Адреса

79021, м. Львів, вул. Кульпарківська, 95

Телефон: +38 (067) 8539522

Email:

На карті:

Завідувач кафедри

ФІЛЬЦ Олександр Орестович, доктор медичних наук, професор

 

Контактні тел. відповідальних за спеціальностями:
“Психіатрія” – доц. Ришковська Наталія Олександрівна,
тел. +38(050)6737545
“Дитяча психіатрія” – доц. Кігічак-Борщевська Анжела Вікторівна,
тел. +38(097)7410739
“Психотерапія” – ас. Забор Вікторія Сергіївна,
тел. +38(068)8143718
“Наркологія” – доц. Фітькало Олег Степанович,
тел. +38(067)9499499

 

Історія кафедри психіатрії і психотерапії ФПДО ЛНМУ ім. Данила Галицького
У 1905 році на медичному факультеті Львівського університету була утворена кафедра
неврології і психіатрії. Першим її керівником став учень Крафта-Ебінга і Ваґнера-Яуреґа — проф.
В.Гальбан.
Після організації у 1939 р. Львівського державного медичного інституту серед 19 утворених
теоретичних і клінічних кафедр було виділено окрему кафедру психіатрії, яку до 1946 р. очолював
доц. О. Дем’яновський.
Від 1946 року до 1970 р. кафедрою психіатрії керував заслужений діяч науки, проф.
Ю.Маслов. Основним напрямком науково-дослідної роботи було вивчення порушень вегетативної
нервової системи при шизофренії, токсикоманіях, іпохондричних розладах.
Від 1970р. кафедрою психіатрії Львівського медичного інституту керувала доктор медичних

наук, професор О. Даниленко. Науковим напрямком кафедри в той час був клініко-
психофармакологічний, який сприяв підготовці однієї докторської та 8 кандидатських дисертацій,

публікації 4 збірників наукових праць.
У 1980 році на базі кафедри психіатрії було утворено 2 окремі, а саме: кафедру психіатрії
факультету вдосконалення лікарів, якою керувала проф. О.Даниленко, і студентську кафедру
психіатрії, якою керував доктор медичних наук, професор Б. Мар’єнко.
Доцент Н. Долішня -очолює, як завідувачка, кафедру психіатрії факультету вдосконалення
лікарів з 1989 по 1994 р.р..
Олександр Фільц з 1987 року працює на кафедрі психіатрії ЛДМУ: 1987р. – 1993р. – на
посаді асистента; із 1993р.- по даний час – завідувач кафедри психіатрії і психотерапії факультету
післядипломної освіти Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького.
З 1994 року у м. Трускавці Львівської обл. спільно з Українською спілкою психотерапевтів
(УСП) та за сприяння Європейський асоціації психотерапії(ЄАП) кафедра проводить курси
тематичного удосконалення , присвячені психодинамічній і гуманістичній концепціям психотерапії
в медицині, під час яких психіатри, психотерапевти, неврологи та лікарі інших спеціальностей
отримують психотерапевтичну освіту за такими напрямками:психоаналіз, системна сімейна
терапія, клієнт – центрована психотерапія, гештальттерапія, психодрама, індивідуальна психологія
за Адлером, дитяча психотерапія
За час роботи на посаді завідувача кафедри докладав значних зусиль для розвитку
психотерапії в області та в Україні. З 1998 року, з урахуванням здобутків в галузі психотерапії,
кафедра отримала назву «Кафедра психіатрії та психотерапії». Успішна діяльність кафедри в
розвитку нових напрямків психотерапії в Україні послужила основою для її визнання
Міністерством охорони здоров’я в якості опорної за напрямком «Психотерапія».

Напрямки наукових досліджень

Диференційоване застосування психотропних препаратів;
Предикція психопатологічного синдромоутворення, клініки та перебігу психічних
захворювань;
Нозогенні реакції при психічних захворюваннях;
Вивчення ефективності психодинамічного підходу до терапії психічних захворювань;
Методологічне та філософське підґрунтя у психіатрії та психотерапії;
Нові підходи до діагностики та терапії наркозалежних пацієнтів;
Психопатологія та клінічна предикція хронічного перебігу афективних розладів і
пограничних станів;
Теоретичні і практичні напрацювання у галузі медичного капеланства.

