2 курсу)

ОК28.1 Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти на фантомах певними стоматологічними маніпуляціями, що використовуються в клініці при лікуванні карієсу та його ускладнень в тимчасових і постійних зубах на різних етапах їх розвитку. Набуті таким чином спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами. На фантомних моделях та видалених тимчасових і постійних зубах студенти знайомляться з основними періодами розвитку, формування та резорбції коренів молочних зубів, періодами формування постійних зубів у дітей, а також оволодівають основними стоматологічними маніпуляціями з препарування та пломбування каріозних дефектів зубів, проводять ендодонтичні втручання в тимчасових і постійних зубах, які знаходяться на різних стадіях розвитку.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Cеместр

Вид контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології

Кредитів ECTS

90 год.

3

10

34

46

IV

Диф. залік

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 3 курсу)

ОК 26 Профілактика стоматологічних захворювань

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Профілактика стоматологічних захворювань – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними навичками проведення профілактичних оглядів та епідеміологічного стоматологічного обстеження населення, виявлення та усунення факторів ризику виникнення стоматологічних захворювань, організації та здійснення профілактичних заходів у дітей різного віку на індивідуальному, груповому рівнях, а також методами стоматологічної освіти та здійснення мотивації населення до підтримки стоматологічного здоров’я. Набуті таким чином знання та вміння вони використовуватимуть під час практичної діяльності.

Своєрідність викладання профілактики стоматологічних захворювань полягає в тому, що саме з цього предмета розпочинається ознайомлення з клінічною роботою дитячого стоматолога, при цьому профілактика об’єднує теоретичні та клінічні дисципліни.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

семестр

Види контролю

Всього

Кред/год

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Профілактика стоматологічних захворювань

V

1,5 /

45 год

4

14

27

V

Профілактика стоматологічних захворювань

2,5 /

75 год

6

36

33

VI

іспит

Кредитів ECTS

4/120

10

50

60

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 4 курсу)

ОК 28.3 Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологіяце навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти на фантомах певними стоматологічними маніпуляціями, що використовуються в клініці при видаленні тимчасових та постійних зубів, лікуванні одонтогенних періоститів щелеп. Набуті таким чином спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами. На фантомах черепа студенти оволодівають технікою проведення позаротових та внутрішньоротових анестезій, а також відпрацьовують навички типового та атипового видалення тимчасових та постійних зубів, проводять ушивання лунки зуба після його видалення при розвитку кровотечі. На моделях щелеп оволодівають технікою розтину підокісних абсцесів з локалізацією на комірковому відростку та піднебінні.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

90

6

38

46

VIII

диф.залік

Кредитів ECTS

3

Детальніше

 

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 4 курсу)

OK 28.2 Дитяча терапевтична стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча терапевтична стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хвороб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

(год.)

Практичних занять (год.)

Дитяча терапевтична стоматологія

120

6

54

60

7/8 семестри

4 курс

Іспит

Кредитів ECTS

4

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.1. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Ортодонтія”

ВБ 3.1.1. Ортодонтія, в т.ч. дитяча стоматологія

Модуль 2 – Дитяча терапевтична стоматологія

 для студентів V курсу стоматологічного факультету 

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год)

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

60

30

30

IX – X

Залік

Кредитів ECTS

2

 

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.1.  Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Ортодонтія”

ВБ 3.1.1. Ортодонтія, в т.ч.дитяча стоматологія

Модуль 3 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

45

24

21

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

1,5

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

 

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.2. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Терапевтична стоматологія”

ВБ 3.2.4. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія

Модуль 1 – Дитяча терапевтична стоматологія

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год)

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

90

48

42

IX – X

Залік

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.2. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Терапевтична стоматологія” 

ВБ 3.2.4. Дитяча стоматологія, в т.ч.ортодонтія

Модуль 2 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

45

24

21

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

1,5

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.3. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Хірургічна стоматологія”

