Адреса

79010, м. Львів, вул.Пекарська 54

Телефон: +38 (032) 2368481

Email:
email.png

На карті:

Завідувач кафедри

head.jpg

Олександр НАДРАГА, доктор медичних наук, професор

 

У Львівському державному медичному університеті ім. Данила
Галицького кафедру дитячих інфекційних хвороб вперше відкрито 9
лютого 1989 р. відповідно до наказу ректора від 27.12.1988 р. Історія
організації кафедри дитячих інфекційних хвороб тісно пов’язана з
реорганізацією кафедри інфекційних хвороб, на якій до 1986/1987
навчального року традиційно проводилось викладання предмету
«дитячі інфекційні хвороби». Оскільки у цьому плані в минулому
Львівський державний медичний інститут з потужним педіатричним
факультетом відрізнявся від аналогічних вищих медичних навчальних
закладів колишнього Радянського Союзу, відповідно до наказу ректора
від 28.08.1986 р. викладання дитячих інфекційних хвороб з 1 вересня
1986 р. розпочато на створеному при кафедрі факультетської та
шпитальної педіатрії курсі дитячих інфекційних хвороб. Очолила курс,
а згодом і кафедру дитячих інфекційних хвороб, досвідчений педагог
професор Мостюк Агнета Іванівна. Упродовж попередніх 16 років
(1970-1986) вона працювала на кафедрі інфекційних хвороб,
захистила кандидатську та докторську дисертації.
Найважливішим у становленні новоствореної кафедри дитячих
інфекційних хвороб вважали формування належного професійного
рівня викладацького складу, організацію умов для проведення
науково-дослідної роботи і забезпечення надання кваліфікованої
лікувально-консультативної допомоги у базовому cстаціонарі, інших
медичних закладах Львівської області, а за погреби й інших областей
України. Керуючись викладеним вище, до педагогічної роботи були
залучені висококваліфіковані лікарі- інфекціоністи з досвідом
практичної роботи, здебільшого – значним, високим рівнем базової
підготовки та навичками проведення наукових досліджень.
Після реорганізації кафедри інфекційних хвороб з вересня 1986
р. на курсі та кафедрі дитячих інфекційних хвороб працювали:
досвідчений висококваліфікований дитячий інфекціоніст, асистент
Романова Н.Н. (до 30.06.1995 р.), асистент – канд. мед. наук, згодом
доцент Бельдій В.І. (до 30.06.2001 р.), асистент, канд. мед. наук
Бичківська Є.І., доцент Гринаш Ю.І.
Вихідний науковий напрямок кафедри базувався на вивченні
механізмів корекції розладів гомеостазу і модуляції імунної відповіді
при застосуванні ентеросорбентів у комплексному лікуванні
інфекційних хвороб у дітей. У 1993-1995 рр. на кафедрі, поряд з
плановою, виконувалась наукова робота на тему: “Розробка нових
методів лікування гострих кишкових інфекцій і вірусних гепатитів
композитними детоксикаційно-корекційними препаратами
ентерального застосування”, яка, відповідно до результатів галузевого
конкурсу, отримала пріоритетне фінансування МОЗ України. При
виконанні зазначеної наукової тематики кафедра дитячих інфекційних
хвороб співпрацювала з Інститутом хімії поверхні АН України,
виконуючи відповідно до контрактів певні розділи роботи щодо
розробки нових ентеросорбентів. Авторами одного з цих препаратів –
Полісорбу МП, затвердженого Фармакологічним комітетом МОЗ
України, є проф. Мостюк А.І. і доц. Данилишин Н.І.
У зв’язку з надзвичайною епідемічною ситуацією з дифтерії, що
склалася в Україні у 90-ті роки, модифіковано основний напрямок
наукових досліджень кафедри. Упродовж 1994-1995 рр. кафедра
співпрацювала з Львівським НДІ епідеміології та гігієни, виконуючи
певні розділи науково-дослідної роботи на тему: “Вивчити особливості
циркуляції збудника у вогнищах дифтерії та вдосконалити заходи по
санації носіїв з метою ліквідації вогнища”.
Понад 16 років кафедру очолювала професор Мостюк А.І. –
співавтор підручника “Дитячі хвороби”, який вперше в незалежній
Україні видано українською мовою (Київ: Вища школа, 1991); розділів
інфекційних хвороб в “Орфографічному словнику українських
медичних термінів” (Львів, 1993), “Україно-латинсько-англійському
тлумачному словнику” (Львів, 1995); інфекційних хвороб у дітей у
“Медицині дитинства” за ред. акад. П.С. Мощича (Київ: Здоров’я, 1999.
3-й том), “Педіатрії” (Київ: Здоров’я, 1999); численних тематичних
науково-практичних порадників і методичних рекомендацій.
Враховуючи багаторічну сумлінну працю на ниві підготовки медичних
кадрів, вагомий внесок у розвиток медичної науки та підготовку
науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації, професор Мостюк А.І.
12 січня 2002 р. обрано академіком АН Вищої школи України.
Впровадження нової концепції медичної освіти з переходом на
підготовку лікаря загальної практики і сімейної медицини, відкриття
факультету сестринської справи, ліквідація педіатричного факультету
з наступним відновленням його в модифікованому варіанті та інші
реконструктивні заходи в навчальному процесі зумовлювали
необхідність розроблення диференційованих варіантів навчально-
методичної літератури відповідно до нових навчальних планів і
програм.
Кафедра дитячих інфекційних хвороб постійно співпрацює з
Управлінням охорони здоров’я Львівської облдержадміністрації.

Надрага Олександр Богданович, завідувач кафедрою,

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3688-6179,

WoS: https://www.webofscience.com/wos/woscc/summary/60be10de-fa87-4806-9d0e-93a20a62ac10-e80a5ce9/relevance/,

SCOPUS:  https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=24462418700

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=8o8MSPwAAAAJ&view_op=list_works&sortby=pubdate

 

Працює у ЛНМУ з 1991 р., д.м.н. з 2003 р., професор з 2004 р., завідувач кафедри дитячих інфекційних хвороб протягом 2006-2017 рр.  і з 2023 р. по даний час. Лікар інфекціоніст дитячий, перша кваліфікаційна категорія. Керівник НДР кафедри.

 

Прокопів Олександра Володимирівна, професор кафедри

 

ORCID:https://orcid.org/0000-0003-1302-0628

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=6505797302

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=mnH7-4kAAAAJ

 

Працює у ЛНМУ з 1999 р. – асистент, 2004 р. – доцент, з 2011 р. – професор кафедри. У 1999 р. захистила кандидатську дисертацію, у 2008 р. – докторську. Лікар інфекціоніст дитячий, вища кваліфікаційна категорія. Відповідає з виховну роботу.

 

Покровська Тетяна Валеріївна, доцент кафедри

ORCID:https://orcid.org/0000-0002-4891-8609

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=6603889899

WoS: https://www.webofscience.com/wos/author/record/30604490

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=9Uz3T24AAAAJ

Працює на кафедрі дитячих інфекційних хвороб з 2007 року, у 2012 р. захистила кандидатську дисертацію, вчене звання доцента присвоєно у 2014 році. Лікар інфекціоніст дитячий, вища кваліфікаційна категорія. Завуч кафедри.

