Адреси

79059 м.Львів, вул.Пилипа Орлика,4

На карті:

79008 м.Львів, вул.Лисенка,31

На карті:

79035 м.Львів, вул.Дністерська,27

На карті:

Телефон:

Email:

Завідувач кафедри

НАКОНЕЧНИЙ Андрій Йосифович

доктор медичних наук, професор

 

НАКОНЕЧНИЙ Андрій Йосифович

доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри дитячої хірургії

експерт МОЗ України за напрямом «Нефрологія. Дитяча нефрологія. Урологія. Дитяча урологія»

член президії ГО “Всеукраїнська асоціація дитячих хірургів”

член спеціалізованої вченої ради Д 05.600.01 при Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова МОЗ України

член редакційної колегії науково-практичних спеціалізованих журналів, які включені до наукометричної бази даних Scopus – «Хірургія дитячого віку», «Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина» та наукового фахового видання України категорії Б – «Львівський медичний часопис / Acta Medica Leopoliensia»

У 1992 році захистив кандидатську дисертацію, у 2010 р. – докторську дисертацію.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

КУЛИК Олена Миколаївна

доктор медичних наук, професор – відповідальна за наукову роботу кафедри

У 1995 році захистила кандидатську дисертацію, у 2009 р. – докторську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS

ПЕРЕЯСЛОВ Андрій Анатолійович

доктор медичних наук, професор – відповідальний за лікувальну роботу

У 1993 році захистив кандидатську дисертацію, у 2000 р. – докторську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 КУЗИК Андрій Станіславович

кандидат медичних наук, доцент– відповідальний за курс ФПДО

У 2011 році захистив кандидатську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS Scopus

ДАЦ Роман Ігорович 

кандидат медичних наук, асистент – відповідальний за навчально-методичну роботу зі  студентами

У 2013 році захистив кандидатську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 НАКОНЕЧНИЙ Ростислав Андрійович

кандидат медичних наук, доцент – відповідальний за навчально-методичну роботу з  курсантами, симуляційне навчання

У 2017 році захистив кандидатську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS Scopus

НИКИФОРУК Олеся Мирославівна

кандидат медичних наук, доцент– відповідальна за інтернет сторінку кафедри, навчально-методичну роботу з іноземними студентами, MISA, EQX, виховну роботу

У 2009 році захистила кандидатську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS Scopus

ГИЖА Лілія Юріївна

кандидат медичних наук, асистент – відповідальна за репозитарій, ЄДБО, студентський науковий гурток

У 2010 році захистила кандидатську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS Scopus

ФЕДУСЬ Вікторія Петрівна

кандидат медичних наук, асистент – відповідальна за навчально-методичну роботу з інтернами

У 2019 році захистила кандидатську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS Scopus

КЕНС Костянтин Андрійович

кандидат медичних наук, асистент – профорг, відповідальний за симуляційне навчання,                                                        матеріальні цінності, цивільну оборону, техніку безпеки

У 2013році захистив кандидатську дисертацію

Google Scholar ORCID WoS

СІЛЬВЕСТЕРІрина Миколаївна

 кандидат медичних наук, асистент

У 2010 році захистила кандидатську дисертацію

ОПІКАН Наталія Миколаївна  

старший лаборант, відповідальна за документацію кафедри

Google Scholar ORCID WoS

ПИРСКО Тарас Михайлович 

старший лаборант, відповідальний за документацію, симуляційне навчання

Навчальні програми:

Галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 222 « Медицина»
спеціальності 228 « Педіатрія»

освітньої програми магістра медицини

Мета та завдання навчальної дисципліни:

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Дитяча хірургія» є засвоєння теоретичних та практичних знань з етіології, патогенезу, класифікації, клінічних проявів, методів діагностики, консервативного та оперативного лікування, профілактики та реабілітації дітей з хірургічною патологіє,  вмінь клінічного, лабораторного та інструментального обстеження дитини з дотриманням принципів медичної етики та деонтології, набуття студентом професійних вмінь з ведення медичної документації.

Набуття студентом знань та професійних вмінь з диференційної діагностики хірургічних захворювань дитячого віку, диспансерного нагляду за здоровими та хворими дітьми в амбулаторних умовах та надання невідкладної допомоги при найбільш поширених невідкладних станах у дітей на основі знань вікових анатомо-фізіологічних особливостей дитячого організму.

Формування здатності використовувати знання, уміння, навички для вирішення типових задач діяльності лікаря в галузі охорони здоров’я, сфера застосування яких передбачена визначеними переліками синдромів та симптомів захворювань, невідкладних станів, фізіологічних станів.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Дитяча хірургія» є:

  • навчити студентів визначати типові клінічні синдроми і симптоми в клініці дитячих хірургічних хвороб;
  • діагностувати та надавати медичну допомогу при невідкладних станах в клініці дитячих хвороб;
  • трактувати загальні принципи лікування, реабілітації і профілактики найбільш поширених хірургічних захворювань та травм у дітей;
  • визначати прогноз для життя, здоров’я та якості життя при поширених хірургічних захворюваннях і травмах у дітей;
  • складати план обстеження та інтерпретувати результати лабораторних та інструментальних методів обстеження у дітей;
  • демонструвати вміння виконувати необхідні медичні маніпуляції;
  • надавати невідкладну медичну допомогу при ургентних станах в дитячій хірургії;
  • демонструвати вміння ведення медичної документації;
  • володіти морально-деонтологічними принципами фахової субординації в дитячій хірургії.

2024-2025  НАВЧАЛЬНИЙ РІК

5-й курс:

Силабус ОК 29.2 –  «Медицина»

Силабус ОК 29.2 – «Педіатрія»

Силабус ВБ 1.62 – «Хірургія новонароджених»(«Педіатрія»)

6-й курс:

Силабус ВБ 1.75 – «Основи дитячої трансплантології» («Педіатрія»)

Силабус ВБ 1.92 – «Ендоскопічні технології в педіатрії» («Педіатрія»)

Силабус ВБ 1.81 – «Актуальні питання дитячої кардіохірургії» («Педіатрія»)

Силабус ВБ 3.1.3.2 – ІПК «Дитячі хвороби з дитячими інфекційними хворобами»(«Педіатрія»)

Силабус ВБ 3.2.1.2 – ІПК «Хірургія з дитячою хірургією» («Педіатрія»)

Силабус ВБ 3.3.4.2  – ІПК «Профілактична педіатрія» («Педіатрія»)

Силабус ВБ 1.97 – «Дитяча урологія» («Педіатрія»)

Силабус ВБ 3.1.2.2 – ІПК «Внутрішня медицина» («Медицина»)

Силабус ВБ 3.2.1.2 – ІПК «Хірургія» (Медицина»)

Силабус ВБ 3.3.3.2 – ІПК «Акушерство і гінекологія» («Медицина»)

Силабус ВБ 3.4.3.2 – ІПК «Профілактична медицина» («Медицина»)

Foreign students:

Syllabus 5th year («Medicine»)

Syllabus «Internal Medicine» («Medicine»)

Syllabus «Obstetrics and Gynecology» («Medicine»)

Syllabus «Surgery» («Medicine»)

 

Тематично-календарний план

лекцій з дисципліни «Дитяча хірургія» для студентів V курсу медичного факультету №1,2

на весняний семестр 2023 – 2024 навчального року

№ п/п ТЕМА ЛЕКЦІЇ Забезпечення лекції                                        Дата
       1-9 групи        19-26 групи
1 Ургентна абдомінальна дитяча хірургія. Запальні захворювання черевної порожнини: апендицит, перитоніт, виразково-некротичний ентероколіт. Природжена і набута кишкова непрохідність у дітей.

 

Таблиці, слайди, рентгенограми, демонстрація хворих, мультимедійна презентація             7.02

проф. О. М. Кулик

 

           8.02

проф. О. М. Кулик

 

2 Політравма. Травматичний шок у дітей. Особливості травматичних ушкоджень у дітей. Травми органів черевної порожнини та заочеревинного простору. Травми грудної порожнини та ушкодження стравоходу. Кровотечі з травного тракту. Таблиці, слайди, рентгенограми, демонстрація хворих, мультимедійна презентація         21.02

проф.

А.А. Переяслов

 

           22.02

проф.

А.А. Переяслов

 

3 Особливості онкології дитячого віку.

Доброякісні та злоякісні пухлини, ембріональні пухлини.

 

Таблиці, слайди, рентгенограми, демонстрація хворих, мультимедійна презентація               6.03

доц. А.С. Кузик

 

              7.03

     доц. А.С. Кузик

   1-9 групи – по 2-му тиж. середа 3 пара 13:45 — 15:20,

19-26 групи – по 2-му тиж. четвер 3 пара 13:45 — 15:20.

 

Тематично-календарний план

практичних занять з дитячої хірургії

для студентів 5 курсу медичних факультетів №1,2

за спеціальністю «Медицина»; «Педіатрія»

                                                      на весняний семестр 2023 – 2024 н.р..                                                   

№ п/п

Тема практичного заняття

К-сть годин

Групи

23 22 7,19,20 8,21 3 4 5,6 1,2 9,26 24,25
1 Гострий апендицит, перитоніт у дітей:

особливості гострого апендициту різних вікових груп;

ускладнені форми гострого апендициту;

первинний перитоніт;

перитоніт новонароджених.

