Адреса

КНП ЛОР “Львівська обласна клінічна лікарня”
Адміністративний корпус, 2-3 поверх
79010, Львів, вул. Чернігівська №7

Телефон: +38 (0322769113)

Email:

На карті:

Завідувач кафедри

КОБЗА Ігор Іванович, доктор медичних наук, професор

 

ІСТОРІЯ КАФЕДРИ ХІРУРГІЇ №2

     Восени 1939 р. на базі медичного факультету Львівського університету була організована окрема кафедра шпитальної хірургії.
     Першим керівником якої від 1939 до 1941 р. був професор В. Добжанєцкі. У післявоєнні роки завідувачем кафедри став професор І. Грабченко.
При кафедрі працювали доцентські курси зі стоматології (доц. О. Коваль), ортопедії (проф. І. Зайченко) та військово-польової хірургії (доц. Є. Юрмін), які згодом були реорганізовані в самостійні кафедри.
     Очолювали кафедру проф. Л. Кузьменко (1951-1967), проф. Г. Івашкевич (1967-1986). У різні роки на кафедрі працювали професори й доценти, викладачі А. Погорецький, М. Олешко, М. Подільчак, Й. Макаруха, Д. Безверхий, В. Орлик, Д. Макар, М. Нікотін, В. Чаплинський, В. Чеповський, Л. Криштальська, В. Голубцов, В. Муха, О. Кущ, В. Мандзюк, І. Крук, В. Федоренко.
    У 1964 р. була відкрита кафедра торакальної хірургії під керівництвом проф. М. Даниленка, тодішнього ректора Львівського державного медичного інституту. Це започаткувало розвиток нових напрямків хірургії: легеневої, серцевої, судинної. Організовано курс анестезіології та реаніматології (проф. І. Тимчук), який згодом трансформувався в окрему кафедру. На кафедрі торакальної хірургії у різні роки працювали Д. Бабляк, І. Митюк, Ц. Боржієвський, А. Лукашенко, М. Павлюк, В. Голубченко, І. Коваль, В. Шевчук, М. Лоба, А. Павлюк, Л. Кулик.
    У 1986 р. кафедра шпитальної хірургії була об’єднана з кафедрою торакальної хірургії під керівництвом член-кореспондента АМН СРСР, проф. М. Даниленко. Очолювали кафедру проф. М. Лоба (1991-1997), проф. Д. Бабляк (1997-2000). Від 2000 р. кафедрою керує проф. І. Кобза.
    У різні роки до плеяди викладачів долучаються М. Івашкевич, Ю. Орел, Ю. Куцик, І. Мота, Г. Єлісєєв, А. Коваль, О. Бабляк, Р. Жук, О. Щур, А. Ярка, Ю. Мандрик, О. Слабий, М. Соловій, Р. Трутяк, А. Мелень, А. Савченко, Т. Рудик, Я. Ярема, Ю. Мота, Д. Аверчук, О. Мишаківський, Д. Федорів, Н. Костишин та інші.
    Працівники кафедри займають ключові позиції в забезпеченні сучасного рівня лікувальної роботи баз, надають консультативну допомогу з серцево-судинної, торакальної, абдомінальної та трансплантаційної хірургії.
    З 2000 р. зважаючи на досягнення в галузі судинної хірургії на базі кафедри проводяться курси «Судинна хірургія» (спеціалізація, ТУ, ПАЦ) для лікарів.
   З 2005 р. зусиллями працівників кафедри та колективом обласної лікарні відновлено трансплантацію органів у м. Львові. По сьогоднішній день працівники кафедри проводять трансплантацію нирки.
   У 2008 р. назву кафедри з «Шпитальної хірургії» змінено на «Кафедра хірургії №2». На даний час працівники кафедри надають спеціалізовану та висококваліфіковану хірургічну допомогу на базі комунальних та приватних медичних закладів м. Львова та області. Кафедра активно впроваджує в клінічну практику нові методи лікування, бере участь в вітчизняних та міжнародних наукових дослідженнях.

 

 

 

КОБЗА Ігор Іванович

доктор медичних наук, професор, заслужений лікар України

Закінчив Львівський Державний медичний інститут у 1979 р., 1998 р. – доктор медичних наук, 2004 р. – професор кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання судинної хірургії, хірургії аорти та каротидних артерій, трансплантації нирки. Діючий член національних та міжнародних профільних асоціацій, член редакційних рад наукових журналів та вісників.

Автор понад 300 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

КУЛИК Любомир Володимирович

доктор медичних наук, професор

Закінчив Львівський Державний медичний інститут у 1978 р., 2012 р. – доктор медичних наук, 2014 р. – професор кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання  кардіо- та судинної хірургії, хірургії дуги аорти, тромбоемболії легеневої артерії, трансплантації серця. Діючий член національних та міжнародних профільних асоціацій, член редакційних рад наукових журналів та вісників.

Автор понад 250 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

ОРЕЛ Юрій Глібович

доктор медичних наук, професор

Закінчив Львівський Державний медичний інститут у 1988 р., 2011 р. – доктор медичних наук, 2013 р. – професор кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання  кардіо- та судинної хірургії, хірургії аорти, вісцеральних судин, трансплантації серця та нирки. Діючий член національних та міжнародних профільних асоціацій, член редакційних рад наукових журналів та вісників.

Автор понад 200 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

ЖУК Ростислав Андрійович

кандидат медичних наук, доцент

Закінчив Львівський Державний медичний інститут Ордена дружби народів у 1992 р., 2005 р. – кандидат медичних наук, 2010 р. – доцент кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання  судинної хірургії, хірургії аорти, артерій нижніх кінцівок, трансплантації серця та нирки. Діючий член національних та міжнародних профільних асоціацій, член редакційних рад наукових журналів та вісників.

Автор понад 200 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

КОВАЛЬ Андрій Іванович

кандидат медичних наук, доцент

Закінчив Львівський Державний медичний інститут Ордена дружби народів у 1995 р., 2002 р. – кандидат медичних наук, 2010 р. – доцент кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання ургентної хірургії, онкохірургії, торакальної хірургії.

Автор понад 100 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

ЄЛІСЄЄВ Генадій Юрійович

кандидат медичних наук, доцент

Закінчив Львівський Державний медичний інститут Ордена дружби народів у 1992 р., 2006 р. – кандидат медичних наук, 2010 р. – доцент кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання ургентної, судинної хірургії, флебології та УЗД діагностики патології судин.

Автор понад 100 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

ТРУТЯК Роман Ігорович

кандидат медичних наук, доцент

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2006 р., 2016 р. – кандидат медичних наук, 2020 р. – доцент кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання хірургії каротидних артерій, аорти та бойової травми. 

Автор понад 80 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

САВЧЕНКО Аркадій Андрійович

кандидат медичних наук, доцент

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2009 р., 2019 р. – кандидат медичних наук, 2024 р. – доцент кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання онкохірургії, клінічної онкології, ургентної та малоінвазивної хірургії. 

Автор понад 60 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

ВИХТЮК Тарас Ігорович

кандидат медичних наук, доцент

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2009 р., 2019 р. – кандидат медичних наук, 2024 р. – доцент кафедри хірургії.

Сфера наукових інтересів охоплює питання судинної хірургії нижніх кінцівок, патології вен та діабетичної ангіопатії.

Автор понад 50 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

СОЛОВІЙ Маркіян Богданович

кандидат медичних наук, доцент

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2001 р., 2007 р. – кандидат медичних наук.

Сфера наукових інтересів охоплює питання хірургічної патології магістральних вен, невідкладної та малоінвазивної хірургії.

Автор понад 40 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

МОТА Юлія Степанівна

кандидат медичних наук, асистент кафедри

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2014 р., 2021 р. – кандидат медичних наук.

Сфера наукових інтересів охоплює питання онкохірургії, хірургічної патології ниркових артерій, нижньої порожнистої вени та артерій нижніх кінцівок.

Автор понад 40 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

ЯРЕМА Ярослав Ігорович

кандидат медичних наук, асистент кафедри

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2004 р., 2019 р. – кандидат медичних наук.

Сфера наукових інтересів охоплює питання хірургічної патології магістральних артерій та вен.

