Силабус навчальної дисципліни ОК 21.3 «Епідеміологія та біобезпека»

Освітньо-професійної програми магістра стоматології
Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня
галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 221 «Стоматологія»

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Мета вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» та кінцеві цілі встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістового модулю (професійна та практична підготовка) і є основою для побудови змісту.
1.1. Метою вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» є вивчення причин і механізмів
виникнення та поширення інфекційних хвороб, методів їх профілактики та організації протиепідемічних заходів.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» є
 Визначити пріоритетні проблеми профілактики інфекційних захворювань за групами та нозологічними формами.

 Трактувати епідеміологічну, соціальну та економічну значущість окремих нозологічних форм.
 Вміти заповнити документацію щодо реєстрації та обліку інфекційних хворих.
 Вміти організувати та провести протиепідемічні заходи в осередках інфекційнихзах ворювань.
 Вміти організувати профілактичні заходи щодо інфекційних захворювань, що пов;язані з наданням медичної допомоги в розрізі відділу інфекційного контролю (СОПи, стандартні процедури, контроль антибіотикорезистентності).
 Вміти організувати та провести протиепідемічні заходи в осередках інфекцій, що пов;язані з наданням медико-профілактичної допомоги.
 Вміти інтерпретувати результати епідеміологічного методу дослідження.
 Визначити епідеміологічні прояви захворюваності на інфекції, що належать до різних груп (дихальних, кишкових, трансмісивних та інфекцій зовнішніх покривів).
 Формулювати робочі гіпотези щодо чинників ризику захворюваності за територіями, серед різних груп населення та в колективах відносно конкретних інфекційних захворювань.
 Інтерпретувати прояви епідемічного процесу конкретних нозологічних форм, що належать до різних груп інфекцій (дихальних, кишкових, трансмісивних та інфекцій зовнішніх покривів).
 Використовувати нормативно-інструктивну документацію МОЗ України для ліквідації осередків конкретних нозологічних форм, що належать до різних груп інфекцій (дихальних, кишкових, трансмісивних та інфекцій зовнішніх покривів).

Структура навчальної дисципліни Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання семестр Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(годин)

Практичних занять (год.)
Назва дисципліни: «Епідеміологія та біобезпека»

Змістових модулів 1

1 кредит /

30 год

4 10 16 4 курс

(7 семестр)

залік

Детальніше

Силабус навчальної дисципліни ОК 41 «Епідеміологія та біобезпека»
галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 222 «Медицина»
освітньої програми магістра медицини

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Мета вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» та кінцеві цілі встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістових модулів (професійна та практична підготовка) і є основою для побудови змісту.
1.1. Метою вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» є засвоєння причин і механізмів виникнення та поширення інфекційних хвороб, методів їх профілактики та організації протиепідемічних заходів. Підготовка фахівців, які володіють необхідним обсягом теоретичних і практичних знань для організації та проведення профілактичних та протиепідемічних заходів щодо інфекційних захворювань із різними механізмами передачі.
Підготовка фахівців, які володіють необхідним обсягом теоретичних і практичних знань щодо питань біобезпеки та організації проведення профілактичних і протиепідемічних заходів в умовах надзвичайних ситуацій у мирний час, в тому числі за умов занесення інфекційних захворювань, що мають міжнародне та національне значення.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» є:
 Визначити пріоритетні проблеми профілактики інфекційних захворювань за групами та нозологічними формами.
 Трактувати епідеміологічну, соціальну та економічну значущість окремих нозологічних форм.
 Вміти заповнити документацію щодо реєстрації та обліку інфекційних хворих.
 Вміти організувати та провести протиепідемічні заходи в осередках інфекційних захворювань.
 Вміти організувати профілактичні заходи щодо інфекційних захворювань, що пов;язані з наданням медичної допомоги в розрізі відділу інфекційного контролю (СОПи, стандартні процедури, контроль антибіотикорезистентності).
 Вміти організувати та провести протиепідемічні заходи в осередках інфекцій, що пов;язані з наданням медичної допомоги.
 Вміти інтерпретувати результати використання епідеміологічного методу дослідження на практиці.
 Визначити прояви епідемічного процесу при інфекційних захворюваннях, що належать до різних груп (дихальних, кишкових, трансмісивних та інфекцій зовнішніх покривів).
 Формулювати робочі гіпотези щодо чинників ризику захворюваності за територіями, серед різних груп населення та в колективах щодо конкретних інфекційних захворювань.
 Інтерпретувати прояви епідемічного процесу конкретних нозологічних форм, що належать до різних груп інфекційних захворювань (дихальних, кишкових, трансмісивних та зовнішніх покривів).
 Використовувати нормативно-інструктивну документацію МОЗ України та міжнародні стандарти для ліквідації осередків конкретних нозологічних форм, що належать до різних груп інфекційних захворювань (дихальних, кишкових, трансмісивних та зовнішніх покривів), ІПНМД, особливо небезпечних інфекцій.