Поліклініка. Реабілітація після оперативних втручань. Діагностика та диференційна діагностика гострої хірургічної патології у дітей із проявами інфекції SARS-CoV-2 і постковідними станами.

 

    3

29.01 5.02 30.01 6.02 31.01 7.02 1.02 8.02 2.02 9.02
2 Набута кишкова непрохідність:

злукова непрохідність;

інвагінація кишківника;

синдром короткого кишківника;

стронгуляційна непрохідність.

Принципи трансплантації кишківника.

     3 12.02 19.02 13.02 20.02 14.02 21.02 15.02 22.02 16.02 23.02
3 Вроджена кишкова непрохідність:

мальформації тонкого кишківника;

атрезія і стеноз дванадцятипалої кишки;

заворот «середньої кишки»;

природжений пілоростеноз;

атрезії і стенозитонкої кишки;

меконієвий ілеус;

хвороба Гіршпрунга.

    3 26.02 4.03 27.02 5.03 28.02 6.03 29.02 7.03 1.03 8.03
4 Ургентна дитяча урологія:

обструктивні вади та захворювання сечовидільної системи:

гідронефроз, уретерогідронефроз;

міхурово-сечовідний рефлюкс, мегауретер;

інфравезикальна обструкція.

Сечокам’яна хвороба:

ниркова колька;

калькульозний пієлонефрит.

Синдром набряклої калитки:

травма зовнішніх статевих органів;

перекрут яєчка і сім’яного шнурочка;

перекрут гідатид яєчка;

орхіт, орхоепідідиміт.

Вроджена патологія вагінального паростка.

   3 11.03 18.03 12.03 19.03 13.03 20.03 14.03 21.03 15.03 22.03
5 Політравма у дітей:

травматична хвороба;

травматичний шок.

Закрита травма органів черевної порожнини:

травма порожнистих органів;

травма паренхіматозних органів.

Травматичні ушкодження сечостатевої системи:

травма нирок;

травма сечового міхура.

Кровотечі шлунково-кишкового тракту у дітей, портальна гіпертензія:

геморагічний гастрит;

шлунково-стравохідний рефлюкс;

причини кровотеч при інвагінації, перекруті кишківника;

солітарні поліпи і поліпози кишківника;

анальна тріщина;

кровотечі з варикозно-розширених вен стравоходу. Реабілітація пацієнтів. Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я, доказова реабілітація, забезпечення прав людини в психіатрії.

 

Відпрацювання алгоритму серцево-легеневої реанімації на учбових манекенах.

           3 25.03 1.04 26.03 2.04 27.03 3.04 28.03 4.04 29.03 5.04
6 Особливості онкології дитячого віку.

Доброякісні та злоякісні пухлини, ембріональні пухлини:

тератома, тератобластома;

нефробластома;

нейробластома;

лейо-, рабдоміосаркома.

Пухлини кісток.

Пухлини печінки:

доброякісні (гемангіома, гамартома, гепатоцелюлярна аденома);

злоякісні (гепатобластома, гепатоцелюлярна карцинома).

Судинні аномалії:

судинні пухлини (гемангіома);

судинні мальформації (капілярні, венозні, лімфатичні, артеріальні, змішані).

Диференційований залік

            2 8.04 15.04 9.04 16.04 10.04 17.04 11.04 18.04 12.04 19.04

Заняття проводять: асист. К.А. Кенс: 19,5,8,26,25 групи (лікарня св. Миколая, 1 ТМО, вул. П. Орлика, 4)

асист. Л.Ю. Гижа: 22,23,20,4,6,2 групи (ОХМАТДИТ, вул. Лисенка, 31)

доц. О.М. Никифорук: 21,3,1 групи (ОХМАТДИТ, вул. Лисенка, 31)

асист. В.П. Федусь: 7,9,24 групи (лікарня св. Миколая, 1 ТМО, вул. П. Орлика, 4)

Тематично-календарний план

практичних занять для студентів 6 курсу медичного факультету зі спеціальності

 «Медицина» на весняний семестр 2023–2024 навчального року

Індивідуальний профільний курс «Внутрішня медицина»; «Акушерство і гінекологія»; «Профілактична медицина».

№ п/п

Тема практичного заняття

Кільк. годин

Групи

1 6 11 12 18 19 25 27 30
1 Вади розвитку респіраторної системи (органічні, компресійні та функціональні стенози дихальних шляхів; судинні кільця та петлі; агенезія, аплазія, гіпоплазія легень; природжені кісти легень; вроджена емфізема; легенева секвестрація).  

 

5

 

 

11.03 18.03 22.03 27.02 2.04 2.01 1.02 22.02 26.03
2 Вади розвитку травної трубки (пілоростеноз; дуоденальна кишкова непрохідність; аномалії ротації і фіксації кишечника; меконіальна кишкова непрохідність; атрезії і стенози тонкої і товстої кишки; хвороба Гіршпрунга; аноректальні вади розвитку; хвороба Крона, неспецифічний виразковий коліт). Вади розвитку передньої черевної стінки, печінки та жовчовивідних шляхів (омфалоцеле, гастрошизис; пупкова та пахвинна грижа; біліарна атрезія; кісти печінки та жовчевих проток)  

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

12.03 19.03 25.03 28.02 3.04 3.01 2.02 23.02 27.03
3 Вади розвитку опорно-рухового апарату (вроджений звих стегна; вроджена м’язова кривошия; вроджені патології кінцівок; вроджені деформації хребта; вроджені вади розвитку кисті та стопи: синдактилія, полідактилія, ектродактилія)

5

13.03 20.03 26.03 29.02 4.04 5.02 26.02 28.03

Заняття проводять:

асист. Р.І. Дац – 1,18, 19, 30 групи (Клінічний центр дитячої медицини, вул. Лисенка, 31)

проф. О.М. Кулик – 12, 25,27 групи (лікарня св. Миколая, 1 ТМО, вул. П. Орлика, 4)

проф. А.А. Переяслов – 11,6 група (Клінічний центр дитячої медицини, вул. Лисенка, 31)

 

Тематично-календарний план

практичних занять для студентів 6 курсу медичного факультету зі спеціальності

 «Медицина» на весняний семестр 2023 – 2024 навчального року

Індивідуальний профільний курс «Хірургія»

№ п/п Тема практичного заняття К-ть год.   Групи

 

3 21 22 23 24
1 Вади розвитку респіраторної системи.

(органічні, компресійні та функціональні стенози дихальних шляхів; судинні кільця та петлі; агенезія, аплазія, гіпоплазія легень; природжені кісти легень; вроджена емфізема; легенева секвестрація). Вроджені діафрагмальні грижі (грижі власне діафрагми; грижі стравохідного отвору діафрагми)

6 28.03 15.02 22.01 13.03 25.03
2 Вади розвитку травної трубки (пілоростеноз; атрезія, стенози і нориці стравоходу; ахалазія та халазія кардії; дуоденальна кишкова непрохідність; аномалії ротації і фіксації кишечника; меконіальна кишкова непрохідність; атрезії і стенози тонкої і товстої кишки; хвороба Гіршпрунга; аноректальні вади розвитку; хвороба Крона, неспецифічний виразковий коліт).

Вади розвитку передньої черевної стінки, печінки та жовчовивідних шляхів (омфалоцеле, гастрошизис; пупкова та пахвинна грижа; біліарна атрезія; кісти печінки та жовчевих проток).

    6 29.03 16.02 23.01 14.03 26.03
3 Вади розвитку опорно-рухового апарату (вроджений звих стегна; вроджена м’язова кривошия; вроджені патології кінцівок; вроджені деформації хребта; вроджені вади розвитку кисті та стопи: синдактилія, полідактилія, ектродактилія).

Вроджені вади розвитку грудної клітки у дітей (лійкоподібна деформація; килевидна деформація; ізольовані деформації ребер).

 

 

6

 

 

1.04 19.02 24.01 15.03 27.03
4 Вади розвитку нирок (аномалії положення і взаємоспіввідношення; аномалії кількості; аномалії величини і структури; кістозні аномалії нирок). 6 2.04 20.02 25.01 18.03 28.03

Заняття проводять:  проф. А.А. Переяслов – 3,22 група (ОХМАТДИТ, вул. Лисенка, 31)

           проф. О.М. Кулик – 21,23,24 (лікарня св. Миколая, 1 ТМО, вул. П. Орлика, 4)

 

Тематично-календарний план

практичних занять для студентів 6 курсу медичного факультету зі спеціальності

 «Педіатрія» на весняний семестр 2023 – 2024 навчального року

Індивідуальний профільний курс «Дитячі хвороби з дитячими інфекційними хворобами».

№ п/п Тема практичного заняття Кільк. годин Група
35
1 Вади розвитку, які проявляються високою кишковою непрохідністю (пілоростеноз; атрезія стравоходу; дуоденальна кишкова непрохідність; аномалії ротації і фіксації кишківника.

Вади розвитку, які проявляються низькою кишковою непрохідністю (атрезії і стенози кишки; хвороба Гіршпрунга; меконіальна кишкова непрохідність; поліпоз кишечника; хвороба Крона, неспецифічний виразковий коліт.

