Адреса

79010, м. Львів, вул. Пекарська, 52 (хімічний корпус, 2 поверх);
вул. Шімзерів, 3А (теоретичний корпус, 4 поверх, ліве крило)

Телефон: +38 (032) 2754987

Email:

На карті:

Завідувач кафедри

ДРАПАК Ірина Володимирівна, доктор фармацевтичних наук, професор

 

ДРАПАК Ірина Володимирівна
завідувач кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії, доктор фармацевтичних наук,

професор Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького.

Тема докторської дисертації  «Цілеспрямований пошук біологічно активних речовин на основі п’ятичленних гетероциклів та споріднених гетероциклічних систем для лікування серцево-судинних захворювань» за спеціальністю 15.00.02 – фармацевтична хімія та фармакогнозія.

Тема кандидатської дисертації: «Вивчення зв’язку «структура-дія» протитуберкульозних засобів ¬ похідних α-, β-, γ-піридинкарбонових кислот методами квантової хімії» за спеціальністю 15.00.02 – фармацевтична хімія та фармакогнозія.

Автор понад 500 праць, серед них 1 підручник,1 навчальний посібник, 2 монографії, 49 патентів на винахід та корисну модель.

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

КЛЕНІНА Олена Валеріївна
кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії.

Тема кандидатської дисертації: «Вивчення зв’язку «структура-дія» нестероїдних протизапальних засобів методами квантової хімії» за спеціальністю 15.00.02 – фармацевтична хімія та фармакогнозія.

Автор понад 300 наукових та навчально-методичних праць.

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

ОГУРЦОВ Володимир Вікторович
кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії.

за спеціальністю 15.00.02 – фармацевтична хімія та фармакогнозія.

Автор близько 100 наукових і навчально-методичних праць, серед них 3 підручники та посібники, 3 авторські свідоцтва на винаходи, 2 патенти України, фармакопейні статті.

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

ПАНЧАК Лідія Володимирівна
кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії.

Тема кандидатської дисертації: «Дослідження біологічно активних речовин грибів родини Russulaceae» за спеціальністю 15.00.02 – фармацевтична хімія та фармакогнозія.

Автор понад 50 наукових праць, серед них 3 патентів на корисну модель та 2 навчальних посібників.

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

РОМАН Олександра Миронівна
кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії.

Тема кандидатської дисертації: «Синтез, перетворення та властивості 3,5-дизаміщених 4-тіазолідонів» за спеціальністю 15.00.02 – фармацевтична хімія та фармакогнозія.

Автор понад 130 наукових та навчально-методичних праць, співавтор підручника для студентів фармацевтичного факультету, англомовного відділення «General and Inorganic Chemistry».

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

СУЛИМА Марта Іванівна
кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії.

Тема дисертаційної роботи: «Розробка спектрофотометричних методик визначення лікарських засобів, блокаторів кальцієвих каналів» за спеціальністю 15.00.02 – фармацевтична хімія та фармакогнозія.

Автор понад 50 публікацій, серед них 1 навчальний посібник, 14 статей у наукових фахових виданнях, зокрема  у журналах, що індексуються у наукометричній базі Scopus. Є співавтором 2 патентів України на корисну модель.

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

ЧАБАН Тарас Ігорович
кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії.

Тема кандидатської дисертації:  «Синтез, перетворення та дослідження біологічної активності конденсованих похідних на основі 4-імінотіазолідону-2» за спеціальністю 15.00.02 – фармацевтична хімія та фармакогнозія.

Автор 300 наукових та навчально-методичних праць, серед яких понад 70 фахових статей, які індексуються наукометричною базою даних SciVerse Scopus, понад 30 фахових статей у періодичних виданнях України, 1 монографія, 1 посібник та понад 30 патентів України.

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

БУРУН Людмила Олександрівна
асистент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії.

Запланована дисертаційна  робота на тему «Розробка спектрофото­метричних методик визначення лікарських засобів – похідних аміду сульфанілової кислоти».

Авторка 15 наукових публікацій, серед яких 3 статті у фахових виданнях та 1 патент України на корисну модель.

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

Демчук Юрій Ярославович
доктор філософії (2021), асистент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії (2022).

Галузь наукових інтересів: розроблення та дослідження нових типів модифікаторів бітумних матеріалів та вивчення впливу модифікованих наповнювачів на властивості вулканізованих каучуків.

