КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Форми поточного контролю:
- Усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване)
- Практична перевірка сформованих професійних вмінь
- Тестовий контроль (відкриті та закриті тестові завдання)
Самостійна робота студента оцінюється на практичних заняттях і є складовою підсумкової оцінки студента.
Поточний контроль здійснюється під час проведення навчальних занять і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу (необхідно описати форми проведення поточного контролю під час навчальних занять за 4-ри бальною (національною) шкалою). Форми оцінювання поточної навчальної діяльності мають бути стандартизованими і включати контроль теоретичної та практичної підготовки.
Тестовий контроль: студент в системі міса отримує 10 тестів, відповідає та отримує результат у балах (від 0 до 10, одне тестове завдання один бал) та відсотках (від 0 до 100).
Демонстрація практичної навички: студент повинен вміти продемонструвати кожну структуру, яка є в переліку практичних навичок.
Відповідь на запитання викладача: викладач опитує матеріал заняття.
Оцінювання поточної навчальної діяльності. Під час оцінювання засвоєння кожної теми за поточну навчальну діяльність студенту виставляються оцінки за 4-ри бальною (національною). При цьому враховуються усі види робіт, передбачені силабусом. Студент має отримати оцінку з кожної теми для подальшої конвертації оцінок у бали за багатобальною (200-бальною) шкалою.
Тестовий контроль:
від 5-6 (50-60%) – задовільно;
7-8 (70-80%) – добре;
9-10 (90-100%) – відмінно.
Демонстрація практичної навички: студент повинен вміти продемонструвати усі структури, які є в переліку практичних навичок.
Відповідь на запитання викладача: студент відповів на усі питання викладача, продемонстрував вміння логічно мислити – відмінно,
студент відповів на усі питання викладача, продемонстрував вміння логічно мислити, зробив 1-2 помилки в латинських термінах – добре, студент відповів на усі питання викладача, продемонстрував вміння логічно мислити – плутається в латинських термінах – задовільно.
РЕГЛАМЕНТ ІСПИТУ НА КАФЕДРІ НОРМАЛЬНОЇ АНАТОМІЇ З ДИСЦИПЛІНИ
«АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ»
Іспит здійснюється по завершенню вивчення дисципліни згідно розкладу іспитів, затвердженого навчальним відділом університету. До іспиту допускаються студенти, котрі виконали всі види навчальних завдань, мають зараховані усі аудиторні навчальні заняття передбачені навчальною програмою та під час вивчення дисципліни набрали за поточну навчальну діяльність не менше мінімальної кількості балів (72 бали).
Іспит з дисципліни «Анатомія людини» складається з двох етапів:
1 етап – письмова відповідь на тестові завдання формату А (бланковий контроль).
ІІ етап – письмова відповідь. Студент відповідає на 4 теоретичних питань білету: два запитання із розділів опорно-руховий апарат та спланхнологія; два наступні запитання – із розділів нервова та серцево судинна системи.
1 етап – студент отримує варіант тестового завдання, котрий включає 40 тестових завдань з усіх вивчених розділів дисципліни (1 тестове завдання 1 хвилина). Кожна правильна тестова відповідь зараховується як 1 бал.
Максимальна можлива кількість отриманих балів за тестовий контроль складає 40 балів.
Мінімальна можлива кількість отриманих балів за тестовий контроль складає 25 балів.
Менше 60% правильних відповідей (менше 25 тестових завдань) – незадовільно.
ІІ етап – студент дає відповідь на 4 питання екзаменаційного білету (протягом 40 хвилин).
Студент отримує білет з 4 питаннями, на які дає письмову відповідь. Кожне письмове питання оцінюється від 0 до 10 балів.
Максимальна можлива кількість отриманих балів за письмову роботу складає 40 балів.
Мінімальна можлива кількість отриманих балів за письмову роботу складає 25 балів.
Менше 60% правильних відповідей (менше 25 балів за письмову роботу) – незадовільно.
Отримання балів за результатами розписових відповідей:
5 – відмінно (10 балів) – студент чітко і по суті дав відповідь на теоретичне питання;
4 – добре (8-9 балів) – студент припускається певних неточностей і похибок викладу змісту теоретичного матеріалу.
3 – задовільно (6-7 балів) – відповідь на теоретичне питання нечітка, студент припускається помилок у визначеннях та основних термінах і поняттях.
2 – незадовільно (0-5 балів ) – відсутня конкретна відповідь на питання.