ВБ 3.3.4. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія

Модуль 1 – Дитяча терапевтична стоматологія

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год) /креди-тів

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

90 / 3

48

42

IX – X

Залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.3. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Хірургічна стоматологія”

ВБ 3.3.4. Дитяча стоматологія, в т.ч.ортодонтія

Модуль 2 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

45

24

21

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

1,5

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.4. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Ортопедична стоматологія”

ВБ 3.4.4. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія

Модуль 1 – Дитяча терапевтична стоматологія

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год) /креди-тів

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

90 / 3

48

42

IX – X

Залік

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.4. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Ортопедична стоматологія”

ВБ 3.4.4. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія

Модуль 2 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

45

24

21

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

1,5

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.5. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Стоматологія дитячого віку”

ВБ 3.5.1. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія, анестезіологія та екстрена і невідкладна медична допомога

Модуль 1 – Дитяча терапевтична стоматологія

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год)

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

150

78

72

IX – X

Залік

Кредитів ECTS

5

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.5. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Стоматологія дитячого віку”

ВБ 3.5.1. Дитяча стоматологія, в т.ч.ортодонтія, анестезіологія та екстрена і невідкладна медична допомога

Модуль 2 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

75

38

37

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

2,5

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 1.69 Ендодонтична техніка в дитячій стоматології

Опис навчальної дисципліни (анотація). Дисципліна за вибором “Ендодонтична техніка в дитячій стоматології” – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти на фантомах певними стоматологічними маніпуляціями, що використовуються в клініці при ендодонтичному лікуванні тимчасових і постійних зубів на різних етапах їх розвитку.

Набуті таким чином спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами. На фантомних моделях та видалених тимчасових і постійних зубах студенти знайомляться з основними періодами розвитку, формування та резорбції коренів молочних зубів, періодами формування постійних зубів у дітей, а також оволодівають основними стоматологічними маніпуляціями при проведенні ендодонтичних втручань в тимчасових і постійних зубах, які знаходяться на різних стадіях розвитку.

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання семестр

Вид контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

(год.)

Практичних занять (год.)

Назва дисципліни за вибором: Ендодонтична техніка в дитячій стоматології

4 кредити /

120 год.

48

72

5 курс

(IX-Х семестр)

залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 2 куру)

ВБ 2.3. Сестринська практика у відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Безпосередня робота дитячого стоматолога передбачає тісну співпрацю з середнім медичним персоналом, тому досконале володіння лікарем навичками роботи медичної сестри є гарантією якісної та успішної роботи. Проходження практики «Сестринська практика у відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру» передбачено у ІV семестрі та складається з: засвоєння теоретичного матеріалу щодо особливостей роботи стоматологічного центру та основних маніпуляцій і їх відпрацювання під контролем керівника; роботи студента у дитячому стоматологічному відділенні, засвоєння практичних навичок, заповнення основної звітної документації, індивідуальна робота та підготовка до підсумкового контролю знань.

Виробнича практика Сестринська практика у відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру” (дисципліна за вибором) проводиться в літній період за рішенням Вченої ради ЛНМУ імені Данила Галицького. Практика передбачає самостійне опанування студентами практичними навичками, яке контролюється керівниками викладачами кафедри стоматології дитячого віку та керівниками виробничої практики від бази.

Поточна навчальна діяльність студентів (практичні навички) оцінюється керівниками від бази та викладачами практики від медичного університету.

Підсумковий залік виробничої практики відбувається в останній день практики та проводиться викладачами кафедри стоматології дитячого віку .