Автор та співавтор понад 50 наукових праць, серед яких близько 30 статей, які індексуються наукометричними базами даних SciVerse Scopus та Web of Science, 2 монографія та 4 патентів України.

Google Scholar ORCID Web of science Scopus

 

Мирко Ірина Іванівна
асистент кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

МАТІЙЧУК Юлія Едвардівна
старший лаборант, аспірант кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії (2020-2024).

Тема дисертації на здобуття ступеня PhD: «Синтез та біологічна активність похідних фуранкарбонових кислот»  за спеціальністю 226 – фармація, промислова фармація. Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького.

Співавтор 22 статей у виданнях, що індексуються наукометричною базою Scopus, 2 наукових статей у фахових журналах України, частини монографії та понад 20 тез доповідей на конференціях.

GOOGLE SCHOLAR ORCID Web of science SCOPUS

 

БЕРЕЖНА Ганна Григорівна
старший лаборант кафедри загальної, біонеорганічної та фізколоїдної хімії.

 

БЕРЕЗЮК Микола Іванович
за сумісництвом – лаборант кафедри загальної, біонеорганічної, фізколоїдної хімії.

Автор понад 20 наукових праць.

 

ТИМКЕВИЧ Олександр Зенонович
старший лаборант кафедри загальної, біонеорганічної та фізколоїдної хімії.

Автор близько 50 наукових праць.

 

01. МЕДИЦИНА

 

Програма навчальної дисципліни «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ» ВБ 1.99
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 222 «Медицина»

Для студентів 1-го курсу медичного факультету

Опис курсу за вибором (анотація)

Курс за вибором «Біологічна роль елементів життя» є органічним доповненням і поглибленням вивчення однієї з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої медичної освіти, знання якої, набуті при вивченні курсу за вибором, необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі медицини. Вивчення курсу за вибором розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних елементів та їхні перетворення, а також визначає шляхи вирішення прикладних завдань у галузі медицини.

Знання з курсу за вибором «Біологічна роль елементів життя» дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками встановлення механізмів взаємодії неорганічних речовин, що використовуються в медичній практиці, а також їх біологічної ролі та біотрансформації в організмі людини.

Організація навчального процесу здійснюється за вимогами Європейської кредитно-трансферної системи.

Детальніше

 

Програма навчальної дисципліни ОК 8 «МЕДИЧНА ХІМІЯ»
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 222 «Медицина»

Для студентів 1-го курсу медичного факультету

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Медична хімія – одна з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої медичної освіти, знання якої необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі охорони здоров’я. Вона розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних сполук та закономірності їх взаємодії та перетворення в організмі, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі охорони здоров’я.

Знання з медичної хімії дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками якісного і кількісного прогнозування вірогідності перебігу біохімічних процесів та фізико-хімічними основами інтерпретації різного типу рівноваг у біологічних системах.

Організація навчального процесу здійснюється за вимогами Європейської кредитно-трансферної системи.

Детальніше

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ
лекцій, практичних занять та самостійної роботи  з медичної хімії
для студентів І курсу медичних факультетів на осінній семестр 2023-2024 н.р.

Детальніше

 

02. ПЕДІАТРІЯ

 

Програма навчальної дисципліни «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ» ВБ 1.99
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 228 «Педіатрія»

Для студентів 1-го курсу медичного факультету

Опис курсу за вибором (анотація)

Курс за вибором «Біологічна роль елементів життя» є органічним доповненням і поглибленням вивчення однієї з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої медичної освіти, знання якої, набуті при вивченні курсу за вибором, необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі медицини. Вивчення курсу за вибором розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних елементів та їхні перетворення, а також визначає шляхи вирішення прикладних завдань у галузі медицини.

Знання з курсу за вибором «Біологічна роль елементів життя» дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками встановлення механізмів взаємодії неорганічних речовин, що використовуються в медичній практиці, а також їх біологічної ролі та біотрансформації в організмі людини.

Організація навчального процесу здійснюється за вимогами Європейської кредитно-трансферної системи.

Детальніше

 

Програма навчальної дисципліни ОК 8 «МЕДИЧНА ХІМІЯ»
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 228 «Педіатрія»

Для студентів 1-го курсу медичного факультету

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Медична хімія – одна з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої медичної освіти, знання якої необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі охорони здоров’я. Вона розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних сполук та закономірності їх взаємодії та перетворення в організмі, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі охорони здоров’я.

