Адреса

79010, м. Львів, Навроцького , 23 , корпус хірургії, 5 поверх

Телефон: +38 (032)236 74 29

Email:

На карті:

 

Завідувач кафедри


Трутяк Ігор Романович

доктор медичних наук, професор

 

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Засновник Львівської і польської школи ортопедів-травматологів Адам Ґруца – завідувач кафедри загальної хірургії, клініки ортопедії і дитячої хірургії (1939-43) Львівського університету / медичного інституту /.

Напрямки наукових досліджень в галузі ортопедії-травматології: удосконалення методів хірургічного лікування патології стопи, кістково-суглобового туберкульозу, викривлень хребетного стовпа, опрацювання нових методів протезування; перший, хто на території тогочасної Польщі запровадив метод лікування перелому шийки стегнової кістки з використанням ортопедичного цвяха; запропонував оригінальну методику лікування вродженого вивиху кульшового суглоба і туберкульозу цього суглоба за допомогою оригінального методу динамічної остеотомії. Автор близько 170 наукових праць польською, німецькою, англійською мовами, серед них 22 патенти, присвячені удосконаленню ортопедичного обладнання, інструментарію та апаратів, 2 перевидання підручника ортопедії у 3-х томах.

В жовтні 1939 року медичний факультет університету був реорганізований в медичний інститут, а ортопедія залишалась доцентським курсом на кафедрі шпитальної хірургії. Аспірантами курсу шпитальної хірургії були Є.К.Скороход (дитяча ортопедія – травматологія) і В.Д.Келеман (ортопедія ñ травматологія для дорослих).

З 1950 року курс ортопедії , а з 1955 по 1964 рік кафедру ортопедії-травматології очолював доктор мед. наук, професор І.Л.Зайченко. Напрямки наукових досліджень: регенерація травмованих кісткових та хрящових тканин; структура травматизму та його профілактика; удосконалення лікування переломів та вивихів хребта, вроджених вивихів стопи, туберкульозних кокситів, гонітів, спондилітів. Автор близько 120 наукових і навчально-методичних праць, серед них 3 монографії. Підготував 4 кандидатів наук.

В 1954 році професор І.Л.Зайченко заснував наукове Товариство ортопедів-травматологів і був його головою до 1964 року.

З 1964 року кафедру очолила доцент Є.К.Скороход. Напрямки наукових досліджень: питання дитячої хірургії, ортопедії й травматології, зокрема, лікування клишоногості, гематогенних остеомієлітів, супракондилярних переломів плеча в дітей.

З 1968 до 1986 року кафедру очолював доктор мед. наук, професор В.В.Чаплинський. Напрямки наукових досліджень: хірургічне лікування вродженого вивиху стегна; застосування остеосинтезу в лікуванні переломів трубчастих кісток; використання методів лазеротерапії та ультразвукової кавітації в ортопедії, травматології та гнійній хірургії. Автор 140 наукових і навчально-методичних праць, серед них 3 монографії, авторське свідоцтво на винахід. Підготував 7 кандидатів наук.

З 1988 року до 2003 року (в 1989 році кафедру очолював професор О.Є.Юрмін) кафедру очолював доктор мед. наук, професор Я.Є.Яцкевич. Напрямки наукових досліджень: діагностика та лікування захворювань і травм хребта, кульшового та колінного суглобів дітей і дорослих; використання хімічних і фізичних засобів у лікуванні та профілактиці раневої інфекції опорно-рухового апарату. Автор близько 200 наукових і навчально-методичних праць, серед них авторське свідоцтво на винахід. Підготував 2
кандидатів наук.

З 2003 року по 2013 час кафедру очолював доктор мед. наук, професор Ю.Я.Філь. Напрямки наукових досліджень: питання комплексного лікування гострих тромбофлебітів, профілактика та комплексне лікування гнійних ускладнень у хворих із відкритими пошкодженнями; діагностична та лікувальна тактика при поєднаній травмі органів живота і тазової ділянки. Автор близько 90 наукових і навчально-методичних праць, серед них підручник, 2 навчальних посібники, 4 патенти. Підготував 2 кандидатів наук.