Автор понад 30 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

МЕЛЕНЬ Андрій Петрович

кандидат медичних наук, асистент кафедри

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2008 р., 2016 р. – кандидат медичних наук.

Сфера наукових інтересів охоплює питання хірургічної патології магістральних артерій та вен.

Автор понад 20 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

КОСТИШИН Назар Михайлович

кандидат медичних наук, асистент кафедри

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2014 р., 2020 р. – кандидат медичних наук.

Сфера наукових інтересів охоплює питання невідкладної та малоінвазивної хірургічної патології, ультразвукової діагностики.

Автор понад 50 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

СЛАБИЙ Олег Михайлович

асистент кафедри

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2000 р.

Сфера наукових інтересів охоплює питання хірургічної патології магістральних артерій та вен.

Автор понад 20 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

ХОРКАВИЙ Юрій Зіновійович

асистент кафедри

Закінчив Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького у 2011 р.

Сфера наукових інтересів охоплює питання хірургічної патології магістральних артерій та вен.

Автор понад 30 наукових робіт, патентів та посібників.

Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

Навчальні програми:

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 29.1 «ХІРУРГІЯ» (IV курс)

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 222 «Медицина» спеціальності 228 «Педіатрія»

Факультет медичний №2

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Метою викладання розділу навчальної дисципліни ««Абдомінальна хірургія з основами трансплантології» є засвоєння теоретичних та практичних знань з етіології, патогенезу, типових та атипових клінічних проявів, методів діагностики, консервативного та оперативного лікування, реабілітації хірургічних захворювань органів черевної порожнини в межах, які відповідають підготовці лікаря загального профілю з урахуванням особливості його спеціальності.

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 29.1 «ХІРУРГІЯ» (V курс)

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 222 «Медицина» спеціальності 228 «Педіатрія»

Факультет медичний №2

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Мета вивчення хірургії – засвоєння теоретичних та практичних знань з етіології, патогенезу, типових та атипових клінічних проявів, методів діагностики, консервативного та оперативного лікування, реабілітації хірургічної патології органів грудної порожнини, судинної й ендокринної систем у межах, які відповідають підготовці лікаря загального профілю з урахуванням особливості його спеціальності.

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 3.2.1.1. «ХІРУРГІЯ» (VI курс, індивідуальний профільний курс «Хірургія»)

 підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 222 «Медицина»

Факультет медичний №2

Мета та завдання навчальної дисципліни:

«Хірургія»  – галузь науки, яка вивчає етіологію, патогенез хірургічних захворювань, розробляє й удосконалює методи ранньої діагностики, лікування та профілактики захворювань, удосконалює методи корекції хірургічних захворювань; розробляє заходи, спрямовані на скорочення термінів тимчасової непрацездатності та зменшення інвалідизації. Навчальна дисципліна «Хірургія» (індивідуальний курс за вибором «Хірургія») надає можливість студентам медичного факультету на 6-му році навчання опанувати знання, вміння та практичні навички, які надають можливість фахівцеві швидко та правильно зорієнтуватися в ситуаціях при наявності у пацієнтів хірургічної патології. Засвоєння дисципліни спирається на знання, здобуті студентами в процесі вивчення інших базових предметів. При опануванні дисципліни «Хірургія» (індивідуальний курс за вибором «Хірургія») раціональним є впровадження в навчальний процес сучасних світових напрацювань та стандартів з основних питань хірургії з широким використанням засобів комплексного практично- орієнтованого навчання. На шостому курсі для студентів медичного факультету передбачається вивчення розділу хірургії – «Симптоми та синдроми в хірургії».

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 3.1.2.1. «ХІРУРГІЯ» (VI курс, індивідуальний профільний курс  «Внутрішня медицина»)

 підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 222 «Медицина»

Факультет медичний №2

Мета та завдання навчальної дисципліни:

«Хірургія»  – галузь науки, яка вивчає етіологію, патогенез хірургічних захворювань, розробляє й удосконалює методи ранньої діагностики, лікування та профілактики захворювань, удосконалює методи корекції хірургічних захворювань; розробляє заходи, спрямовані на скорочення термінів тимчасової непрацездатності та зменшення інвалідизації. Навчальна дисципліна “Хірургія” (індивідуальний курс за вибором «Внутрішні хвороби») надає можливість студентам медичного факультету на 6-му році навчання опанувати знання, вміння та практичні навички, які дозволятимуть фахівцеві швидко та правильно зорієнтуватися в ситуаціях при наявності у пацієнтів хірургічної патології. Засвоєння дисципліни опирається на знання, здобуті студентами в процесі вивчення інших базових предметів. При опануванні дисципліни «Хірургія» (індивідуальний профільний курс  «Внутрішні хвороби») раціональним є впровадження в навчальний процес сучасних світових напрацювань та стандартів з основних питань хірургії з широким використанням засобів комплексного практично- орієнтованого навчання. На шостому курсі для студентів медичного факультету передбачається вивчення розділу хірургії – «Симптоми та синдроми в хірургії».

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 3.3.3.1 «ХІРУРГІЯ» (VI курс, індивідуальний профільний курс «Акушерство і гінекологія»)

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 222 «Медицина»

Факультет медичний №2

Мета та завдання навчальної дисципліни:

«Хірургія»  – галузь науки, яка вивчає етіологію, патогенез хірургічних захворювань, розробляє й удосконалює методи ранньої діагностики, лікування та профілактики захворювань, удосконалює методи корекції хірургічних захворювань; розробляє заходи, спрямовані на скорочення термінів тимчасової непрацездатності та зменшення інвалідизації. Навчальна дисципліна “Хірургія” (індивідуальний курс за вибором «Акушерство і гінекологія») надає можливість студентам медичного факультету на 6-му році навчання опанувати знання, вміння та практичні навички, які надають можливість фахівцеві швидко та правильно зорієнтуватися в ситуаціях при наявності у пацієнтів хірургічної патології. Засвоєння дисципліни спирається на знання, здобуті студентами в процесі вивчення інших базових предметів. При опануванні дисципліни «Хірургія» (індивідуальний курс за вибором «Акушерство і гінекологія») раціональним є впровадження в навчальний процес сучасних світових напрацювань та стандартів з основних питань хірургії з широким використанням засобів комплексного практично- орієнтованого навчання. На шостому курсі для студентів медичного факультету передбачається вивчення розділу хірургії – «Симптоми та синдроми в хірургії».

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 3.2.1.1. «ХІРУРГІЯ» (VI курс, індивідуальний профільний курс «Хірургія з дитячою хірургією»)

 підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 228 «Педіатрія»

Факультет медичний №2

Мета та завдання навчальної дисципліни:

«Хірургія» – галузь науки, яка вивчає етіологію, патогенез хірургічних захворювань, розробляє й удосконалює методи ранньої діагностики, лікування та профілактики захворювань, удосконалює методи корекції хірургічних захворювань; розробляє заходи, спрямовані на скорочення термінів тимчасової непрацездатності та зменшення інвалідизації. Навчальна дисципліна “Хірургія” (індивідуальний курс за вибором «Хірургія з дитячою хірургією») надає можливість студентам медичного факультету на 6-му році навчання опанувати знання, вміння та практичні навички, які надають можливість фахівцеві швидко та правильно зорієнтуватися в ситуаціях при наявності у пацієнтів хірургічної патології. Засвоєння дисципліни спирається на знання, здобуті студентами в процесі вивчення інших базових предметів. При опануванні дисципліни «Хірургія» (індивідуальний курс за вибором «Хірургія з дитячою хірургією») раціональним є впровадження в навчальний процес сучасних світових напрацювань та стандартів з основних питань хірургії з широким використанням засобів комплексного практично- орієнтованого навчання. На шостому курсі для студентів медичного факультету передбачається вивчення розділу хірургії – «Симптоми та синдроми в хірургії».