Знання з медичної хімії дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками якісного і кількісного прогнозування вірогідності перебігу біохімічних процесів та фізико -хімічними основами інтерпретації різного типу рівноваг у біологічних системах.

Організація навчального процесу здійснюється за вимогами Європейської кредитно-трансферної системи.

Детальніше

 

03. СТОМАТОЛОГІЯ

 

Програма навчальної дисципліни «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ» ВБ 1.7
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 221 «Стоматологія»

Для студентів 1-го курсу стоматологічного факультету

Опис курсу за вибором (анотація)

Навчальна дисципліна за вибором «Біологічна роль елементів життя» є органічним доповненням і поглибленням вивчення однієї з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої медичної освіти, знання якої необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі охорони здоров’я. Знання, набуті при вивченні Навчальної дисципліни за вибором, необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі стоматології. Вивчення Навчальної дисципліни за вибором розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних елементів та їхні перетворення, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі охорони здоров’я.

Знання з Навчальної дисципліни за вибором «Біологічна роль елементів життя» дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками якісного і кількісного прогнозування вірогідності перебігу біохімічних процесів та фізико-хімічними основами інтерпретації різного типу рівновагу біологічних системах.

Детальніше

 

Програма навчальної дисципліни ОК 8 «МЕДИЧНА ХІМІЯ»
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 221 «Стоматологія»

Для студентів 1-го курсу стоматологічного факультету

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Медична хімія – одна з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої медичної освіти, знання якої необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі охорони здоров’я. Вона розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних сполук та закономірності їх взаємодії та перетворення в організмі, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі охорони здоров’я.

Знання з медичної хімії дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками якісного і кількісного прогнозування вірогідності перебігу біохімічних процесів та фізико-хімічними основами інтерпретації різного типу рівновагу біологічних системах.

Детальніше

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ
лекцій, практичних занять та самостійної роботи  з медичної хімії
для студентів І курсу стоматологічного факультету на осінній семестр 2023-2024 н.р.

Детальніше

 

04. ФАРМАЦІЯ, ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ

 

01. ЗАГАЛЬНА ТА НЕРГАНІЧНА ХІМІЯ

 

Програма навчальної дисципліни «ФІЗИКО-ХІМІЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ» ВБ 1.5
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація»

Для студентів 1-го курсу фармацевтичного факультету (денна форма навчання)

Опис курсу за вибором (анотація)

Курс за вибором «Фізико-хімічні методи аналізу» є поглибленням вивчення однієї з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої фармацевтичної освіти – «Загальної та неорганічної хімії». Знання, набуті при вивченні курсу за вибором, необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі фармації. Вивчення курсу за вибором розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних елементів та їхні перетворення, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі фармації.

Знання з курсу за вибором «Фізико-хімічні методи аналізу» дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішими навичками якісного і кількісного прогнозування вірогідності перебігу хімічних реакцій, знаннями у галузі виготовлення, контролю якості та зберігання ліків, а також їх біотрансформації в організмі людини.

Детальніше

 

Програма навчальної дисципліни «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ» ВБ 1.6
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація»

Для студентів 1-го курсу фармацевтичного факультету (денна форма навчання)

Опис курсу за вибором (анотація)

Курс за вибором «Біологічна роль елементів життя» є органічним доповненням і поглибленням вивчення однієї з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої фармацевтичної освіти – «Загальної та неорганічної хімії». Знання, набуті при вивченні курсу за вибором, необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі фармації. Вивчення курсу за вибором розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних елементів та їхні перетворення, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі фармації.

Знання з курсу за вибором «Біологічна роль елементів життя» дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками встановлення механізмів взаємодії неорганічних речовин, що використовуються в медичній та фармацевтичній практиці, а також їх біологічної ролі та біотрансформації в організмі людини.

Детальніше

 

Програма навчальної дисципліни ОК 10 «ЗАГАЛЬНА ТА НЕОРГАНІЧНА ХІМІЯ»
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація»

Для студентів 1-го курсу фармацевтичного факультету

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Загальна та неорганічна хімія – одна з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої фармацевтичної освіти, знання якої необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі фармації. Вона розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних елементів та їхні перетворення, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі фармації.