Оцінка успішності студента за виробничу практику для студентів 2-го курсу стоматологічного факультету є рейтинговою і виставляється за багатобальною шкалою з урахуванням вмінь виконання практичних навичок та підсумкового контролю і має визначення за системою ЕСТS та традиційною шкалою, прийнятою в Україні.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура виробничої практики

Кількість годин/кредитів ЕСТS

Рік навчання/семестр

Вид контролю

Сестринська практика у відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру

3 тижні / 4,5

ІІ / ІV

Диференційний залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 3 курсу)

ОК 33.2. Виробнича лікарська практика з профілактики стоматологічних захворювань

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Виробнича лікарська практика з профілактики стоматологічних захворювань надає змогу студентам оволодіти певними навичками проведення профілактичних оглядів та епідеміологічного стоматологічного обстеження населення, виявлення та усунення факторів ризику виникнення стоматологічних захворювань, організації та проведення профілактичних заходів у дітей різного віку на індивідуальному, груповому рівнях, а також методами стоматологічної освіти і мотивації населення до підтримки стоматологічного здоров’я. Набуті таким чином знання та вміння вони використовуватимуть під час практичної діяльності.

Виробнича практика проводиться в літній період за рішенням Вченої ради ЛНМУ імені Данила Галицького. Практика предбачає самостійне опанування студентами практичними навичками, яке контролюється керівниками викладачами кафедри стоматології дитячого віку та керівниками виробничої практики від бази.

Поточна навчальна діяльність студентів (практичні навички) оцінюється керівниками від бази та викладачами практики від медичного університету.

Підсумковий залік виробничої лікарської практики відбувається в останній день практики після її завершення та проводиться викладачами кафедри стоматології дитячого віку .

Оцінка успішності студента за виробничу лікарську практику для студентів 3-го курсу стоматологічного факультету є рейтинговою і виставляється за багатобальною шкалою з урахуванням вмінь виконання практичних навичок та підсумкового контролю і має визначення за системою ЕСТS та традиційною шкалою, прийнятою в Україні.

Опис навчального плану

Структура виробничої практики

Кількість годин/кредитів ЕСТS

Рік навчання/

семестр

Вид контролю

Виробнича лікарська практика з профілактики стоматологічних захворювань

2 тижні / 2,5

ІІІ / VІ

Диференційний

залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 2.6. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Ортодонтія”

Модуль 4. Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання

/семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практичних

СРС

«Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом

практичної підготовки

Ортодонтія”

Модуль 4 — Дитяча стоматологія

150 год.

5

78

72

5 / ІХ

Диференційний залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 крсу)

ВБ 2.7. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Терапевтична стоматологія”

Модуль 4 – Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

 

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання/

семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практ.

СРС

Виробнича лікарська практика за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки “Терапевтична стоматологія”

Модуль 4. — Дитяча стоматологія

105 год.

3,5

54

51

5 / ІХ

Диференційний залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 2.8. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Хірургічна стоматологія”

Модуль 4 – Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

 

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання/семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практ.

СРС

Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом

практичної підготовки

Хірургічна стоматологія”

Модуль 4. Дитяча стоматологія

105 год.

3,5

54

51

5 / ІХ

Диференційний залік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 2.9. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Ортопедична стоматологія”

Модуль 4 – Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

 

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання/семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практ.

СРС

«Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом

практичної підготовки

Ортопедична стоматологія”

Модуль 4 . Дитяча стоматологія

105 год.

3,5

54

51

5 / ІХ

Диференційний залік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курссу)

ВБ 2.10. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Стоматологія дитячого віку”

Модуль 4 – Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

 

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання/семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практ.

СРС

Навчальна дисципліна за вибором:

«Виробнича лікарська практика

з дитячої стоматології,

індивідуальний профільний курс практичної підготовки

(стоматологія

дитячого віку

300 год.

10

150

150

5 / ІХ

Диференційний залік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше

Розклад занять для студентів 5 курсу на весняний семестр 2023-2024 н.р. 

 

УВАГА!!!  Початок занять о 8.30. 

 

Група  ДТС  ДХС 
Дата  Викладачі  Дата  Викладачі 
1. (з)  15.02-28.02  Гуменюк О.М. Колесніченко О.В.  п.к 308  09.02-14.02  Гірчак Г.В. Єфремова О.В.  301 

п.к. 

2.(з)  22.03-04.04  Пришко З.Р. 

Колесніченко О.В. 

302 

308 

05.04- 10.04  Лесіцький М.Ю. 

Гуменюк О.М. 

