[]За кілька днів розпочинається новий навчальний рік. Яким він буде за умов тривалого карантину у зв’язку з епідемією COVID-19, як буде організовано навчальний процес в Університеті, аби студенти мали змогу якісно і безпечно навчатися?
Ректор Університету, академік НАМН України, професор Борис Зіменковський видав < href="https//drive.google.com/c?id=1sEHpqLYVwGOlXMc-287j8eKEdwOo">Наказ №2134-з>, яким, зокрема, передбачено, що 2020-2021 навчальний рік розпочнеться
з 01.09.2020 для студентів ІІ-VI курсів
з 15.09.2020 для студентів І курсу
В умовах несприятливої епідемічної ситуації запровадити поєднання безпосередньої та опосередкованої форми взаємодії студентів та викладачів у форматі змішаного навчання (у разі погіршення епідемічної ситуації у м. Львові до «червоного» рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 – перейти на дистанційне навчання).
Перед завідувачами кафедр поставлено низку завдань
з метою запобігання скупчення здобувачів освіти скласти розклади занять по кафедрі відповідно до затвердженого першим проректором розкладу занять, розробити маршрути руху здобувачів на кафедрі, у розкладі занять кафедри встановити місце і час проведення занять для кожної групи;
у разі переходу до «червоного» рівня епідемічної небезпеки забезпечити дистанційну форму навчання з метою виконання навчального плану;
провести перегляд та корегування робочих програм навчальних дисциплін, передбачених навчальним планом;
включення у програми усіх навчальних дисциплін вивчення питань гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SRS-CoV-2;
адаптацію навчального матеріалу до онлайн-формату, моделей навчання, створення сценаріїв курсу, здатних ефективно поєднувати онлайн-навчання з аудиторним навчанням;
лекційні заняття та підсумковий контроль проводити виключно у форматі онлайн;
створити відео контент (лекції, практичні та інші методичні та інформаційні матеріали) для забезпечення змішаного навчання, завантажити та розмістити посилання на відео контент в системі MIS (відповідно до вимог та інструкцій відділу інформаційних технологій);
кожному викладачу створити власний обліковий запис в системі Zoom або Google meets;
розмістити посилання на особисті відеоконференції в системі MIS; дистанційні заняття проводити за допомогою Zoom або Google meets; всі відеозаписи дистанційних занять і консультацій зберігати на особистих носіях інформації впродовж одного року;
представити у навчальний відділ затверджені в установленому порядку розклади занять і програми навчальних дисциплін;оновити на веб сторінках кафедр програми навчальних дисциплін, силабуси і необхідні навчально-методичні та інформаційні матеріали.
Технологічний супровід змішаного навчання, надійний доступ до Інтернету, необхідне програмне забезпечення доручено забезпечити відділу інформаційних технологій.
Декани факультетів до 28.08.2020 повинні інформувати в режимі онлайн студентів та науково-педагогічні колективи
– про вимоги цього наказу;
– про вимоги постанов Головного державного санітарного лікаря № 42 від 30.07.2020 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та № 48 від 04.08.2020 р. «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в гуртожитках в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» (далі Тимчасові рекомендації), заходи запобігання поширення хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SRS-CoV-2, проявів хвороби, дій у випадку захворювання та необхідності дотримання режиму соціальної дистанції в університеті;
– до 31.08.2020 провести перевірку готовності кафедр до початку 2020/2021 навчального року та до впровадження змішаного навчання. Довідку про готовність кафедр та факультету до початку 2020-2021 навчального року подати першому проректору з науково-педагогічної роботи до 01.09.2020.
Відповідальному за лікувально-профілактичну роботу проф. О.М.Зінчуку
до 20.08.2020 створити Штаб по забезпеченню контролю захворюваності на інфекційні хвороби серед співробітників та здобувачів освіти ЛНМУ імені Данила Галицького та забезпечити
щоденний контроль за виконанням Тимчасових рекомендацій;
проведення роз’яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників університету;
тимчасово ізолювати студентів у спеціально відведеному приміщенні університету (гуртожиток №1) у разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, інформувати батьків (інших родичів) та приймати узгоджене рішення щодо скерування на лікування до закладу охорони здоров’я;
недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів;
проведення навчання працівників і студентів щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
допуск до роботи персоналу здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром;
не допускати на робоче місце працівників та студентів із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С.
Проректору з адміністративно-господарської роботи О.О.Шевазі
розмежувати маршрути руху абітурієнтів та студентів в адміністративному корпусі до кінця роботи приймальної комісії;
розробити маршрути руху здобувачів освіти (задіяти всі можливі входи в приміщення університету) та обмежити їх скупчення
організувати та забезпечити належний технічний стан аудиторного фонду, задіяного в освітньому процесі, дотримання санітарно-епідеміологічного режиму та проведення дезінфекцій;
дозволяти вхід науково-педагогічним працівникам та студентам до навчальних корпусів Університету при наявності захисної маски або респіратора після проведення термометрії безконтактним термометром. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями університету використання захисних масок є обов’язковим;
забезпечити наявність засобів індивідуального захисту та необхідних засобів і обладнання (безконтактні термометри, дезінфекційні, в тому числі антисептичні засоби для обробки рук, засоби особистої гігієни та індивідуального захисту) відповідно до вимог Тимчасових рекомендацій;
організувати місця для обробки рук антисептичними засобами на вході до всіх навчальних корпусів університету. Місця для обробки рук позначити яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо);
забезпечити раціональне використання запасних виходів із навчальних корпусів університету, використання розмітки на підлозі з метою організації двостороннього руху коридорами;
забезпечити у санітарних кімнатах наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників (або електросушарок для рук). Заборонити використання багаторазових рушників;
проводити очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо) після проведення занять у кінці робочого дня;
проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин після кожного навчального заняття;
розмістити на території Університету контейнери (урни) з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «Використані маски та рукавички», з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю, соціальної дистанції.
Директору Навчального імітаційного центру (НІЦ) В.В. Флуду та деканові стоматологічного факультету проф. Р.З. Огоновському до 01.10.2020 подати пропозиції щодо можливостей використання НІЦ для проведення практичних занять студентів медичних і стоматологічного факультетів.
Контроль за виконанням наказу покласти на першого проректора з науково-педагогічної роботи проф. М.Р.Гжегоцького
За інформацією навчального відділу
Відділ комунікації і промоції
< href="miltopress@medniv.lviv.">press@medniv.lviv.>[]