6 9.02
2 Вади розвитку передньої черевної стінки (омфалоцеле; гастрошизис; пупкова та пахвинна грижі, грижа білої лінії живота; аплазія м’язів передньої черевної стінки.

Аноректальні вади розвитку (аноректальні вади у хлопчиків; аноректальні вади у дівчаток.

6 12.02
3 Вади розвитку легень (агенезія, аплазія, гіпоплазія легень; природжені кісти легень; вроджена емфізема; бронхоектази; легенева секвестрація.

Вроджені діафрагмальні грижі (грижі власне діафрагми; грижі стравохідного отвору діафрагми.

 

 

 

 

6

13.02
4 Вади розвитку сечовивідної системи (мегауретер, гідронефроз, уретерогідронефроз; варикоцеле; аномалії сечоводів та сечового міхура; екстрофія сечового міхура; інфравезикальна обструкція). 6 14.02
5 Вроджені новоутворення у дітей (доброякісні новоутворення; злоякісні новоутворення; пухлини черевної порожнини; пухлини позаочеревиного простору.

Залік

6 15.02

Заняття проводить: асист. Н.М.Опікан  – 35 група (ОХМАТДИТ, вул. Лисенка, 31)

 

Тематично-календарний план

практичних занять для студентів 6 курсу медичного факультету зі спеціальності

 «Педіатрія» на веснний семестр 2023 – 2024 навчального року

Індивідуальний профільний курс «Хірургія з дитячою хірургією»

№ п/п

Тема практичного заняття

Кільк. годин      Група
34
1 Вади розвитку, які проявляються високою кишковою непрохідністю (пілоростеноз; атрезія стравоходу; дуоденальна кишкова непрохідність; аномалії ротації і фіксації кишківника.

Вади розвитку, які проявляються низькою кишковою непрохідністю (атрезії і стенози кишки; хвороба Гіршпрунга; меконіальна кишкова непрохідність; поліпоз кишечника; хвороба Крона, неспецифічний виразковий коліт.

5 16.01
2 Вади розвитку передньої черевної стінки (омфалоцеле; гастрошизис; пупкова та пахвинна грижі, грижа білої лінії живота; аплазія м’язів передньої черевної стінки.

Аноректальні вади розвитку (аноректальні вади у хлопчиків; аноректальні вади у дівчаток.

    5 17.01
3 Вади розвитку легень (агенезія, аплазія, гіпоплазія легень; природжені кісти легень; вроджена емфізема; бронхоектази; легенева секвестрація.

Вроджені діафрагмальні грижі (грижі власне діафрагми; грижі стравохідного отвору діафрагми.

5 18.01
4 Вроджені вади опорно-рухового апарату (вроджений звих cтегна, вроджена клишоногість, увроджена м’язова кривошия; вроджені вади розвитку кисті та стопи: синдактилія, полідактилія, ектродактилія.

Вроджені вади розвитку грудної клітки у дітей (лійкоподібна деформація; килевидна деформація; ізольовані деформації ребер.)

5 19.01
5 Вади розвитку сечовивідної системи (мегауретер, гідронефроз, уретерогідронефроз; варикоцеле; аномалії сечоводів та сечового міхура; екстрофія сечового міхура; інфравезикальна обструкція.)

Вади розвитку статевої системи (аномалії розвитку і положення яєчок і сім’яного канатика; фімоз, парафімоз; гіпоспадія; епіспадія, зрощення статевих губ)

6 22.01
6 Вроджені новоутворення у дітей (доброякісні новоутворення; злоякісні новоутворення; пухлини черевної порожнини; пухлини позаочеревиного простору. 6 23.01
7 Вроджені вади розвитку голови, обличчя, шиї, спинного мозку (незарощення верхньої губи і піднебіння; вади розвитку вуздечок верхньої та нижньої губ та язика;атрезія хоан; природжені кісти та нориці шиї (серединна, бічна); мікроцефалія, гідроцефалія; спинномозкові грижі) 6 24.01

Заняття проводять: асист.Н.М. Опікан: 34 група (ОХМАТДИТ, вул. Лисенка, 31)

Графік відробок

Самостійна робота

Іноземці/Foreign students

Критерії оцінювання студентів 5-го курсу з дисципліни «Дитяча хірургія»

Регламент проведення семестрового диференційованого заліку
Форма проведення підсумкового контролю є стандартизованою, включає контроль теоретичної та практичної підготовки.
Підсумковий контроль складається із таких етапів: I етап – захист історіїї хвороби (робота з хворим, контроль практичних навичок, оформлення історії хвороби) від 0 до 9 балів.
II етап – розв’язування двох ситуаційних завдань – 0 – 6 балів ( за кожне завдання від 0 до 3 балів).
ІІІ етап – розв’язування тестових завдань кількістю 65 тестів по 1 балу за кожний правильно розв’язаний тест ( від 0 до 65 балів).
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент при складанні диференційованого заліку становить 80 балів.
Мінімальна кількість балів при складанні диференційованого заліку – не менше 50 балів.
Поточний контроль здійснюється під час проведення навчальних занять і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу.
Форми оцінювання поточної навчальної діяльності є стандартизованими і включають контроль теоретичної та практичної підготовки.
Оцінювання поточної навчальної діяльності. Під час оцінювання засвоєння кожної теми за поточну навчальну діяльність студенту виставляються оцінки за 4-ри бальною (національною) шкалою. При цьому враховуються усі види робіт, передбачені програмою дисципліни. Студент має отримати оцінку з кожної теми для подальшої конвертації оцінок у бали за багатобальною (200- бальною) шкалою.
На кожному практичному занятті викладач оцінює знання кожного студента за чотирибальною шкалою.
Відмінно (“5”) – Студент правильно відповів на 90-100 % тестів формату А. Правильно, чітко і логічно і повно відповідає на всі стандартизовані питання поточної теми, включно з питаннями лекційного курсу і самостійної роботи. Тісно пов’язує теорію з практикою і правильно демонструє виконання (знання) практичних навичок. Вирішує ситуаційні задачі підвищеної складності, вміє узагальнювати матеріал. Виконав заплановану індивідуальну роботу.
Добре (“4”) – Студент правильно відповів на 70-89% тестів формату А. Правильно, і по суті відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи.
Демонструє виконання (знання) практичних навичок. Правильно використовує теоретичні знання при вирішенні практичних завдань. Вміє вирішувати легкі і середньої складності ситуаційні задачі. Володіє необхідними практичними навиками і прийомами їх виконання в обсязі, що перевищує необхідний мінімум.
Задовільно (“3”) – Студент правильно відповів на 50-69% тестів формату А. Неповно, за допомогою додаткових питань, відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Не може самостійно побудувати чітку, логічну відповідь. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок студент робить помилки. Студент вирішує лише найлегші задачі.
Незадовільно (“2”) – Студент відповів на менше, ніж 50% тестів формату А. Не знає матеріалу поточної теми, не може побудувати логічну відповідь, не відповідає на додаткові запитання, не розуміє змісту матеріалу. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок робить значні, грубі помилки.
На кожному практичному занятті знання студента оцінюються за чотирибальною системою ( «5», «4», «3», «2») згідно з критеріями оцінювання поточної діяльності студента.
Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному аудиторному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну позааудиторну роботу, контролюється при підсумковому контролі.
Формою підсумкового контролю успішності навчання для студентів 5-го курсу при вивченні «Дитячої хірургії» є диференційований залік.
Семестровий диференційований залік – це форма підсумкового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу з навчальної дисципліни на підставі поточного контролю та виконаних індивідуальних тестових завдань на останньому занятті.
Форма проведення підсумкового контролю є стандартизованою, включає контроль теоретичної та практичної підготовки.
Підсумковий контроль складається з таких етапів: I етап – захист історії хвороби (робота з хворим, контроль практичних навичок, оформлення історії хвороби) від 0 до 9 балів.
II етап – розв’язування двох ситуаційних завдань – 0 – 6 балів ( за кожне завдання від 0 до 3 балів).
ІІІ етап – розв’язування тестових завдань протяжністю 65 тестів по 1 балу за кожний правильно розв’язаний тест ( від 0 до 65 балів).

Схема нарахування та розподіл балів, які отримують студенти:

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність для допуску до диференційованого заліку, становить 120 балів.

Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для допуску до диференційованого заліку, становить 72 бали.

Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою

Для зручності наведено таблицю перерахунку за 200-бальною шкалою:

Перерахунок середньої оцінки за поточну діяльність у багатобальну шкалу для дисциплін, що завершуються диференційованим заліком

4-бальна шкала 120-бальна шкала 4-бальна шкала 120-бальна шкала 4-бальна шкала 120-бальна шкала 4-бальна шкала 120-бальна шкала
5 120 4,45 107 3,91 94 3,37 81
4,95 119 4,41 106 3,87 93 3,33 80
4,91 118 4,37 105 3,83 92 3,29 79
4,87 117 4,33 104 3,79 91 3,25 78
4,83 116 4,29 103 3,74 90 3,2 77
4,79 115 4,25 102 3,7 89 3,16 76
4,75 114 4,2 101 3,66 88 3,12 75
4,7 113 4,16 100 3,62 87 3,08 74
4,66 112 4,12 99 3,58 86 3,04 73
4,62 111 4,08 98 3,54 85 3 72
4,58 110 4,04 97 3,49 84 Менше 3 Недос-татньо
4,54 109 3,99 96 3,45 83
4,5 108 3,95 95 3,41 82

Самостійна робота студентів  оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу контролюється при підсумковому контролі.