При перевірці екзаменаційної письмової роботи екзаменатор проставляє на екзаменаційній роботі студента бали, окремо за вирішення кожного розписового питання і виставляє остаточний бал за підсумковий контроль в який входить сума балів за тестові відповіді та розписові запитання.
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за результатами іспиту – 80 балів.
Мінімальна кількість балів, яку може набрати студент за результатами іспиту – 50 балів.
Оцінка з дисципліни, яка завершується іспитом визначається, як сума балів за поточну навчальну діяльність (не менше 72) та балів за іспит (не менше 50).
Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму, конвертуються у традиційну 4-ри бальну шкалу за абсолютними критеріями, які наведено нижче у таблиці:
Бали з дисципліни | Оцінка за 4-ри бальною шкалою |
Від 170 до 200 балів | 5 |
Від 140 до 169 балів | 4 |
Від 139 балів до мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент (122 бали) | 3 |
Нижче мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент | 2 |
Форма підсумкового контролю успішності навчання – екзамен.
Екзамен – це форма підсумкового контролю засвоєння студентом теоретичного та практичного матеріалу з навчальної дисципліни.
Екзамен проводиться лише у письмовій формі і складається з двох частин:
1.Тестовий контроль знань. Студент отримує варіант тестового завдання, котрий включає 40 тестових завдань з бази Крок-1 2006-2024 років та містить тестові завдання з усіх вивчених розділів дисципліни. База тестів є відкритою впродовж усього навчання. Кожна правильна тестова відповідь зараховується, як 1 бал. Максимальна можлива кількість отриманих балів за тестовий контроль складає 40 балів.
- Письмова робота. Студент отримує білет з 4 питаннями, на котрий дає письмову відповідь. Перелік екзаменаційних питань є відкритим впродовж усього навчання. Кожне письмове питання оцінюється від 0 до 10 балів. Максимальна можлива кількість отриманих балів за письмову роботу складає 40 балів. Мінімальна кількість балів за екзамен складає 50 балів.
(У разі дистанційного навчання проведення екзамену буде відбуватися згідно наказу ректора).
Схема нарахування та розподіл балів, які отримують студенти:
Для дисциплін формою підсумкового контролю яких є екзамен:
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність для допуску до екзамену становить 120 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для допуску до екзамену становить 72 бали.
Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином:
Для зручності наведено таблицю перерахунку за 120-бальною шкалою:
Перерахунок середньої оцінки за поточну діяльність у багатобальну шкалу для дисциплін, що завершуються екзаменом
4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | |||
5 | 120 | 4.45 | 107 | 3.91 | 94 | 3.37 | 81 | |||
4.95 | 119 | 4.41 | 106 | 3.87 | 93 | 3.33 | 80 | |||
4.91 | 118 | 4.37 | 105 | 3.83 | 92 | 3.29 | 79 | |||
4.87 | 117 | 4.33 | 104 | 3.79 | 91 | 3.25 | 78 | |||
4.83 | 116 | 4.29 | 103 | 3.74 | 90 | 3.2 | 77 | |||
4.79 | 115 | 4.25 | 102 | 3.7 | 89 | 3.16 | 76 | |||
4.75 | 114 | 4.2 | 101 | 3.66 | 88 | 3.12 | 75 | |||
4.7 | 113 | 4.16 | 100 | 3.62 | 87 | 3.08 | 74 | |||
4.66 | 112 | 4.12 | 99 | 3.58 | 86 | 3.04 | 73 | |||
4.62 | 111 | 4.08 | 98 | 3.54 | 85 | 3 | 72 | |||
4.58 | 110 | 4.04 | 97 | 3.49 | 84 | Менше 3 | Недостатньо
|
|||
4.54 | 109 | 3.99 | 96 | 3.45 | 83 | |||||
4.5 | 108 | 3.95 | 95 | 3.41 | 82 |
Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу контролюється при підсумковому контролі.
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент при складанні екзамену становить 80.
Мінімальна кількість балів при складанні екзамену – не менше 50.
Оцінка з дисципліни, яка завершується екзаменом визначається, як сума балів за поточну навчальну діяльність (не менше 72) та балів за екзамен (не менше 50).
Бали з дисципліни незалежно конвертуються як в шкалу ECTS, так і в 4-бальну (національну) шкалу. Бали шкали ECTS у 4-бальну шкалу не конвертуються і навпаки.