Знання з неорганічної хімії дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками якісного і кількісного прогнозування ймовірності перебігу хімічних реакцій та встановлення механізмів взаємодії неорганічних речовин, що використовуються в медичній та фармацевтичній практиці, а також їх біотрансформації в організмі людини.

Детальніше

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ
лекцій, практичних занять та самостійної роботи  з загальної та неорганічної хімії
для студентів І курсу фармацевтичного факультету (денна форма навчання) на осінній семестр 2023-2024 н.р.

Детальніше

 

 

01. ФІЗИЧНА ТА КОЛОЇДНА ХІМІЯ

 

Програма навчальної дисципліни ОК 16 «ФІЗИЧНА ТА КОЛОЇДНА ХІМІЯ»
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація»

Для студентів 2-го курсу фармацевтичного факультету (денна форма навчання)

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Фізична та колоїдна хімія – одна з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої фармацевтичної освіти, яка продовжує хімічну підготовку провізора. Знання з фізичної та колоїдної хімії необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі фармації. Дисципліна розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, взаємозв’язок хімічних процесів та явищ, що їх супроводжують, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі фармації.

Знання з фізичної та колоїдної хімії дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішими навичками якісного і кількісного прогнозування вірогідності перебігу хімічних реакцій, знаннями у галузі виготовлення, контролю якості та зберігання ліків, а також їх біотрансформації в організмі людини.

Детальніше

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ
лекцій, практичних занять та самостійної роботи  з фізичної та колоїдної хімії
для студентів 2 курсу фармацевтичного факультету (денна форма навчання) на осінній семестр 2023-2024 н.р.

Детальніше

 

05. ФАРМАЦІЯ (ЗАОЧНА ФОРМА)

 

01. ЗАГАЛЬНА ТА НЕОРГАНІЧНА ХІМІЯ

 

Програма навчальної дисципліни «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ» ВБ 1.6
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація»

Для студентів 1-го курсу фармацевтичного факультету (заочна форма навчання)

Опис курсу за вибором (анотація)

Курс за вибором «Біологічна роль елементів життя» є органічним доповненням і поглибленням вивчення однієї з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої фармацевтичної освіти – «Загальної та неорганічної хімії». Знання, набуті при вивченні курсу за вибором, необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі фармації. Вивчення курсу за вибором розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних елементів та їхні перетворення, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі фармації.

Знання з курсу за вибором «Біологічна роль елементів життя» дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками встановлення механізмів взаємодії неорганічних речовин, що використовуються в медичній та фармацевтичній практиці, а також їх біологічної ролі та біотрансформації в організмі людини.

Детальніше

 

Програма навчальної дисципліни ОК 10 «ЗАГАЛЬНА ТА НЕОРГАНІЧНА ХІМІЯ»
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація»

Для студентів 1-го курсу фармацевтичного факультету (заочна форма навчання)

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Загальна та неорганічна хімія – одна з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої фармацевтичної освіти, знання якої необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі фармації. Вона розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, будову і властивості хімічних елементів та їхні перетворення, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі фармації.

Знання з неорганічної хімії дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішим навичками якісного і кількісного прогнозування вірогідності перебігу хімічних реакцій та встановлення механізмів взаємодії неорганічних речовин, що використовуються в медичній та фармацевтичній практиці, а також їх біотрансформації в організмі людини.

Детальніше

 

Варіанти завдань для виконання контрольної роботи №1 з ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ
студентами 1 курсу фармацевтичного факультету (заочна форма навчання)
в осінньому семестрі 2022-2023 н.р.

Детальніше

 

Варіанти завдань для виконання контрольної роботи 2 з НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ студентами 1 курсу фармацевтичного факультету
(заочна форма навчання) в 2022-2023 н.р.

Детальніше

 

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ З ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ
для самостійної роботи студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» (заочна форма навчання)

Детальніше

 

Контрольна робота з курсу за вибором «Біологічна роль елементів життя»

Детальніше

 

 

01. ФІЗИЧНА ТА КОЛОЇДНА ХІМІЯ

 

Програма навчальної дисципліни ОК 16 «ФІЗИЧНА ТА КОЛОЇДНА ХІМІЯ»
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація»

Для студентів 2-го курсу фармацевтичного факультету (заочна форма навчання)

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Фізична та колоїдна хімія – одна з фундаментальних природничих дисциплін у системі вищої фармацевтичної освіти, яка продовжує хімічну підготовку провізора. Знання з фізичної та колоїдної хімії необхідні для плідної, творчої діяльності фахівців у галузі фармації. Дисципліна розвиває діалектичний спосіб мислення, розширює й поглиблює наукові знання про матерію, взаємозв’язок хімічних процесів та явищ, що їх супроводжують, а також визначає шляхи вирішення прикладних задач у галузі фармації.