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент при складанні диференційованого заліку становить 80.

Мінімальна кількість балів при складанні диференційованого заліку – не менше 50.

 Оцінка з дисципліни, яка завершується диференційованим заліком визначається, як сума балів за поточну навчальну діяльність (не менше 72) та балів за диференційований залік (не менше 50).

Бали з дисципліни незалежно конвертуються як в шкалу ECTS, так і в 4-бальну (національну) шкалу. Бали шкали ECTS у 4-бальну шкалу не конвертуються і навпаки.

Бали студентів, які навчаються за однією спеціальністю, з урахуванням кількості балів, набраних з дисципліни ранжуються за шкалою ECTS таким чином:

Оцінка ECTS

Статистичний показник
А Найкращі 10 % студентів
В Наступні 25 % студентів
С Наступні 30 % студентів
D Наступні 25 % студентів
E Останні 10 % студентів

Ранжування з присвоєнням оцінок „А”, „В”, „С”, „D”, „Е” проводиться для студентів даного курсу, які навчаються за однією спеціальністю і успішно завершили вивчення дисципліни. Студенти, які одержали оцінки FX, F («2») не вносяться до списку студентів, що ранжуються. Студенти з оцінкою FX після перескладання автоматично отримують бал „Е”.

Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму, конвертуються у традиційну 4-ри бальну шкалу за абсолютними критеріями, які наведено нижче у таблиці:

Бали з дисципліни Оцінка за 4-ри бальною шкалою
Від 170 до 200 балів 5
Від 140 до 169 балів 4
Від 139 балів до мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент 3
Нижче мінімальної кількості балів, яку повинен набрати студент

2

Оцінка ECTS у традиційну шкалу не конвертується, оскільки шкала ECTS та чотирибальна шкала незалежні.

Об’єктивність оцінювання навчальної діяльності студентів перевіряється статистичними методами (коефіцієнт кореляції між оцінкою ECTS та оцінкою за національною шкалою).

 

Критерії оцінювання студентів 6-го курсу з дисципліни «Дитяча хірургія»

       Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу. Формами поточного контролю є: а) тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, з визначенням правильної послідовності дій, з визначенням відповідності, з визначенням певної ділянки на фотографії чи схемі («розпізнавання»); б) індивідуальне усне опитування, співбесіда; в) розв’язання типових ситуаційних задач; д) контроль практичних навичок; Комплексне оцінювання навчальної діяльності здійснюється виставлення традиційної оцінки, яка конвертується у бали відповідно у кожному з занять, студент отримує на практичному занятті: оцінку «5» – якщо він виконав правильно не менше 90% навчальних завдань; оцінку «4» – якщо він виконав правильно не менше 80% навчальних завдань; оцінку «3» – якщо він виконав правильно не менше 60% навчальних завдань; оцінку «2» – якщо він виконав правильно менше 60% навчальних завдань; На кінцевому етапі заняття викладач виставляє набрану суму балів і традиційну оцінку в журналі успішності.
Самостійна робота студента оцінюється на практичних заняттях і є складовою підсумкової оцінки студента.
Підсумковий контроль
Загальна система оцінювання проводиться по завершенню вивчення дисципліни у вигляді заліку.
Шкали оцінювання традиційна 4-бальна шкала, багатобальна (200-бальна) шкала, рейтингова шкала ECTS Залік – це форма підсумкового контролю засвоєння студентом теоретичного та практичного матеріалу з навчальної дисципліни. Підсумковий контроль проводиться у письмовій формі, з використанням навчальної платформи Misa, відповідно до розкладу.
Триває 2 академічних години.
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність для допуску до заліку становить 200 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для допуску до заліку становить 120 бали.
Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою

Для зручності наведено таблицю перерахунку за 200-бальною шкалою:

Перерахунок середньої оцінки за поточну діяльність у багатобальну шкалу для дисциплін, що завершуються заліком

4

бальна шкала

200 бальна шкала   4

бальна шкала

200 бальна шкала   4

бальна шкала

200 бальна шкала   4

бальна шкала

200 бальна шкала   4

бальна шкала

200

бальна шкала

5 200 4,6 184 4,17 167 3,77 151 3,35 134
4,97 199 4,57 183 4,14 166 3,74 150 3,32 133
4,95 198 4,52 182 4,12 165 3,72 149 3,3 132
4,92 197 4,5 180 4,09 164 3,7 148 3,27 131
4,9 196 4,47 179 4,07 163 3,67 147 3,25 130
4,87 195 4,45 178 4,04 162 3,65 146 3,22 129
4,85 194 4,42 177 4,02 161 3,62 145 3,2 128
4,82 193 4,4 176 3,99 160 3,57 143 3,17 127
7,8 192 4,37 175 3,97 159 3,55 142 3,15 126
4,77 191 4,35 174 3,94 158 3,52 141 3,12 125
4,75 190 4,32 173 3,92 157 3,5 140 3,1 124
4,72 189 4,3 172 3,89 156 3,47 139 3,07 123
4,7 188 4,27 171 3,87 155 3,45 138 3,02 121
4,67 187   4,24 170   3,84 154   3,42 137 3 120
4,65 186   4,22 169   3,82 153   3,4 136 Менше 3 Недос-

татньо

4,62 185   4,19 168   3,79 152   3,37 135  

Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму, конвертуються у традиційну 4-ри бальну шкалу за абсолютними критеріями, які наведено нижче у таблиці:

 

Бали з дисципліни Оцінка за 4-ри бальною шкалою
Від 170 до 200 балів 5
Від 140 до 169 балів 4
Від 139 балів до 120 балів 3
Нижче 120 балів 2

Самостійна робота студентів  оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу контролюється при підсумковому контролі.

Об’єктивність оцінювання навчальної діяльності студентів перевіряється статистичними методами (коефіцієнт кореляції між оцінкою ECTS та оцінкою за національною шкалою).

 

Лікувально-консультативна робота

Кафедральний звіт за 2023 рік

На базі нашої кафедри відкрито ТУ «Лапароскопічні та інші мініінвазивні технології в хірургічних спеціальностях», на якому лікарі освоюють практичними навиками лапароскопії в тренажерному залі та під час навчальних операцій на тваринах.

Викладачі кафедри проводять курацію хворих в хірургічних відділеннях, консультації хворих в реанімаційних, педіатричних та хірургічних відділеннях, приймають участь в щотижневих планових обходах в хірургічних відділеннях,  чергую  в складі бригади хірургів по наданню невідкладної допомоги дітям з хірургічною патологією. Постійно вдосконалюють свої теоретичні знання та практичні навички, що дозволяє приймати рішення при обстеженні пацієнтів, наданні невідкладної та планової медичної допомоги.

Клінічні бази:

1)Відокремлений підрозділ “Лікарня Святого Миколая” КНП “Львівське територіальне медичне об’єднання “Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги”

2)КНП ЛОР “Клінічний центр дитячої медицини” ( Охматдит)

3) КНП ЛОР “Клінічний центр дитячої медицини” ( Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр)

Кафедрою організовано та проведено такі лікувально-діагностичні та профілактичні заходи:

  1. 24 травня 2023 року працівники кафедри спільно з Українською асоціацією дитячих ортопедів-травматологів і Всеукраїнською Асоціацією дитячих хірургів провели Всеукраїнський науково-практичний семінар «Сучасні мініінвазивні хірургічні технології лікування дітей» у рамках 27-ої медичної виставки «ГалМЕД». У роботі семінару взяли участь понад 320 учасників педіатричних спеціальностей – дитячі хірурги, урологи, ортопеди-травматологи, анестезіологи, торакальні хірурги, педіатри, неонатологи.
  2. Впродовж 2022-2023 років кафедра дитячої хірургії бере участь у глобальній гуманітар ній ініціативі SAFER Ukraine, започаткованій одразу після російського вторгнення, зад ля забезпечення безпечного виїзду за кордон дітей, хворих на рак та їхніх сімей з України для продовження їх безпечного лікування в іноземних клініках.
  3. Впродовж цього часу зі Львова відправили за кордон на лікування 1300 дітей, хворих на онкологічні захворювання. Куратор від кафедри дитячої хірургії доцент Кузик А.С.
  4. Кафедра дитячої хірургії співпрацює зі Стамбульською клінікою Acibadem – реконструктивним, пластичним хірургом професором Хаканом Агіром. Впродовж 2022-2023років відбулося 4 візити професора – проконсультовано понад 220 дітей і прооперовано понад 80 пацієнтів з рідкісними пухлинами голови та шиї, новоутворами черевної порожнини та м’яких тканин, ускладненими щілинами піднебіння, вродженими вадами обличчя, складними судинними мальформаціями, келоїдними рубцями після опіків тощо. Куратор від кафедри дитячої хірургії доцент Кузик А.С.
  5. Кафедра дитячої хірургії долучилася до Національного проєкту Неопалимі. 4 жовтня 2023 року на базі кафедри у Західноукраїнському спеціалізованому дитячому медичному центрі з доцентом О. Туркевичем проведено процедури дітям з опіками та рубцями після важких вогнепальних та вибухових поранень. Куратор від кафедри дитячої хірургії доцент Кузик А.С.
  6. Кафедра дитячої хірургії з 2022 року у співпраці з відділенням дитячої урології Школи медицини та громадського здоров’я Університету Вісконсина (Division of Pediatric Urology at the University of Wisconsin School of Medicine and Public Health), керівник відділення проф. Валід Фархат, у рамках освітньо-наукового проєкту проводить щомісячні онлайн зустрічі з лікарями дитячими урологами відділення дитячої урології КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» ВП «Лікарня Святого Миколая». Куратор від кафедри дитячої хірургії  доцент Наконечний Р.А

Відповідальна за наукову роботу на кафедрі «Дитячої хірургії» – Кулик Олена Миколаївна, доктор медичних наук, професор кафедри дитячої хірургії.