ФІЛЬЦ Олександр Орестович
доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри психіатрії і психотерапії
Почесний професор Віденського університету ім. Зиґмунда Фройда
Заслужений лікар України. Президент Української спілки психотерапевтів. Почесний Амбасадор м. Львова.

 Google Scholar ORCID WoS Scopus

КАЧМАРСЬКА Марта Олегівна
кандидат медичних наук, доцент кафедри психіатрії і психотерапії

Google Scholar ORCID WoS Scopus

РИШКОВСЬКА Наталія Олександрівна
кандидат медичних наук, доцент кафедри психіатрії і психотерапії

Google Scholar ORCID WoS Scopus

ФІТЬКАЛО Олег Степанович
кандидат медичних наук, доцент кафедри психіатрії і психотерапії

Google Scholar ORCID WoS Scopus

КИРИЛЮК Сергій Сергійович
о. Д-р Сергій Кирилюк
протоієрей, керівник Синодального Управління Медичного Капеланства та Консультативного центру кризових станів, психосоматичних розладів, депресій та узалежнень; Української Православної Церкви (Православної Церкви України);

кандидат медичних наук, доцент кафедри психіатрії і психотерапії
лікар-психіатр, психотерапевт Української Спілки Психотерапевтів (груповий та індивідуальний психоаналітик; навчаючий тренер та супервізор трансфігуративної психотерапії залежностей), ECP

Google Scholar ORCID WoS Scopus

https://ecp.europsyche.org/wstore/memberServlet
https://www.facebook.com/sergiy.kyrylyuk/

КІГІЧАК-БОРЩЕВСЬКА Анжела Вікторівна
кандидат медичних наук, доцент кафедри психіатрії і психотерапії

Google Scholar ORCID WoS Scopus

МЕДИНСЬКА Юлія Ярославівна
кандидат психологічних наук, доцент кафедри психіатрії і психотерапії
клінічний психолог, сертифікований супервізор Української спілки психотерапевтів, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Європейської асоціації психотерапії.
Співзасновник та директор ГО «Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я».

Google Scholar ORCID WoS Scopus

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008434391901

ЗАБОР Вікторія Сергіївна
кандидат медичних наук, асистент кафедри психіатрії і психотерапії

Google Scholar ORCID WoS Scopus

ЛИЗАК Оксана Любомирівна
кандидат медичних наук, асистент кафедри психіатрії і психотерапії

У 2019 р. захистила кандидатську дисертацію. У дисертаційному дослідженні здійснила доказову оцінку ефективності стаціонарної психодинамічної психотерапії.  Бере участь у впровадженні та розвитку в Україні доказових методик психотерапії та травматерапії: EMDR, DBR (глибока мозкова переорієнтація за Ф. Корріганом), ДПТ та ін. Виконує фахові переклади сучасної спеціалізованої літератури у галузі психічного здоров’я (Дж. Герман «Психологічна травма та шлях до видужання» (2015), «Довідник діагностичних критеріїв DSM-5» (2023) та ін.)  

https://www.linkedin.com/in/oksanalyzak-35932492/  

Google Scholar ORCID WoS Scopus

ЧЕМЕРИС Наталія Михайлівна
кандидат медичних наук, асистент кафедри психіатрії і психотерапії
, лікар – нарколог вищої категорії, лікар – психіатр, лікар – психотерапевт. Магістр державного управління.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

https://orcid.org/0000-0002–2824-0343
https://www.facebook.com/profile.php?id=100014050427539&locale=uk_UA

МИХАЙЛІВ Світлана Вікторівна
доктор філософії, асистент кафедри психіатрії і психотерапії
голова секції психотерапії узалежнень УСП, керівниця Українського інституту психотерапії узалежнень, засновниця Міжнароджної асоціації психотерапії адикцій. Є учасницею та засновницею ГО «Український інститут психотерапії узалежнень». Організаторка симпозіумів та конференцій по темі узалежнення. Беру участь у проєкті UNBROKEN.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

БЕРЕЗЮК Олег Романович
асистент кафедри психіатрії і психотерапії

Google Scholar ORCID WoS Scopus

ФЕДЕЦЬ Роксолана Олегівна
асистент кафедри психіатрії і психотерапії

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Google Scholar ORCID WoS Scopus