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 3.1.3.1. «ХІРУРГІЯ»(VI курс, індивідуальний профільний курс «Дитячі хвороби з дитячими інфекційними хворобами»)

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 228 «Педіатрія»

Факультет медичний №2

Мета та завдання навчальної дисципліни:

«Хірургія»  – галузь науки, яка вивчає етіологію, патогенез хірургічних захворювань, розробляє й удосконалює методи ранньої діагностики, лікування та профілактики захворювань, удосконалює методи корекції хірургічних захворювань; розробляє заходи, спрямовані на скорочення термінів тимчасової непрацездатності та зменшення інвалідизації. Навчальна дисципліна “Хірургія” (індивідуальний курс за вибором «Дитячі хвороби з дитячими інфекційними хворобами») надає можливість студентам медичного факультету на 6-му році навчання опанувати знання, вміння та практичні навички, які надають можливість фахівцеві швидко та правильно зорієнтуватися в ситуаціях при наявності у пацієнтів хірургічної патології. Засвоєння дисципліни спирається на знання, здобуті студентами в процесі вивчення інших базових предметів. При опануванні дисципліни «Хірургія» (індивідуальний курс за вибором «Дитячі хвороби з дитячими інфекційними хворобами» «Дитячі хвороби з дитячими інфекційними хворобами». Раціональним є впровадження в навчальний процес сучасних світових напрацювань та стандартів з основних питань хірургії з широким використанням засобів комплексного практично- орієнтованого навчання. На шостому курсі для студентів медичного факультету передбачається вивчення розділу хірургії – «Симптоми та синдроми в хірургії».

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 2.11 «Практика з симуляційної медицини» (VІ курс)

 підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 222 «Медицина» спеціальності 228 «Педіатрія»

Факультет медичний №2

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Навчальна дисципліна “Практика з симуляційної медицини” надає можливість студентам медичного факультету на 6-му році навчання опанувати знання, вміння та практичні навички, які надають можливість фахівцеві швидко та правильно зорієнтуватися в ситуаціях при наявності у пацієнтів хірургічної патології. Засвоєння дисципліни спирається на знання, здобуті студентами в процесі вивчення інших базових предметів. При опануванні дисципліни раціональним є впровадження в навчальний процес сучасних світових напрацювань та стандартів з основних питань хірургії з широким використанням засобів комплексного практично-орієнтованого навчання.

Робоча програма з навчальної дисципліни “Практика з симуляційної медицини” складена для галузі знань 22 “Охорона здоров`я”, спеціальності 222 “Медицина” у відповідності з освітньо-кваліфікаційними характеристиками (ОКХ) і освітньо-професійними програмами (ОПП) підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 2.8 «Виробнича лікарська практика в хірургічному відділенні стаціонару»

для студентів 4-ого курсу медичного факультету №2

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 222 «Медицина» спеціальності 228 «Педіатрія»

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Полягає у закріпленні практичних навичок в межах цілей, визначених у освітньо-професійній програмі підготовки фахівця другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров`я», спеціальності 222 «Медицина», спеціальності 228 «Педіатрія»

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 44 «Виробнича лікарська практика з хірургії в поліклініці та амбулаторії сімейної медицини»

для студентів 5-ого курсу медичного факультету №2  

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 222 «Медицина» спеціальності 228 «Педіатрія»

Мета та завдання навчальної дисципліни:

встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом (професійно-орієнтована фундаментальна підготовка) і є основою для побудови змісту навчальної дисципліни. Опис цілей сформульований через вміння у вигляді цільових завдань (дій). На підставі кінцевих цілей до модулю та змістового модулю сформульовані конкретні цілі у вигляді певних умінь (дій), цільових завдань, що забезпечують досягнення кінцевої мети вивчення дисципліни.

Кінцеві цілі дисципліни

  • Визначення основних принципів надання медичної допомоги на засадах сімейної медицини.
  • Вивчення основних форм, обов’язків роботи лікаря-хірурга поліклініки.
  • Вивчення епідеміології, чинників ризику, можливостей профілактики та ранньої діагностики основних найбільш поширених хірургічних захворювань внутрішніх органів, м’яких тканин, кісток і суглобів, а також — травматичних пошкоджень;
  • Ознайомлення з відповідною документацією по заповненню амбулаторної карти, листка непрацездатності, статистичного талону, скерування на МСЕ, контрольної карти диспансерного спостереження тощо.

Конкретні цілі:

  • вивчити структуру амбулаторно-поліклінічного закладу, функції його підрозділів, оволодіти основними принципами надання медичної допомоги в амбулаторно-поліклінічних умовах, знати організаційні форми роботи та обов’язки лікаря-хірурга;
  • визначати групи здорових та хворих, що підлягають динамічному спостереженню, вміти заповнювати відповідну документацію; складати план діагностично-реабілітаційних заходів щодо певної нозології;
  • знати чинники ризику основних захворювань внутрішніх органів у дітей та дорослих, вміти їх виявляти, інтерпретувати, складати план необхідних профілактичних заходів;
  • оволодіти методами діагностики та амбулаторного лікування основних найбільш поширених хірургічних захворювань внутрішніх органів, м’яких тканин, кісток і суглобів, а також — травматичних пошкоджень;
  • оформляти необхідну документацію на дільниці та лікарів- спеціалістів.

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 1.75. «ОСНОВИ ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ» (дисципліна за вибором)

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 222 «Медицина»

Факультет медичний №2, курс VІ

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Трансплантологія – галузь науки, яка вивчає етіологію, патогенез захворювань що призводять до недостатності різних органів і систем, розробляє й удосконалює методи ранньої діагностики, лікування та профілактики відповідних захворювань, удосконалює методи забору анатомічних матеріалів та пересадки трансплантатів; розробляє заходи для покращення імуносупресійної терапії та підвищенні якості життя пацієнтів після трансплантації. Навчальна дисципліна «Основи трансплантології» (індивідуальний курс за вибором) надає можливість студентам медичного факультету на 6-му році навчання опанувати знання, вміння та практичні навички, які надають можливість фахівцеві правильно діагностувати захворювання та стани, прогнозувати розвиток недостатності відповідних органів і систем, визначати показання до трансплантації. Засвоєння дисципліни спирається на знання, здобуті студентами в процесі вивчення інших базових предметів. При опануванні дисципліни «Основи трансплантології» (індивідуальний курс за вибором) раціональним є впровадження в навчальний процес сучасних світових напрацювань та стандартів з діагностики і профілактики критичної недостатності органів, підготовки пацієнтів до трансплантації. На 6-му курсі для студентів медичного факультету передбачається вивчення дисципліни за вибором – «Основи трансплантології».

  • Метою викладання навчальної дисципліни «Основи трансплантології» є засвоєння теоретичних та практичних знань з етіології, патогенезу, клінічних проявів термінальної недостатності органів та систем, що стає показанням до трансплантації, хірургічних принципів пересадки анатомічних матеріалів, відбору пацієнтів, післятрансплантаційної імуносупресійної терапії та реабілітації.
  • Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи трансплантології» є оволодіння знаннями, вміннями та навичками для забезпечення адаптації студентів до пацієнтів до та після успішної трансплантації; вміння ставити діагноз, обирати відповідні лікувально-діагностичні процедури, володіти методами визначення сумісності пари донор-реципієнт, надавати допомогу хворим із відповідною патологією.
  • Компетентності та результати навчання, формуванню яких сприяє дисципліна (взаємозв’язок з нормативним змістом підготовки здобувачів вищої освіти, сформульованим у термінах результатів навчання у Стандарті вищої освіти).

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 1.61 «СУДИННА ХІРУРГІЯ» (дисципліна за вибором)

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 222 «Медицина»

Факультет медичний, V курс

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Метою вивчення судинної хірургії є засвоєння теоретичних та практичних знань з етіології, патогенезу, клінічних проявів патології артеріальної та венозної судинних систем, методів діагностики, консервативного та оперативного лікування, профілактики ускладнень та реабілітації хворих  з даною хірургічною патологією в межах, що відповідають підготовці лікаря загального профілю з врахуванням особливостей його спеціальності.

Детальніше

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВБ 1.81. «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КАРДІОХІРУРГІЇ» (дисципліна за вибором)

підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти

галузі знань 22 «Охорона здоровя» спеціальності 222 «Медицина»

Факультет медичний №2, курс VІ

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Метою вивчення кардіохірургії є засвоєння теоретичних та практичних знань з етіології, патогенезу, клінічних проявів патології серцево-судинної системи, методів діагностики, консервативного та операційного лікування, профілактики ускладнень та реабілітації хворих  з цією хірургічною патологією в межах, які відповідають підготовці лікаря загального профілю з врахуванням особливостей його спеціальності.