  1. Основні напрямки наукової роботи:
  • Порівняння безпосередніх та віддалених результатів у залежності від методу хірургічного втручання (традиційні та малоінвазійні) у дітей.
  • Діагностика та лікування кіст селезінки у дітей.
  • Сучасні методи діагностики та лікування дітей з сечокам’яною хворобою.
  • Методи оцінки та діагностики структури та функції яєчок у хлопчиків.
  • Сучасні методи діагностики та лікування дітей з гінекологічною патологією.
  • Оптимізація методів лікування гнійної інфекції у дітей.
  • УЗД. Сонографічна картина при ургентній хірургічній патології у дітей. Діагностика та дифдіагностика складних хірургічних випадків. Контроль та спостереження в післяопераційному періоді.
  1. Поточна ініціативна тема науково-дослідної роботи (НДР) – «Оптимізація діагностично-лікувальних алгоритмів при хірургічній патології у дітей». Час виконання 2022 – 2026 рр. № держреєстрації 0122U001118
  2. НДР ініціативна.
  3. НДР за останні 5 років:

2022 – 2026 рр. – «Оптимізація діагностично-лікувальних алгоритмів при хірургічній патології у дітей».  2017 – 2021 рр. – «Неінвазивні методи діагностики і мініінвазивні технології лікування хірургічної патології органів дихальної, травної та сечостатевої систем».