 

Дибас Ірина Володимирівна, доцент кафедри

ORCID:https://orcid.org/0000-0001-6779-531x

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57201092288

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=72P_PxcAAAAJ&hl

Працює на кафедрі дитячих інфекційних хвороб з 2014 року, у 2015 р. захистила кандидатську дисертацію, вчене звання доцента присвоєно у 2021 році. Лікар інфекціоніст дитячий, перша кваліфікаційна категорія. Займається з лікарями-інтернами та лікарями-слухачами циклів. Завуч кафедри.

 

Литвин Галина Орестівна, доцент кафедри

ORCID:https://orcid.org/0000-0002-6902-1024

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57217251483

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=QUKgbJ4AAAAJ

Працює у ЛНМУ з 2004 р. – асистент, 2014 р. – доцент. Протягом 2017-2023 року завідувала кафедрою. У 2012 р. захистила кандидатську дисертацію. Лікар інфекціоніст дитячий, вища кваліфікаційна категорія. Відповідає за наукову роботу на кафедрі. За сумісництвом головний спеціаліст з дитячих інфекційних хвороб УОЗ ЛОДА. Виконує докторську дисертацію.

 

Стасів Марія Володимирівна, асистент кафедри,

ORCID:https://orcid.org/0000-0002-7110-0557

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57217259047

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=wB8VAsMAAAAJ

З 2018 р. працює на посаді асистента кафедри дитячих інфекційних хвороб. Протягом 2019-2024 навчалася в аспірантурі.  Лікар інфекціоніст дитячий, перша кваліфікаційна категорія

 

Гладченко Ольга Ігорівна,  доцент кафедри,

ORCID:https://orcid.org/0000-0002-5519-2690

WoS: https://www.webofscience.com/wos/woscc/summary/aa62e690-1f6d-498b-a4be-3f93c877b5c9-e80c1a84/relevance/1

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=hPnsTS0AAAAJ&hl=uk

Після закінчення аспірантури працює на кафедрі з 2015 р.,  кандидат медичних наук  зі спеціальності «Педіатрія» з 2016 року, на посаді доцента з 2023 р. Лікар інфекціоніст дитячий, перша кваліфікаційна категорія. В основному проводить заняття з англомовними студентами 5, 6 курсів.

 

Лишенюк Світлана Адамівна, доцент кафедри

ORCID:https://www.webofscience.com/wos/author/record/3306854

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58722159100

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=WhU4i9IAAAAJ&hl=uk

Після закінчення клінічної ординатури і аспірантури працює на кафедрі (з 2004 р.),  кандидат медичних наук  зі спеціальності «Інфекційні хвороби», присвоєно вчене звання доцента у 2012 р. Лікар інфекціоніст дитячий, вища кваліфікаційна категорія. Відповідає за наукову роботу студентів, науковий гурток.

 

Січкоріз Орест Євгенович,  доцент кафедри,

ORCID:https://orcid.org/0000-0002-2768-8592

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=6506160242

WoS: https://www.webofscience.com/wos/woscc/summary/7912a6ea-c18a-4488-81a2-c2dcb2b6d8c6-e80ca636/relevance/1

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=utvyMUYAAAAJ&hl=uk

  

 

 

Положення розроблене відповідно до законодавчих і нормативних документів України (Положення розроблене відповідно до Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014 р. № 1556-VII, нормативних документів Міністерства освіти і науки України) та визначає основні напрями діяльності кафедри Дитячих інфекційних хвороб як базового структурного підрозділу Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького.

У Положенні приведені загальні дані про кафедру, як основний навчально-науковий структурний підрозділ Університету, висвітлено основні завдання та функції кафедри, специфіку роботи клінічної кафедри. Наведено інформацію про порядок створення і ліквідацію кафедри, її структуру, керівництво кафедри, функціональні обов’язки професорсько-викладацького складу. Представлено орієнтовний перелік обліково-звітних документів кафедри.

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 Положення про кафедру Дитячих інфекційних хвороб Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького розроблене відповідно до чинного законодавства України і є документом, який регламентує діяльність кафедр Університету. Кафедра у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», Статутом Університету, Положенням

«Про організацію освітнього процесу у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького», наказами ректора Університету, ухвалами Вченої ради Університету, рішеннями ректорату, вчених рад факультетів, розпорядженнями декана, даним Положенням та іншими нормативно-правовими актами. Положення, а також зміни і доповнення до нього, розглядаються і затверджуються Вченою радою Університету і вводяться у дію наказом ректора Університету.

  • Кафедра є базовим структурним підрозділом Університету, медичного факультету № 2, що здійснює освітню, методичну і виховну роботу за певною спеціальністю (педіатрія) і проводить наукову, науково-дослідну, клінічну роботу, а також підготовку науково-педагогічних кадрів, сприяє підвищенню їх кваліфікації. До складу кафедри входить не менше п’яти науково-педагогічних працівників, для яких кафедра є основним місцем роботи, і не менш як три з них мають науковий ступінь або вчене (почесне) звання.
  • Кафедра створюється, реорганізується або ліквідується наказом ректора за рішенням Вченої ради Університету. У рішенні Вченої ради Університету та в наказі ректора про створення кафедри зазначається її повна назва, належність до певного факультету, якому вона підпорядковується, а також галузь знань, спеціальності (педіатрія) та навчальні дисципліни, з яких кафедра буде здійснювати освітню і методичну діяльність, її структура та штатний розпис. Назва кафедри відповідає назвам навчальних дисциплін відповідної спеціальності.

Припинення діяльності кафедри здійснюється шляхом її ліквідації або реорганізації. При реорганізації уся документація кафедри з основних видів діяльності має бути своєчасно передана на збереження правонаступнику, а під час ліквідації – до архіву Університету.

  • Кафедра у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України “Про освіту”, “Про вищу освіту”, нормативними документами Кабінету Міністрів України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України, що регламентують діяльність вищих медичних навчальних закладів, Статутом Університету, вимогами стандартів системи управління якістю, наказами ректора та розпорядженнями декана факультету, рішеннями Вченої ради Університету (факультету), Колективним договором, Правилами внутрішнього розпорядку, а також цим Положенням.

Діяльність кафедри здійснюється на підставі щорічного плану роботи кафедри. План роботи кафедри розробляється на основі Концепції діяльності університету, пріоритетних заходів розвитку університету, обговорюється і затверджується на засіданні кафедри.

  • Робота кафедри спрямована на підготовку фахівців, які володіють глибокими теоретичними і практичними знаннями, уміннями і навичками, високою професійною кваліфікацією. Робота кафедри ґрунтується на принципах науковості, саморозвитку, гуманізму, демократизму, наступності, персональної і колективної відповідальності, колегіальності та гласності обговорення питань, що віднесені до її компетенції.
  • При виконанні завдань, покладених на кафедру, її керівництво підпорядковується ректору, проректорам за напрямами роботи, декану

факультету, у структурі якого вона перебуває.

  • За видами діяльності кафедра відноситься до:

           Кафедр фахової підготовки – забезпечує виконання освітньої програми рівня вищої освіти магістр за однією спеціальністю (педіатрія), може проводити післядипломну підготовку випускників ЗВО в інтернатурі, резедентурі

           Випускова кафедра – забезпечує виконання освітньої програми рівнів вищої магістра і відповідає за рівень підготовки фахівців, розробку навчальних планів, розробку та забезпечення магістерських програм, організацію і керівництво підготовкою дипломних робіт, виробничою практикою, зв’язок з випускниками для вивчення досвіду їх практичної роботи, організацію заходів щодо поліпшення якості підготовки випускників; координацію роботи з професійної спрямованості викладання наук (педіатрія) за фахом; організацію роботи екзаменаційних комісій.