Детальніше

Розклад та тематичні плани для студентів 4 курсу медичного факультету №2

Посилання

Розклад та тематичні плани для студентів 5 курсу медичного факультету №2

Посилання

Розклад та тематичні плани для студентів 6 курсу медичного факультету №2

Посилання

Розклад та тематичні плани для студентів  4-6  курсу факультету іноземних студентів

Посилання

Розклад та тематичні плани для слухачів та курсантів  факультету післядипломної освіти

Посилання

 

 

КРИТЕРІЇ оцінювання з дисципліни «Хірургія»
для студентів
IV та VI курсів

Поточний контроль

         Поточний контроль здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей з кожної теми. При оцінюванні навчальної діяльності студентів планується застосування стандартизованих методів контролю: тестування, структурованих письмових робіт, структурованого за процедурою контролю практичних навичок в умовах, що наближені до реальних.

          Оцінювання поточної навчальної діяльності:

Вага кожної теми в межах одного розділу є однаковою. Система оцінки поточної навчальної діяльності студентів викладена у робочій навчальній програмі з дисципліни. При засвоєнні кожної теми за поточну навчальну діяльність студенту виставляються оцінки за чотирибальною традиційною шкалою: “5” (відмінно), “4” (добре), “3” (задовільно), “2” (незадовільно).

         Оцінку “5” (відмінно) – виставляють студенту, який глибоко і надійно засвоїв програмний матеріал, вичерпно, послідовно, грамотно та методично його викладає, у відповіді якого тісно пов’язані теорія з практикою. При цьому студент не вагається з відповіддю при видозміні завдання, вільно справляється з задачами та питаннями другого та третього рівня оцінки знань, виявляє ознайомлення з монографічною літературою, правильно обгрунтовує прийняте рішення, володіє елементами лікарської техніки, різносторонніми навиками та прийомами виконання практичних робіт. Практичні навички виконує без помилок, вміє в професійній діяльності ефективно використовувати набуті знання.

 Оцінку “4” (добре) – виставляють студенту, який твердо знає програмний матеріал, грамотно та за суттю викладає його, який не допускає істотних похибок у відповідях на запитання та при виконанні необхідних практичних навичок.

 Оцінку “3” (задовільно) – виставляють студенту, який має знання лише основного матеріалу, але не засвоїв його деталей, допускає істотні похибки, недостатньо правильні формулювання, порушення послідовності викладення матеріалу, зазнає труднощів у виконанні практичних робіт або виконує їх з істотними помилками, з помилками вирішує ситуаційні задачі третього рівня контролю знань.

 Оцінку “2” (незадовільно) – виставляють студенту, який не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки, невпевнено виконує практичні роботи, не вирішує завдання ІІ-ІІІ рівня контролю знань.

Код результату навчання Код виду занять Спосіб  верифікації   результатів навчання Критерії зарахування
Зн 1-9,

Ум 1-9,

К 1-9,

АВ 1-9,

Зн 11-12,

Ум 11-12,

К 11-12,

АВ 11-12,

Зн 15-25,

Ум 15-25,

К 15-25,

АВ 15-25

 

Л 1-6, П 1-17,

СРС 1-21

На практичному занятті здійснюється контроль знань студентів шляхом написання контрольних тестів, вирішення ситуаційних завдань, усного опитування. Застосовуються наступні методи визначення рівня підготовки студентів: відповіді на контрольні запитання; комп’ютерні тести; розв’язування клінічних ситуаційних задач; оцінка та трактування результатів клініко-лабораторних та інструментальних обстежень; контроль оволодіння практичними навичками та елементами лікарської техніки під час курації хворого.

 

До семестрового заліку допускаються студенти, які повністю виконали план практичних занять, захистили історії хвороби та середнє арифметичне суми оцінок яких становить 3 і більше (не менше 120 балів).
 Підсумковий контроль
Загальна система оцінювання Участь у роботі впродовж семестру за 200-бальною шкалою
Шкали оцінювання традиційна 4-бальна шкала, багатобальна шкала поточного контролю, рейтингова шкала ECTS
Умови допуску до підсумкового контролю Студент відвідав усі практичні (лабораторні, семінарські) заняття, виконав всі види самостійної роботи і отримав не менше, ніж 120 балів за поточну успішність
 Вид підсумкового контролю  Методика проведення підсумкового контролю  Критерії зарахування
Семестровий залік – це форма підсумкового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу з хірургії виключно на підставі результатів виконання ним усіх видів навчальних робіт, передбачених робочою навчальною програмою. До семестрового заліку допускаються студенти, які повністю виконали план практичних занять, захистили історії хвороби та середнє арифметичне суми оцінок яких становить 3 і більше. Семестровий залік виставляється за результатами поточного контролю. Оцінка з дисципліни базується на результатах поточної навчальної діяльності та виражається за двобальною шкалою «зараховано» або «не зараховано». Для зарахування студент має отримати за поточну навчальну діяльність бал не менше 60% від максимальної суми балів з дисципліни (120 балів).

 

Максимальна кількість балів – 200.

Мінімальна кількість балів – 120.

 

Критерії оцінювання дисципліни «Хірургія»
для студентів V курсу
 Поточний контроль

 Поточний контроль здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей з кожної теми. При оцінюванні навчальної діяльності студентів планується застосування стандартизованих методів контролю: тестування, структурованих письмових робіт, структурованого за процедурою контролю практичних навичок в умовах, що наближені до реальних.

Оцінювання поточної навчальної діяльності:

Вага кожної теми в межах одного розділу є однаковою. Система оцінки поточної навчальної діяльності студентів викладена у робочій навчальній програмі з дисципліни. При засвоєнні кожної теми за поточну навчальну діяльність студенту виставляються оцінки за чотирибальною традиційною шкалою: “5” (відмінно), “4” (добре), “3” (задовільно), “2” (незадовільно).

 Оцінку “5” (відмінно) – виставляють студенту, який глибоко і надійно засвоїв програмний матеріал, вичерпно, послідовно, грамотно та методично його викладає, у відповіді якого тісно пов’язані теорія з практикою. При цьому студент не вагається з відповіддю при видозміні завдання, вільно справляється з задачами та питаннями другого та третього рівня оцінки знань, виявляє ознайомлення з монографічною літературою, правильно обгрунтовує прийняте рішення, володіє елементами лікарської техніки, різносторонніми навиками та прийомами виконання практичних робіт. Практичні навички виконує без помилок, вміє в професійній діяльності ефективно використовувати набуті знання.

 Оцінку “4” (добре) – виставляють студенту, який твердо знає програмний матеріал, грамотно та за суттю викладає його, який не допускає істотних похибок у відповідях на запитання та при виконанні необхідних практичних навичок.

 Оцінку “3” (задовільно) – виставляють студенту, який має знання лише основного матеріалу, але не засвоїв його деталей, допускає істотні похибки, недостатньо правильні формулювання, порушення послідовності викладення матеріалу, зазнає труднощів у виконанні практичних робіт або виконує їх з істотними помилками, з помилками вирішує ситуаційні задачі третього рівня контролю знань.

 Оцінку “2” (незадовільно) – виставляють студенту, який не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки, невпевнено виконує практичні роботи, не вирішує завдання ІІ-ІІІ рівня контролю знань.