  1. Видавнича діяльність за останні 5 років:
  1. Кулик О.М., Левицький А.Ф., Бензар І.М. та інші. Основи діагностики, лікування та реабілітації вад розвитку опорно-рухового апарату в дітей. Навчально-методичний посібник. – Тернопіль, ТНМУ «Ук-рмедкнига» – 2019 р. – 220 с.
  2. Кулик О.М., Калінчук О.О., Дворакевич А.О., Карпів А.І. Клінічний випадок діагностики та лікування тератобластоми яєчника в дитини (українською). Хірургія дитячого віку. 2024; 1(82): 97-100. (Scopus)
  3. Ленів О.М., Переяслов А.А., Ковальський Р.Я., Гижа Л.Ю., Никифорук О.М., Дац Р.І. Перший досвід імплантації стимулятора діафрагмального нерва у немовляти з білатеральним парезом діафрагми. Хірургія дитячого віку. 2023; 1: 127-130.(Scopus)
  4. Gyzha L., Pereyaslov A., Rybalchenko V., Nykyforuk O. Management of Meckel diverticulum in children. Surgical chronicles. 2022; 27(2): 204-207. (Scopus)
  5. Чайківська Е.Ф., Гижа Л.Ю., Переяслов А.А. Лікування дітей з перекрутом придатків матки. Хірургія дитячого віку. 2022; 4: 50-55. (Scopus)
  6. Поцюрко А. Р., Гримак І. Я., Гельнер Н. В., Гижа Б. І., Іваськевич Д. З., Чайківська Е. Ф., Стеник Р. В., Дворакевич А. О., Поцюрко Р. А., Глушко З. І.. Особливості фемінізуючої хірургічної корекції в дітей з розладами статевого розвитку. Хірургія дитячого віку. 2021; 3: 63-68.
  7. Стеник Р.В.,  Переяслов А.А., Мальований Б. Я., Черевань Т. О., Борова-Галай О. Є., Поцюрко А. Р., Гримак І.Я., Кітов В.Й. Випадок сиреномелії в однієї дитини із двійні. Хірургія дитячого віку. 2018; 3: 58-62.
  8. Никифорук О.М. Чи реально при ультрасонографії діагностувати перфоративний апендицит. Хірургія дитячого віку. 2019; 4 (65): 25-29.
  9. Переяслов А.А., Дворакевич А.О., Бобак А.І., Микита М.М., Никифорук О.М.,Дац Р.І.,Опікан Н.М., Переяслова Ж.М. Порівняльний аналіз відкритої та лапароскопічної апендектомії у дітей. Хірургія дитячого віку. 2019; 4 (65): 43-47.
  10. Никифорук О.М., Горбач О.Р., Содома О.В. Клінічний випадок завороту кишечника, спричиненого тривалим знаходженням магнітних кульок у травному тракті, у хлопчика шести років / Хірургія дитячого віку. 2020; 1 (66): 92-94.
  11. Переяслов А.А., Бобак А.І., Никифорук О.М., Стеник Р.В., Опікан Н.М., Переяслова Ж.М. Співвідношення нейтрофілів до лімфоцитів як маркер гострого апендициту та його деструктивних форм у дітей / Хірургія дитячого віку. 2020; 1 (66): 35-40.
  12. Pereyaslov A., Nykyforuk O., Rusak P., Tolstanov O. Laboratory markers in the diagnostic of acute appendicitis and its complicated forms in children/Surgical chronicles. 2020; 25 (4): 332-335.
  13. Pereyaslov A.,Dvorakevych A., Nykyforuk O., Bobak A., Mykyta M., Dats R. Laparoscopic appendectomy in children with complicated appendicitis. Should always drain? Surgical chronicles. 2020; 25 (1): 23-26.
  14. Переяслов А.А., Бобак А.І., Никифорук О.М., Стеник Р.В., Мальований Б.Я., Дац Р.І.. Значення даних лабораторного дослідження у діагностиці гострого апендициту у дітей. Хірургія дитячого віку. 2020; №2 (67): 48-54.
  15. Переяслов А.А., Борова-Галай О.Є., Дворакевич А.О., Мальований Б.Я.,Никифорук О.М., Стеник Р.В., Бобак А.І. Сучасні принципи діагностики та лікування гострого апендициту у дітей // Хірургія дитячого віку. 2021; 2 (71): 32-41.
  16. Борова-Галай О.Є., Мальований Б.Я., Переяслов А. А., Никифорук О.М. Ультрасонографія у діагностиці гіпертрофічного пілоростенозу в дітей: переваги та «підводні камені». Хірургія дитячого віку. 2022; 4(77): 17-22.
  17. Чайківська Е.Ф., Гижа Л. Ю., Переяслов А. А, Никифорук О.М., Борисова Л.О., Марченко Н.Е. Вроджені кісти яєчника: діагностика та лікування у неонатальному періоді. Хірургія дитячого віку. 2023;  4 (81): 14-19.
  18. Chaykivska E., Gyzha L., Pereyaslov A., Nykyforuk O. Our experience in diagnosis and treatment of children with adnexal torsion. Translational and Clinical Medicine – Georgian Medical Journal. 2024; 9 (1): 23-27.
  19. Притула В.П., Кривченя Д.Ю., Кузик А.С., Хуссейні С.Ф., Сільченко М.І. Лапароскопічне лікування кіст селезінки у дітей. Хірургія дитячого віку. 2019; 2(64): 36-40.
  20. Притула В.П., Кривченя Д.Ю., Кузик А.С., Хуссейні С.Ф., Сільченко М.І. Тактичні підходи до лікування кіст селезінки у дітей. Хірургія дитячого віку. 2020; 1(66): 27-34.
  21. Притула В.П., Кривченя Д.Ю., Кузик А.С., Хуссейні С.Ф., Сільченко М.І. Парціальна цистектомія при хірургічному лікуванні кіст селезінки у дітей. Хірургія дитячого віку. 2020; 2(67): 36-42.
  22. Кузик А.С. Операція «Unroofing» як варіант хірургічного лікування кіст селезінки у дітей. Проблеми клінічної педіатрії. 2020; 3(49):12-18.
  23. Притула В.П., Кривченя Д.Ю., Кузик А.С., Хуссейні С.Ф., Гутор Т.Г. Консервативне (неінвазивне) ведення пацієнтів дитячого віку з кістами селезінки. Хірургія дитячого віку. 2021; 2(71): 26-31.
  24. Кузик А.С., Притула В.П., Кривченя Д.Ю., Наконечний А.Й., Гутор Т.Г. Результати хірургічної корекції або консервативного ведення кіст селезінки в дітей за даними віддалених моніторингових змін. Хірургія дитячого віку. 2022; 1(74): 56-69.
  25. Agulnik A., Kizyma R., Salek M., Kuzyk A., Zapotochna K. et al. Global effort to evacuate Ukrainian children with cancer and blood disorders who have been affected by war. The Lancet Haematology. 2022; 9(9): 645-647.
  26. Kuzyk A., Prytula V. Modern variants for surgical treatment of splenic cysts in children. Surgical Chronicles. 2023; 28(1): 44-47.
  27. Кузик А.С. Органозберігаючі операції при хірургічній корекції кіст селезінки у дітей. Acta Medica Leopoliensia 2023; 29(1-2): 9-22.
  28. Salek M., Mueller A., Alanbousi I., Cepowska Z., Dutkiewicz M. et al. Development of a centralised triage centre for children with cancer and blood disorders in response to the humanitarian crisis in Ukraine. The Lancet Oncology. 2023; 24 (12):1315-1318.
  29. Іванчишин В.В., Кузик А.С., Стадник У.О., Кузик М.А. Профілактика захворювань порожнини рота в дітей з бульозним епідермолізом: опис клінічного випадку та огляд стану проблеми. Сучасна педіатрія. Україна. 2023; 3 (131): 126-133.
  30. Nakonechnyy R., Shevchuk D., Nakonechnyi A., Kuzyk A., Vivcharivskyi T. Early results of a pediatric transplant program during wartime in Ukraine: a cohort study. The Journal of Urology. 2024; 211 (5S): 923.
  31. Лешневський О.Б., Кузик А.С., Романишин Б.С., Шеремет М.Р., Агір Х. Клінічний випадок пізньої корекції щілини твердого піднебіння в 11-річного хлопця з двобічною розщілиною губи і піднебіння. Хірургія дитячого віку. 2024; 1(82):100-104. (Scopus)
  32. Коробко Ю.Є., Конопліцький В. С., Федусь В.П. Ультрасонографія в діагностиці гострого апендициту у дівчат. Хірургія дитячого віку. 2022; 1(74): 40-44. (Scopus)
  33. Пасічник О.В., Конопліцький В. С., Федусь В.П., Сасюк А.І. Методика мікроскопічно контрольованої безрецидивної хірургії пігментних новоутворень шкіри в дітей. Хірургія дитячого віку. 2022;1(74): 5-13. (Scopus)
  34. Федусь В.П., Саян Г.В., Федусь В.Р. Досвід лікування рубців у дітей СО2 лазером. Практикуючий лікар. 2024; 2: 46-49. (Scopus)
  35. Fraczek M., Wojnar L., Kamieniczna M., Piasecka M., Gill K., Kups M., Chopyak V., Havrylyuk A., Nakonechnyy J., Nakonechnyy A., Wozniak T., Kurpisz M. Seminal Plasma Analysis of Oxidative Stress in Different Genitourinary Topographical Regions Involved in Reproductive Tract Disorders Associated with Genital Heat Stress International Journal of Molecular Sciences ( Int J Mol Sci). 2020 Sep 3;21(17):6427-6444. (Scopus. Web of Science)
  36. Наконечный И.А., Гаврилюк А.М., Наконечный А.И., Чопяк В.В., Курпиш М.М. Иммунопатогенетические прогностические факторы фертильного потенциала у мужчин с левосторонним варикоцеле Новости хирургии (Novosti Khirurgii). 2019; 27 (6): 662-673. (Scopus)
  37. Вергун А., Наконечний А., Ягело С. Антиплагіатна експертиза в медичному університеті: первинні результати з позицій академічної доброчесності. Праці НТШ Медичні науки. 2021; 64(1): 172-179. (Scopus)
  38. Наконечний Р.А., Наконечний А.Й. Цистоскопічні особливості вічок сечоводів у дітей з міхурово-сечовідним рефлексом. Хірургія дитячого віку. 2021; 3 (72): 36-42. (Scopus)
  39. Fraczek M., Lewandowska A., Budzinska M., Kamieniczna M., Wojnar L., Gill K., Piasecka M., Kups M., Havrylyuk A., Chopyak V., Nakonechnyy J., Nakonechnyy A., Kurpisz M. The Role of Seminal Oxidative Stress Scavenging System in the Pathogenesis of Sperm DNA Damage in Men Exposed and Not Exposed to Genital Heat StressInternational Journal of Environmental Research and Public Health MDPI (Int. J. Environ. Res. Public Health MDPI). – 2022; 19(5): (Scopus. Web of Science).
  40. Наконечний Р.А., Боржієвський А.Ц., Наконечний Й.А., Наконечний А.Й. Симультанні мініінвазивні втручання у дітей з конкрементами у сечовидільних шляхах. Хірургія дитячого віку (Україна). 2022; 2 (75): 60-65. (Scopus)
  41. Наконечний Р.А., Наконечний А.Й. Оптимізація методики хірургічної корекції прихованого статевого члена вдітей. Хірургія дитячого віку (Україна). 2022; 3 (76): 68-73. (Scopus)
  42. Nakonechnyy R., Nakonechnyi A. Bladder nephrogenic adenoma as a complication of surgical correction of megaureter. Annals of Pediatric Surgery. – 2022. – 18:77. (Scopus)
  43. Y. Nakonechnyi, A. Nakonechnyi, M. Fraczek, A. Havrylyuk, M. Kamieniczna, V. Chopyak, M. Kurpisz. Varicocelectomy improves sperm parameters, sperm DNA integrity as well as the other critical semen features. J Physiol Pharmacol. 2022;73 (6): 763-773. (Scopus)
  44. Nakonechnyi Yozef, Nakonechnyi Andrey, Fraczek Monika, Havrylyuk Anna, Kamieniczna Marzena, Chopyak Valentyna, Kurpisz Maciej. Actually laboratory parameters for prognosis of fertility in varicocele patients. J. Reprod. Immunol. 2023; 159: 104058. (Scopus)
  45. Rostyslav Nakonechnyy, Dmytro Shevchuk, Andrii Nakonechnyi, Andriy Kuzyk, Taras Vivcharivskyi. Early results of a pediatric transplant program during wartime in Ukraine: a cohort study. The Journal of Urology. 2024; 211, Issue 5S, Supplement. MP55-17. e 923. (Scopus)
  46. Кенс К.А., Наконечний А.Й., Лук’яненко Н.С. Природжені вади розвитку нирок як вісцеральні маркери дисплазії сполучної тканини Експериментальна та клінічна фізіологія і біохімія. 2019; 1/1 (86): 67-72.
  47. Вереснюк Н.С., Пирогова В.І., Наконечний А.Й. Синдром Херліна-Вернера-Вундерліха – діагностично-лікувальні підходи Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. 2020; 10 (3 (37): 53-58.
  48. Вергун А., Наконечний А., Ягело С., Олексюк О., Вергун О. Антиплагіатні заходи та експертиза з позицій наукової комунікації та імплементації принципів академічної доброчесності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021; 3 (107): 98-111.
  49. Наконечний А.Й., Ягело С.П., Вергун А.Р., Корнієнко М.М., Вергун О.М., Макагонов І.О. Вибір антиплагіатних програм та експертиза наукових праць як складові академічної доброчесності: погляди на проблему. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2021; 3 (3): 89-99.
  50. Вергун А.Р., Наконечний А.Й., Ягело С.П. Досвід первинної антиплагіатної експертизи, аналіз деяких програм та положень: погляди на проблему. Наукові записки. Academic notes. Серія: Педагогічні науки. 2021; 199: 13-18.
  51. Наконечний А.Й., Вергун А.Р., Ягело С.П., Вергун О.М., Стечак Г.М., Калитовська М.Б., Кіт З.М. Заходи протидії плагіату наукових і навчально-методичних праць в медичному університеті з позицій імплементації академічної доброчесності в контексті покращення процесу онлайн-навчання, STEM-освітніх підходів у форс-мажорних обставинах. Вісник науки та освіти. 2023; № 3 (9): 441-458.
  52. Prytula V.P., Rudenko Y.O., Gorbatiuk O.M., Nakonechnyi A.Y., Susak Y.M. Life-threatening complications in patients with thoracic and abdominal lymphatic malformations. General Surgery / Загальна хірургія. 2023; 1 (4): 36-40.
  53. Вергун А.Р., Ягело С.П., Наконечний А.Й., Вергун О.М., Стечак Г.М. Дистанційне навчання студентів-медиків: клінічні матеріали та заходи протидії плагіату під час пандемії та воєнного стану з позиції принципів академічної доброчесності. Інноваційна педагогіка. – 2023; 57( 1): 227-235.
  54. Наконечний Й. А., Наконечний Р. А.  Сонографія яєчок у контексті лапароскопічного лікування лівобічного варикоцеле. Хірургія дитячого віку (Україна). 2022;1 (74): 79–86. (Scopus)
  55. Шевчук Д.В., Вівчарівський Т.П., Собечко Р.Г., Наконечний Р.А., Рудоман Л.М. Мультикістозна дисплазія верхнього сегмента подвоєної нирки з іпсилатеральним уретероцеле таміхурово-мисковим рефлюксом у грудної дитини: випадок із практики. Хірургія дитячого віку. 2023; 1 (78):131–134. (Scopus)
  56. Шевчук Д. В., Наконечний Р. А. Каменеутворення в аугментованому сечовому міхурі в дитячому віці: сучасний стан проблеми. Хірургія дитячого віку. 2023; 2 (79):78–84. (Scopus)
  57. Наконечний Р.А., Наконечний А.Й. Ендоскопічне лікування міхурово-сечовідного рефлюксу високих ступенів у дітей. «Інноваційні технології в хірургії та анестезіології і інтенсивній терапії дитячого віку»: збірник наукових праць за матеріалами науково-практичної конференції, Київ, 18-19 жовтня 2019 р. – Київ, 2019. – С. 133-135.
  58. Наконечний Р.А., Наконечний А.Й. Екстракорпоральна ударно-хвильова літотрипсія та міні черезшкірна нефролітотрипсія в лікуванні сечокамʼяної хвороби у дітей Матеріали науково-практичної конференції «Урологія, андрологія, нефрологія – досягнення, проблеми, шляхи вирішення». м. Харків, 9-10 вересня 2021 р. – Харків, 2021. – С. 271-273.
  59. Наконечний Р.А., Наконечний А.Й. Сечокам’яна хвороба у дітей. Тези доповідей. «Об’єднання науки та практики: до 85-річного ювілею кафедри дитячої хірургії». Науково-практична конференція з міжнародною участю, присвячена 85-річчю кафедри дитячої хірургії Одеського національного медичного університету м. Одеса, 18-19 травня 2023 року. Внесена до Переліку заходів безперервного професійного розвитку № 5501671. – Одеса, ОНМедУ, 2023. – С. 168-171.
  60. Наконечний Р.А., Наконечний А.Й., Шевчук Д.В., Вівчарівський Т.П., Рудоман Л.М., Собечко Р.Г., Бережний В.В. Екстакорпоральна ударнохвильова літотрипсія у дітей. Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Перспективи розвитку дитячої урології України в умовах воєнного стану». – Чернівці, 10-11 травня 2024 р. – С. 63-65.
  61. Шевчук Д.В., Вівчарівський Т.П., Наконечний А.Й., Наконечний Р.А., Собечко Р.Г., Рудоман Л.М., Бережний В.В., Кислова Ю.О. Переваги застосування 3D-лапароскопії в дитячій урології: досвід одного центру. Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Перспективи розвитку дитячої урології України в умовах воєнного стану». – Чернівці, 10-11 травня 2024 р. – С. 99-100.