З липня 2013 року кафедру очолив доктор мед. наук, професор І.Р.Трутяк. Напрямки наукових досліджень: політравма, травма грудної клітки, травма живота, малоінвазивна хірургія, хірургія травми кисті та її наслідків, відновна і пластична хірургія посттравматичних і післяопікових дефектів мíяких тканин. Автор 221 наукових та навчально-методичних праць, одного підручника, монографії, 2 навчальних посібників, 5 авторських свідоцтв. Підготував 1 кандидата наук.

На кафедрі виконується наукова робота – поєднана травма внутрішніх органів та кінцівок. Працівники кафедри активні учасники вітчизняних і зарубіжних наукових з’їздів, конференцій, конгресів. Кафедра співпрацює з клініками Польщі, Німеччини і США. На трьох клінічних базах кафедри працює 2 професори, 4 доценти, асистенти, які виконують найскладніші операційні втручання на органах черевної, грудної порожнини, опорно-руховому апараті при травмах, їх наслідках і при захворюваннях. Виконуються сучасні види остеосинтезу кісток кінцівок і тазу, ендопротезування суглобів, артроскопічні операції, лапароскопічні і торакоскопічні операційні втручання, операції при флотуючих переломах ребер, органо-зберігальні операції на органах черевної порожнини, відновні, реконструкційні і пластичні операції при пошкодженнях кінцівок, мікрохірургічні операції при травмах кисті.

 

Філь Юрій Ярославович

Професор, доктор медичних наук

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Корольков Олександр Іванович

Доктор медичних наук, куратор відділення ортопедії травматології ЛОКЛ ОХМАДИТ

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Гнатейко Назар Олегович

Доцент, к.мед.н., завуч, профгрупорг та відповідальний за виховну роботу кафедри

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Серафин Юрій Ярославович

Доцент, к.мед.н., зав. курсом ФПДО, відповідальний за наукову роботу кафедри, куратор відділення ортопедії травматології КМДКЛ

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Яцкевич Андрій Ярополкович

Доцент, к.мед.н., відповідальний за роботу з інтернами

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Савчин Василь Степанович

Асистент, к.мед.н., завідувач центром термічної травми і пластичної хірургії КМКЛ № 8

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Гресько Ігор Володимирович

Асистент, відповідальний за охорону праці і протипожежну безпеку

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Обаранець Олег Васильович

Асистент, відповідальний за історію кафедри

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Довган Ростислав Романович

Асистент, відповідальний за лікувальну роботу

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Трунквальтер Василь Миколайович

Асистент, завідувач операційним блоком КМКЛ № 8 м.Львова

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Калинович Назар Романович – аспірант кафедри

Козак Л. П. – старший лаборант, відповідальна за документацію кафедри

 

[]

Положення

[]

Навчальні програми:

Галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 222 « Медицина»
освітньої програми магістра медицини

Мета та завдання навчальної дисципліни:

1.1.Метою викладання навчальної дисципліни «Медична інформатика» є формування
теоретичних знань, практичних вмінь і навичок роботи з персональним комп’ютером і
різноманітними прикладними програмами, які необхідні для ефективного використання
сучасних програмно-технічних засобів комп’ютеризації в учбовому процесі, науковій і
професійній діяльності, ознайомлення з новітніми інформаційними технологіями та
можливостями їх застосування у професійній діяльності.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Медична інформатика» є оволодіння
основами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, тенденціями щодо їхнього
розвитку, ознайомленні з принципами побудови інформаційних моделей, методами
обробки медичних зображень, методами пошуку, збереження, опрацювання та передавання
медико-біологічних даних, освоєння основних принципів формалізації і алгоритмізації
медичних задач