Бали студентів, які навчаються за однією спеціальністю, з урахуванням кількості балів, набраних з дисципліни ранжуються за шкалою ECTS таким чином:
Оцінка ECTS | Статистичний показник |
А | Найкращі 10 % студентів |
В | Наступні 25 % студентів |
С | Наступні 30 % студентів |
D | Наступні 25 % студентів |
E | Останні 10 % студентів |
Ранжування з присвоєнням оцінок „А”, „В”, „С”, „D”, „Е” проводиться для студентів даного курсу, які навчаються за однією спеціальністю і успішно завершили вивчення дисципліни. Студенти, які одержали оцінки FX, F («2») не вносяться до списку студентів, що ранжуються. Студенти з оцінкою FX після перескладання автоматично отримують бал „Е”.
Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму, конвертуються у традиційну 4-ри бальну шкалу за абсолютними критеріями, які наведено нижче у таблиці:
Бали з дисципліни | Оцінка за 4-ри бальною шкалою |
Від 170 до 200 балів | 5 |
Від 140 до 169 балів | 4 |
Від 139 балів до мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент | 3 |
Нижче мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент | 2 |
Оцінка ECTS у традиційну шкалу не конвертується, оскільки шкала ECTS та чотирибальна шкала незалежні.
Об’єктивність оцінювання навчальної діяльності студентів перевіряється статистичними методами (коефіцієнт кореляції між оцінкою ECTS та оцінкою за національною шкалою).
Детальніше:
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/HWCsbj2b6rX7jJ4
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/4DMtgY7Q7g9k8Hq
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/o2Fn9sgyHqLeGWq
Форма підсумкового контролю успішності навчання – залік.
Зарахованою вважається дисципліна при умові складання кожної теми практичного заняття на позитивну оцінку та виконання самостійної роботи. У такому випадку студент отримує залік (зараховано). Всі оцінки за поточну успішність додаються та визначається середній бал, а потім успішність конвертується багатобальну шкалу дисципліни, що завершується заліком.
Схема нарахування та розподіл балів, які отримують студенти:
Для дисциплін формою підсумкового контролю яких є залік:
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність при вивченні дисципліни становить 200 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для зарахування дисципліни становить 120 балів.
Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином:
Для зручності наведено таблицю перерахунку за 200-бальною шкалою:
Перерахунок середньої оцінки за поточну діяльність у багатобальну шкалу для дисциплін, що завершуються заліком
4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | |||
5 | 200 | 4.45 | 178 | 3.92 | 157 | 3.37 | 135 | |||
4.97 | 199 | 4.42 | 177 | 3.89 | 156 | 3.35 | 134 | |||
4.95 | 198 | 4.4 | 176 | 3.87 | 155 | 3.32 | 133 | |||
4.92 | 197 | 4.37 | 175 | 3.84 | 154 | 3.3 | 132 | |||
4.9 | 196 | 4.35 | 174 | 3.82 | 153 | 3.27 | 131 | |||
4.87 | 195 | 4.32 | 173 | 3.79 | 152 | 3.25 | 130 | |||
4.85 | 194 | 4.3 | 172 | 3.77 | 151 | 3.22 | 129 | |||
4.82 | 193 | 4.27 | 171 | 3.74 | 150 | 3.2 | 128 | |||
4.8 | 192 | 4.24 | 170 | 3.72 | 149 | 3.17 | 127 | |||
4.77 | 191 | 4.22 | 169 | 3.7 | 148 | 3.15 | 126 | |||
4.75 | 190 | 4.19 | 168 | 3.67 | 147 | 3.12 | 125 | |||
4.72 | 189 | 4.17 | 167 | 3.65 | 146 | 3.1 | 124 | |||
4.7 | 188 | 4.14 | 166 | 3.62 | 145 | 3.07 | 123 | |||
4.67 | 187 | 4.12 | 165 | 3.57 | 143 | 3.02 | 121 | |||
4.65 | 186 | 4.09 | 164 | 3.55 | 142 | 3 | 120 | |||
4.62 | 185 | 4.07 | 163 | 3.52 | 141 | Менше 3 | Недос-татньо
|
|||
4.6 | 184 | 4.04 | 162 | 3.5 | 140 | |||||
4.57 | 183 | 4.02 | 161 | 3.47 | 139 | |||||
4.52 | 181 | 3.99 | 160 | 3.45 | 138 | |||||
4.5 | 180 | 3.97 | 159 | 3.42 | 137 | |||||
4.47 | 179 | 3.94 | 158 | 3.4 | 136 |
Детальніше:
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/LN6MZ3AHLKRS36F
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/PpR2LtknFckxPxM
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/jmCoAW2Sy7Dp3yD
Форма підсумкового контролю успішності навчання є семестровий залік.