301 

п.к 

3.(т)  01.02-12.02  Колесніченко О.В. Гриньох В.О.  308 

303а 

23.02-28.02  Гірчак Г.В. Лесіцький М.Ю.  301 

301,303 

5.(з)  02.01 — 15.01  Солонько Г.М. Колесніченко О.В.  304 

308 

16.01-19.01  Лесіцький М.Ю. Єфремова О.В.  301 

п.к. 

6.(о)  24.01-02.02  Колесніченко О.В. 

Пришко З.Р. 

308 

302 

02.01.24  Гірчак Г.В. 

Лесіцький М.Ю. 

301 

303 

1а(о)  23.02-05.03  Гринишин О.Б. 

Фур М.Б. 

п.к 

304 

24.01-29.01  Гринишин О.Б. 

Фур М.Б. 

п.к 

304 

 

 

Початок занять по І тижню – 02.01.2024 р. Кінець занять – 10.04.2024 р. 

 

Дисципліна  Практичні  Сам. робота  Кредити  Вид контролю 
ДХС (для усіх проф курсів)  24  21  1,5  залік 
ДТС 

інд проф курсу 

       
Терапевтична стоматологія  48  42  3  залік 
Ортопедична стоматологія  48  42  3  залік 
Хірургічна стоматологія  48  42  3  залік 
Загальна стоматологія  60  60  4  залік 

 

 

 

 

 

 

Розклад занять для студентів 2 курсу на весняний семестр 2023-2024 н.р. 

 

  Понеділок  Вівторок  Середа  Четвер  П’ятниця 
 

 

I 

       

 

11-19 л/1-10л 

11 гр. – Попик К. М. 

12 гр. – Ісакова О.О. 302 18 гр. – Гриньох В.О. 303а (Крупник А.А. – 02.02.24) 

 

II 

13 гр. –Шаран М.О. інт.        1 гр. –  Ісакова О.О. 304 

2 гр. – Крупник А.А . 302 19 гр. – Шаран М.О. інт. 

 

 

 

III 

9 гр. –Гриньох В.О 303а 

 

10 гр. – Попик К. М./ 

Солина Н.М. 304 

5 гр. – Крупник А.А. 302 6гр. – Солина Н.М. 304 8гр. –Гриньох В.О. 303а    7 гр. – Ісакова О.О. 304 15 гр. – Шаран М.О./ 

Колесніченко О.В. інт. 

16 гр. – Крупник А.А 302 

17 гр. – Гриньох В.О 303 а 

 

3 гр. – Скибчик О.В. 303 

4 гр. – Гриньох В.О 303 а 14 гр. – Попик К. М. 302 

IV           

 

Початок занять по I  тижню Кред. – 3 ; 

Початок занять –  16.01.24 Лекції – 10 год.; 

Кінець занять –  27.05.24 Практичні заняття – 34 год.; 

Вид контролю  – диференційований залік Сам.робота –  46 год. 

 

 

 

Розклад занять для студентів 3 курсу на весняний семестр 2023-2024 н.р. 

 

 

  Понеділок  Вівторок  Середа  Четвер  П’ятниця 
 

 

I 

 

 

7 гр.– Лещук Л.Є.  інт. 

   

4 гр. Пасько В.Є. інт. 

 

2 гр.- Пасько В.Є. інт. 

 

3гр. Єзерська О. В. 304 

 

 

10 гр. – Пасько В.Є. інт. 

 

 

II 

 

9 гр.– Лещук Л.Є.  інт. 

 

 

1 гр. Попик К.М. 303 

 

 

5 гр.-  Лещук Л.Є.  інт. 

 

 

8 гр. Попик К.М. інт 

 

6 гр. – Єзерська О. В. 304 

III           
 

IV 

       

/ 1-10 л 

 

 

Початок занять по І тижню Кред. – 2,5; 

Початок занять – 29.01.24 р. Лекції – 6 год.; 

Кінець занять – 23.06.24 р. Практичні заняття – 36 год.; 

Вид контролю – Іспит Самостійна робота – 33 год. Підготовка до ЄДКІ- 03.04 — 09.04.24р. 