Знання з фізичної та колоїдної хімії дозволять майбутньому фахівцю оволодіти найсуттєвішими навичками якісного і кількісного прогнозування вірогідності перебігу хімічних реакцій, знаннями у галузі виготовлення, контролю якості та зберігання ліків, а також їх біотрансформації в організмі людини.

Детальніше

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇ
для самостійної роботи студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти
галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація»

Детальніше

 

Варіанти завдань для виконання контрольної роботи з ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇ
студентами 2 курсу фармацевтичного факультету (заочна форма навчання)
в осінньому семестрі 2022-2023 н.р.

Детальніше

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ
лекцій, практичних занять та самостійної роботи  з фізичної та колоїдної хімії
для студентів 2 курсу фармацевтичного факультету (заочна форма навчання) на осінній семестр 2022-2023 н.р.

Детальніше

 

06. ENGLISH SPEAKING STUDENTS (Для англомовних студентів)

 

Syllabus of the discipline “Biologocal role of life elements” is developed
under the requirements to the Academic Standard of 2nd Master’s degree of higher education

Branch of knowledge: 22 “Health care”
Speciality: 221 “Dentistry”
Educational program Master of Stomatology

Description of the academic discipline (abstract)

The discipline ” Biological role of life elements ” is an organic complement to one of the fundamental
natural sciences in the system of higher medical education. The knowledge acquired during the study of the
elective course is necessary for the activities of specialists in the field of stomatology. The study of the elective
course develops a dialectical way of thinking, expands and deepens scientific knowledge about the matter,
structure and properties of chemical elements and their transformations, as well as identifies ways to solve applied
problems in stomatology.
The knowledge gained from the discipline “Biological role of life elements” will allow future
professionals to master the skills of establishing the mechanisms of interaction of inorganic substances used in
medical and pharmaceutical practice, as well as their biological role and biotransformation in humans.

In more detail

 

Syllabus of the Discipline “Medical Chemistry” is developed
under the requirements to the Academic Standard of 2nd Master’s degree of higher education

Branch of knowledge: 22 “Health care”
Speciality: 221 “Dentistry”
Educational program Master of Medicine

Description of the academic discipline (abstract)

Medical chemistry is one of the fundamental natural sciences disciplines in higher medical education,
the knowledge of its bases is essential for productive and creative work of experts in the field of health care. It
develops the dialectical way of thinking, expands and deepensthe scientific knowledgesabout matter, structure
and properties of chemical compounds and the regularities of their interaction and transformation in living
organism, and identifies the ways of applied problems solving in the health care sector.
The knowledges on medical chemistry will enable the future specialist to acquire skills most essential
for qualitative and quantitative prediction of biochemical processes occurance probability and physicochemical
principles of various types of equilibria in biological systems interpretation.

In more detail

 

Syllabus of the discipline “Biologocal role of life elements ” is developed
under the requirements to the Academic Standard of 2nd Master’s degree of higher education

Branch of knowledge: 22 “Health care”
Speciality: 222 “Medicine”
Educational program Master of Medicine

Description of the academic discipline (abstract)

The discipline ” Biological role of life elements ” is an organic complement to one of the fundamental
natural sciences in the system of higher medical education. The knowledge acquired during the study of the
elective course is necessary for the activities of specialists in the field of medicine. The study of the elective
course develops a dialectical way of thinking, expands and deepens scientific knowledge about the matter,
structure and properties of chemical elements and their transformations, as well as identifies ways to solve
applied problems in medicine and pharmacy.
The knowledge gained from the discipline “Biological role of life elements” will allow future
professionals to master the skills of establishing the mechanisms of interaction of inorganic substances used in
medical and pharmaceutical practice, as well as their biological role and biotransformation in humans .