Семестровий залік – це форма підсумкового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу виключно на підставі результатів виконання ним певних видів робіт на практичних, семінарських або лабораторних заняттях. Семестровий залік з дисциплін проводиться після закінчення її вивчення, до початку екзаменаційної сесії.
12.Схема нарахування та розподіл балів, які отримують студенти:
Формою підсумкового контролю яких є залік:
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність при вивченні дисципліни становить 200 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для зарахування дисципліни становить 120 балів.
Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином:
Для зручності наведено таблицю перерахунку за 200-бальною шкалою:
Перерахунок середньої оцінки за поточну діяльність у багатобальну шкалу для дисциплін, що завершуються заліком
4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | |||
5 | 200 | 4.45 | 178 | 3.92 | 157 | 3.37 | 135 | |||
4.97 | 199 | 4.42 | 177 | 3.89 | 156 | 3.35 | 134 | |||
4.95 | 198 | 4.4 | 176 | 3.87 | 155 | 3.32 | 133 | |||
4.92 | 197 | 4.37 | 175 | 3.84 | 154 | 3.3 | 132 | |||
4.9 | 196 | 4.35 | 174 | 3.82 | 153 | 3.27 | 131 | |||
4.87 | 195 | 4.32 | 173 | 3.79 | 152 | 3.25 | 130 | |||
4.85 | 194 | 4.3 | 172 | 3.77 | 151 | 3.22 | 129 | |||
4.82 | 193 | 4.27 | 171 | 3.74 | 150 | 3.2 | 128 | |||
4.8 | 192 | 4.24 | 170 | 3.72 | 149 | 3.17 | 127 | |||
4.77 | 191 | 4.22 | 169 | 3.7 | 148 | 3.15 | 126 | |||
4.75 | 190 | 4.19 | 168 | 3.67 | 147 | 3.12 | 125 | |||
4.72 | 189 | 4.17 | 167 | 3.65 | 146 | 3.1 | 124 | |||
4.7 | 188 | 4.14 | 166 | 3.62 | 145 | 3.07 | 123 | |||
4.67 | 187 | 4.12 | 165 | 3.57 | 143 | 3.02 | 121 | |||
4.65 | 186 | 4.09 | 164 | 3.55 | 142 | 3 | 120 | |||
4.62 | 185 | 4.07 | 163 | 3.52 | 141 | Менше 3 | Недос-татньо
|
|||
4.6 | 184 | 4.04 | 162 | 3.5 | 140 | |||||
4.57 | 183 | 4.02 | 161 | 3.47 | 139 | |||||
4.52 | 181 | 3.99 | 160 | 3.45 | 138 | |||||
4.5 | 180 | 3.97 | 159 | 3.42 | 137 | |||||
4.47 | 179 | 3.94 | 158 | 3.4 | 136 |
Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу контролюється при підсумковому контролі.
Бали з дисципліни незалежно конвертуються як в шкалу ECTS, так і в 4-бальну (національну) шкалу. Бали шкали ECTS у 4-бальну шкалу не конвертуються і навпаки.
Бали студентів, які навчаються за однією спеціальністю, з урахуванням кількості балів, набраних з дисципліни ранжуються за шкалою ECTS таким чином:
Оцінка ECTS | Статистичний показник |
А | Найкращі 10 % студентів |
В | Наступні 25 % студентів |
С | Наступні 30 % студентів |
D | Наступні 25 % студентів |
E | Останні 10 % студентів |
Ранжування з присвоєнням оцінок „А”, „В”, „С”, „D”, „Е” проводиться для студентів даного курсу, які навчаються за однією спеціальністю і успішно завершили вивчення дисципліни. Студенти, які одержали оцінки FX, F («2») не вносяться до списку студентів, що ранжуються. Студенти з оцінкою FX після перескладання автоматично отримують бал „Е”.
Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму, конвертуються у традиційну 4-ри бальну шкалу за абсолютними критеріями, які наведено нижче у таблиці:
Бали з дисципліни | Оцінка за 4-ри бальною шкалою |
Від 170 до 200 балів | 5 |
Від 140 до 169 балів | 4 |
Від 139 балів до мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент | 3 |
Нижче мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент | 2 |
Оцінка ECTS у традиційну шкалу не конвертується, оскільки шкала ECTS та чотирибальна шкала незалежні.