КРОК-1 – 09.04.24 

 

 

 

Розклад занять для студентів 4 курсу на весняний семестр 2023-2024 н.р. 

 

  Понеділок  Вівторок  Середа  Четвер  П’ятниця 
I          /1- 7л (х)з 23.02 
II           
1-й Тиж  6 гр (т) Пришко З.Р. 302 

 

 

1 гр(х) Скибчик О.В./ Колесніченко О.В. 303 

7 гр.(т) Пришко З.Р. 302 

 

3 гр(х) Лесіцький М.Ю.  303 

5 гр(т) Гриньох В.О. 303а 2 гр(х) Лесіцький М.Ю.301  4 гр(х) Малко Н.В.  303   
 
ІІІ 

пара 

6 гр(х)Скибчик О.В. 303 

 

1 гр(т) Пришко З.Р. 302 

7 гр. (х) Лесіцький М.Ю.  303 

 

3 гр(т)  Пришко З.Р. 302 

 

5 гр(х) Лесіцький М.Ю. 301 2 гр(т) Гриньох В.О. 303а 

 

4 гр(т) Пришко З.Р. 302 

 
 

2-й тиж 

 

IV 

         

 

Початок занять по ІІ тижню  ДТС  ДХС 
Початок занять – 06.02.24 р.  Кред. – 2;  Кред. – 3; 
Кінець занять — 10.06.24 р.  Лекції – 0 год.;  Лекції – 6 год.; 
Вид контролю – Іспит (дит.тер.ст.)  Практичні заняття – 24 год.;  Практичні заняття – 38 год.; 
диференційований залік (дит.хір.ст.)  Самостійна робота – 36 год.  Самостійна робота – 46 год. 
  Тривалість занять: 3 ак. год.  Тривалість занять: 4 ак. год. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Верифікація результатів навчання

Оцінювання поточної навчальної діяльності.
Готовність студента до заняття (початковий етап) перевіряється на основі відповіді на 10
тестових завдань. На першому практичному занятті ці питання включені до заключного
контролю. За правильну відповідь на 10-9 тестів студент отримує 5 балів, на 8-7 тестів – 4
бали, на 6-5 тестів – 3 бали, 4 і менше – 0 балів.
Основний етап практичного заняття передбачає роботу на фантомах, опанування
практичними навичками. Контроль основного етапу заняття проводиться шляхом оцінки
виконання студентом практичних навичок. Практична робота оцінюється у 12, 8, 4, 0 балів.
На заключному етапі заняття проводиться підсумок практичної діяльності студента, дається
завдання на час виконання студентом самостійної роботи після завершення аудиторної
частини заняття. Для оцінки засвоєння студентом теми проводиться усне опитування. Якщо
відповідь об’ємна, розгорнута і повна , студент отримує 5 балів, якщо відповідь правильна,
але коротка і без пояснення – 4 бали, якщо частково правильна, допускаються помилки – 3
бали. Отримані протягом заняття бали складаються: бали, отримані за тести + бали, отримані
за усну відповідь + бали, отримані за практичну навичку.
Перерахунок оцінок з багатобальної шкали здійснюється наступним чином:
18 – 22 бали – оцінка «відмінно»
14 – 17 балів – оцінка «добре»
10 – 13 балів – оцінка «задовільно»
0 – 9 балів – оцінка “незадовільно»