Лілікович Ганна Романівна – ст. лаборант
Баглай Оксана Богданівна – ст.лаборант
Крута Анастасія Юріївна – лаборант

[]

Положення

[]

Навчання в інтернатурі за спеціальністю «Психіатрія»

Спеціалізація та стажування за спеціальностями:
“Психіатрія”, “Дитяча психіатрія”, “Психотерапія”, “Наркологія”

Післядипломне навчання лікарів на циклах тематичного удосконалення:
“Клініко-казуїстичні семінари”
“Міжнародні стандартизовані методи в психіатрії”
“«Відкриті» питання психіатрії”
“Психотерапія в психіатричному стаціонарі”
“Харчова поведінка, її розлади та корекція”
“Актуальні питання дитячо-юнацької психіатрії та психотерапії”
“Розвиток компетентності лікарів щодо інтервенції у випадках насильства в сім’ї”
“Сучасні методи терапії наркозалежних пацієнтів”
“Організація медичних оглядів щодо виявлення стану сп’яніння”
“Посттравматичний стресовий розлад: теорія та практика”
“Адиктивні розлади – від діагностики до реабілітації та психотерапії”
“Сучасні методи проведення психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин”

Навчально-виробничий план кафедри психіатрії і психотерапії факультету післядипломної освіти ЛНМУ ім. Данила Галицького
на 2024 рік (за рахунок Державного бюджету)

1. СПЕЦ “Дитяча психіатрія для педіатрів” 02.01-31.05
2. СПЕЦ “Дитяча психіатрія для психіатрів” 09.01-29.03
3. СПЕЦ “Клінічна психологія для осіб, які здобули ступінь магістра з фаху “Психологія” та мають стаж роботи в системі охорони здоров’я не менше 3 років” 09.01-29.03
4. СПЕЦ “Психіатрія для лікарів, які закінчили інтернатуру за однією з лікарських спеціальностей, крім спеціальностей стоматологічного, медико-профілактичного, лабораторного профілю” 09.01-07.06
5. СПЕЦ “Психіатрія для лікарів, які закінчили інтернатуру за однією з лікарських спеціальностей, крім спеціальностей стоматологічного, медико-профілактичного, лабораторного профілю” 02.05-27.06; 02.09-29.11
6. СПЕЦ “Психотерапія для терапевтів, сімейних лікарів, невропатологів, наркологів, психологів” 05.02-05.06
7. СПЕЦ “Психотерапія для психіатрів” 06.02-08.05
8. СПЕЦ ” Наркологія для психіатрів” 02.10-31.10
9. ТУ” Клініко-казуїстичний семінар -переривчасті” 10.01-19.06
10. ТУ “”Відкриті” питання психіатрії” 15.01-29.01
11. ТУ “Харчова поведінка, її розлади та корекція” 05.02-19.02
12. ТУ “Актуальні питання дитячо-юнацької психіатрії та психотерапії” 26.02-11.03
13. ТУ “Сучасні методи терапії наркозалежних пацієнтів ” 18.03-01.04
14. ТУ “Психотерапія в психіатричному стаціонарі” 08.04-22.04
15. ТУ “Посттравматичний стресовий розлад: теорія та практика” 29.04-13.05
16. ТУ “Адиктивні розлади – від діагностики до реабілітації та психотерапії ” 09.09-23.09
17. ТУ “Міжнародні стандартизовані методи в психіатрії” 30.09-15.10
18. ТУ “Замісна підтримуюча терапія” 21.10-04.11
19. ТУ “«Відкриті» питання психіатрії ” 11.11-25.11
Психіатрія 2 р. (випуск 2022 р.) 01.04-28.06
Психіатрія 1 р. (випуск 2023 р.) 02.02-31.03

[]

Верифікація результатів навчання

Поточний контроль

здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу. На всіх практичних заняттях застосовуються види стандартизованого контролю теоретичної підготовки та контроль засвоєння практичних навичок. Кожне практичне заняття передбачає розбір теоретичного матеріалу, індивідуальне поточне опитування, виконання студентами практичної роботи та тестування. Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. За підсумком усіх видів діяльності виставляється підсумкова оцінка за тему за чотирибальною шкалою.