Об’єктивність оцінювання навчальної діяльності студентів перевіряється статистичними методами (коефіцієнт кореляції між оцінкою ECTS та оцінкою за національною шкалою).
Детальніше:
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/sy7scDjCGmmLkrP
Форма підсумкового контролю успішності навчання – диференційований залік.
Диференційований залік – це форма підсумкового контролю засвоєння студентом теоретичного та практичного матеріалу з навчальної дисципліни.
Диференційований залік проводиться лише у письмовій формі:
Тестовий контроль знань. Студент отримує варіант тестового завдання, котрий включає 80 тестових завдань та містить тестові завдання з усіх вивчених розділів дисципліни. 40% бази тестів є відкритою впродовж усього навчання. Кожна правильна тестова відповідь зараховується, як 1 бал. Максимальна можлива кількість отриманих балів за тестовий контроль складає 80 балів.
Мінімальна кількість отриманих балів за тестовий контроль складає 50 балів.
- Схема нарахування та розподіл балів, які отримують студенти:
Для дисциплін формою підсумкового контролю яких є диференційований залік.
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність для допуску до диференційований заліку становить 120 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для допуску до диференційований заліку становить 72 бали.
Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином:
Для зручності наведено таблицю перерахунку за 200-бальною шкалою:
Перерахунок середньої оцінки за поточну діяльність у багатобальну шкалу для дисциплін, що завершуються диференційований заліком
4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | 4-бальна шкала | 200-бальна шкала | |||
5 | 120 | 4.45 | 107 | 3.91 | 94 | 3.37 | 81 | |||
4.95 | 119 | 4.41 | 106 | 3.87 | 93 | 3.33 | 80 | |||
4.91 | 118 | 4.37 | 105 | 3.83 | 92 | 3.29 | 79 | |||
4.87 | 117 | 4.33 | 104 | 3.79 | 91 | 3.25 | 78 | |||
4.83 | 116 | 4.29 | 103 | 3.74 | 90 | 3.2 | 77 | |||
4.79 | 115 | 4.25 | 102 | 3.7 | 89 | 3.16 | 76 | |||
4.75 | 114 | 4.2 | 101 | 3.66 | 88 | 3.12 | 75 | |||
4.7 | 113 | 4.16 | 100 | 3.62 | 87 | 3.08 | 74 | |||
4.66 | 112 | 4.12 | 99 | 3.58 | 86 | 3.04 | 73 | |||
4.62 | 111 | 4.08 | 98 | 3.54 | 85 | 3 | 72 | |||
4.58 | 110 | 4.04 | 97 | 3.49 | 84 | Менше 3 | Недостатньо
|
|||
4.54 | 109 | 3.99 | 96 | 3.45 | 83 | |||||
4.5 | 108 | 3.95 | 95 | 3.41 | 82 |
Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу контролюється при підсумковому контролі.
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент при складанні диференційований заліку становить 80.
Мінімальна кількість балів при складанні диференційований заліку – не менше 50.
Оцінка з дисципліни, яка завершується диференційований заліком визначається, як сума балів за поточну навчальну діяльність (не менше 72) та балів за диференційований залік (не менше 50).
Бали з дисципліни незалежно конвертуються як в шкалу ECTS, так і в 4-бальну (національну) шкалу. Бали шкали ECTS у 4-бальну шкалу не конвертуються і навпаки.
Бали студентів, які навчаються за однією спеціальністю, з урахуванням кількості балів, набраних з дисципліни ранжуються за шкалою ECTS таким чином:
Оцінка ECTS | Статистичний показник |
А | Найкращі 10 % студентів |
В | Наступні 25 % студентів |
С | Наступні 30 % студентів |
D | Наступні 25 % студентів |
E | Останні 10 % студентів |
Ранжування з присвоєнням оцінок „А”, „В”, „С”, „D”, „Е” проводиться для студентів даного курсу, які навчаються за однією спеціальністю і успішно завершили вивчення дисципліни. Студенти, які одержали оцінки FX, F («2») не вносяться до списку студентів, що ранжуються. Студенти з оцінкою FX після перескладання автоматично отримують бал „Е”.
Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму, конвертуються у традиційну 4-ри бальну шкалу за абсолютними критеріями, які наведено нижче у таблиці:
Бали з дисципліни | Оцінка за 4-ри бальною шкалою |
Від 170 до 200 балів | 5 |
Від 140 до 169 балів | 4 |
Від 139 балів до мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент | 3 |
Нижче мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент | 2 |
Оцінка ECTS у традиційну шкалу не конвертується, оскільки шкала ECTS та чотирибальна шкала незалежні.
Об’єктивність оцінювання навчальної діяльності студентів перевіряється статистичними методами (коефіцієнт кореляції між оцінкою ECTS та оцінкою за національною шкалою).
Детальніше:
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/5TsFC5RXnkbAmNG
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/FkZykWN3QGb3kM2
Form of final control of study success (exam).
The semester exam is a form of final control of the student’s assimilation of theoretical and practical material from the academic discipline.
The exam is conducted only in written form and consists of two parts:
- Test control of knowledge. The student receives a version of the test task, which includes 40 test tasks from the Step-1 database of 2006-2023 and contains test tasks from all studied sections of the discipline. The database of tests is open throughout the entire course. Each correct test answer is counted as 1 point. The maximum possible number of points obtained for the test control is 40 points.
- Written work. The student receives a ticket with 4 questions, to which he gives a written answer. The list of exam questions is open throughout the entire course. Each written question is evaluated from 0 to 10 points. The maximum possible number of points received for written work is 40 points. The minimum number of points for the exam is 50 points.
In the case of distance learning, the exam will be carried out in accordance with the rector`s order.
- The scheme of accrual and distribution of points received by students:
For courses which form the final control is exam:
The maximum number of points that a student can collect for current educational activity per semester for admission to exam is 120 points.
The minimum number of points that a student must collect for current educational activity per semester for admission to exam is 72 points.
Calculating the number of points is based on student evaluations received by traditional scale while learning subjects by calculating the arithmetic average (AA), rounded to two decimal places. The resulting value is converted into points by multi-scale as follows:
For convenience, a calculation table is provided on a 120-point scale:
Conversion of the average score for current activity in multi point scale for courses that are completed by exam
4- point scale | 200-point scale | 4- point scale | 200-point scale | 4- point scale | 200-point scale | 4- point scale | 200-point scale | |||
5 | 120 | 4.45 | 107 | 3.91 | 94 | 3.37 | 81 | |||
4.95 | 119 | 4.41 | 106 | 3.87 | 93 | 3.33 | 80 | |||
4.91 | 118 | 4.37 | 105 | 3.83 | 92 | 3.29 | 79 | |||
4.87 | 117 | 4.33 | 104 | 3.79 | 91 | 3.25 | 78 | |||
4.83 | 116 | 4.29 | 103 | 3.74 | 90 | 3.2 | 77 | |||
4.79 | 115 | 4.25 | 102 | 3.7 | 89 | 3.16 | 76 | |||
4.75 | 114 | 4.2 | 101 | 3.66 | 88 | 3.12 | 75 | |||
4.7 | 113 | 4.16 | 100 | 3.62 | 87 | 3.08 | 74 | |||
4.66 | 112 | 4.12 | 99 | 3.58 | 86 | 3.04 | 73 | |||
4.62 | 111 | 4.08 | 98 | 3.54 | 85 | 3 | 72 | |||
4.58 | 110 | 4.04 | 97 | 3.49 | 84 | Less than 3 | Not enough | |||
4.54 | 109 | 3.99 | 96 | 3.45 | 83 | |||||
4.5 | 108 | 3.95 | 95 | 3.41 | 82 |
Self work of students is evaluated during the current control of theme on the appropriate lesson. Learning of themes which dart out only on self work are controlled at the final control.
The maximum number of points that a student can get in the passing the examination is 80. The minimum number of points in the passing the examination – at least 50.
Evaluation of the discipline, which culminating with exam is defined as the sum of points for current educational activity (at least 72) and points for the exam (at least 50).
Evaluation of the disciplines, the final form control of which is a test (differentiated test) is based on the sum of points for current educational activity (at least 72) and points for the exam (at least 50).
Points of ECTS scale not converted in 4-point scale and vice versa because the ECTS scale and 4-point scale are independent.
Points of students who study in one specialty,considering the number of scored points, are ranked on a ECTS scale as follows:
Evaluation of ECTS | Statistical index |
A | Top 10% of students |
B | Next 25% of students |
C | Next 30% of students |
D | Next 25% of students |
E | The last 10% of students |
Ranking with the assignment of grades “A”, “B”, “C”, “D”, “E” is carried out for students of this course who are studying in one specialty and have successfully completed the study of the discipline. Students who receive grades of FX, F (“2”) are not listed as ranked students. Students with an FX grade automatically receive an “E” grade after retaking.