Під час оцінювання засвоєння кожної теми за поточну навчальну діяльність студенту
виставляються оцінки за 4-ри бальною (традиційною) шкалою з урахуванням затверджених
критеріїв оцінювання для відповідної дисципліни. При цьому враховуються усі види робіт,
передбачені навчальною програмою. Студент має отримати оцінку з кожної теми. Форми
оцінювання поточної навчальної діяльності стандартизовані і включають контроль
теоретичної та практичної підготовки.
Виставлені за традиційною шкалою оцінки в кінці семестру конвертуються у бали.
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність
при вивченні дисципліни становить 122 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність
для зарахування дисципліни становить 72 бали.
Поточне оцінювання навчальної діяльності студента на кожному практичному занятті
здійснюється відповідно до конкретних цілей кожної теми. Оцінка поточної навчальної
діяльності на практичному занятті складається з:
1) Оцінки самостійної роботи студента (СРС) при підготовці до практичного заняття. Вона
здійснюється шляхом перевірки письмового виконання завдань, викладених у Робочому
зошиті, для підготовки до кожної теми. Питома вага оцінки за конспект з домашнім
завданням становить 25% від загальної оцінки за заняття в балах. Якщо студент не виконав
завдання для СРС і не надав конспект на перевірку викладачеві, то традиційна оцінка за
заняття буде нижчою на 1 бал.
2) Оцінки рівня знань студентів , який здійснюється шляхом вирішення 10 тестових завдань
формату А (рівень – 2) або оцінки відповідей на контрольні теоретичні запитання.
Оцінка “5” виставляється за цей етап заняття у разі, коли студент правильно відповів на 81-
100 % тестових завдань або дав правильні, повні відповіді на 3 контрольних запитання
викладача.
Оцінка “4” виставляється, коли студент правильно відповів на 71-80% тестових завдань або
дав правильні, повні відповіді на 2 контрольних запитання викладача і одну неповну або
неточну відповідь – на третє.
Оцінка “3” виставляється, коли студент правильно відповів на 61-70% тестових завдань або
дав правильну відповідь на одне контрольне запитання викладача і дві неповні або неточні
відповіді – на два запитання.
Оцінка “2” виставляється, коли студент правильно відповів менше, ніж на 60% тестових
завдань, дав правильну відповідь тільки на одне або не відповів на жодне контрольне
запитання викладача
3) Оцінки оволодіння практичними навичками відповідно до професійних алгоритмів під
час основного етапу практичного заняття. Проводиться під час опрацювання студентом
практичної навички на фантомі або при письмовому викладенні алгоритму її виконання.
Оцінка “5” виставляється за цей етап заняття у разі, коли студент правильно, у відповідності
до професійного алгоритму, виконав на фантомі стоматологічну маніпуляцію, передбачену
метою практичного заняття.
Оцінка “4” виставляється, коли студент знає послідовність дій відповідно до професійного
алгоритму, з незначними помилками виконав на фантомі стоматологічну маніпуляцію,
передбачену метою практичного заняття.
Оцінка “3” виставляється, коли студент не в повному обсязі знає професійний алгоритм
виконання тієї або іншої маніпуляції, Припускається помилок при виконані на фантомі
стоматологічної маніпуляції, передбаченої метою практичного заняття.

Оцінка “2” виставляється, коли студент не знає професійного алгоритму виконання
стоматологічної маніпуляції, не може виконати на фантомі стоматологічну маніпуляцію,
передбачену метою практичного заняття.
11. Форма підсумкового контролю успішності навчання диференційований залік.
Полягає в оцінці засвоєння студентів навчального матеріалу виключно на підставі
результатів виконання ним навального плану з дисципліни «Пропедевтика дитячої
терапевтичної стоматології».
Методи контролю стандартизовані та включають контроль теоретичної та практичної
підготовки.
До підсумкового контролю допускаються студенти:
✓ які виконали всі види робіт, завдань, передбачених навчальним планом за семестр
відповідно до навчальної дисципліни;
✓ відвідали всі заняття, передбачені навчальним планом;
✓ відпрацювали пропущені заняття;
✓ набрали за поточну успішність кількість балів, не меншу за мінімальну.
Для студентів, яку пропустили навчальні заняття дозволяється із дозволу
деканату відпрацювати академічну заборгованість до певного визначеного терміну в межах
семестру. Залік проводиться після закінчення вивчення дисципліни (на останньому занятті).
Залік отримують студенти, якщо середній бал з оцінок за поточну успішність впродовж
семестру становить не менше «3» (72 балів).
Запис вноситься у залікову книжку студента та заліково-екзаменаційну відомість.