Структура
навчальної
дисципліни
Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання
семестр
Вид контрою
Всього Аудиторних СРС
Лекцій
(годин)
Практичних
занять
(год.)
Назва дисципліни:
Медична
інформатика
Змістових модулів 2
3 кредити /
90 год.
10 34 46 ІІ курс
(ІІІ семестр/
ІV семестр)
залік
Змістовий модуль 1 1,5 кредити /
45 год.
4 16 25 ІІІ семестр/
ІV семестр
залік
Змістовий модуль 2 1,5 кредити /
45 год.
6 18 21 ІІІ семестр/
ІV семестр

Детальніше

[]

Розклад

[]

[]

Верифікація результатів навчання

Поточний контроль

здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу. На всіх практичних заняттях застосовуються види стандартизованого контролю теоретичної підготовки та контроль засвоєння практичних навичок. Кожне практичне заняття передбачає розбір теоретичного матеріалу, індивідуальне поточне опитування, виконання студентами практичної роботи та тестування. Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. За підсумком усіх видів діяльності виставляється підсумкова оцінка за тему за чотирибальною шкалою.

Зн-1 – Зн-2,

Ум-1 – Ум -3,

К-1 – К-2

АВ-1- АВ-3

Л 1-6,

П-1-9,

СРС-1-10

Тестовий контроль (студент в системі Mіsа отримує 10 тестів, відповідає та отримує результат у балах (від 0 до 10) та відсотках (від 0 до 100)).

Демонстрація практичної навички, звіт про виконану практичну роботу.

Відповідь на запитання викладача

Відмінно («5») -студент бездоганно засвоїв теоретичний матеріал теми заняття, демонструє глибокі і всебічні знання відповідної теми,. правильно, чітко, логічно і повно відповідає на всі стандартизовані питання поточної теми, включно з питаннями лекційного курсу і самостійної роботи. Тісно пов’язує теорію з практикою і правильно демонструє виконання (знання) практичних навичок. Вирішує задачі підвищеної складності, вміє узагальнювати матеріал. Правильно відповів на 9-10 тестових питань

Добре («4») – студент добре засвоїв теоретичний матеріал заняття, правильно, і по суті відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Демонструє виконання (знання) практичних навичок. Правильно використовує теоретичні знання при вирішенні практичних завдань. Вміє вирішувати легкі і середньої складності задачі. Володіє необхідними практичними навиками і прийомами їх виконання в обсязі, що перевищує необхідний мінімум. Правильно відповів щонайменше на 7-8 тестових питань.

Задовільно («3») – студент в основному опанував теоретичними знаннями навчальної теми, неповно, за допомогою додаткових питань, відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Не може самостійно побудувати чітку, логічну відповідь. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок студент робить помилки. Студент вирішує лише найлегші задачі, володіє лише обов’язковим мінімумом методів дослідження. Правильно відповів щонайменше на 5-6 тестових питань.

Незадовільно («2») – студент не опанував навчальний матеріал теми, не знає наукових фактів, визначень, не може дати логічну відповідь, не відповідає на додаткові запитання, не розуміє змісту матеріалу. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок робить значні, грубі помилки. Відповів на менше, ніж 5 тестових питань.

Підсумковий контроль

Загальна система оцінювання

Участь у роботі впродовж семестру – 100%

Шкали оцінювання

традиційна 4-бальна шкала, багатобальна (200-бальна) шкала, рейтингова шкала ECTS

Умови допуску до підсумкового контролю

Студент відвідав усі практичні (лабораторні, семінарські) заняття і отримав не менше, ніж 120 балів за поточну успішність

Вид підсумкового контролю

Методика проведення підсумкового контролю

Критерії зарахування

Залік

Мають бути зараховані усі теми, винесені на поточний контроль. Оцінки з 4-ри бальної шкали конвертуються у бали за багатобальною (200-бальною) шкалою відповідно до Положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності студентів»

Максимальна кількість балів – 200.

Мінімальна кількість балів- 120

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність при вивченні дисципліни становить 200 балів.

Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для зарахування дисципліни становить 120 балів.

Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином

Оцінка з дисципліни базується на результатах поточної навчальної діяльності та виражається за двобальною шкалою «зараховано» або «не зараховано». Для зарахування студент має отримати за поточну навчальну діяльність бал не менше 60% від максимальної суми балів з дисципліни (120 балів).