Points of discipline for students who successfully completed the program are converted in traditional 4-point scale by absolute criteria, which are listed in the table below:
Table 4:
Points from discipline | Score in 4-point scale |
from 170 to 200 | 5 |
from 140 to 169 | 4 |
from 139 to the minimum number of points that a student must collect | 3 |
Less than the minimum number of points that a student must collect | 2 |
Points of ECTS scale not converted in 4-point scale and vice versa because the ECTS scale and 4-point scale are independent.
Objective evaluation of educational activities of students is tested by statistical methods (the correlation coefficient between ECTS score and score in a national scale).
Link:
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/yTj8tWtASqkbScG
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/H4j3a3xE8axqGxP
Form of final control of study success (credit).
The maximum number of points that a student can collect for current educational activity per semester is 200 points.
The minimum number of points that a student must collect for current educational activity per semester is 120 points.
Calculating the number of points is based on student evaluations received by traditional scale while learning subjects by calculating the arithmetic average (AA), rounded to two decimal places. The resulting value is converted into points by multi-scale as follows:
X = AA x 200/5
Table 1
Conversion of the average score for current activity in multi point scale for courses that are completed by test
4- point scale | 200-point scale | |||
5 | 200 | |||
4,97 | 199 | |||
4,95 | 198 | |||
4,92 | 197 | |||
4,9 | 196 | |||
4,87 | 195 | |||
4,85 | 194 | |||
4,82 | 193 | |||
7,8 | 192 | |||
4,77 | 191 | |||
4,75 | 190 | |||
4,72 | 189 | |||
4,7 | 188 | |||
4,67 | 187 | |||
4,65 | 186 | |||
4,62 | 185 | |||
4,6 | 184 | |||
4,57 | 183 | |||
4,52 | 112 | |||
4,5 | 180 | |||
4,47 | 179 | |||
4,45 | 178 | |||
4,42 | 177 | |||
4,4 | 176 | |||
4,37 | 175 | |||
4,35 | 174 | |||
4,32 | 173 | |||
4,3 | 172 | |||
4,27 | 171 | |||
4,24 | 170 | |||
4,22 | 169 | |||
4,19 | 168 | |||
4,17 | 167 | |||
4,14 | 166 | |||
4,12 | 165 | |||
4,09 | 164 | |||
4,07 | 163 | |||
4,04 | 162 | |||
4,02 | 161 | |||
3,99 | 160 | |||
3,97 | 159 | |||
3,94 | 158 | |||
3,92 | 157 | |||
3,89 | 156 | |||
3,87 | 155 | |||
3,84 | 154 | |||
3,82 | 153 | |||
3,79 | 152 | |||
3,77 | 151 | |||
3,74 | 150 | |||
3,72 | 149 | |||
3,7 | 148 | |||
3,67 | 147 | |||
3,65 | 146 | |||
3,62 | 145 | |||
3,57 | 143 | |||
3,55 | 142 | |||
3,52 | 141 | |||
3,5 | 140 | |||
3,47 | 139 | |||
3,45 | 138 | |||
3,42 | 137 | |||
3,4 | 136 | |||
3,37 | 135 | |||
3,35 | 134 | |||
3,32 | 133 | |||
3,3 | 132 | |||
3,27 | 131 | |||
3,25 | 130 | |||
3,22 | 129 | |||
3,2 | 128 | |||
3,17 | 127 | |||
3,15 | 126 | |||
3,12 | 125 | |||
3,1 | 124 | |||
3,07 | 123 | |||
3,02 | 121 | |||
3 | 120 | |||
Less than 3 | Not enough | |||
Link:
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/6yiiYGa2LCpMzDk
https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/oPjirjfM6gwCbcb
Верифікація результатів навчання відповідно до Положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності аспірантів та здобувачів за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти у ЛНМУ імені Данила Галицького»
Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку засвоєння аспірантами навчального матеріалу. Формами поточного контролю є:
а) тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, з визначенням правильної послідовності дій, з визначенням відповідності, з визначенням певної ділянки на фотографії чи схемі («розпізнавання»);
б) індивідуальне усне опитування, співбесіда;
в) розв’язання типових ситуаційних задач;
д) контроль практичних навичок;
Під час оцінювання засвоєння кожної теми за поточну навчальну діяльність аспіранту виставляються оцінки за 4-ри бальною (традиційною) шкалою. При цьому враховуються усі види робіт, передбачені програмою дисципліни. Виставлені за традиційною шкалою оцінки конвертуються у бали.