  • Кафедра створюється за умов, якщо до її складу входить не менше п’яти науково-педагогічних працівників, для яких кафедра є основним місцем роботи, і не менше ніж три з яких мають науковий ступінь або вчене звання. Рішення про створення кафедри приймає Вчена рада університету. На підставі цього рішення ректор видає наказ про створення кафедри.
  • Керівництво кафедрою здійснює завідувач, який має вчене звання або науковий ступінь відповідно до профілю кафедри і стаж науково-педагогічної роботи не менше п’яти років. Завідувач кафедри не може одночасно займати дві або більше посад, що передбачають виконання адміністративно-управлінських функцій в Університеті.

Завідувач кафедри обирається на цю посаду за конкурсом таємним голосуванням Вченою радою університету строком на п’ять років з урахуванням пропозицій трудового колективу факультету (навчально- наукового інституту) та кафедри і не може перебувати на посаді більше двох строків. Рішення кафедри щодо рекомендації на посаду завідувача вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше половини членів кафедри,

за умови 2/3 присутніх. Ректор університету укладає із завідувачем кафедри контракт.

  • Завідувач кафедри організовує роботу кафедри, забезпечує організацію освітнього процесу, виконання навчальних планів і програм навчальних дисциплін, здійснює контроль за якістю викладання навчальних дисциплін, навчально-методичною та науковою діяльністю викладачів, несе відповідальність за виконання покладених на неї завдань.

Завідувач кафедри підпорядковується ректору, декану факультету. Завідувач кафедри забезпечує належний рівень і організацію навчальної, наукової, методичної і виховної роботи, підвищення кваліфікації науково- педагогічних працівників кафедри, дотримання правил внутрішнього розпорядку, створення безпечних та нешкідливих умов праці членів кафедри.

  • До складу кафедри можуть входити наукові та навчальні лабораторії, кабінети і класи, інші підрозділи, необхідні для виконання покладених завдань. Внутрішня організація кафедри і форми керівництва її підрозділами визначаються вченими радами університету, факультету.
  • Робота кафедри здійснюється відповідно до навчальних планів і планів наукової роботи, ухваленими кафедрою та вченими радами університету, факультету.
  • Оцінка рівня навчальної та наукової роботи кафедри дається на основі експертного висновку комісії вчених рад факультету
  • До складу кафедри входять науково-педагогічні працівники навчально-допоміжний персонал, інші працівники, які забезпечують її діяльність.
  • Загальна чисельність науково-педагогічного складу кафедри затверджується ректором університету залежно від обсягу і форм виконуваної нею педагогічної та наукової роботи.
  • Рішення з основних питань навчально-наукової роботи кафедри приймаються на її засіданнях. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше половини працівників кафедри, крім зовнішніх сумісників, за умови 2/3 присутніх.
  • У голосуванні з питань рекомендації на посаду наукових працівників атестації наукових співробітників бере участь лише науково- педагогічний та науковий склад кафедри. У таємному голосуванні з питань рекомендації на посаду науково-педагогічних працівників бере участь весь колектив кафедри, крім зовнішніх сумісників.
  • На кафедрах, де кількість викладачів перевищує 15 осіб, штатним розписом може передбачатися посада заступника завідувача кафедри, який діє в межах посадових повноважень.
  • У разі необхідності об’єднання викладачів, що забезпечують навчально-методичну й виховну роботу з однієї або кількох споріднених дисциплін, або при роботі на загально університетській кафедрі здійснюють викладання дисциплін в одному навчально-науковому інституті (на одному факультеті) може створювати предметно-методичну секцію, за умови, що до її складу входить не менше трьох науково-педагогічних працівників.
  • Кафедра забезпечує ведення документації з організації навчального процесу та науково-дослідної роботи (Додаток 1).
  • Робота кафедри ґрунтується на принципах науковості, саморозвитку, гуманізму, демократизму, наступності, персональної і колективної відповідальності, колегіальності та гласності обговорення питань, що віднесені до її компетенції.
  • Кафедра реорганізується і ліквідується наказом ректора на підставі рішення Вченої ради університету за поданням вченої ради факультету (інституту).

2.   ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ КАФЕДРИ

  • Основними завданнями кафедри є:
    • організація та проведення навчального процесу за певними формами навчання (денна, заочна, дистанційна), формами організації навчального процесу (навчальні заняття, самостійна робота, практична підготовка, контрольні заходи) і видами навчальних занять (лекції, практичні та лабораторні заняття, семінарські та індивідуальні заняття, консультації) з навчальних дисциплін кафедри відповідно до навчального плану певного напряму підготовки, спеціальності і програм навчальних дисциплін;
    • забезпечення високої якості навчального процесу відповідно до стандартів вищої освіти та нормативних документів з організації навчального процесу;
    • підготовка висококваліфікованих фахівців, які володіють глибокими теоретичними і прикладними знаннями та здатні використовувати їх у своїй подальшій професійній діяльності;
    • реалізація освітньо-професійних програм, навчальних планів підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації фахівців;
    • вироблення єдиної концепції втілення змісту освіти за дисциплінами, що викладаються кафедрою;
    • організація та здійснення на належному науковому і методичному рівнях навчально-виховного процесу в групових та індивідуальних формах роботи;
    • розробка й затвердження засобів діагностики рівня знань згідно єдиних критеріїв оцінювання;
    • здійснення поточного й підсумкового контролю якості знань через проведення екзаменаційних сесій, державних екзаменів, захисту курсових, дипломних і магістерських робіт;
    • підготовка й систематичне оновлення методичного забезпечення освітньої діяльності з навчальних дисциплін, що викладаються кафедрою;
    • виховання майбутнього фахівця, формування громадянської позиції щодо оцінки суспільних явищ, забезпечення прав і свобод людини та громадянина;
    • організація виконання та здійснення контролю за прийнятими рішеннями з питань забезпечення навчально-виховного процесу;
    • організація і створення умов для наукової роботи працівників кафедри, зокрема, розробки нових наукових напрямків та участь у державних та міждержавних наукових програмах, у комплексних міжкафедральних, міжфакультетських (міжінститутських), міжуніверситетських наукових досліджень;
    • керівництво науково-дослідною роботою аспірантів і студентів, організація роботи наукових гуртків, проведення олімпіад, конкурсів за профілем діяльності кафедри;
    • організація педагогічного контролю науково-педагогічної діяльності шляхом проведення й подальшого обговорення на засіданнях кафедри відкритих занять, контрольних і взаємних відвідувань;
    • збір та узагальнення передового досвіду, здобутого викладачами кафедри під час проведення занять і позанавчальної роботи;
    • виконання планів щодо підвищення кваліфікації викладачів, їх стажування у практичних підрозділах, організація наставництва;
    • участь у підготовці науково-педагогічних працівників через магістратуру й аспірантуру;
    • керівництво підготовкою кандидатських дисертацій, консультацій докторантів, рецензування, обговорення представлених досліджень на засіданнях кафедри та міжкафедральних семінарах;
    • підготовка відзивів на дисертації та автореферати дисертацій за профілем кафедри;
    • організація взаємодії з іншими навчальними закладами, проведення спільних засідань кафедр, круглих столів, підготовка та видання наукової та навчально-методичної літератури;
    • виконання планів міжнародного співробітництва університету або факультету (інституту) із зарубіжними партнерами в галузі навчально-методичної та наукової роботи відповідно до угод, що укладаються університетом або за його дорученням факультетом (інститутом);
  • висунення пропозицій щодо присвоєння вчених звань професора і доцента працівникам кафедр;
  • здійснення експертної діяльності щодо підготовки документів, за дорученням Міністерства освіти і науки України;
  • внесення пропозицій щодо подання заявок на отримання авторських свідоцтв на винахід;
  • рецензування наукових праць і навчальних видань, комп’ютерних і мультимедійних програм за профілем кафедри;
  • внесення пропозицій щодо участі у виставках (міжнародних, загальнодержавних, регіональних, університетських);
  • розробка відповідних документів щодо науково-методичного забезпечення освітньої та наукової діяльності вищих навчальних закладів освіти України;
  • сприяння відродженню, збереженню та пропагуванню національних наукових надбань і традицій, здійснення історико-меморіальних досліджень, культурно-просвітницької діяльності;
  • організація та проведення методичних, науково-методичних та наукових семінарів, конференцій тощо;
  • організація співпраці з кафедрами, які викладають навчальні дисципліни, що забезпечують навчальний процес кафедри;
  • організація висвітлення результатів діяльності кафедри на інформаційних стендах і в засобах інформації;
  • організація, створення, наповнення і оновлення веб-сайту кафедри та інших інформаційних ресурсів, які створені для висвітлення та супроводження діяльності кафедри в мережі Інтернет;
  • організація навчально-наукової роботи науково-педагогічних працівників зі студентами через веб-сайт кафедри;
  • визначення рейтингу науково-педагогічних працівників кафедри;
  • збереження і розвиток університетських наукових і науково- педагогічних шкіл, адекватне використання наукового та науково-методичного потенціалу професорів та провідних доцентів;
  • створення належних умов праці, сприяння відпочинку і оздоровлення членів кафедри, аспірантів, докторантів;
  • проведення спеціальних занять для учнів середніх загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів з профорієнтаційною метою.
  •  
  • До завдань кафедр, як випускової кафеди, додаються:
  • розробка пропозицій щодо кваліфікаційних і освітньо-кваліфікаційних характеристик, комплексних кваліфікаційних завдань за спеціалізацією;
  • підготовка ліцензійних та акредитаційних справ з напрямів підготовки, спеціальностей;
  • розробка навчальних і робочих навчальних планів спільно з іншими кафедрами, які є випусковими по даному напряму підготовки, спеціальності;
  • затвердження програм    до     державних     екзаменів,     тематики магістерських, дипломних, кваліфікаційних робіт (проектів);
  • участь у роботі відбіркових, предметних, атестаційних комісій з прийому вступників на відповідний напрям підготовки, спеціальність;
  • підготовка обґрунтування  щодо  модернізації  варіативної  частини освітніх програм;
  • організація практик і стажування, їх захист в установленому порядку;
  • сприяння працевлаштуванню    випускників    через    взаємодію    з роботодавцями;
  • організація систематичного вивчення роботи випускників, рівня їх теоретичної і практичної підготовки, кар’єрного росту;
  • залучення провідних вчених до проведення занять, контролю знань студентів, участі у роботі державних екзаменаційних комісій