[]

Лікувально-консультативна робота

Наукова робота та видавнича діяльність

Тема науково- дослідної роботи кафедри медичної інформатики
«Організація та управління інформаційними процесами моніторингу і контролю у
медицині»
Етап 1. Аналіз сучасного стану комп’ютерного моніторингу та контролю у системі охорони
здоров’я (2018-2019);
Етап 2. Методи організації та управління інформаційними процесами моніторингу та
контролю в медицині. Розроблення методів та засобів опрацювання безперервного потоку
медичної інформації, процедур забезпечення її якості і цілісності. (2019-2020н.р.)
Етап 3. Розробка концепції побудови системи багатофакторного аналізу для раннього
виявлення факторів ризику виникнення патологічних змін в організмі людини.
Етап 4. Розроблення методики та встановлення кореляційних залежностей між отриманими
медичними даними з метою прогнозування стану здоров’я населення, розробка та
формування бази даних для системи багатофакторного аналізу
Етап 5. Розробка алгоритмічно-програмного та аппаратного забезпечення систем
моніторінгу, контролю та прогнозування в медицині.
Аналіз сучасного стану розвитку та рівня застосування інформаційно-комп’ютерних
технологій для моніторингу та персоналізованого контролю стану здоров’я, розробка
концепції побудови системи багатофакторного аналізу для раннього виявлення факторів
ризику виникнення патологічних змін в організмі людини, розроблення методики та
встановлення кореляційних залежностей між отриманими медичними даними з метою
прогнозування стану здоров’я населення, розробка та формуваннябазиданих для системи
багатофакторного аналізу, розробка алгоритмічно-програмного та аппаратного забезпечення
систем моніторінгу, контролю та прогнозування в медицині.
Розроблення методів та засобів опрацювання безперервного потоку медичної
інформації, процедур забезпечення її якості і цілісності. Створення алгоритмічнопрограмного забезпечення багатофакторної системи моніторингу, контролю та
прогнозування в медицині.
Темою наукової роботи кафедри Медична інформатика, впродовж 2014-2018 років,
була “Створення моделей, елементної та алгоритмічної бази медичних інформаційних
систем”, № держреєстрації 0108U001138 Кафедра медичної інформатики активно співпрацює
з іншими науково-педагогічними установами . Укладено 2 угоди про співпрацю: 1. Угода про
співробітництво з Державною Вищою Професійною Школою ім. Едварда Шчепаніка в м.
Сувалки, Польща. 2. Договір про науково-технічну співпрацю з Міжнародним науковонавчальним центром інформаційних технологій та систем Національної Академії наук
України та Міністерства освіти та науки України, м. Київ. Кілька років поспіль кафедра
медичної інформатики, разом з кафедрою спортивної медицини Національного університету
ім. Янки Купали в м. Гродно, Білорусь, проводить сумісні наукові скринінгові дослідження з
розповсюдження захворювань астми серед молоді різних країн. Спільно з кафедрою
мережних технологій Національного університету «КиєвоМогилянська Академія», м. Київ,
науковці нашої кафедри працюють над розробкою програмного забезпечення медичних
інформаційно-аналітичних систем. НАПРЯМКИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ • Програмне
забезпечення навчального процесу. • Проблеми дистанційного навчання. • Розроблення
елементів медичних інформаційних та телекомунікаційних систем. • Моделювання медикобіологічних процесів. • Розвиток методів та засобів обробки біомедичних даних, зокрема
моделювання алгоритмів аналізу та синтезу медико-біологічних сигналів. • Розроблення та
оновлення веб-ресурсу для медичного періодичного наукового видання Acta Medica
Leopoliensia

Студентський науковий гурток

Керівник наукового гуртка – доцент кафедри медичної інформатики, к.філ.н. Басалкевич Олена Євтіхіївна

Мeта та завдання гуртка – залучення студентів до проведення науково-дослідної роботи, участі у науково-практичних конференціях, семінарах, проєктах, створення середовища для обміну ідеями, думками та знаннями, створення умов для творчого зростання, надання можливостей студентам розвивати аналітичні та критичні навички, необхідні для наукової та клінічної діяльності. забезпечення можливості студентам поглибити свої знання та навички застосування інформаційних технологій в майбутній професійній діяльності.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи.