Код результату навчання Код виду занять Спосіб  верифікації   результатів навчання Критерії зарахування
Зн 1-9,

Ум 1-9,

К 1-9,

АВ 1-9,

Зн 11-12,

Ум 11-12,

К 11-12,

АВ 11-12,

Зн 15-25,

Ум 15-25,

К 15-25,

АВ 15-25

 

П 1-16,

СРС 1-24

Усне та письмове опитування, вирішення тестових завдань (для контролю вихідного та кінцевого рівня знань), розв’язування типових і нетипових ситуаційних задач, під контролем викладача відбувається тренінг відповідних практичних навичок та професійних вмінь. Захист історії хвороби.  Викладачем застосовуються інтерактивні методи навчання. Студент вважається допущеним до семестрового екзамену, якщо він відвідав усі передбачені навчальною програмою з дисципліни аудиторні навчальні заняття, виконав усі види робіт, передбачені робочою програмою цієї навчальної дисципліни та при її вивченні впродовж семестру набрав кількість балів, не меншу за мінімальну (72 бали).
Підсумковий контроль
Загальна система оцінювання Участь у роботі впродовж семестру за 120-бальною шкалою
Шкали оцінювання традиційна 4-бальна шкала, багатобальна шкала поточного контролю, рейтингова шкала ECTS
Умови допуску до підсумкового контролю Студент відвідав усі практичні (лабораторні, семінарські) заняття, виконав всі види  і отримав не менше, ніж 72 бали за поточну успішність
 

Вид підсумкового контролю

 

Методика проведення підсумкового контролю

 

Критерії зарахування

Семестровий екзамен – це форма підсумкового контролю засвоєння студентом теоретичного та практичного матеріалу за семестр, що проводиться як контрольний захід. Семестровий екзамен проводиться у письмовій формі у період екзаменаційної сесії, відповідно до розкладу. Форма проведення екзамену стандартизована і включає контроль теоретичної та практичної підготовки. Максимальна кількість балів, яку може набрати студент при складанні екзамену становить 80. Мінімальна кількість балів при складанні екзамену – не менше 50.

 

Максимальна кількість балів – 200.

Мінімальна кількість балів – 120.

 Критерії оцінювання екзамену/ диференційованого заліку
Екзамен 1.Відповіді на три практичні навики

2.Розв’язання 50 тестових завдань

3.Вирішення трьох ситуаційних завдань

1. Кожен навик – 0-5 балів

2. 1 тест – 1 бал

3. 1 завдання – 0-5 балів.

Для дисципліни “Хірургія” формою підсумкового контролю є семестровий екзамен:

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність при вивченні дисципліни становить 120 балів.

Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для зарахування дисципліни становить  72 бали.

Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином:

х = СА х120

5

 Критерії оцінювання об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту/ Комплексу практично-орієнтованого екзамену

Магістерської роботи

 Політика курсу
Академічна доброчесність: очікується, що роботи студентів будуть їх оригінальними дослідженнями чи міркуваннями. Відсутність посилань на використані джерела, фабрикування джерел, списування, втручання в роботу інших студентів становлять, але не обмежують, приклади можливої академічної недоброчесності. Виявлення ознак академічної не доброчесності в роботі студента є підставою для її не зарахування викладачем, незалежно від масштабів плагіату чи обману. Джерела підготовки: джерельна база може надаватись викладачем виключно в освітніх цілях без права передачі її третім особам. Студенти заохочуються до використання і іншої літератури, якої не передбачено у списку рекомендовано.

Предметом вивчення навчальної дисципліни “Хірургія” є засвоєння теоретичних та практичних знань з етіології, патогенезу, типових та атипових клінічних проявів, методів діагностики, консервативного та оперативного лікування, реабілітації хірургічної патології в межах, які відповідають підготовці лікаря загального профілю з урахуванням особливості його спеціальності.

ЛІКУВАЛЬНО-КОНСУЛЬТАТИВНА РОБОТА

з/п

Full Name Position Clinical base of teachers Adress
1 Кобза І.І. завідувач

кафедри, проф.

КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

2 Орел Ю.Г. проф. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

3 Кулик Л.В. проф. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення кардіохірургії

Львів,

Вул. Чернігівська 7

4 Мазур Ю.І. проф. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення хірургії №2

Львів,

Вул. Чернігівська 7

5 Коваль А.І. доц. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення хірургії №1

Львів,

Вул. Чернігівська 7

6 Жук Р.А. доц. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

7 Єлісєєв Г. Ю. доц. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

8 Трутяк Р. І. доц. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

9 Савченко А. А. доц. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення хірургії №1

ТОВ «Медичний центр «Дельта Мед»

Львів,

Вул. Чернігівська 7

Вул. Караджича 29Б

10 Вихтюк Т. І. доц. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

11 Слабий О. М. асист. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

12 Мота Ю.С. асист. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

13 Хоркавий Ю. З. асист. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

14 Мелень А. П. асист. Лікарня Святого Пантелеймона Першого територіального медоб’єднання Львова Львів, вул. Миколайчука 9
15 Мишаківський О.А. асист. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення кардіохірургії

Львів,

Вул. Чернігівська 7

16 Кирилич І. В. асист. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

17 Костишин Н. М. асист. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення хірургії №1

Львів,

Вул. Чернігівська 7

18 Соловій М. Р. асист. Комунальне некомерційне підприємство ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих імені Ю. Липи Львів – Виники., вул. Івасюка, 31
19 Федорів Д. Є. асист. КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня»

Відділення судинної хірургії і трансплантації

Львів,

Вул. Чернігівська 7

Відповідальний співробітник – ЖУК Ростислав Андрійович, к.мед.н., доцент, судинний хірург, трансплантолог.

Контакти: +380505402075

E-mailrostyslav.zhuk@gmail.com

НАПРЯМКИ:

1) Основні напрямки наукової роботи: визначення  діагностичних можливостей у плануванні лікувальної тактики, удосконалення методів діагностики та лікування, розробка та впровадження діагностично-лікувальних алгоритмів, аналіз результатів запропонованої діагностичної та лікувальної тактики в пацієнтів із хірургічною патологією серця та магістральних судин, у загальній та трансплантаційній хірургії

2) Поточна ініціативна тема НДР: «Обґрунтування діагностичної та лікувальної тактики у пацієнтів із хірургічною патологією серця та магістральних судин, у загальній та трансплантаційній хірургії», 01.2020-12.2024, № держреєстрації 0120U002130

3) Фінансовані НДР:

4) НДР 2015-2019: «Прогнозування, діагностика та лікування гемодинамічних розладів та інфекційно-запальних ускладнень у хірургії, серцево-судинній хірургії та трансплантології»

НДР 2020-2024: «Обґрунтування діагностичної та лікувальної тактики у пацієнтів із хірургічною патологією серця та магістральних судин, у загальній та трансплантаційній хірургії»

5) ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ кафедри хірургії №2:

Підручники:

  1. Кобза ІІ, Орел ЮГ, Трутяк РІ. Хірургічне лікування ішемії мозку (історія, проблема, особливості кровообігу) : навч. посіб. Львів: Манускрипт, 2019. 80 с.
  2. Кобза ІІ, Орел ЮГ, Трутяк РІ. Хірургічне лікування ішемії мозку (етіологія та діагностика: навч. посіб. Львів: Манускрипт, 2019. 48 с.
  3. Кобза ІІ, Орел ЮГ, Трутяк РІ. Хірургічне лікування ішемії мозку (операції та післяопераційні ускладнення) : навч. посіб. Львів: Манускрипт, 2019. 84 с.
  4. Орел ЮГ, Кобза ІІ. Вісцеральна ішемія: навч. посіб. Львів: Манускрипт, 2019. 36 с.
  5. Кобза ІІ, Петров ВФ. Сучасні методи діагностики та лікування травм артерій дітей і дорослих: навч. посіб. Львів: Манускрипт, 2020. 64 с.
  6. Кобза ІІ, Мота ЮС. Нирково-клітинний рак: метатромбоз нижньої порожнистої вени та правого передсердя: навч. посіб. Львів: Манускрипт, 2020. 68 с.
  7. Кобза ІІ, Нестеренко ІР. «Синдром лускунчика»: діагностика, лікування: навч. посіб. Львів: Манускрипт, 2020. 52 с.
  8. Кобза ІІ, Савченко АА, Вихтюк ТІ. Клініка, діагностика та хірургічне лікування пухлини каротидного вузла: навч. посіб. Львів: ЛНМУ ім. Данила Галицького; 2023. 120 с.