Лікувально-консультативна робота

Наукова робота та видавнича діяльність

 

Студентський науковий гурток

Керівник наукового гуртка – доцент кафедри стоматології дитячого віку , к.мед.н. Лещук Світлана Євгенівна

Мeта та завдання гуртка – залучення студентів до проведення науково-дослідної роботи, участі у науково-практичних конференціях, семінарах, проєктах, створення середовища для обміну ідеями, думками та знаннями, створення умов для творчого зростання, надання можливостей студентам розвивати аналітичні та критичні навички, необхідні для наукової та клінічної діяльності. забезпечення можливості студентам поглибити свої знання та навички  в майбутній професійній діяльності.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи.

Студенти, котрі відвідують засідання наукового гуртка мають можливість:

  • ознайомитися з принципами, методами, інструментарієм наукової та дослідницької роботи;
  • приймати участь в науковому житті університету (написання статей, тез доповідей, наукових робіт), що публікуються в різних наукових виданнях;
  • розвивати свої творчі здібності, виступаючи на наукових семінарах та конференціях;
  • брати участь в проведенні «круглих столів», дебатів, з метою аналізу сучасних проблем в сфері дитячої стоматології та пошуку нових рішень та підходів;
  • використовувати можливості інноваційних технологій в дитячій стоматології та обмінюватися досвідом в студентському середовищі

Основні тематики наукових досліджень

1. Ергономіка в роботі лікаря стоматолога
2. Професійна гігієна
3. Використання кофердаму в стоматології
4. Уроки здоров’я в дітей та підлітків в організованих дитячих колективах

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи. Щорічно гуртківці успішно беруть участь у Загальноуніверситетській студентській науковій конференції / Lviv Young Scientist International  Conference (LYSICon)

Виступи учасників студентського наукового гуртка на 82-а Студентській науковій конференції для студентів-медиків та молодих вчених – LYSICon 82, 2023 р.:

  • Абабілова Софія
  • Зелінська Анастасія
  • Лукавецька Джуліана

 

План заходів роботи студентського наукового гуртка 

кафедри стоматології дитячого віку на весняний семестр 2023-2024 н.р.

 

 

Назва заходу 

 

 

Лектор 

 

Дата 

Ергономіка  

в роботі лікаря стоматолога 

Гринечко  

Юрій 

лютий 
Професійна гігієна   Малко Наталя Володимирівна  березень 
Використання кофердаму в стоматології   Гринишин  

Ольга Богданівна 

березень 
Підготовка до студентської наукової конференції    квітень 
Уроки здоров’я в дітей та підлітків   Єзерська 

Оксана Володимирівна 

травень 

 

 

Міжнародне співробітництво

Кафедра медичної інформатики співпрацює з Державною вищою професійною школою ім. проф. Едварда Щепаніка (м. Сувалки, Польща), Вищою Медичною Школою у Білостоку (Польща), Люблінською політехнікою (Польща)

Спільно проведено комп’ютерні скринінгові дослідження стилю життя студентської молоді України та Польщі.

Проведено дослідження в рамках проекту «Інвалідність як відмінність – соціальне ставлення студентів з Польщі та України до людей в інвалідних візках.

Розроблено спільний проект для участі у партнерський програмі: Partnership for joint implementation of the Programme “Current medical-social, sanitary, technical and economic security challenges” under the International Academic Partnership Programme announced by the National Agency for Academic Exchange.

Участь співробітників кафедри медичної інформатики у міжнародних форумах, з’їздах, конференціях

  1. Barylo N., Boyko O., Holyaka R., Stakhira P., Kutsiy S., Yaremchuk I. Structure and Mixed Signal Front-End of White Organic Light Source for MEMS Sensor. IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. https://doi.org/10.1109/MEMSTECH55132.2022.10002912(Scopus)

  2. Barylo H., Holyaka R., Kremer I., Marusenkova T., Kachurak Yu., Adamiak O. Models and Development of a Spectral Express Analyzer for MEMS Optical Systems // IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. (Scopus)