3.   ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КАФЕДРИ

  • Діяльність кафедри організується та здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту» і «Про вищу освіту», Статуту, нормативних актів Міністерства освіти і науки України, а також цього Положення.
  • Діяльність кафедри здійснюється на підставі щорічного плану роботи кафедри, що охоплює напрямки й завдання, зазначені в п. 2 даного Положення. План роботи кафедри обговорюється та затверджується на її засіданні.
  • Основні питання діяльності кафедри обговорюються на засіданні кафедри, рішення якого є обов’язковим для виконання її співробітниками.
  • Засідання кафедри проводяться не рідше ніж один раз на місяць.
  • У засіданні кафедри беруть участь науково-педагогічні та наукові працівники кафедри. Засідання кафедри оформлюється протоколом, який підписується завідувачем кафедри (за відсутності завідувача – його заступником) і секретарем кафедри.
  • На засідання кафедри можуть бути запрошені інші працівники кафедри, а також працівники інших кафедр і вищих навчальних закладів, підприємств, установ та організацій.

4.  ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КАФЕДРИ

  • Кафедра має право у порядку, передбаченому законодавством, залучати до навчального процесу провідних учених.
  • У сфері навчальної роботи кафедра:
  • розробляє тематику і програми навчальних нормативних і вибіркових дисциплін;
  • визначає тематику,    організовує    керівництво    бакалаврськими, дипломними та магістерськими випускними роботами студентів;
  • подає на схвалення вченої ради факультету (інституту) документи про необхідність внесення змін до проведення занять;
  • здійснює контроль за навчанням студентів, аспірантів та докторантів;
  • несе відповідальність за проведення навчально-виховної, методичної роботи, здійснення наукової, науково-дослідної, науково-технічної діяльності, соціальний захист трудового колективу та ветеранів праці, які працюють або працювали на кафедрі;
  • У сфері науково-дослідної роботи кафедра:
  • надає пропозиції щодо планів наукових досліджень, визначення тематики, форм і методів їх проведення та впровадження результатів у навчальний процес;
  • визначає обсяги і форми здійснення госпдоговірних робіт, виходячи з потреб замовників і можливостей кафедри;
  • забезпечує складання, за погодженням із замовником, кошторису витрат, у тому числі частки фонду заробітної плати;
  • залучає сумісників (науково-педагогічних працівників, наукових співробітників, аспірантів, студентів, допоміжний персонал) для виконання науково-дослідних робіт у межах встановленого фонду оплати праці.

 

  • Завідувач кафедри:
  • організовує та координує діяльність кафедри;
  • визначає функціональні обов’язки і педагогічне навантаження членів кафедри;
  • подає керівництву університету, факультету, інституту свої пропозиції щодо прийому на роботу, звільнення й переміщення співробітників та залучення на умовах сумісництва інших працівників;
  • здійснює контроль за веденням навчальної, виховної, науково-дослідної роботи членами кафедри;
  • подає керівництву університету, факультету, інституту пропозиції щодо морального та матеріального заохочення співробітників кафедри, а також щодо застосування заходів дисциплінарного впливу;
  • вирішує інші питання відповідно до завдань кафедри;
  • несе відповідальність за результати діяльності кафедри.