Статті у міжнародних фахових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science  (бібліографічний опис) – 18

  1. Trutiak R. Early carotid endarterectomy in symptomatic Wiadomości Lekarskie. 2019;72(5):923-927. http://wl.medlist.org/2019_05_36/
  2. Vykhtyuk T, Zhykovskiy Surgical site infection in patients with the destruction of the vascular implant. Novosti Khirurgii. 2019;27(3):344-347. https://doi.org/10.18484/2305-0047.2019.3.34.
  3. Terletskyi IR, Verkhola MR, Tymchuk LV, Zhykovskij VS, Orel YuH. Vacuum-assisted therapy for patients with diabetes mellitus and chronic foot ulcers. Novosti Khirurgii. 2019;27(6):656-661. DOI:10.18484/2305-0047.2019.6.656.
  4. Петров ВФ. Фізикальна діагностика травм артерій у хворих різного віку. Запорізький медичний журнал 2020;22(4):502-508. DOI: 10.14739/2310-1210/2020.4.203368.
  5. Trutyak IR, Kalynovych NR, Trutiak RI, Kuzeikiv MY Anatomo-functional classification of the hand post-traumatic soft tissue defects Wiadomości Lekarskie, 2021;74(8):1900-1904 DOI: 10.36740 (IF 0,23)
  6. Konechnyi Y, Khorkavyi Y, Ivanchuk K, Kobza I, Sękowska A, Korniychuk O. Vibrio metschnikovii: Current state of knowledge and discussion of recently identified clinical case. Clin Case Reports. 2021 Mar 4;9(4):2236-2244. doi: 10.1002/ccr3.3999. (IF 0,59)
  7. Petrov V. Age differences of arterial trauma – Selection of the most appropriate age classification. Polish Annals of Medicine. 2021;28(1):45-49. doi:10.29089/2020.20.00136. (IF 0,09)
  8. Tolstyak Y., Zhuk R., Yakovlev I., Shakhovska N., Gregus ml, M., Chopyak V., Melnykova N. The Ensembles of Machine Learning Methods for Survival Predicting after Kidney Transplantation. Appl. Sci. 2021;11:10380 (IF 2.838) https://doi.org/10.3390/app112110380 (Scopus)
  9. Kobza II, Mota YuS, Zhuk .A, Orel YuG. The Results of Surgical Management for Cаvoаtriаl Tumor Thrombosis Due to Renal Cell Carcinoma. Novosti Khirurgii. 2021;29(6):710-718. (IF 0,103)  https://dx.doi.org/10.18484/2305-0047.2021.6.710 (Scopus)
  10. Петров В, Трутяк Р, Дячишин Б, Яремкевич Р, Кобза І. Лікування травм артерій хворих різного віку. Праці НТШ, Медичні науки. 2021; 65(2): 140-149. https://mspsss.org.ua/index.php/journal/article/view/405
  11. Kostyshyn N., Kostyshyn L., Shtablavyi I. Effects of Zoledronic Acid on Bone Structure and Organization of Nanocomposites in Rats with Glucocorticoid-Induced Osteoporosis. Biointerface Research in Applied Chemistry. 2022; 12(2):2041-2049 (IF 1.9) https://doi.org/10.33263/BRIAC122.20412049 (Scopus)
  12. Kostyshyn N., Tynitovska O., Chornii O., Gzhegotskyi M., Kostyshyn L. Effect of mechanical stimuli on remodeling and mineral density of the spine. Wiadomości Lekarskie. 2022;75(1):70–74(IF 0.29) https://doi.org/10.36740/WLek202201113 (Scopus)
  13. Kostyshyn N., Świetlicka, I., Tomaszewska, E., Dobrowolski, P., Muszyński, S. Impact of Whole Body Vibration and Zoledronic Acid on Femoral Structure after Ovariectomy: Morphological Evaluation. Journal of Clinical Medicine,11(9)^ (IF 4.81) https://doi.org/10.3390/jcm11092441 (Scopus)
  14. Кобза ІІ, Мота ЮС, Кобза ТІ. Екстракраніальні аневризми сонних артерій: 20-річний досвід хірургічного лікування. Український журнал серцево-судинної хірургії. 2022;30(4):81-7. https://doi.org/10.30702/ujcvs/22.30(04)/KM052-8187
  15. Орел ЮГ, Орел ГЮ, Слабий ОМ, Вихтюк ТІ. Особливості хірургічного лікування пацієнтів з аневризмою селезінкової артерії (випадок з практики та огляд літератури). Український журнал серцево-судинної хірургії. 2022;30(4):88-93.doi.org/10.30702/ujcvs/22.30(04)/OO055-8893
  16. Кобза ІІ, Орел ЮГ, Орел ГЮ, Мота ЮС, Кобза ТІ, Хоркавий ЮЗ. Особливості хірургічного лікування симптомних пацієнтів з ізольованим розшаруванням верхньої брижової артерії (випадки з клінічної практики та огляд літератури). Український журнал серцево-судинної хірургії. 2023;31(1):60-5.https://doi.org/10.30702/ujcvs/23.31(01)/KO001-6065
  17. Щур О, Мельников В, Маріна В, Яремкевич Р, Жук Р, Бочар В, Петров В, Самчук О, Романчак Д. Трансплантація нирки у літнього пацієнта з множинними супутніми захворюваннями: огляд на основі неординарного клінічного випадку. Праці Наукового товариства імені Шевченка. Медичні науки. 2023;1(71). https://doi.org/10.25040/ntsh.
  18. Vykhtyuk T, Orel Yu, Slabyy O, Khorkavyy Yu, Orel G. Complications associated with the treatment of chronic threatening limb ischemia. Запорізький медичний журнал. 2023;4(25):370-4. DOI: 10.14739/2310-1210.2023.4.277338

Іноземні статті – 16

  1. Kobza I, Mota Yu. Long-term results of surgical treatment of renal cell carcinoma complicated with tumor venous thrombosis. The Pharma Innovation Journal. 2019;8(4):998-1002.
  2. Mota Y., Kobza I, Lebedeva S, Vovk V. Intraoperayive apparatus-based blood reinfusion in the aspect of oncological safety in patients renal cell carcinoma complicated with tumor venous thrombosis. The Pharma Innovation Journal. 2019;8(7):311-313.
  3. Kobza І, Nesterenko I. Analysis of the remote results of “the nutcracker syndrome” surgical treatment. Acta Angiologica. 2019;25(3):207.
  4. Kobza I, Kobza T, Khorkavyj J. Case report of successful surgical treatment of retroperitoneal leiomyosarcoma complicated with tumor invasion and thrombosis of inferior vena cava. Acta Angiologica. 2019;25(3):207.
  5. Kobza І, Mota Yu. Prevention of thromboembolic and hemorrhagic complications in patients with renal cell carcinoma complicated by tumor thrombosis of inferior vena cava and right atrium. Acta Angiologica. 2019;25(3):208.
  6. Kobza I, Trutiak R, Zhuk R, Melen A, Vikhtyuk T, Burbela I. The severity of cerebral hyperperfusion in the patients after carotid endarterectomy. Acta Angiologica. 2019;25(3):214-215.
  7. Petrov V. Etiology and pathophysiology of the civil arterial trauma: Does age matter? Turkish Journal of Vascular Surgery 2020;29(1):13-18. DOI:10.9739/tjvs.2020.569.
  8. Pidvalna U, Mateshuk-Vatseba L, Beshley D, Kolishetska M. Anatomy of the Aortic Root and the Coronary Ostia: CT Evaluation. J Morphol Sci 2021;38:195-200. (IF 0,24)
  9. Pidvalna U, Mirchuk M, Voitovych A, Beshley D. Anatomy of the retrograde type A aortic dissection after endovascular repair of type B aortic dissection: a case report. Heart, Vessels and Transplantation. 2021;5(3): 135-143. (IF 0,143)
  10. Mota Yu.S. Long-term survival after surgical management of renal cell carcinoma with venous tumor thrombus. Journal of Education, Health and Sport. 2020;10(12):246-255.
  11. Kobza І, Vykhtiuk T, Zubenko O, Mota Yu. Post-traumatic aneurysm of the internal carotid artery: a case-report. The Pharma Innovation Journal. 2022;11(1):94-98.
  12. Kobza I, Mota Yu, Kobza T, Hrechukh L. Reconstructive surgery of the abdominal aorta coexistent with a horseshoe kidney World Journal of Medical Innovations. 2022;2(1):14–19. https://doi.org/10.5281/zenodo.7117663
  13. Yurochko F, Kopanska Dz, Trutyak R, Beshley D, Malovany B, Klakovych D, Domka W. Extracranial Pseudoaneurysm of the Internal Carotid Artery in a Young Child. Research in Pediatrics & Neonatology. 2022;6(4):559-563.
  14. Bozhenko N, Bozhenko M, Savchenko A. Neurological consequences of transferred SARS-CoV-2 in outpatient practice. European Journal of Neurology. 2022; 29:721.
  15. Kobza І, Vykhtyuk T, Mota Y, Zubenko O. Post-traumatic aneurysm of the internal carotid artery: а case-report. The Pharma Innovation Journal. 2022;11(1):94-8.
  16. Kobza І, Mota Yu, Kobza T, Hrechukh L. Reconstructive surgery of the abdominal aorta coexistent with a horseshoe kidney. World Journal of Medical Innovations. 2022;2(1):14-9. https://doi.org/10.5281/zenodo.7117663