Статті у міжнародних виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science (бібліографічний опис)

  1. Yatsyshyn S., Hotra O., Skoropad P., Bubela T., Mykyichuk M., Kochan O., Boyko O. Investigating Thermoelectric Batteries Based on Nanostructured Materials. Energies. 2023; 16(9): 3940. (Scopus Q1, IF=3.25) https://econpapers.repec.org/article/gamjeners/v_3a16_3ay_ 3a2023_3ai_3a9_3ap_3a3940-_3ad_3a1141094.htm ]

  2. Quercia A., Pironti A., Bolshakova I., Holyaka R., Duran I., Murari A. Long term operation of the radiation-hard Hall probes system and the path toward a high performance hybrid magnetic field sensor. Nuclear Fusion. 2022;62:106032. (Scopus Q1, IF=4.215). https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1741-4326/ac8aad

  3. Chorna V., Lototska L., Karimulin R., Hubar A., Khliestova, I. Risk factors of in-hospital infections occurrence in healthcare institutions in ukraine and eu countries. Georgian Medical News. 2023;336:17-21. (Scopus Q4 IF=0.13).
  4. Sokil B. I., Pukach P. Y., Senyk A. P., Sokil M. B., Andrukhiv A. I., Vovk M. I. Asymptotic method and wave theory of motion in studying the effect of periodic impulse forces on systems characterized by longitudinal motion velocity. Mathematical Modeling and Computing. 2022;9(4):909-920.  (Scopus Q4 IF=0.24) https://doi.org/10.23939/mmc2022.04.909 .
  5. Dyhdalovych T., Fechan A., Kutsiy S., Melnykov S. Development of the automated system of analysis and quality assessment of visible light sources 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET). 2022:694-697 https://doi.org/10.1109/TCSET55632.2022.9767066 (Scopus)

Міжнародне стажування

Бойко О.В. пройшла стажування на кафедрі електроніки та інформаційних технологій Люблінського політехнічного університету (Department of Electronics and Information Technology, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science at Lublin University of Technology. Poland), а також брала участь у міжнародній програмі підвищення кваліфікації «Together with Outstanding Leaders of Modernity: Values, Experience, Knowledge, Competences and Tehnologies for Formation of the Successful Personality and Transformation on the World» (International Historical Biographical Institute).

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ 

 кафедри стоматології дитячого віку на весняний семестр 2023-2024 н. р. 

 

                           Назва заходу     Термін      

       виконання 

 Відповідальні за 

        виконання                     

Зустріч з групою. Ознайомлення студентів з планом роботи. Обговорення питань оптимізації навчального процесу в умовах воєнного стану та поведінки під час повітряної тривоги. Проведення бесід присвячених визначним датам  історіїї України. Відзначення дня Соборності України та дня народження Степана Бандери.   

Січень 

      

Куратор групи 

Проведення інструктажу щодо алгоритму дій у разі виникнення надзвичайної ситуації. Обговорення заходів спрямовиваних на запобіганню булінгу. Проведення бесід  з питань поваги до Конституції України.   

   Лютий 

      

Куратор групи 

Проведення інструктажу щодо поведінки під ча повітряної тривоги. Проведення бесід до дня народждення Т.Г. Шевченка. Обговорення питсань формування здорового способу життя, проведення вечорів з видатними діячами громадскості.   

    Березень 

     

Куратор групи 

Проведення інструктажу щодо поведінки під ча повітряної тривоги. Проведення тематичних бесід на тему ’’Чорнобильська катастрофа’’           

Квітень 

     

Куратор групи 

Проведення інструктажу щодо поведінки під ча повітряної тривоги. Обговорення заходів спрямовиваних на протидію корупції. Проведення тематичних бесід до Дня Матері. Підготовка до екзаменаційної сесії.            

Травень 

Червень 

      

Куратор групи 

 

Завідувач кафедри                                                             доц. Колесніченко О.В. 

 

Відповдальний за виховну роботу на кафедрі                ас. Лесіцький М.Ю. 

 

Соціальні мережі