In more detail

 

Syllabus of the Discipline OK 8 “Medical Chemistry” is developed
under the requirements to the Academic Standard of 2nd Master’s degree of higher education

Branch of knowledge: 22 “Health care”
Specialty 222 “Medicine”
Educational program Master of Medicine

Description of the academic discipline (abstract)

Medical chemistry is one of the fundamental natural sciences in the system of higher medical education, the
knowledge of which is necessary for the fruitful, creative work of health care professionals. It develops a
dialectical way of thinking, expands and deepens scientific knowledge about matter, structure and properties of
chemical compounds and the laws of their interaction and transformation in the body, and identifies ways to
solve applied problems in the field of healthcare.

Knowledge of medical chemistry will allow the future specialist to master the most essential skills of
qualitative and quantitative prediction of the probability of biochemical processes and the physicochemical
basis for interpreting various types of equilibria in biological systems.
The educational process is organized in accordance with the requirements of the European Credit Transfer and
Accumulation System.

In more detail

 

Syllabus of discipline “Biological role of life elements”
under the requirements to the Academic Standard of 2 nd Master’s degree of higher education

Branch of knowledge: 22 “Health care”
Speciality: 226 “ Pharmacy, industrial pharmacy ”
educational program Master of pharmacy

Optional course description (abstract)

The Syllabus of discipline “The Biological Role of the Elements of Life” is an organic complement and
deepening of the study of one of the fundamental natural disciplines in the system of higher pharmaceutical
education, knowledge of which is necessary for fruitful, creative work of health professionals. The knowledge
acquired during the study of the Syllabus of discipline is necessary for the fruitful, creative work of specialists in
the field of pharmacy. The Syllabus of discipline develops a dialectical way of thinking, expands and deepens
scientific knowledge about the matter, structure and properties of chemical elements and their transformations,
as well as identifies ways to solve applied problems in the field of health care.

Knowledge from the Syllabus of discipline “Biological role of life elements” will allow future specialists
to master the most essential skills of qualitative and quantitative forecasting of the probability of biochemical
processes and physico-chemical basis of interpretation of different types of balance of biological systems.

In more detail

 

Syllabus of the Discipline “General and inorganic chemistry” is developed
under the requirements to the Academic Standard of 2nd Master’s degree of higher education

Branch of knowledge: 22 “Health care”
Speciality: 226 “Pharmacy”
Educational program Master of Pharmacy

Description of the academic discipline (abstract)

The main objective of the General and Inorganic Chemistry Course is to introduce the basic principles
and methodologies of Chemistry to create a sound starting point for the study and comprehension of the
correlation between structure and the properties of materials which students will have to study in more detail in
the following years. In particular, by means of simple teaching laboratory experiences carried out alongside the
theoretical lessons, students should develop the ability to apply critical reasoning, in particular regarding the
ability to apply the concepts of basic Chemistry to simple practical problems or simple phenomena.

Knowledge of inorganic chemistry will enable the future specialist to master the most essential skills of
qualitative and quantitative prediction of the probability of the course of chemical reactions and the
establishment of mechanisms for the interaction of inorganic substances used in medical and pharmaceutical
practice, as well as their biotransformation in the human body.

In more detail

 

Syllabus of the discipline “Biologocal role of life elements ” is developed
under the requirements to the Academic Standard of 2nd Master’s degree of higher education

Branch of knowledge: 22 “Health care”
Speciality: 228 “Pediatrics”
Educational program Master of Medicine

Description of the academic discipline (abstract)

The discipline ” Biological role of life elements ” is an organic complement to one of the fundamental
natural sciences in the system of higher medical education. The knowledge acquired during the study of the
elective course is necessary for the activities of specialists in the field of medicine. The study of the elective
course develops a dialectical way of thinking, expands and deepens scientific knowledge about the matter,
structure and properties of chemical elements and their transformations, as well as identifies ways to solve
applied problems in medicine and pharmacy.

The knowledge gained from the discipline “Biological role of life elements” will allow future
professionals to master the skills of establishing the mechanisms of interaction of inorganic substances used in
medical and pharmaceutical practice, as well as their biological role and biotransformation in humans.