5.   ДОКУМЕНТАЦІЯ КАФЕДРИ

  • Документація навчально-організаційного забезпечення:
  • Положення про кафедру;
  • штатний розпис кафедри;
  • графіки щорічних відпусток працівників кафедри;
  • графіки навчального процесу за всіма формами навчання;
  • план роботи кафедри;
  • дані для розрахунку обсягу навчальної роботи кафедри на поточний рік (від підрозділів-замовників навчання);
  • розрахунок обсягу навчального навантаження кафедри на поточний рік;
  • план навчального  навантаження  науково-педагогічних  працівників кафедри на поточний навчальний рік;
  • звіт про виконання навчального навантаження науково-педагогічними працівниками кафедри за попередній навчальний рік;
  • індивідуальні плани роботи викладачів;
  • графік підвищення кваліфікації викладачів;
  • розклад занять викладачів;
  • графік зайнятості лабораторій кафедри;
  • графік консультацій викладачів;
  • протоколи засідань кафедри;
  • звіт кафедри про роботу за минулий навчальний рік;
  • журнал обліку замін навчальних занять викладачами кафедри;
  • журнал закріплення за студентами тем (варіантів) індивідуальних семестрових завдань з дисциплін;
  • журнали обліку виконання студентами лабораторних робіт (комп’ютерних практикумів);
  • журнали обліку виконання контрольних робіт та індивідуальних завдань студентами-заочниками та екстернами;
  • курсові проекти (роботи), дипломні проекти (роботи) (за їх наявності) відповідно до «Інструкції з обліку та зберігання дипломних (курсових) проектів (робіт) в університеті».
  • Навчально-методична документація:
  • навчальні та робочі навчальні програми дисциплін кафедри;
  • інструктивно-методичні матеріали до семінарських, практичних, лабораторних занять, комп’ютерного практикуму та самостійної роботи студентів з навчальних дисциплін;
  • індивідуальні семестрові завдання з навчальних дисциплін, у тому числі тематика курсових проектів і робіт;
  • комплект контрольних завдань з навчальних дисциплін для перевірки рівня засвоєння студентами окремих модулів навчального матеріалу(електронні чи друковані версії) та критерії оцінки рівня підготовки студентів;
  • екзаменаційні білети та/або комплект контрольних завдань для се- местрового контролю з навчальних дисциплін (кредитних модулів);
  • положення про порядок розрахунку рейтингу студентів з кредитних модулів (навчальних дисциплін);
  • навчально-методичні документи з усіх спеціалізацій, закріплених за кафедрою;
  • методичні вказівки для студентів щодо самостійної роботи студентів, виконання індивідуальних завдань (курсових і дипломних робіт (проектів), розрахунково-графічних робіт, рефератів тощо);
  • у разі необхідності, інші документи за рішенням кафедри, наприклад, графік самостійної роботи студентів (виконання контрольних робіт, здавання домашніх завдань, курсових проектів та ін.);
  • галузевий стандарт вищої освіти відповідної спеціальності (напряму підготовки), що містить освітньо-кваліфікаційну характеристику, освітню програму підготовки, засоби діагностики та їх варіативні частини ;
  • навчальні й робочі навчальні плани підготовки фахівців відповідних ОКР ;
  • навчальні програми з усіх дисциплін навчальних планів (електронні версії) ;
  • наскрізні програми практик і програми практик;
  • програми державної атестації (за їх наявності) ;
  • індивідуальні навчальні плани студентів ;
  • накази про закріплення за студентами тем дипломних проектів (робіт) ;
  • вимоги до дипломних  проектів (робіт) випускників,  що здобувають відповідний ступінь вищої освіти .

6.   ПОРЯДОК ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТА ЗМІН ДО ЦЬОГО ПОЛОЖЕННЯ

  • Це Положення розглядається, ухвалюється та вводиться у дію наказом ректора.
  • Зміни та доповнення до цього Положення розглядаються й ухвалюються Вченою радою університету та вводяться у дію наказом ректора.

 

 

Завідувач кафедри                                                               доц. Литвин Г.О.

Перелік освітніх компонет 2023-24 н.р.

Галузь знань 22 «Охорона здоров’я»,  Спеціальності 222 « Медицина», 228 “Педіатрія”

Силабуси наведених нижче освітніх компонент 

Дисципліни для студентів 6 курсу за спеціальністю 222 «Медицина»  Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання

семестр

Кількість

занять

Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(год)

Практ. занять

(год)

«Дитячі інфекційні хвороби»

профільний курс за вибором

«Акушерство і гінекологія»

 

1,0 кредит ЕСТS /

30 год

 

 

15 15 6 курс

XI / ХІІ семестр

3 залік
«Дитячі інфекційні хвороби»

профільний курс за вибором

 «Внутрішня медицина»

 

2,0 кредит ЕСТS /

60 год

 

 

30 30 6 курс

XI / ХІІ семестр

5 залік
«Дитячі інфекційні хвороби»

профільний курс за вибором

 «Хірургія»

 

1.5 кредит ЕСТS /

45 год

 

 

23 22 6 курс

XI / ХІІ семестр

4 залік
«Дитячі інфекційні хвороби»

профільний курс за вибором

 «Профілактична медицина»

 

1,5 кредит ЕСТS /

45 год

 

 

23 22 6 курс

XI / ХІІ семестр

4 Залік

 

 

Дисципліни для студентів 6 курсу за спеціальністю 228 «Педіатрія» Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання

семестр

Кіль-кість

занять

Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(годин)

Практ. занять

(годин)

«Дитячі інфекційні хвороби»

профільний курс за вибором

 «Дитячі  хвороби з дитячими інфекційними хворобами»

 

2,5 кредита ЕСТS /

75  год

 

 

38 37 6 курс

XI / ХІІ семестр

5 залік
«Дитячі інфекційні хвороби»

профільний курс за вибором

 «Хірургія з дитячою хірургією»

 

2,0 кредита ЕСТS /

60 год

 

 

30 30 6 курс

XI / ХІІ семестр

5 залік
«Дитячі інфекційні хвороби»

профільний курс за вибором

 «Профілактична педіатрія»

 

2,5 кредита ЕСТS /

75 год

 

 

38 37 6 курс

XI / ХІІ семестр

5 Залік
«Актуальні проблеми ВІЛ інфекції у дітей»

Курс за вибором

3 кредита ЕСТS /

90 год

 

 

36 54 6 курс

XI / ХІІ семестр

6 Залік

 

Дисципліни для студентів 5 курсу за спеціальністю 228 «МЕДИЦИНА» Кількість кредитів, годин, з них Рік навчан-ня Кількість

занять

Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій Практ. занять
Дитячі інфекційні хвороби

 

1,5 кредита ЕСТS / 45 год 6 17 22 5 курс

IX / Х семестр

4 Диф. Залік
Комунікативні навички лікаря

Курс за вибором

2,0 кредита ЕСТS / 60 год  

 

26 34 5 курс

IX / Х семестр

5 залік

 

 

Дисципліни для студентів 5 курсу за спеціальністю 228 «Педіатрія» Кількість кредитів, годин, з них Рік навчан-ня Кількість

занять

Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій Практ. занять
Дитячі інфекційні хвороби

 

1,5 кредита ЕСТS / 45 год 6 17 22 5 курс

IX / Х семестр

4 Диф. Залік
Комунікативні навички лікаря

Курс за вибором

2,0 кредита ЕСТS / 60 год  

 

26 34 5 курс

IX / Х семестр

5 залік

 

АКТУАЛЬНІ РОЗКЛАДИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

https://cutt.ly/berpK2P0

 

 

Принципи і критерії оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти на кафедрі дитячих інфекційних хвороб

 

Поточний контроль результатів навчальної діяльності студентів дисциплін здійснюється з метою перевірки знань, умінь та навичок студентів під час проведення аудиторних (практичних, лабораторних, семінарських) занять, а також для перевірки результатів виконання завдань самостійної роботи.

Завданням поточного контролю є перевірка рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи: засвоєння відповідного навчального матеріалу, набуття знань та сформованості навичок вирішення конкретних питань та ситуацій, умінь самостійно опрацьовувати тексти, здатності осмислювати сутність змісту матеріалу заняття, сформованості вмінь виконувати необхідні практичні навички і маніпуляції, публічно чи письмово обґрунтовувати власну точку зору, уміння працювати в команді, здатність нести відповідальність за надані рекомендації та прийняті рішення тощо.