Вітчизняні фахові статті – 37

  1. Кобза ІІ, Нестеренко ІР, Нестеренко ВЛ, Гаврилів БМ, Шнайдрук ОП. Оптимізація хірургічної тактики у пацієнтів з «синдромом лускунчика». Клінічна анатомія та оперативна хірургія. 2019;18(2):70-77. DOI: 10.24061/1727-0847.18.2.2019.14/.
  2. Кобза ІІ, Мота ЮС, Лебедєва СА, Жук РА, Орел ЮГ. Пухлинний тромбоз нижньої порожнистої вени та правого передсердя у хворих на нирково-клітинний рак: 25-річний досвід хірургічного лікування. Acta medica leopoliensia. 2019;25(1):31-38. https://doi.org/10.25040/aml01.031/
  3. Кобза ІІ, Жук РА, Ярема ЯІ, Федорів ДЄ. Віддалені результати реконструкційної хірургії гомілкових артерій. Клінічна флебологія. 2019;1:17-18.
  4. Кобза ІІ, Савченко АА. Структура та особливості хірургічного лікування пацієнтів з пухлиною каротидного вузла. Клінічна флебологія. 2019;1:18.
  5. Кобза ІІ, Нестеренко ІР, Нестеренко ВЛ. Аналіз ефективності реімплантаціїлівої ниркової вени у пацієнтів з «синдромом лускунчика» . Клінічна флебологія. 2019;1:35-36.
  6. Панишко ЮМ, Щур ОВ. Фрідріх Тренделенбург. До 175-річчя від дня народження. Феномен людини. Здоровий спосіб життя: зб. наук. праць (за ред. Ю.М. Панишка). 2019;87(153):79-80.
  7. Панишко ЮМ, Кобза ІІ, Орел ЮГ, Щур ОВ. Анрі Марі Рене Леріш – видатний французький хірург і фізіолог. До 140-річчя від дня народження // Феномен людини. Здоровий спосіб життя: зб. наук. праць. (за ред. Ю.М. Панишка). 2019;92(158):86-89.
  8. Кобза ІІ, Нестеренко ІР, Нестеренко ВЛ, Кіхятк АТ, Гречух ЛЮ. Віддалені результати хірургічного лікування синдрому аорто-мезентеріальної компресії. Шпитальна хірургія. Журнал імені Л.Я.Ковальчука 2019;4:89-94. DOI:10.11603/2414-4533.2019.4.10717.
  9. Кобза ІІ, Кобза ТІ, Мота ЮС. Діагностика та хірургічне лікування аневризм ниркових артерій. Acta medica Leopoliensia. 2019;25(4):66-70. DOI:10.25040/aml2019.04
  10. Кулик Л, Бешлей Д, Процик І, Ліщенко С, Пецентій В, Аверчук В, Грабовський Н. Класифікація розшаровуючих аневризм аорти   як інструмент вибору хірургічної тактики. Український журнал серцево-судинної хірургії 2020;2(39):61–8. DOI:10.30702/ujcvs/20.3905/029061-068
  11. Кулик Л, Бешлей Д, Ліщенко С, Пецентій В, Шнайдрук АА, Вишинська СБ Новий морфологічний варіант гострого розшарування аорти – тип ні А, ні В: яку стратегію вибрати? Український журнал серцево-судинної хірургії 2020;2(39):15–21. DOI:10.30702/ujcvs/20.3905/029015-021
  12. Кулик ЛВ, Сіренко ЮМ, Радченко ГД, Васильєва ЛІ, Живло ІО, Соловец ЛЯ, Процик ІС, Бешлей ДМ, Шнайдрук АА, Ліщенко СВ, Іванів ЮА, Бодак ПС. Роль heart team у діагностиці та лікуванні хронічної тромбоемболічної легеневої гіпертензії. Український кардіологічний журнал 2020; 27(5):8-23.
  13. Трутяк ІР, Заруцький ЯЛ, Трутяк РІ, Калинович НР, Обаранець ОВ. Політравма та поєднана травма: що спільного і які відмінності? Травма 2019;20(5):97-101. DOI:10.22141/1608-1706.520.2019.185563.
  14. Pidvalna U, Beshley D, Mateshuk-Vatseba L, Averchuk V, Kulyk L. Anatomy of aortic dissection in the patient with Marfan syndrome who underwent surgery: a case report. Proceeding of the Shevchenko Scientific Society. Medical Sciences. 2020;59(1):116–124. DOI: 10.25040/ntsh2020.01.12.
  15. Кулик Л, Процик І, Бешлей Д, Шнайдрук А, Пецентій В, Бабич, А. Повна заміна дуги аорти: показання та особливості хірургічної техніки. Український журнал серцево-судинної хірургії 2020;3 (40):79-87. DOI: 10.3072/ujcvs/20.4009/041079-087/843.
  16. Кобза ІІ, Кобза ТІ, Мота ЮС, Трутяк РІ, Колупаєв ОВ. Діагностика і хірургічне лікування лімфедеми лівої нижньої кінцівки ІІІ-IV стадії у 55-річної хворої. Науковий вісник Ужгородського університету, серія «Медицина» 2020; 61(1):62-67.
  17. Кобза ІІ, Кобза ТІ, Мота ЮС, Кирилич ІВ. Патологічна деформація та тромбоз лівої внутрішньої сонної артерії. Випадок з практики. Науковий вісник Ужгородського університету, серія «Медицина» 2020; 61(1):67-71.
  18. Зограб’ян РО, Жук РА, Кутовий МО, Закордонець ВП. Сучасні можливості покращення результатів трансплантації нирки. Здоров’я України. 2020; 4(21):10-11.
  19. Кулик ЛВ, Сіренко ЮМ, Радченко ГД, Васильєва ЛІ, Живило ІО, Соловей ЛЯ, Процик ІС, Бешлей ДМ, Шнайдрук АА, Ліщенко СВ, Іванів ЮА, Бодак ПС. Роль heart team у діагностиці та лікуванні хронічної тромбоемболічної легеневої гіпертензії. Український кардіологічний журнал. 2020;27(5):9-21.
  20. Кулик ЛВ, Бешлей ДМ, Ліщенко СВ, Пецентій ВВ, Шнайдрук АА, Вишинська СБ. Новий морфологічний варіант гострого розшарування аорти – тип ні А, ні В: яку стратегію лікування вибрати? Український журнал серцево-судинної хірургії. 2020;4(41):56-62.
  21. Кулик ЛВ, Процик ІС, Бешлей ДМ, Пецентій ВВ, Шнайдрук АА, Бабич АВ. Повна заміна дуги аорти: показання та особливості хірургічної техніки. Український журнал серцево-судинної хірургії. 2020;3(40):79-87.
  22. Трутяк ІР, Калинович НР, Трутяк РІ, Гнатейко НО Етапне хірургічне лікування тяжкої травми кисті. Світ медицини та біології. 2021. No 1 (75):167-171.
  23. Кобза І.І., Мота Ю.С., Кобза Т.І. Особливості діагностики та хірургічного лікування аневризм черевного відділу аорти в поєднанні з підковоподібною ниркою. Український журнал серцево-судинної хірургії. 2022;30(1):77–82. (IF) https://doi.org/10.30702/ujcvs/22.30(01)/KM013-7782
  24. Федорів ДЄ, Кобза ІІ, Жук РА, Ярема ЯІ. Інфекція синтетичних судинних протезів аорто-стегнової зони: можливості аутовенозних реконструкцій. Трансплантація та штучні органи. 2022; 3(2): 45-52.
  25. Павлюк В.І., Мишаківський О.А., Войцехівська М.В., Жарінов О.Й. Індекс продуктивності – новий підхід до оцінки систолічної функції лівого шлуночка. Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. 2022;36(1–2):27-35.
  26. Савченко А.А., Вихтюк Т.І., Кобза І.І. Зміни кровообігу та пошкодження магістральних судин шиї при розвитку пухлини каротидного вузла. Вісник проблем біології та медицини. 2022;4(162):172-176. https://doi.org/10.29524/2077-4214-2021-4-162-172-176.
  27. Савченко АА, Флуд ВВ Освітні теорії симуляційного навчання в медицині. Наука і Техніка. 2023;17(3):451-8, DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-3(17)
  28. Кірієнко ТВ., Камінський ВВ., Коваль АІ. Технологічні тренди в медичній освіті на фоні зростання популярності штучного інтелекту: особливості трансформації ключових напрямів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2023;27(9):664-77.
  29. Виноградова ОМ, Мінько ЛЮ, Слаба ОМ, Вихтюк ТІ. Гомоцистеїн як біомаркер судинної патології. Український журнал медицини, біології та спорту. 2023;8(1):14-20.
  30. Кобза ІІ, Федорів ДЄ, Жук РА, Ярема ЯІ, Коваль АІ. Інфекція синтетичних судинних протезів аорто-стегнової зони: можливості автовенозних реконструкцій. General Surgery. 2022;2(додаток):160-1. http://generalsurgery.com.ua/conferences
  31. Кобза ІІ, Нестеренко ІР, Нестеренко ВЛ. Лікування синдрому «лускунчика»: 20 – річний досвід. General Surgery. 2022;2(додаток):176-9. http://generalsurgery.com.ua/conferences
  32. Кобза ІІ, Мота ЮС, Орел ЮГ, Жук РА. Нирково-клітинний рак, ускладнений кавоатріальним поширенням: власний досвід хірургічного лікування. General Surgery. 2022;2(додаток):210-5. http://generalsurgery.com.ua/conferences
  33. Кобза ІІ, Кобза ТІ, Мота ЮС. Успішний випадок діагностики та хірургічного лікування аневризми верхньої брижової артерії на тлі фібромускулярної дисплазії. General Surgery. 2022;2(додаток):364-367. http://generalsurgery.com.ua/conferences
  34. Кобза І І, Мота ЮС, Кобза ТІ. Хірургічне лікування екстракраніальних аневризм сонних артерій. Український журнал клінічної хірургії. 2023;90(3):19. DOI: 10.26779/2786-832X.2023.3.02
  35. Кобза ІІ, Нестеренко ІР, Нестеренко ВЛ. Судинно–компресійні синдроми: сучасні підходи до вибору лікувальної тактики. Український журнал клінічної хірургії. 2023;90(3):20. DOI: 10.26779/2786-832X.2023.3.0220
  36. Кобза ТІ, Кобза ІІ, Мота ЮС. Діагностика та лікування бойової судинної травми кінцівок в умовах мобільного польового шпиталю. Український журнал клінічної хірургії. 2023;90(3):20-1. DOI: 10.26779/2786-832X.2023.3.02 20
  37. Орел Ю, Хоркавий Ю, Орел Г, Михальчук Р, Сокальська К. Аневризма внутрішньої сонної артерії у пацієнтки з синдромом Eagle’s. Український журнал клінічної хірургії. 2023;90(3):31. DOI: 10.26779/2786-832X.2023.3.02.