Зн-1 – Зн-2,

Ум-1 – Ум -3,

К-1 – К-2

АВ-1- АВ-3

Л 1-6,

П-1-9,

СРС-1-10

Тестовий контроль (студент в системі Mіsа отримує 10 тестів, відповідає та отримує результат у балах (від 0 до 10) та відсотках (від 0 до 100)).

Демонстрація практичної навички, звіт про виконану практичну роботу.

Відповідь на запитання викладача

Відмінно («5») -студент бездоганно засвоїв теоретичний матеріал теми заняття, демонструє глибокі і всебічні знання відповідної теми,. правильно, чітко, логічно і повно відповідає на всі стандартизовані питання поточної теми, включно з питаннями лекційного курсу і самостійної роботи. Тісно пов’язує теорію з практикою і правильно демонструє виконання (знання) практичних навичок. Вирішує задачі підвищеної складності, вміє узагальнювати матеріал. Правильно відповів на 9-10 тестових питань

Добре («4») – студент добре засвоїв теоретичний матеріал заняття, правильно, і по суті відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Демонструє виконання (знання) практичних навичок. Правильно використовує теоретичні знання при вирішенні практичних завдань. Вміє вирішувати легкі і середньої складності задачі. Володіє необхідними практичними навиками і прийомами їх виконання в обсязі, що перевищує необхідний мінімум. Правильно відповів щонайменше на 7-8 тестових питань.

Задовільно («3») – студент в основному опанував теоретичними знаннями навчальної теми, неповно, за допомогою додаткових питань, відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Не може самостійно побудувати чітку, логічну відповідь. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок студент робить помилки. Студент вирішує лише найлегші задачі, володіє лише обов’язковим мінімумом методів дослідження. Правильно відповів щонайменше на 5-6 тестових питань.

Незадовільно («2») – студент не опанував навчальний матеріал теми, не знає наукових фактів, визначень, не може дати логічну відповідь, не відповідає на додаткові запитання, не розуміє змісту матеріалу. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок робить значні, грубі помилки. Відповів на менше, ніж 5 тестових питань.

Підсумковий контроль

Загальна система оцінювання

Участь у роботі впродовж семестру – 100%

Шкали оцінювання

традиційна 4-бальна шкала, багатобальна (200-бальна) шкала, рейтингова шкала ECTS

Умови допуску до підсумкового контролю

Студент відвідав усі практичні (лабораторні, семінарські) заняття і отримав не менше, ніж 120 балів за поточну успішність

Вид підсумкового контролю

Методика проведення підсумкового контролю

Критерії зарахування

Залік

Мають бути зараховані усі теми, винесені на поточний контроль. Оцінки з 4-ри бальної шкали конвертуються у бали за багатобальною (200-бальною) шкалою відповідно до Положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності студентів»

Максимальна кількість балів – 200.

Мінімальна кількість балів- 120

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність при вивченні дисципліни становить 200 балів.

Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для зарахування дисципліни становить 120 балів.

Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином

Оцінка з дисципліни базується на результатах поточної навчальної діяльності та виражається за двобальною шкалою «зараховано» або «не зараховано». Для зарахування студент має отримати за поточну навчальну діяльність бал не менше 60% від максимальної суми балів з дисципліни (120 балів).

[]

Лікувально-консультативна робота

Працівниками кафедри проводяться регулярні клінічні розбори для лікарів на базах
кафедри: КНП ЛОР ЛОКПЛ та Львівський обласний клінічний диспансер – КНП ЛОР
ЛОПНД та регулярні (1 раз на тиждень) розширені консиліуми для лікарів
неврологічного, 2-го хірургічного та реанімаційно-анестезіологічного відділень 1-го
ТМО імені святого Пантелеймона.

Вперше в Україні за активної участі кафедри на базі Першого територіального
медичного об’єднання м. Львова відкрито та працює психіатричне відділення у складі
соматичної лікарні.

Відділення є клінічною базою кафедри психіатрії та психотерапії ФПДО ЛНМУ імені
Данила Галицького та базою стажування для лікарів-інтернів.