Студенти, котрі відвідують засідання наукового гуртка мають можливість:

  • ознайомитися з принципами, методами, інструментарієм наукової та дослідницької роботи;
  • приймати участь в науковому житті університету (написання статей, тез доповідей, наукових робіт), що публікуються в різних наукових виданнях;
  • розвивати свої творчі здібності, виступаючи на наукових семінарах та конференціях;
  • брати участь в проведенні «круглих столів», дебатів, з метою аналізу сучасних проблем використання інформаційних технологій в медицині та пошуку нових рішень та підходів;
  • використовувати можливості інноваційних інформаційних технологій в галузі освіти для навчання та обміну досвідом в студентському середовищі

Основні тематики наукових досліджень

– Інтелектуальні інформаційні та інформаційно-аналітичні технології;

– Медичні інформаційні системи;

– Наукові засади побудови систем баз даних та знань;

– Персоналізований контроль стану здоров’я людини;

– Технології та засоби захисту інформації;

– Моделювання процесів прийняття рішень;

– Особливості використання штучного інтелекту в медицині;

– Використання інноваційних інформаційних технологій в навчанні;

– Перспективи застосування робототехніки в медицині.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи. Щорічно гуртківці успішно беруть участь у Загальноуніверситетській студентській науковій конференції / Lviv Young Scientist International  Conference (LYSICon)

Виступи учасників студентського наукового гуртка на 82-а Студентській науковій конференції для студентів-медиків та молодих вчених – LYSICon 82, 2023 р.:

  • Слєпцова Софія, Щекотіхіна Вікторія Можливості використання штучного інтелекту в стоматології
  • Гутник Вікторія, Степаненко Анастасія Аналіз та порівняння змін у міжнародних статистичних класифікаціях хвороб десятого та одинадцятого переглядів
  • Мартинова Руслана Перспективи застосування штучного інтелекту в медицині
  • Заплатинська Марта Актуальність захисту медичної інформації в медичних інформаційних системах
  • Долатказіна Євдокія-Марія Олегівна Сьогодення та перспективи медичних інформаційних технологій

 

Міжнародне співробітництво

Кафедра медичної інформатики співпрацює з Державною вищою професійною школою ім. проф. Едварда Щепаніка (м. Сувалки, Польща), Вищою Медичною Школою у Білостоку (Польща), Люблінською політехнікою (Польща)

Спільно проведено комп’ютерні скринінгові дослідження стилю життя студентської молоді України та Польщі.

Проведено дослідження в рамках проекту «Інвалідність як відмінність – соціальне ставлення студентів з Польщі та України до людей в інвалідних візках.

Розроблено спільний проект для участі у партнерський програмі: Partnership for joint implementation of the Programme “Current medical-social, sanitary, technical and economic security challenges” under the International Academic Partnership Programme announced by the National Agency for Academic Exchange.

Участь співробітників кафедри медичної інформатики у міжнародних форумах, з’їздах, конференціях

  1. Barylo N., Boyko O., Holyaka R., Stakhira P., Kutsiy S., Yaremchuk I. Structure and Mixed Signal Front-End of White Organic Light Source for MEMS Sensor. IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. https://doi.org/10.1109/MEMSTECH55132.2022.10002912(Scopus)

  2. Barylo H., Holyaka R., Kremer I., Marusenkova T., Kachurak Yu., Adamiak O. Models and Development of a Spectral Express Analyzer for MEMS Optical Systems // IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. (Scopus)

Статті у міжнародних виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science (бібліографічний опис)