6. Патенти співробітників кафедри за останні 5 років:

  • Наконечний Р.А., Наконечний А.Й. Спосіб хірургічної корекції прихованого статевого члена у хлопчиків Патент на корисну модель № 144788 U. – 2020. – Публікація 26.10.2020, Бюл. № 20.
  • Наконечний Р.А., Наконечний А.Й. Спосіб хірургічної корекції прихованого статевого члена у хлопчиків. Патент України на винахід № 126593 від 02.11.2022 р. . – Бюл. 44. Заявка № a202003034 від 21.05.2020 р.
  1. Участь співробітників кафедри у виданні фахових журналів:

– Наконечний А.Й. – Член редакційної колегії наукового видання, які включені до переліку наукових фахових видань України – науково-практичних спеціалізованих журналів «Хірургія дитячого віку» Scopus, «Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина» Scopus, «Львівський медичний часопис / Acta Medica Leopoliensia».

– Кузик А.С. – відповідальний секретар журналу «Хірургія дитячого  віку» ISSN 2521-1358 (Online), ISSN 2304-0041 (Print).

– Наконечний Р.А. – Член секретаріату наукового видання, який включений до переліку наукових фахових видань України – науково-практичний спеціалізований журнал «Хірургія дитячого віку» (Scopus).

8. Міжнародні стажування працівників кафедри, участь у міжнародних конференціях – за останні 5 років:

Наконечний А.Й.

  1. Participation of genital heat stress in the etiology of sperm parameter disorders Konferencja Polskiego Towarzystwa Andrologicznego – 21. Dzień Andrologiczny, Łódź, Polska, 25-27 października 2019 r. Łódź, 2019. P. 28.
  2. IX Wykład im. Prof. Romualda Sztaby «Long term outcomes in pediatric surgery» Fundacja Akademia Aesculap, Klinika Chirurgii Urologii Dzieci i Młodzieży Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Gdańsku, Gdański Uniwersytet Medyczny, 20.01.2021 r.
  3. International scientific conference microbiology and immunology. Тhe development outlook in the 21st century. September 22-23, 2022. Kyiv, Ukraine.
  4. Тhe 18th Congress of Children’s Surgeons, September 15-17, 2022, Poznań.
  5. 7th World Congress of the World Federation of Associations of Pediatric surgery (WOFAPS). Cubex centre Prague. October 12-15, 2022. Prague, Czech Republic.
  6. American Pediatric Surgical Association (APSA), 2022. Annual Meeting. San Diego, California. May 11-15, 2022.
  7. International scientific conference microbiology and immunology. Тhe development outlook in the 21st century. September 22-23, 2022. Kyiv, Ukraine.
  8. IV international scientific conference Microbiology and immunology – The development outlook in the 21st century. September 22-23, 2022, Kyiv
  9. The First Joint Meeting. IPEG’s 32nd Annual Congress for Endosurgery in Children and ESPES’s 13th Annual Congress in conjunction with the Veterinary Endoscopy Society. July 5-8, 2023 in Sorrento, Italy.
  10. XV World Congress of the International Society for Immunology of Reproduction, Germany, Hamburg, September 14-17, 2023.
  11. The 2024 AUA Annual Meeting, San Antonio, USA, 3-6 May 2024.
  12. ASA 49th Annual Conference, Denver, April 29-May 2, 2024

 Кузик А.С. 

  1. 7th World Congress of the World Federation of Associations of Pediatric surgery (WOFAPS). (Prague. October 12-15, 2022). Prague, Czech Republic. Стендова доповідь: The results of selection of tactical approaches in treatment of splenic cyst in children according to remote monitoring changes.
  2. The First Joint Meeting – IPEG’s 32nd Annual Congress for Endosurgery in Children and ESPES’s 13th Annual Congress. (Sorrento, Italy. July 5-8, 2023 in). Усна доповідь: Possibilities of Laparoscopic Treatment of Spleen Cysts in Children.
  3. 24th Congress of European Pediatric Surgeon’s Association. (Izmir, Turkey. June 7-10, 2023).

 Переяслов А.А.

  1. 61th Annual Meeting of the Austrian Society of Surgery. Vienna, October 16–18, 2020
  • What is the best approach for the surgical treatment of the intussusception?
  • Does cheap equipment affect outcome of the laparoscopic appendectomy in children?
  1. 13th Biennial Congress of the European-African Hepato-Pancreato-Biliary Association (E-AHPBA). June 2-5, 2019; Amsterdam, The Netherlands
  • Acute gangrenous acalculous cholecystitis in infant: case report and literature review.
  1. 63rd Annual Meeting of the Austrian Society of Surgery. Graz, June 15–17, 2022
  • The choice of approach for the pyloromyotomy: open or laparoscopic?
  • Own experience of hypospadias treatment.
  • Results of feminizing surgical correction of disorders of sexual development in children
  1. 64th Annual Meeting of the Austrian Society of Surgery. Salzburg, June 14–16, 2023

– Treatment of bilateral diaphragmatic paralysis in infant.

– Management of Meckel diverticulum: Comparison of open and laparoscopic technique.

Adnexal torsion in emergent pediatric surgery: Results of two centers.

  1. 1st joint Meeting of IPEG and ESPES. Sorrento (Italy), July 5-8, 2023.

– Laparoscopic pyeloplasty in children: Advantages and limitations.

– Long-term outcome of hypertrophic pyloric stenosis: Comparison of laparoscopic and open pyloromyotomy.

  1. 36th European Annual Congress on Surgical Infections. Barcelona (Spain), 15-17 May, 2024.

– Predictive factors of complicated appendicitis in children.

– Disseminative thromboembolic effect of intracranial, pulmonary, upper, and lower extremities small vessels caused by catheter-related sepsis in infant.

  1. 65th Annual Meeting of the Austrian Society of Surgery. Salzburg, June 5–7, 2024

– Comparison of the open and laparoscopic inguinal hernia repair in infants.

– Acute acalculous gangrenous cholecystitis as the cause of peritonitis in infant.

– Should always put a drain after laparoscopic appendectomy in children with complicated appendicitis?

– Treatment of congenital ovarian cysts during neonatal period.

 Наконечний Р.А.

  1. The 2024 AUA Annual Meeting, San Antonio, USA, 3-6 May 2024.

 Гижа Л.Ю.

  1. 64th Annual Meeting of the Austrian Society of Surgery. Salzburg, June 14–16, 2023

– Adnexal torsion in emergent pediatric surgery: Results of two centers.

  1. 65th Annual Meeting of the Austrian Society of Surgery. Salzburg, June 5–7, 2024
    – Treatment of congenital ovarian cysts during neonatal period.

 Никифорук О.М.

  1. 61th Annual Meeting of the Austrian Society of Surgery. Vienna, October 16–18, 2020
  • What is the best approach for the surgical treatment of the intussusception?
  • Does cheap equipment affect outcome of the laparoscopic appendectomy in children?
  1. 65th Annual Meeting of the Austrian Society of Surgery. Salzburg, June 5–7, 2024
  • Treatment of congenital ovarian cysts during neonatal period.