6) Патенти співробітників кафедри: –

7) Участь співробітників кафедри у виданні фахових журналів:

проф. Кобза І.І.: «Шпитальна хірургія. Журнал імені Л. Я. Ковальчука»

проф. Кулик Л.В.: «Український журнал серцево-судинної хірургії»

 доц. Трутяк Р.І.: «Art of Medicine»

8) Міжнародні стажування працівників кафедри:

доц. Трутяк Р.І. – Xuan Wu Hospital Capital Medical University (Китай)

доц. Вихтюк Т.І. – 7th International Union of Angiology Course for Young Vascular Specilists (Чехія)

доц. Соловій М.Б. – European Association for Endoscopic Surgery Fellowship Grant (Бельгія)

доц. Савченко А.А. – Lithuanian University of Health Sciences (Литва)

Міжнародні конференції: участь – 46; виступи – 34

 9) Підготовка аспірантів та докторантів:

  1. Вихтюк Тарас Ігорович. Особливості клінічного перебігу та лікування інфекції ділянки хірургічного втручання у хворих із критичною ішемією нижніх кінцівок: автореф. дис. ..канд. мед. наук: 14.01.03. Львів, 2019. 20 с.
  2. Терлецький Іван Ростиславович. Сучасні аспекти комплексного лікування хворих на хронічні виразки нижніх кінцівок атеросклеротичного та діабетичного генезу: автореф. дис. … канд. мед. наук : 14.01.03. Львів, 2021. 23 с.
  3. Мота Юлія Степанівна. Особливості лікування хворих на нирково-клітинний рак з інвазією в нижню порожнисту вену та праве передсердя: анотація дис. … доктора філософії: 222. Львів, 2021. 16 с.
  4. Петров Віталій Федорович. Діагностика та лікування травматичних ушкоджень артерій постраждалих різного віку: анотація дис. … доктора філософії: 222. Львів, 2021. 11 с.

10) https://ukr.sukharevwebinar.org/

СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК

КАФЕДРИ ХІРУРГІЇ №2

  • Керівник наукового гуртка – доцент, к.мед.н., ЄЛІСЄЄВ Геннадій Юрійович
  • Телефон: +380677008670
  • Староста наукового гуртка – Сокальська Катерина (+380660451814)
  • Група СНГ:
  • Hennadiy Yelisyeyev – Telegram
  • Катя Сокальська – Telegram
  • Наукова та практична діяльність:
  • Судинна хірургія, Кардіохірургія, Загальна хірургія, Трансплантологія.
  • Сучасні погляди на розвіток хірургічних спеціальностей
  • Кожен участник гуртка має індивідуальний план роботи та визначену тему наукового дослідження

 

Міжнародне співробітництво

Календар виховних та просвітницьких заходів

на кафедрі хірургії №2

Заходи Термін виконання Відповідальні за виконання
1 Проведення тематичних конференцій, вечорів пам’яті, круглих столів з нагоди Дня Державного Прапора України та 33- річниці Незалежності України Вересень Куратори груп
2 Всесвітній день Гігієни 3 вересня Куратори груп
3 Облаштування інформаційних стендів присвячених Захисникам і Захисницям України Вересень Куратори груп
4 Всесвітній день безпеки пацієнтів 17 вересня Куратори груп
5 Проведення благодійної акції в межах проекту “Смілива гривня” Вересень Куратори груп
6 Проведення патріотично-виховних, просвітницьких, культурно-мистецьких заходів та круглих столів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1932-1933 рр. в Україні – геноциду Українського народу. Жовтень Куратори груп
7 Проведення санітарно-освітньої роботи у гуртожитках і конкурсу з санітарного стану кімнат гуртожитків. Жовтень Куратори груп
8 Міжнародний день ЛІКАРЯ 7 жовтня Куратори груп
9 Проведення загальнонаціональної акції “Запали свічку пам’яті ” у День пам’яті жертв Голодомору Листопад Куратори груп
10 Проведення молитви у День пам’яті жертв Голодоморів Листопад Куратори груп
11 Міжнародний день боротьби з малярією 6 листопада Куратори груп
12 Проведення у режимі онлайн тематичних лекцій на тему “Голодомор – геноцид Українського народу” Листопад Куратори груп
13 Перегляд архівних матеріалів, які висвітлюють події, пов’язані з геноцидом Українського народу Листопад Куратори груп
14 Проведення інформаційно-просвітницьких заходів серед іноземних студентів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1032-1933 рр. в Україні Листопад Куратори груп
15 Всесвітній день боротьби зі СНІДом 1 грудня Куратори груп
16 Сприяти участі студентів в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу науково- дослідницьких і пошукових робіт, присвячених роковинам Голодомору Грудень Куратори груп
17 Публікація матеріалів, пов’язаних з темою Голодомору 1932-1933 років в Україні Грудень Куратори груп
18 День прав людини 10 грудня Куратори груп
19 Проведення семінарів “Шляхами героїв” у академічних групах виховних годин на теми: Конвенція ООН “Про попередження злочину геноциду і покарання за нього” Листопад Куратори груп

 

Соціальні мережі