Поточний контроль здійснюється на основі комплексного оцінювання діяльності студента та набутих ним компетентностей (знання, уміння, навички тощо), що включає контроль вхідного рівня знань, якість виконання практичної роботи, рівень теоретичної підготовки та результати вихідного контролю рівня знань. Форми проведення поточного контролю визначаються кафедрою і відображаються у навчальній програмі відповідної дисципліни.

Оцінювання поточної навчальної діяльності здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми за 4-бальною шкалою з використанням затверджених критеріїв оцінювання для відповідної дисципліни і заноситься в журнал обліку академічної успішності. При цьому враховуються усі види робіт і перелік компетентностей, передбачених програмою навчальної дисципліни та методичною розробкою для вивчення теми. Студент має отримати оцінку з кожної теми.

На всіх практичних заняттях застосовується об’єктивний контроль теоретичної підготовки та засвоєння практичних навичок (стандартизованих за методикою виконання).

 Студент відповідає на 10-15 тестів ( тести за темою заняття, формат А)

 Відповідає на стандартизовані запитання, знання яких необхідні для розуміння поточної теми.

 Демонструє знання та вміння практичних навичок відповідно до теми практичного заняття біля ліжка хворого

 Вирішує ситуаційну задачу за темою заняття.

 На заключному етапі заняття для оцінки засвоєння студентом теми йому пропонується дати відповідь на ситуаційні задачі. Викладач підводить підсумки заняття, дає студентам завдання для самостійної роботи, вказує на вузлові питання наступної теми і пропонує список рекомендованої літератури для самостійного опрацювання. Самостійна робота студентів, яка передбачена в темі поряд із аудиторною, оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті.

Тривалість одного практичного заняття теми та з урахуванням нормативів тижневого аудиторного навантаження складає 6,0 академічні години.

При оцінюванні знань студентів перевага надається стандартизованим методам контролю: тестування (усне, письмове), структуровані письмові роботи, робота із стандартною медичною документацією, стандартизований за методикою виконання контроль практичних навичок.

Самостійна робота студентів, яка передбачена в темі поряд із аудиторною, оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті.

 

Сукупність знань, умінь, навичок, інших компетентностей, набутих здобувачем вищої освіти у процесі навчання з кожної теми навчальної дисципліни орієнтовно оцінюється за такими критеріями:

– 5/”відмінно” – студент бездоганно засвоїв теоретичний матеріал теми заняття, демонструє глибокі і всебічні знання відповідної теми, основні положення наукових першоджерел та рекомендованої літератури, логічно мислить і будує відповідь, вільно використовує набуті теоретичні знання при аналізі практичного матеріалу, висловлює своє ставлення до тих чи інших проблем, демонструє високий рівень засвоєння практичних навичок;

– 4/”добре” – студент добре засвоїв теоретичний матеріал заняття, володіє основними аспектами з першоджерел та рекомендованої літератури, аргументовано викладає його; володіє практичними навичками, висловлює свої міркування з приводу тих чи інших проблем, але припускається певних неточностей і похибок у логіці викладу теоретичного змісту або при виконанні практичних навичок;

– 3/”задовільно” – студент в основному опанував теоретичними знаннями навчальної теми, орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, але непереконливо відповідає, плутає поняття, додаткові питання викликають у студента невпевненість або відсутність стабільних знань; відповідаючи на запитання практичного характеру, виявляє неточності у 7 знаннях, не вміє оцінювати факти та явища, пов’язувати їх із майбутньою діяльністю, припускається помилок при виконанні практичних навичок;

 – 2/”незадовільно” – студент не опанував навчальний матеріал теми, не знає наукових фактів, визначень, майже не орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, відсутнє наукове мислення, практичні навички не сформовані.

 

Лікувальна установа з якою підписана угода (по кожній установі окремо) Термін дії угоди

(до якої дати продовжено угоду)

Відділення лікарні Ліжковий фонд кожного відділення П.І.Б. працівників кафедри які працюють в даному відділені
КНП ЛОР «ЛОІКЛ»

 

До 07.12. 2023 року (прологновано)

 

1 дитяче діагностичне

відділення

 

60 ліжок

 

Зав.кафедри, проф: Надрага О.Б.

Професор: Прокопів О.В. Доцент: Литвин Г.О.

 

2 дитяче відділення

 

60 ліжок

 

Зав.кафедри, проф: Надрага О.Б.

Доценти: Литвин Г.О., Покровська Т.В., Дибас І.В.

Асистенти: Стасів М.В.,

Асистент Гладченко О.І.

 

3-відділення

 

60 ліжок

 

Зав.кафедри, проф: Надрага О.Б.

Доценти: Литвин Г.О., Лишенюк С.А.

Асистент: Гладченко О.І.

 

відділення інтенсивної терапії

 

6 ліжок

 

Зав.кафедри, проф: Надрага О.Б.

Професор: Прокопів О.В.

Доцент: Литвин Г.О.

 

Приймально-діагностичне в-ня 60 ліжок

 

Зав.кафедри, проф: Надрага О.Б.

Доценти: Литвин Г.О., Покровська Т.В., Дибас І.В

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА КАФЕДРИ 2019-2023 рр.

Тема: КЛІНІКО-ПАТОГЕНЕТИЧНІ ТА  ЕПІДЕМІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГОСТРИХ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ У ДІТЕЙ,  ОПТИМІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИКИ  ТА  ЛІКУВАННЯ

Звіт з науково-дослідної роботи кафедри відображає основні напрямки роботи за останні 5 років. Представлений всебічний аналіз клініко-патогенетичних та лабораторних особливостей перебігу інфекційного мононуклеозу та гострих менінгітв у дітей. Проведений ретельний аналіз загально-клінічних, імунологічних обстежень. На основі результатів виконаних досліджень розроблено принципову нову схему ефективного застосування (за динамікою основних симптомів захворювання, показників лабораторних і бактеріологічних досліджень) препаратів лізоциму в комплексному лікуванні інфекційного мононуклеозу. Встановлено, що для диференційної діагностики менінгітів значну діагностичну цінність мають результати визначення вмісту у спинномозковій рідині прокальцитоніну, TNF-α, та IL-10. Розроблено модель логістичної регресії, яка є високочутливою і специфічною, дозволяючи розрахувати індивідуальні показники ризику виникнення гнійного менінгіту на ранніх термінах хвороби.

За результатами виконання НДР опубліковано:

  1. Методичні рекомендації – 56
  2. Опубліковано наукових статей – 72.
  3. Опубліковано тез наукових робіт – 47.
  4. Доповіді на з’їздах і конференціях – 72.
  5. Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір – 0.
  6. Інформаційні листи про нововведення в системі охорони здоров’я – 0 .
  7. Реєстрів галузевих нововведень – 1.

Результати роботи можуть бути використані для підвищення ефективності лікування дітей з інфекційним мононуклеозом, використовуючи принципову нову схему ефективного застосування препаратів лізоциму, а також для удосконалення ранньої діагностики та диференційної діагностики гострих вірусних і бактерійних менінгітів у дітей. Вирішення цих задач дозволить знизити вартість лікування хворого за рахунок уникнення зайвого призначення антибактерійних препаратів, зменшення кількості ускладнень та кількості рецидивів, скоротить тривалість стаціонарного лікування.

 

Публікації працівників кафедри дитячих інфеекційних хвороб   За період 01.09.2022 р. по 29.09.2023 р.