Стажування

Кузик А.С. 

– 25.07.2021 – 01.08.2021 – стажування в клініці Acibadem Altunizade  Hastanesi м. Стамбул (Туреччина).

– 10-17.07.2023 – стажування у Клініці дитячої хірургії і урології Медичного Університету імені П’ястів Селезьких м. Вроцлав (Польща)

– 12-24.11.2023 – стажування у Клініці дитячої хірургії Університету Лейпцига (Німеччина)

Федусь В.П.

  • International Scientific and Educational Internship «Peculiarities of teaching clinical disciplines in Estonia» Tallin, Estonia, Teadmus OU. Teaching of modern approaches in the formation of diagnostic and treatment algorithms in Pediatric Surgery/Ph.D. in Medical Sciences Viktoriya Fedus Certificate №227/2023.

Гижа Л.Ю.

  • Наукове стажування «Академічна доброчесність» на базі Вищого Семінаріуму Духовного університету UKSW м. Варшава (Польща) 22.03.21р. – 30.04.21р.

Никифорук О.М.

    • Стажування у відділенні дитячої хірургії в University of Illinois of Chicago Health and Scienties (Чикаго, США)

9.    Підготовка аспірантів та докторантів – за останні 5 років:

1.    Федусь Вікторія Петрівна, канд. мед. наук, 14.01.09 – дитяча хірургія, «Діагностичні критерії ураження яєчок у хлопчиків з пахвинними грижами та вибір способу хірургічної корекції патології», 2019 р., ДК 051699 від 23.04.2019 р. Вінницький національний медичний університеті імені М.І. Пирогова. Науковий керівник проф. Наконечний А.Й.

2.    Лебедевич Оксана Богданівна, кандидат медичних наук, 14.01.09 – дитяча хірургія. «Ортопедичні ускладнення гострого гематогенного остеомієліту, рання діагностика, профілактика та лікування», 26.02.2020, диплом ДК №055612, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова. Науковий керівник проф. Кулик О.М.

10. Наукові заходи кафедри

1. Освітній навчальний курс для дитячих хірургів та урологів з країн Центральної та Східної Європи (22-23.03.2019) https://new.meduniv.lviv.ua/navchalnyj-kurs-dlya-dytyachyh-hirurgiv-vidbuvsya-u-lnmu-im-danyla-galytskogo/

2. Проведено  майстер – клас “Практичні аспекти мініінвазивної  хірургії у дітей” (20-21.06.2019) https://new.meduniv.lviv.ua/majster-klas-dlya-hirurgiv/

3. Кафедра дитячої хірургії ЛНМУ імені Данила Галицького провела Всеукраїнську науково-практичну конференцію з міжнародною участю «Актуальні питання дитячої хірургії» (18-20.11.2021) https://new.meduniv.lviv.ua/kafedra-dytyachoyi-hirurgiyi-lnmu-imeni-danyla-galytskogo-provela-vseukrayinsku-naukovo-praktychnu-konferentsiyu-z-mizhnarodnoyu-uchastyu-aktualni-pytannya-dytyachoyi-hirurgiyi/

Студентський науковий гурток

Керівник наукового гуртка – асистент кафедри дитячої хірургії, к.мед.н. Гижа Лілія Юріївна, моб. 0979532245

Староста наукового гуртка – студент 6-го курсу Захар Шурмакевич, моб. 0680406214

Мeта та завдання гуртка – залучення студентів до проведення науково-дослідної роботи, участі у науково-практичних конференціях, семінарах, проєктах, створення середовища для обміну ідеями, думками та знаннями, створення умов для творчого зростання, надання можливостей студентам розвивати аналітичні та критичні навички, необхідні для наукової та клінічної діяльності. забезпечення можливості студентам поглибити свої знання та навички застосування інформаційних технологій в майбутній професійній діяльності.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи. Щорічно гуртківці успішно беруть участь у Загальноуніверситетській студентській науковій конференції / Lviv Young Scientist International  Conference (LYSICon)

Виступи учасників студентського наукового гуртка на Студентській науковій конференції для студентів-медиків та молодих вчених – LYSICon, 2023 та 2024 рр.

План засідань

Презентація гуртка

Міжнародне співробітництво

Угода про наукову співпрацю між кафедрою дитячої хірургії Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького та кафедрою дитячої хірургії Медичного університету ім. Пястув Шльонскіх у м. Вроцлаві, Польща

Кафедра дитячої хірургії співпрацює зі Стамбульською клінікою Acibadem – реконструктивним, пластичним хірургом професором Хаканом Агіром.

з 2022 року у співпраці з відділенням дитячої урології Школи медицини та громадського здоров’я Університету Вісконсина (Division of Pediatric Urology at the University of Wisconsin School of Medicine and Public Health), керівник відділення проф. Валід Фархат, у рамках освітньо-наукового проєкту кафедра проводить щомісячні онлайн зустрічі з лікарями дитячими урологами

       Співробітники кафедри є кураторами 5-7 академічних груп V курсу та VI курсів медичного факультету. На кафедрі проводяться бесіди, семінари та лекції на громадсько-політичну та виховну тематику. Викладачі-куратори організовують та проводять бесіди, лекції та зустрічі зі студентами на актуальну тематику, екскурсії – для ознайомлення студентів з визначними та історичними місцями, музеями Львова, допомагають у вирішенні побутових проблем студентів; обговорюють зі студентами основні політичні події сьогодення, визначні дати історії України, видатних громадсько-політичних та наукових діячів, проводять бесіди з питань формування здорового способу життя, правової, духовної культури, поваги до батьків, державної символіки та ін.. Викладачі кафедри із курованими групами беруть участь практично у всіх заходах факультетського та університетського рівня. Щороку кафедрою проводяться благодійні акції до дня Святого Миколая.  Викладачі-куратори проводять різні виховні заходи, щоб студенти в майбутньому були не тільки чудовими фахівцями, але й проявляли милосердя, допомагали іншим, були високопатріотичними людьми.

ПЛАН

роботи з гуманітарної освіти і національно-патріотичного виховання

на весняний семестр 2023-2024 н.р.

Назва заходу Термін

виконання

Відповідальні за виконання
1. Знайомство з групами. Складання плану роботи на семестр. Проведення бесід з пропаганди здорового способу життя. Січень Куратори груп
2. Проведення лекцій , бесід до Дня пам’яті героїв Крут та  Дня Соборності України. Січень Куратори груп
3. Проведення заходів, присвячених проблематиці запобігання проявам колабораційної діяльності та торгівлі людьми; захисту прав людини, учасників АГО, ООС та повномасштабної російсько-української війни, членів їх сімей та внутрішньо-переміщених осіб. Протягом семестру Куратори груп
4. Проведення бесід зі здобувачами вищої освіти щодо виконання Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (25 квітня 2019 р. №2704-VIII); Указу Президента України «Про стратегію національно-патріотичного виховання» (№286/2019 від 18.05. 2019 р.); Рекомендацій Уповноваженого із захисту державної мови щодо норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та Кодексу України про адміністративні правопорушення, які стосуються обов’язкового застосування державної мови у діяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної і комунальної форм власності для інформування посадових і службових осіб про відповідні норми законодавства стосовно державної мови, прийняття додаткових дієвих заходів для посилення контролю за виконанням Закону (на виконання резолюції Прем’єр-міністра України від 28 липня 2022 року №19242/1/1-22 до листа Уповноваженого із захисту державної мови від 25 липня 2022 року №1920/02) та інших законодавчих та нормативно-правових документів України. Лютий  

Куратори груп

5. Провести бесіди, присвячені визначним датам історії України, пам’яті Героїв Небесної сотні, АТО та ООС, Героїв війни проти російських агресорів, видатним діячам України Лютий Куратори груп
6. Проведення бесід на тему: „ Молодь і шкідливі звички”, „Заходи щодо підвищення ефективності виховної роботи з профілактики наркоманії серед молоді”. Березень  

Куратори груп

7. Проведення семінарів присвячених  річниці від дня народження Т.Г. Шевченка

 

Березень Куратори груп
8. „Великодні свята − історія та традиції” Квітень Куратори груп
9. Проведення бесід  на тему « Чорнобильська катастрофа: підсумки та перспективи ». Квітень Куратори груп
10. Проведення семінару на тему “Голодомор 1932-1933 років. Україна пам’ятає”

 

Протягом семестру Куратори груп
11. Проведення лекцій, семінарів, бесід з метою формування життєвих навичок ненасильницької моделі поведінки та вирішення конфліктів мирним шляхом, уміння протистояти ризикам і загрозам, пов’язаними зі шкідливими звичками, зокрема, вживанням наркотиків; щодо профілактики проявів девіантної поведінки, насильства, булінгу. Травень Куратори груп
12. Проведення круглих столів, лекцій, семінарів і бесід з питань поваги до Конституції та законодавства України, державної мови, державної символіки (Герба, Прапора, Гімну України); виховання свідомого і самодостатнього громадянина – патріота України, готового захищати суверенітет і територіальну цілісність держави; виховання поваги до захисників і захисниць України

 

Червень Куратори груп

Розподіл кураторів груп студентів

Соціальні мережі