In more detail

 

Syllabus of the Discipline OK 8 “Medical Chemistry” is developed
under the requirements to the Academic Standard of 2nd Master’s degree of higher education

Branch of knowledge: 22 “Health care”
Specialty 228 “Pediatrics”
Educational program Master of Medicine

Description of the academic discipline (abstract)

Medical chemistry is one of the fundamental natural sciences in the system of higher medical education, the
knowledge of which is necessary for the fruitful, creative work of health care professionals. It develops a
dialectical way of thinking, expands and deepens scientific knowledge about matter, structure and properties
of chemical compounds and the laws of their interaction and transformation in the body, and identifies ways
to solve applied problems in the field of healthcare.

Knowledge of medical chemistry will allow the future specialist to master the most essential skills of
qualitative and quantitative prediction of the probability of biochemical processes and the physicochemical
basis for interpreting various types of equilibria in biological systems.
The educational process is organized in accordance with the requirements of the European Credit Transfer
and Accumulation System.

In more detail

 

 

07. СИЛАБУСИ

 

SYLLABUS OF THE ACADEMIC DISCIPLINE «Biological role of life elements»
Faculty of Foreign Students; 22 Healthcare, 221 Dentistry, 2nd Master’s degree of Higher education, full-time
Детальніше

СИЛАБУС З ДИСЦИПЛІНИ «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ»
Стоматологічний факультет; 22 Охорона здоров’я, 221 Стоматологія, другий (магістерський) рівень вищої освіти, денна форма
Детальніше

SYLLABUS OF THE ACADEMIC DISCIPLINE “MEDICAL CHEMISTRY”
22 Healthcare, 221 Dentistry, 2nd Master’s degree of Higher education, full-time
Детальніше

 

Навчальні дисципліни українською мовою

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 226 «ФАРМАЦІЯ, ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ», НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ЗАГАЛЬНА ТА НЕОРГАНІЧНА ХІМІЯ»

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 222 «МЕДИЦИНА», НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «МЕДИЧНА ХІМІЯ»

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 228 «ПЕДІАТРІЯ», НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «МЕДИЧНА ХІМІЯ»

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 221 «СТОМАТОЛОГІЯ», НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «МЕДИЧНА ХІМІЯ»

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ IІ КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 226 «ФАРМАЦІЯ, ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ», НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ФІЗИЧНА ТА КОЛОЇДНА ХІМІЯ»

 

Дисципліни за вибором українською мовою

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 226 «ФАРМАЦІЯ, ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ», НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ЗА ВИБОРОМ «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ»

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 222 «МЕДИЦИНА», ДИСЦИПЛІНА ЗА ВИБОРОМ «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ»

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 228 «ПЕДІАТРІЯ», НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ЗА ВИБОРОМ «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ»

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 221 «СТОМАТОЛОГІЯ», ДИСЦИПЛІНА ЗА ВИБОРОМ «БІОЛОГІЧНА РОЛЬ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТТЯ»

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ I КУРСУ ДРУГОГО / МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 22 «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 226 «ФАРМАЦІЯ, ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ», ДИСЦИПЛІНА ЗА ВИБОРОМ «ФІЗИКО-ХІМІЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ»

 

Навчальні дисципліни англійською мовою

 

CRITERIA OF EVALUATION OF RESULTS OF EDUCATIONAL ACTIVITY OF 1-YEAR ENGLISH-SPEAKING STUDENTS OF THE SECOND / MASTER LEVEL OF HIGHER EDUCATION OF BRANCH OF KNOWLEDGE 22 «HEALTH CARE» OF SPECIALTY 221 «DENTISTRY», WHO ARE STUDYING EDUCATIONAL DISCIPLINE «MEDICAL CHEMISTRY»

 

CRITERIA OF EVALUATION OF RESULTS OF EDUCATIONAL ACTIVITY OF 1-YEAR ENGLISH-SPEAKING STUDENTS OF THE SECOND / MASTER LEVEL OF HIGHER EDUCATION OF BRANCH OF KNOWLEDGE 22 «HEALTH CARE» OF SPECIALTY 222 «MEDICINE», WHO ARE STUDYING EDUCATIONAL DISCIPLINE «MEDICAL CHEMISTRY»

 

CRITERIA OF EVALUATION OF RESULTS OF EDUCATIONAL ACTIVITY OF 1-YEAR ENGLISH-SPEAKING STUDENTS OF THE SECOND / MASTER LEVEL OF HIGHER EDUCATION OF BRANCH OF KNOWLEDGE 22 «HEALTH CARE» OF SPECIALTY 228 «PEDIATRICS», WHO ARE STUDYING EDUCATIONAL DISCIPLINE «MEDICAL CHEMISTRY»