– Проводимо спільні клінічні конференції, клінічні розбори, консиліуми з лікарями
соматичних відділень з метою вдосконалення діагностики та лікування пацієнтів з
психічними та психосоматичними розладами та розладами пов’язаними з важким
стресом.

– Проводяться психоедукаційні семінари для лікарів, середнього та молодшого
медичного персоналу з метою профілактики виникнення психічних розладів,
пов’язаних зі стресом, зокрема при поступленні та лікуванні пацієнтів з важкою
бойовою травмою.

– Впровадили систему клінічного скринінгу пацієнтів, що постраждали внаслідок
бойової травми, з метою раннього виявлення та лікування психічних розладів,
пов’язаних з важким стресом.

– Спільно з Управлінням охорони здоров’я Львівської міської ради розробили
концепцію та створили систему амбулаторних центрів ментального здоров’я на базі
закладів первинної та вторинної медичної допомоги м. Львова.

– Проводяться регулярні профілактичні психіатричні первинні огляди усіх
постраждалих від воєнних дій, госпіталізованих у 1-е ТМО м. Львова.

– Кафедра є співзасновником засновником МАПА (Міжнародної асоціації
психотерапії аддикцій) та Львівської школи психотерапії узалежнень. Засновник
Львівського психоаналітичного інституту ментального здоров'я та Українського
інституту психотерапії узалежнень.

Усі проведені кафедрою психіатрії та психотерапії ФПДО ЛНМУ імені Данила
Галицького лікувально-психотерапевтичні заходи є відкр итими. Д о участі долучаються усі
бажаючі: психіатри, психотерапевти, психологи, слухачі курсів підвищення кваліфікації та
інтерни.

Наукова робота та видавнича діяльність

Тема науково- дослідної роботи кафедри медичної інформатики
«Організація та управління інформаційними процесами моніторингу і контролю у
медицині»
Етап 1. Аналіз сучасного стану комп’ютерного моніторингу та контролю у системі охорони
здоров’я (2018-2019);
Етап 2. Методи організації та управління інформаційними процесами моніторингу та
контролю в медицині. Розроблення методів та засобів опрацювання безперервного потоку
медичної інформації, процедур забезпечення її якості і цілісності. (2019-2020н.р.)
Етап 3. Розробка концепції побудови системи багатофакторного аналізу для раннього
виявлення факторів ризику виникнення патологічних змін в організмі людини.
Етап 4. Розроблення методики та встановлення кореляційних залежностей між отриманими
медичними даними з метою прогнозування стану здоров’я населення, розробка та
формування бази даних для системи багатофакторного аналізу
Етап 5. Розробка алгоритмічно-програмного та аппаратного забезпечення систем
моніторінгу, контролю та прогнозування в медицині.
Аналіз сучасного стану розвитку та рівня застосування інформаційно-комп’ютерних
технологій для моніторингу та персоналізованого контролю стану здоров’я, розробка
концепції побудови системи багатофакторного аналізу для раннього виявлення факторів
ризику виникнення патологічних змін в організмі людини, розроблення методики та
встановлення кореляційних залежностей між отриманими медичними даними з метою
прогнозування стану здоров’я населення, розробка та формуваннябазиданих для системи
багатофакторного аналізу, розробка алгоритмічно-програмного та аппаратного забезпечення
систем моніторінгу, контролю та прогнозування в медицині.
Розроблення методів та засобів опрацювання безперервного потоку медичної
інформації, процедур забезпечення її якості і цілісності. Створення алгоритмічнопрограмного забезпечення багатофакторної системи моніторингу, контролю та
прогнозування в медицині.
Темою наукової роботи кафедри Медична інформатика, впродовж 2014-2018 років,
була “Створення моделей, елементної та алгоритмічної бази медичних інформаційних
систем”, № держреєстрації 0108U001138 Кафедра медичної інформатики активно співпрацює
з іншими науково-педагогічними установами . Укладено 2 угоди про співпрацю: 1. Угода про
співробітництво з Державною Вищою Професійною Школою ім. Едварда Шчепаніка в м.
Сувалки, Польща. 2. Договір про науково-технічну співпрацю з Міжнародним науковонавчальним центром інформаційних технологій та систем Національної Академії наук
України та Міністерства освіти та науки України, м. Київ. Кілька років поспіль кафедра
медичної інформатики, разом з кафедрою спортивної медицини Національного університету
ім. Янки Купали в м. Гродно, Білорусь, проводить сумісні наукові скринінгові дослідження з
розповсюдження захворювань астми серед молоді різних країн. Спільно з кафедрою
мережних технологій Національного університету «КиєвоМогилянська Академія», м. Київ,
науковці нашої кафедри працюють над розробкою програмного забезпечення медичних
інформаційно-аналітичних систем. НАПРЯМКИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ • Програмне
забезпечення навчального процесу. • Проблеми дистанційного навчання. • Розроблення
елементів медичних інформаційних та телекомунікаційних систем. • Моделювання медикобіологічних процесів. • Розвиток методів та засобів обробки біомедичних даних, зокрема
моделювання алгоритмів аналізу та синтезу медико-біологічних сигналів. • Розроблення та
оновлення веб-ресурсу для медичного періодичного наукового видання Acta Medica
Leopoliensia