Самостійна робота аспіранта оцінюється на практичних заняттях і є складовою підсумкової оцінки аспіранта.
Підсумковий контроль
Загальна система оцінювання проводиться по завершенню вивчення дисципліни у вигляді заліку.
Шкали оцінювання традиційна 4-бальна шкала, багатобальна (200-бальна) шкала, рейтингова шкала ECTS
Залік – це форма підсумкового контролю засвоєння аспірантом теоретичного та практичного матеріалу з навчальної дисципліни. Підсумковий контроль проводиться у письмовій формі, з використанням навчальної платформи Misa, відповідно до розкладу. Триває 2 академічних години.
Максимальна кількість балів, яку може набрати аспірант за поточну навчальну діяльність для допуску до заліку становить 200 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати аспірант за поточну навчальну діяльність для допуску до заліку становить 120 бали.
Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих аспірантом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином:
Для зручності наведено таблицю перерахунку за 200-бальною шкалою:
Перерахунок середньої оцінки за поточну діяльність у багатобальну шкалу для дисциплін, що завершуються заліком
4 бальна шкала | 200 бальна шкала | 4
бальна шкала |
200 бальна шкала | 4 бальна шкала | 200 бальна шкала | 4
бальна шкала |
200 бальна шкала | 4
бальна шкала |
200 бальна шкала | ||||
5 | 200 | 4,6 | 184 | 4,17 | 167 | 3,77 | 151 | 3,35 | 134 | ||||
4,97 | 199 | 4,57 | 183 | 4,14 | 166 | 3,74 | 150 | 3,32 | 133 | ||||
4,95 | 198 | 4,52 | 182 | 4,12 | 165 | 3,72 | 149 | 3,3 | 132 | ||||
4,92 | 197 | 4,5 | 180 | 4,09 | 164 | 3,7 | 148 | 3,27 | 131 | ||||
4,9 | 196 | 4,47 | 179 | 4,07 | 163 | 3,67 | 147 | 3,25 | 130 | ||||
4,87 | 195 | 4,45 | 178 | 4,04 | 162 | 3,65 | 146 | 3,22 | 129 | ||||
4,85 | 194 | 4,42 | 177 | 4,02 | 161 | 3,62 | 145 | 3,2 | 128 | ||||
4,82 | 193 | 4,4 | 176 | 3,99 | 160 | 3,57 | 143 | 3,17 | 127 | ||||
7,8 | 192 | 4,37 | 175 | 3,97 | 159 | 3,55 | 142 | 3,15 | 126 | ||||
4,77 | 191 | 4,35 | 174 | 3,94 | 158 | 3,52 | 141 | 3,12 | 125 | ||||
4,75 | 190 | 4,32 | 173 | 3,92 | 157 | 3,5 | 140 | 3,1 | 124 | ||||
4,72 | 189 | 4,3 | 172 | 3,89 | 156 | 3,47 | 139 | 3,07 | 123 | ||||
4,7 | 188 | 4,27 | 171 | 3,87 | 155 | 3,45 | 138 | 3,02 | 121 | ||||
4,67 | 187 | 4,24 | 170 | 3,84 | 154 | 3,42 | 137 | 3 | 120 | ||||
4,65 | 186 | 4,22 | 169 | 3,82 | 153 | 3,4 | 136 | Менше 3 | Недоста тньо | ||||
4,62 | 185 | 4,19 | 168 | 3,79 | 152 | 3,37 | 135 |
Бали з дисципліни для аспірантів, які успішно виконали програму, конвертуються у традиційну 4-ри бальну шкалу за абсолютними критеріями, які наведено нижче у таблиці:
Бали з дисципліни | Оцінка за 4-ри бальною шкалою |
Від 170 до 200 балів | 5 |
Від 140 до 169 балів | 4 |
Від 139 балів до мінімальної кількості балів, яку повинен набрати аспірант | 3 |
Нижче мінімальної кількості балів, яку повинен набрати аспірант | 2 |
Об’єктивність оцінювання навчальної діяльності аспірантів перевіряється статистичними методами (коефіцієнт кореляції між оцінкою ECTS та оцінкою за національною шкалою).