 

CRITERIA OF EVALUATION OF RESULTS OF EDUCATIONAL ACTIVITY OF 1-YEAR ENGLISH-SPEAKING STUDENTS OF THE SECOND / MASTER LEVEL OF HIGHER EDUCATION OF BRANCH OF KNOWLEDGE 22 «HEALTH CARE» OF SPECIALTY 228 «PHARMACY, INDUSTRIAL PHARMACY», WHO ARE STUDYING EDUCATIONAL DISCIPLINE «GENERAL AND INORGANIC CHEMISTRY»

 

Лікувально-консультативна робота

Міжнародне співробітництво

Кафедра медичної інформатики співпрацює з Державною вищою професійною школою ім. проф. Едварда Щепаніка (м. Сувалки, Польща), Вищою Медичною Школою у Білостоку (Польща), Люблінською політехнікою (Польща)

Спільно проведено комп’ютерні скринінгові дослідження стилю життя студентської молоді України та Польщі.

Проведено дослідження в рамках проекту «Інвалідність як відмінність – соціальне ставлення студентів з Польщі та України до людей в інвалідних візках.

Розроблено спільний проект для участі у партнерський програмі: Partnership for joint implementation of the Programme “Current medical-social, sanitary, technical and economic security challenges” under the International Academic Partnership Programme announced by the National Agency for Academic Exchange.

Участь співробітників кафедри медичної інформатики у міжнародних форумах, з’їздах, конференціях

  1. Barylo N., Boyko O., Holyaka R., Stakhira P., Kutsiy S., Yaremchuk I. Structure and Mixed Signal Front-End of White Organic Light Source for MEMS Sensor. IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. https://doi.org/10.1109/MEMSTECH55132.2022.10002912(Scopus)

  2. Barylo H., Holyaka R., Kremer I., Marusenkova T., Kachurak Yu., Adamiak O. Models and Development of a Spectral Express Analyzer for MEMS Optical Systems // IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. (Scopus)

Статті у міжнародних виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science (бібліографічний опис)

  1. Yatsyshyn S., Hotra O., Skoropad P., Bubela T., Mykyichuk M., Kochan O., Boyko O. Investigating Thermoelectric Batteries Based on Nanostructured Materials. Energies. 2023; 16(9): 3940. (Scopus Q1, IF=3.25) https://econpapers.repec.org/article/gamjeners/v_3a16_3ay_ 3a2023_3ai_3a9_3ap_3a3940-_3ad_3a1141094.htm ]

  2. Quercia A., Pironti A., Bolshakova I., Holyaka R., Duran I., Murari A. Long term operation of the radiation-hard Hall probes system and the path toward a high performance hybrid magnetic field sensor. Nuclear Fusion. 2022;62:106032. (Scopus Q1, IF=4.215). https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1741-4326/ac8aad

  3. Chorna V., Lototska L., Karimulin R., Hubar A., Khliestova, I. Risk factors of in-hospital infections occurrence in healthcare institutions in ukraine and eu countries. Georgian Medical News. 2023;336:17-21. (Scopus Q4 IF=0.13).
  4. Sokil B. I., Pukach P. Y., Senyk A. P., Sokil M. B., Andrukhiv A. I., Vovk M. I. Asymptotic method and wave theory of motion in studying the effect of periodic impulse forces on systems characterized by longitudinal motion velocity. Mathematical Modeling and Computing. 2022;9(4):909-920.  (Scopus Q4 IF=0.24) https://doi.org/10.23939/mmc2022.04.909 .
  5. Dyhdalovych T., Fechan A., Kutsiy S., Melnykov S. Development of the automated system of analysis and quality assessment of visible light sources 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET). 2022:694-697 https://doi.org/10.1109/TCSET55632.2022.9767066 (Scopus)

Міжнародне стажування

Бойко О.В. пройшла стажування на кафедрі електроніки та інформаційних технологій Люблінського політехнічного університету (Department of Electronics and Information Technology, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science at Lublin University of Technology. Poland), а також брала участь у міжнародній програмі підвищення кваліфікації «Together with Outstanding Leaders of Modernity: Values, Experience, Knowledge, Competences and Tehnologies for Formation of the Successful Personality and Transformation on the World» (International Historical Biographical Institute).

Соціальні мережі