  1. Yatsyshyn S., Hotra O., Skoropad P., Bubela T., Mykyichuk M., Kochan O., Boyko O. Investigating Thermoelectric Batteries Based on Nanostructured Materials. Energies. 2023; 16(9): 3940. (Scopus Q1, IF=3.25) https://econpapers.repec.org/article/gamjeners/v_3a16_3ay_ 3a2023_3ai_3a9_3ap_3a3940-_3ad_3a1141094.htm ]

  2. Quercia A., Pironti A., Bolshakova I., Holyaka R., Duran I., Murari A. Long term operation of the radiation-hard Hall probes system and the path toward a high performance hybrid magnetic field sensor. Nuclear Fusion. 2022;62:106032. (Scopus Q1, IF=4.215). https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1741-4326/ac8aad

  3. Chorna V., Lototska L., Karimulin R., Hubar A., Khliestova, I. Risk factors of in-hospital infections occurrence in healthcare institutions in ukraine and eu countries. Georgian Medical News. 2023;336:17-21. (Scopus Q4 IF=0.13).
  4. Sokil B. I., Pukach P. Y., Senyk A. P., Sokil M. B., Andrukhiv A. I., Vovk M. I. Asymptotic method and wave theory of motion in studying the effect of periodic impulse forces on systems characterized by longitudinal motion velocity. Mathematical Modeling and Computing. 2022;9(4):909-920.  (Scopus Q4 IF=0.24) https://doi.org/10.23939/mmc2022.04.909 .
  5. Dyhdalovych T., Fechan A., Kutsiy S., Melnykov S. Development of the automated system of analysis and quality assessment of visible light sources 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET). 2022:694-697 https://doi.org/10.1109/TCSET55632.2022.9767066 (Scopus)

Міжнародне стажування

Бойко О.В. пройшла стажування на кафедрі електроніки та інформаційних технологій Люблінського політехнічного університету (Department of Electronics and Information Technology, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science at Lublin University of Technology. Poland), а також брала участь у міжнародній програмі підвищення кваліфікації «Together with Outstanding Leaders of Modernity: Values, Experience, Knowledge, Competences and Tehnologies for Formation of the Successful Personality and Transformation on the World» (International Historical Biographical Institute).

 

Заходи Термін виконання Відповідальні за виконання
1. Проведення тематичних конференцій, вечорів пам’яті, круглих столів з нагоди Дня Державного Прапора України та 32- річниці Незалежності України Вересень Куратори груп
2. Облаштування інформаційних стендів присвячених Захисникам і Захисницям України Вересень Куратори груп
3. Проведення благодійної акції в межах проекту “Смілива гривня” Вересень Куратори груп
4. Проведення патріотично-виховних, просвітницьких, культурно-мистецьких заходів та круглих столів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1932-1933 рр. в Україні – геноциду Українського народу. Жовтень Куратори груп
5. Проведення санітарно-освітньої роботи у гуртожитках і конкурсу з санітарного стану кімнат гуртожитків. Жовтень Куратори груп
2. Проведення загальнонаціональної акції “Запали свічку пам’яті ” у День пам’яті жертв Голодомору Листопад Куратори груп
3. Проведення молитви у День пам’яті жертв Г олодоморів Листопад Куратори груп
4. Проведення у режимі онлайн тематичних лекцій на тему “Голодомор – геноцид Українського народу” Листопад Куратори груп
5. Перегляд архівних матеріалів, які висвітлюють події, пов’язані з геноцидом Українського народу Листопад Куратори груп
6. Проведення інформаційно-просвітницьких заходів серед іноземних студентів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1032-1933 рр. в Україні Листопад Куратори груп
7. Сприяти участі студентів в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу науково- дослідницьких і пошукових робіт, присвячених 90-м роковинам Голодомору Грудень Куратори груп
8. Публікація матеріалів, пов’язаних з темою Голодомору 1932-1933 років в Україні Грудень Куратори груп
9. Проведення семінарів “Шляхами героїв” у академічних групах виховних годин на теми: Конвенція ООН “Про попередження злочину геноциду і покарання занього” Листопад Куратори груп