Студентський науковий гурток

Керівник наукового гуртка – доцент кафедри медичної інформатики, к.філ.н. Басалкевич Олена Євтіхіївна

Мeта та завдання гуртка – залучення студентів до проведення науково-дослідної роботи, участі у науково-практичних конференціях, семінарах, проєктах, створення середовища для обміну ідеями, думками та знаннями, створення умов для творчого зростання, надання можливостей студентам розвивати аналітичні та критичні навички, необхідні для наукової та клінічної діяльності. забезпечення можливості студентам поглибити свої знання та навички застосування інформаційних технологій в майбутній професійній діяльності.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи.

Студенти, котрі відвідують засідання наукового гуртка мають можливість:

  • ознайомитися з принципами, методами, інструментарієм наукової та дослідницької роботи;
  • приймати участь в науковому житті університету (написання статей, тез доповідей, наукових робіт), що публікуються в різних наукових виданнях;
  • розвивати свої творчі здібності, виступаючи на наукових семінарах та конференціях;
  • брати участь в проведенні «круглих столів», дебатів, з метою аналізу сучасних проблем використання інформаційних технологій в медицині та пошуку нових рішень та підходів;
  • використовувати можливості інноваційних інформаційних технологій в галузі освіти для навчання та обміну досвідом в студентському середовищі

Основні тематики наукових досліджень

– Інтелектуальні інформаційні та інформаційно-аналітичні технології;

– Медичні інформаційні системи;

– Наукові засади побудови систем баз даних та знань;

– Персоналізований контроль стану здоров’я людини;

– Технології та засоби захисту інформації;

– Моделювання процесів прийняття рішень;

– Особливості використання штучного інтелекту в медицині;

– Використання інноваційних інформаційних технологій в навчанні;

– Перспективи застосування робототехніки в медицині.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи. Щорічно гуртківці успішно беруть участь у Загальноуніверситетській студентській науковій конференції / Lviv Young Scientist International  Conference (LYSICon)

Виступи учасників студентського наукового гуртка на 82-а Студентській науковій конференції для студентів-медиків та молодих вчених – LYSICon 82, 2023 р.:

  • Слєпцова Софія, Щекотіхіна Вікторія Можливості використання штучного інтелекту в стоматології
  • Гутник Вікторія, Степаненко Анастасія Аналіз та порівняння змін у міжнародних статистичних класифікаціях хвороб десятого та одинадцятого переглядів
  • Мартинова Руслана Перспективи застосування штучного інтелекту в медицині
  • Заплатинська Марта Актуальність захисту медичної інформації в медичних інформаційних системах
  • Долатказіна Євдокія-Марія Олегівна Сьогодення та перспективи медичних інформаційних технологій

 

Міжнародне співробітництво

Кафедра медичної інформатики співпрацює з Державною вищою професійною школою ім. проф. Едварда Щепаніка (м. Сувалки, Польща), Вищою Медичною Школою у Білостоку (Польща), Люблінською політехнікою (Польща)

Спільно проведено комп’ютерні скринінгові дослідження стилю життя студентської молоді України та Польщі.

Проведено дослідження в рамках проекту «Інвалідність як відмінність – соціальне ставлення студентів з Польщі та України до людей в інвалідних візках.