Монографії, підручник, посібники

  1. Інфекційні хвороби у дітей: підручник / С.О. Крамарьов, О.Б. Надрага, О.Р. Буц та ін. — 3-є видання. 439 с., Київ ВСВ «Медицина», 2023.
  2. Педіатрія з курсом інфекційних хвороб / О.Б. Надрага , Т.В. Покровська, Г.О. Литвин та ін. — 9-е видання559 с.. Київ ВСВ “Медицина”, 2023 р.
  3. Use of Mobile Phone Applications and Software for Effective Public Health Management / Andriy Zimenkovsky, Taras Gutor, Oleksandr Kurianovych, Natalia Zaremba, Oksana Nepyivoda. IGI Global. Р.216-246. DOI: 10.4018/978-1-6684-8337-4.ch012
  1. Клінічне медсестринство в інфектології: навчальний посібник / Т.В. Покровська, Литвин Г.О. та ін. 264 с., Київ ВСВ «Медицина», 2022.
  2. Інфекційні хвороби, що супроводжуються ураженням мигдаликів у дітей: навчальний посібник/ О. В. Прокопів, С. А .Лишенюк, О.Я. Хомин. – Львів: Каменяр, 2023.– 71 с.

 

Статті у міжнародних фахових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science 

 

  1. I.Y. Avramenko, N.S. Kosmynina, M.V. Stasiv. COVID-19 in Children: Multisystem Inflammatory Syndrome. Ukr J Perinatol Pediatr. 2022;90(2):24–30.
  2. Lytvyn H, Stasiv M, Basa N, Kulachkovska I, Cisar? F, Pellicano R. Multisystem inflammatory syndrome in children (MIS-С) associated with SARS-CoV-2 infection and severe abdominal syndrome. The Lviv “OHMATDYT” (Western Ukraine) experience. Minerva Pediatr. 2022 May 05; DOI: 10.23736/S2724-5276.22.06785-4.
  3. Troyanovska O, Dorosh O, Lytvyn H, Tsymbalyuk I, Vorobel O, Stepanyuk O, et al. Characteristics of COVID-19 in pediatric patients with hematological malignancies. Acta Haematol Pol [Internet]. 2022 Aug 31;53(4):273–6. Available from: https://journals.viamedica.pl/acta_haematologica_polonica/article/view/89514
  4. Prokopiv, Oleksandra & Lysheniuk, Svitlana & Segedii, Lidia & Karmazyn, Halyna. (2022). MENINGOCOCCAL INFECTION: A BRIEF REVIEW AND PERSONAL OBSERVATIONS OF THE GENERALIZED FORM OF THE DISEASE IN THREE-MONTH-OLD TWINS. Proceeding of the Shevchenko Scientific Society. Medical Sciences. 69. DOI: 10.25040/ntsh2022.02.08.
  5. https://mspsss.org.ua/index.php/journal/article/view/734
  6. Stasiv M, Mishchuk V, Basa N, Lytvyn H. Successful use of ECMO in the treatment of acute respiratory distress syndrome associated with SARS-CoV-2 in two pediatric cases. 2022 Jun 30;12(2):308–15. doi: 10.18683/germs.2022.1334.
  7. Dorosh O. I.1,2, Petronchak O. A.3, Masynnyk Yu. S.4, Guley R. V.3, Dudash A. P.3, Fesh N. O.3,Tymchyshyn S. M.1, Lytvyn H. O.2 Langerhans cell histiocytosis in a child with multisystemic lesions associated with infected poliomyelitis and SARS-CoV-2, features of diagnostics. Clinical case. Modern Pediatrics. Ukraine. (2023). 1(129): 72-86. doi 10.15574/SP.2023.129.72
  8. Dubey, L.; Lytvyn, H.; Dorosh, O.; Dubey, N.; Kozlova, O.; Pruc, M.; Kubikowska, N.; Szarpak, L.; Batra, K.; Chirico, F.; Nucera, G.; Doan, S.; Shevtsiv, U.. The pathogenesis of COVID-19: Hypercoagulation and D-dimer in thrombotic complications Journal of Health and Social Sciences ; 8(1):45-58, 2023. Artigo em Inglês | Scopus | ID: covidwho-20235055 https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/01/WLek202201209.pdf

      Фахові публікації

  1. Покровська Т.В., Литвин Г.О., Дибас І.В, Стасів М.В, Перебіг генералізованих форм менінгококової інфекції у дітей Львівщини протягом 2011 – 2019 рр. Медична наука України (МДУ), 2022, 18 (1), 23-29. https://doi.org/10.32345/2664-4738.1.2022.04
  2. Литвин Г.О., Стасів М.В. Пандемія COVID-19 тривалістю два роки: проблемні питання педіатрії та шляхи їх вирішення”. Інфекційні хвороби. 2022;2(108); 58-72.
  3. Прокопів О.В., Лишенюк С.А., Кармазин Г.М.. Дифтерія потребує уваги: сучасний стан проблеми та власне спостереження. Інфекційні хвороби. 2022 р., С.24-30. https://doi.org/10.11603/1681-2727.2022.3.13478
  4. Січкоріз О.Є., Стрільчук Л.М., Скляров Є.Я. Дистанційне навчання: нові проблеми чи нові можливості (за результатами опитування учасників навчального процесу). Медична освіта 2(96)2022, С.39-45.
  5. Надрага О.Б., ОП Корнійчук, ОІ Мотика. Сучаcний погляд на видовий cпектр збудників клаcичних» інфекційних бактерійних хвороб. Інфекційні хвороби. – 2023. – № 1. – С. 66-72. DOI 10.11603/1681-2727.2023.1.13470
  1. Lytvyn H, Basa N, Dybas I and Slivinska-Kurchak K Lyme Borreliosis Associated with Ramsay-Hunt Syndrome: A Case Presentation of Bilateral Facial Nerve Palsy in a 14-Year-Old Patient. Pediatr Neonat biol 2022, 7(2): 000168.

      Тези:

  1. Литвин Г.О. Перебіг вітряної віспи у дитини з полігландуларним синдромом. Матеріали II Міжнародної наукової конференції з міждисциплінарних досліджень, (м. Київ січень 2022 р.) 2022:
  2. Клінічна характеристика скарлатинив дітей під час воєнного стану. Прокопів О.В.,Лишенюк С.А.,Кармазин Г.М.// Матеріалинауково-практичної конференції з міжнародною участю«Інфекційні хвороби сучасності:етіологія, епідеміологія, діагностика, лікування,профілактика, біологічна безпека»,що приурочена до 135-річчя з дня народження академіка Л.В. Громашевського і щорічних читань пам’яті академіка Л.В. Громашевського(12 жовтня 2022 року, м. Київ, Україна) С.89-90
  3. Rare case of meningococcal infection in three-month-old twins Prokopiv O.,Lyshenyuk S //Annual BTRP Ukraine Regional One Health Research Symposium, 24-27 Oktober ,202272
  4. Прокопів О.В., Лишенюк С.А. «Хвороба котячих подряпин у дітей» Конференція «Актуальні питання інфекцйних хвороб у дітей» Київ. 03.2023
  5. Литвин Г.О. ПОЛІОМІЄЛІТ – минуле і сучасність. Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інфекційні захворювання у дітей. Діагностика, лікування та профілактика» ( м. березень 2023 р.) 2023: 2022:163-164.
  6. Литвин Г.О. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ, ДІАГНОСТИКА, ЛІКУВАННЯ COVID-19 У ДІТЕЙ ЛЬВІВЩИНИ. Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інфекційні захворювання у дітей. Сучасні погляд на діагностику, лікування та профілактику» ( м. березень 2023 р.) 2023:
  7. Січкоріз О.Є., Мінько Л.Ю., Колач Т.С. Результати порівняльного дослідження показників якості стоматологічної освіти на первинній спеціалізації з спеціальності «стоматологія».
  8. Матеріали XVI всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених «Актуальні питання клінічної медицини», С.179- м.Запоріжжя, 24-25 листопада 2023 року
  9. Січкоріз О.Є., Заліська О.М., Заболотня З.О., Мудрак І.Г. Впровадження результатів наукових досліджень у безперервний професійний розвиток фармацевтів під час воєнного стану. Матеріали навчально-методичної конференції «Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах», С.89., м.Вінниця, 8 лютого 2023 року
  10. Січкоріз О.Є., Гриньків Я.О., Рев’яцький І.Ю., Заліська О.М. Матеріали VI науково-освітньої internet конференції «Формування національної лікарської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики.Харків, 14-15 березня 2023 року
  11. Січкоріз О.Є., Заліська О.М.,Семенов О.М., Яцкова Г.Ю., Колач Т.С. Оптимізація навчальних технологій у післядипломній освіті фармацевтів/провізорів з тематики фармацевтичної допомоги при корона вірусній хворобі (COVID-19) за даними доказової медицини та фармакоекономічного аналізу в умовах воєнного стану в Україні. Матеріали VIII міжнародної науково-практичної дистанційної конференції «Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи», С.472-474, м.Харків, 27 квітня 2023 року.
  12. Січкоріз О.Є., Заліська О.М.,Семенов О.М., Максимович Н.М., Слабий М.В., Колач Т.С. Інтеграція результатів інноваційних досліджень кафедри ОЕФ, технології ліків та фармакоекономіки ФПДО та міжнародної співпраці з ISOP для розвитку системи безперервного професійного розвитку фармацевтів під час пандемії COVID-19 і воєнного стану. Матеріали VIII міжнародної науково-практичної дистанційної конференції «Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи», Матеріали VIII міжнародної науково-практичної дистанційної конференції «Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи», С.474-479, м.Харків, 27 квітня 2023 року.

 

 

Публікаціі працівників кафедри у періодичних фахових виданнях включених до наукометричних баз Scopus та Web of Science кафедри дитячих інфекційних хвороб  2022 –2023 рр.

  1. Sichkoriz OY, Gutor TG, Kozii-Bredelieva SP, Kovalska OR, Mysak ZS, , Moskviak-Lesniak DJ, Moskviak YY. Comparison of prevalence of tobacco use among young people in different countries. Wiad Lek. 2022;75(5 pt 1):1180-1184. doi: 10.36740/WLek202205123. PMID: 35758499. (Scopus)
  2. LYTVYN, H., STASIV, M., BASA, N., KULACHKOVSKA, I., CISARÒ, F., & PELLICANO, R. (2022). Multisystem inflammatory syndrome in children (MIS-С) associated with SARS-CoV-2 infection and severe abdominal syndrome. The Lviv “OHMATDYT” (Western Ukraine) experience. Minerva Pediatricshttps://doi.org/10.23736/S2724-5276.22.06785-4 (Scopus)
  3. Troyanovska, O., Dorosh, O., Lytvyn, H., Tsymbalyuk, I., Vorobel, O., Stepanyuk, O., Bodak, H., Kozlova, O., Stasiv, M., & Basiv, N. (2022). Characteristics of COVID-19 in pediatric patients with hematological malignancies. Acta Haematologica Polonica, 53(4), 273–276. https://doi.org/10.5603/AHP.a2022.0035 (Scopus)
  4. Stasiv, M., Mishchuk, V., & , Natella, Basa, H. L. (2022). Successful use of ECMO in the treatment of acute respiratory distress syndrome associated with SARS-CoV-2 in two pediatric cases. GERMS12(1), 1–8.  https://doi.org/10.18683/germs.2022.13XX (Scopus)
  5. Y. Avramenko, N.S. Kosmynina, M.V. Stasiv. VRM. COVID-19 in Children: Multisystem Inflammatory Syndrome. Ukr J Perinatol Pediatr. 2022;90(2):24–30. (Scopus)
  6. Lytvyn H, Stasiv M, Basa N, Kulachkovska I, Cisar? F, Pellicano R. Multisystem inflammatory syndrome in children (MIS-С) associated with SARS-CoV-2 infection and severe abdominal syndrome. The Lviv “OHMATDYT” (Western Ukraine) experience. Minerva Pediatr. 2022 May 05; DOI: 10.23736/S2724-5276.22.06785-4. (Scopus)
  7. Troyanovska O, Dorosh O, Lytvyn H, Tsymbalyuk I, Vorobel O, Stepanyuk O, et al. Characteristics of COVID-19 in pediatric patients with hematological malignancies. Acta Haematol Pol [Internet]. 2022 Aug 31;53(4):273–6. Available from: https://journals.viamedica.pl/acta_haematologica_polonica/article/view/89514 (Scopus)
  8. Prokopiv, Oleksandra & Lysheniuk, Svitlana & Segedii, Lidia & Karmazyn, Halyna. (2022). MENINGOCOCCAL INFECTION: A BRIEF REVIEW AND PERSONAL OBSERVATIONS OF THE GENERALIZED FORM OF THE DISEASE IN THREE-MONTH-OLD TWINS. Proceeding of the Shevchenko Scientific Society. Medical Sciences. 69. DOI: 10.25040/ntsh2022.02.08. https://mspsss.org.ua/index.php/journal/article/view/734 (Scopus)
  9. Stasiv M, Mishchuk V, Basa N, Lytvyn H. Successful use of ECMO in the treatment of acute respiratory distress syndrome associated with SARS-CoV-2 in two pediatric cases. 2022 Jun 30;12(2):308–15. doi: 10.18683/germs.2022.1334. (Scopus)
  10. Dorosh O. I.1,2, Petronchak O. A.3, Masynnyk Yu. S.4, Guley R. V.3, Dudash A. P.3, Fesh N. O.3,Tymchyshyn S. M.1, Lytvyn H. O.2 Langerhans cell histiocytosis in a child with multisystemic lesions associated with infected poliomyelitis and SARS-CoV-2, features of diagnostics. Clinical case. Modern Pediatrics. Ukraine. (2023). 1(129): 72-86. doi 10.15574/SP.2023.129.72 (Scopus)
  11. Dubey, L.; Lytvyn, H.; Dorosh, O.; Dubey, N.; Kozlova, O.; Pruc, M.; Kubikowska, N.; Szarpak, L.; Batra, K.; Chirico, F.; Nucera, G.; Doan, S.; Shevtsiv, U.. The pathogenesis of COVID-19: Hypercoagulation and D-dimer in thrombotic complications Journal of Health and Social Sciences ; 8(1):45-58, 2023. Artigo em Inglês | Scopus | ID: covidwho-20235055 (Q4 IF=0.12). https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/01/WLek202201209.pdf  (Scopus)
  12. Lytvyn H, Basa N, Dybas. I and Slivinska-Kurchak K. Lyme Borreliosis Associated with Ramsay-Hunt Syndrome: A Case Presentation of Bilateral Facial Nerve Palsy in a 14-Year-Old Patient. Pediatr Neonat biol 2022, 7(2): 000168. (Scopus)

Соціальні мережі