Розроблено спільний проект для участі у партнерський програмі: Partnership for joint implementation of the Programme “Current medical-social, sanitary, technical and economic security challenges” under the International Academic Partnership Programme announced by the National Agency for Academic Exchange.

Участь співробітників кафедри медичної інформатики у міжнародних форумах, з’їздах, конференціях

  1. Barylo N., Boyko O., Holyaka R., Stakhira P., Kutsiy S., Yaremchuk I. Structure and Mixed Signal Front-End of White Organic Light Source for MEMS Sensor. IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. https://doi.org/10.1109/MEMSTECH55132.2022.10002912(Scopus)

  2. Barylo H., Holyaka R., Kremer I., Marusenkova T., Kachurak Yu., Adamiak O. Models and Development of a Spectral Express Analyzer for MEMS Optical Systems // IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. (Scopus)

Статті у міжнародних виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science (бібліографічний опис)

  1. Yatsyshyn S., Hotra O., Skoropad P., Bubela T., Mykyichuk M., Kochan O., Boyko O. Investigating Thermoelectric Batteries Based on Nanostructured Materials. Energies. 2023; 16(9): 3940. (Scopus Q1, IF=3.25) https://econpapers.repec.org/article/gamjeners/v_3a16_3ay_ 3a2023_3ai_3a9_3ap_3a3940-_3ad_3a1141094.htm ]

  2. Quercia A., Pironti A., Bolshakova I., Holyaka R., Duran I., Murari A. Long term operation of the radiation-hard Hall probes system and the path toward a high performance hybrid magnetic field sensor. Nuclear Fusion. 2022;62:106032. (Scopus Q1, IF=4.215). https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1741-4326/ac8aad

  3. Chorna V., Lototska L., Karimulin R., Hubar A., Khliestova, I. Risk factors of in-hospital infections occurrence in healthcare institutions in ukraine and eu countries. Georgian Medical News. 2023;336:17-21. (Scopus Q4 IF=0.13).
  4. Sokil B. I., Pukach P. Y., Senyk A. P., Sokil M. B., Andrukhiv A. I., Vovk M. I. Asymptotic method and wave theory of motion in studying the effect of periodic impulse forces on systems characterized by longitudinal motion velocity. Mathematical Modeling and Computing. 2022;9(4):909-920.  (Scopus Q4 IF=0.24) https://doi.org/10.23939/mmc2022.04.909 .
  5. Dyhdalovych T., Fechan A., Kutsiy S., Melnykov S. Development of the automated system of analysis and quality assessment of visible light sources 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET). 2022:694-697 https://doi.org/10.1109/TCSET55632.2022.9767066 (Scopus)

Міжнародне стажування

Бойко О.В. пройшла стажування на кафедрі електроніки та інформаційних технологій Люблінського політехнічного університету (Department of Electronics and Information Technology, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science at Lublin University of Technology. Poland), а також брала участь у міжнародній програмі підвищення кваліфікації «Together with Outstanding Leaders of Modernity: Values, Experience, Knowledge, Competences and Tehnologies for Formation of the Successful Personality and Transformation on the World» (International Historical Biographical Institute).

Патріотично-виховна робота з лікарями-інтернами та слухачами

Патріотично-виховна робота на кафедрі психіатрії та психотерапії факультету післядипломної освіти Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького є важливим аспектом підготовки майбутніх та діючих лікарів-психіатрів, психотерапевтів, клінічних психологів, дитячих психіатрів та наркологів. Ми приділяємо особливу увагу формуванню національної свідомості, патріотизму та громадянської відповідальності особливо серед наших інтернів. Цей процес включає в себе не лише навчання фаховим знанням та навичкам, але й розвиток морально-етичних цінностей, які є основою для надання високоякісної медичної допомоги.

Основні напрями патріотично-виховної роботи:

Патріотичне виховання: Організація зустрічей з ветеранами та учасниками бойових дій, участь у патріотичних акціях, відвідування історичних місць та музеїв.

Формування національної свідомості: Проведення лекцій та семінарів на тему історії та культури України, участь у культурних заходах та фестивалях.

Соціальна відповідальність: Волонтерська діяльність, допомога в реабілітаційних центрах, участь у благодійних проектах та акціях.

Етичні аспекти професійної діяльності: Розгляд етичних дилем у психіатрії, обговорення випадків з практики, формування толерантного ставлення до пацієнтів.

 

Заходи Термін виконання Відповідальні за виконання
1. Проведення тематичних конференцій, вечорів пам’яті, круглих столів з нагоди Дня Державного Прапора України та 32- річниці Незалежності України Вересень Куратори груп
2. Облаштування інформаційних стендів присвячених Захисникам і Захисницям України Вересень Куратори груп
3. Проведення благодійної акції в межах проекту “Смілива гривня” Вересень Куратори груп
4. Проведення патріотично-виховних, просвітницьких, культурно-мистецьких заходів та круглих столів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1932-1933 рр. в Україні – геноциду Українського народу. Жовтень Куратори груп
5. Проведення санітарно-освітньої роботи у гуртожитках і конкурсу з санітарного стану кімнат гуртожитків. Жовтень Куратори груп
2. Проведення загальнонаціональної акції “Запали свічку пам’яті ” у День пам’яті жертв Голодомору Листопад Куратори груп
3. Проведення молитви у День пам’яті жертв Г олодоморів Листопад Куратори груп
4. Проведення у режимі онлайн тематичних лекцій на тему “Голодомор – геноцид Українського народу” Листопад Куратори груп
5. Перегляд архівних матеріалів, які висвітлюють події, пов’язані з геноцидом Українського народу Листопад Куратори груп
6. Проведення інформаційно-просвітницьких заходів серед іноземних студентів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1032-1933 рр. в Україні Листопад Куратори груп
7. Сприяти участі студентів в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу науково- дослідницьких і пошукових робіт, присвячених 90-м роковинам Голодомору Грудень Куратори груп
8. Публікація матеріалів, пов’язаних з темою Голодомору 1932-1933 років в Україні Грудень Куратори груп
9. Проведення семінарів “Шляхами героїв” у академічних групах виховних годин на теми: Конвенція ООН “Про попередження злочину геноциду і покарання занього” Листопад Куратори груп

Практична реалізація

В рамках навчального процесу ми залучаємо інтернів до активної участі у патріотично-виховних заходах, таких як лекції, семінари та культурні заходи. Особливу увагу приділяємо міждисциплінарному підходу, який дозволяє поєднувати знання з різних галузей медицини, історії та культури.

Доцент Кирилюк Сергій Сергійович, протоієрей Української Православної Церкви (Православної Церкви України), Керівник Синодального Управління медичного капеланства та Консультативного Центру кризових станів, психосоматичних розладів, депресій та узалежнень УПЦ (ПЦУ)  має найбільший вклад у патріотично-виховну роботу, активно залучаючи інтернів до участі у різноманітних заходах та ініціативах. Його робота сприяє формуванню у молодих лікарів почуття національної гордості та відповідальності перед суспільством.

Для прикладу, відео з доцентом Кирилюком Сергієм Сергійовичем Fr. Dr. Serhii Kyryliuk можна переглянути за посиланням:

https://youtu.be/JSIQcJROmEs?si=DJ0h4-sbDsHQbffK

https://youtu.be/Z6wyqpQpE7s?si=4mvL0hzlfslBxVgi

https://youtu.be/-KZL-lt7Z9I?si=cdCihOBWCRsbUBTU

http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.20022.11846

Детальнішу інформацію можна знайти на цьому сайті в Профілі доцента Кирилюка Сергія Сергійовича Fr. Dr. Serhii Kyryliuk, а також – за цими посиланнями:

https://scholar.google.com.ua/citations?user=N-2dpOwAAAAJ&hl=ru&oi=ao

https://orcid.org/0000-0002-7485-3482

https://publons.com/researcher/1766555/serhii-s-kyryliuk/

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57204428575

https://ecp.europsyche.org/wstore/memberServlet

https://usp.community/register

Ми впевнені, що така комплексна підготовка сприяє формуванню висококваліфікованих спеціалістів, які не лише володіють глибокими професійними знаннями, але й мають високі морально-етичні принципи та патріотичну свідомість.

Соціальні мережі

https://www.facebook.com/share/qKrkqPjXufe5ZUR8/