Структура навчальної дисципліни Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання семестр Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(годин)

Практичних занять (год.)
Назва дисципліни: «Епідеміологія та біобезпека»

Змістових модулів 3

3 кредити /

90 год

12 34 44 5 курс

(9, 10 семестр)

залік

Детальніше

Силабус навчальної дисципліни ОК 41 «Епідеміологія та біобезпека»
відповідно до Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня

галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 228 «Педіатрія»
освітньої програми магістра педіатрії

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Мета вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» та кінцеві цілі встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістових модулів (професійна та практична підготовка) і є основою для побудови змісту.
1.1. Метою вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» є засвоєння причин і механізмів виникнення та поширення інфекційних хвороб, методів їх профілактики та організації протиепідемічних заходів. Підготовка фахівців, які володіють необхідним обсягом теоретичних і практичних знань для організації та проведення профілактичних та протиепідемічних заходів щодо інфекційних захворювань із різними механізмами передачі.
Підготовка фахівців, які володіють необхідним обсягом теоретичних і практичних знань щодо питань біобезпеки та організації проведення профілактичних і протиепідемічних заходів в умовах надзвичайних ситуацій у мирний час, в тому числі за умов занесення інфекційних захворювань, що мають міжнародне та національне значення.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Епідеміологія та біобезпека» є:
 Визначити пріоритетні проблеми профілактики інфекційних захворювань за групами та нозологічними формами.
 Трактувати епідеміологічну, соціальну та економічну значущість окремих нозологічних форм.
 Вміти заповнити документацію щодо реєстрації та обліку інфекційних хворих.
 Вміти організувати та провести протиепідемічні заходи в осередках інфекційних захворювань.
 Вміти організувати профілактичні заходи щодо інфекційних захворювань, що пов;язані з наданням медичної допомоги в розрізі відділу інфекційного контролю (СОПи, стандартні процедури, контроль антибіотикорезистентності).
 Вміти організувати та провести протиепідемічні заходи в осередках інфекцій, що пов;язані з наданням медичної допомоги.
 Вміти інтерпретувати результати використання епідеміологічного методу дослідження на практиці.
 Визначити прояви епідемічного процесу при інфекційних захворюваннях, що належать до різних груп (дихальних, кишкових, трансмісивних та інфекцій зовнішніх покривів).
 Формулювати робочі гіпотези щодо чинників ризику захворюваності за територіями, серед різних груп населення та в колективах щодо конкретних інфекційних захворювань.
 Інтерпретувати прояви епідемічного процесу конкретних нозологічних форм, що належать до різних груп інфекційних захворювань (дихальних, кишкових, трансмісивних та зовнішніх покривів).
 Використовувати нормативно-інструктивну документацію МОЗ України та міжнародні стандарти для ліквідації осередків конкретних нозологічних форм, що належать до різних груп інфекційних захворювань (дихальних, кишкових, трансмісивних та зовнішніх покривів), ІПНМД, особливо небезпечних інфекцій.

Структура навчальної дисципліни Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання семестр Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(годин)

Практичних занять (год.)
Назва дисципліни: «Епідеміологія та біобезпека»

Змістових модулів 3

3 кредити /

90 год

12 34 44 5 курс

(9, 10 семестр)

залік

Детальніше

Силабус навчальної дисципліни ОК 43.6 «Військова епідеміологія»

відповідно до Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня

галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 222 «Медицина»
освітньої програми магістра медицини

Мета та завдання навчальної дисципліни:

встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістового модуля (професійна та практична підготовка) і є основою для побудови змісту.
1.1. Метою вивчення дисципліни «Військова епідеміологія» є засвоєння причин і механізмів виникнення та поширення інфекційних хвороб серед військових контингентів та населення в мирний і особливий періоди часу, методів їх профілактики та організації протиепідемічного захисту. Підготовка фахівців, які володіють необхідним обсягом теоретичних і практичних знань для організації та здійснення протиепідемічного захисту щодо інфекційних захворювань із різними механізмами передачі.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Військова епідеміологія» є:
Вміти організувати проведення профілактичних та протиепідемічних заходів серед особового складу військ і населення у мирний та військовий час.
 Засвоєння алгоритмів організації проведення профілактичних та протиепідемічних заходів серед особового складу військ і населення у мирний та військовий час.
 Ознайомити зі структурою та напрямами діяльності медичних підрозділів, що розгортаються в осередках надзвичайних ситуацій у мирний час та залучаються до організації та проведення заходів протиепідемічного захисту військ, в т.ч. у військовий час.

 Знати критерії оцінки санітарно-епідемічного стану військ і району їх розміщення у мирний час.
 Вивчити вимоги, мету і завдання санітарно-епідеміологічної розвідки, методи її проведення та роль медичної служби у плануванні та організації.
 Розуміти мету, завдання та вимоги до біологічної розвідки, критерії її проведення.
 Знати мету, методи і способи індикації БЗ, роль медичної служби в її проведенні.
 Ознайомитися із переліком найбільш ймовірних збудників інфекцій, які можуть бути використанні як БЗ.
 Розуміти характеристику біологічної зброї, її бойові властивості і можливі шляхи розповсюдження.
 Вміти розрахувати можливі санітарні втрати від інфекційних захворювань в осередку стихійних лих і катастроф та під час військових дій.
 Знати організацію і проведення протиепідемічних заходів при ліквідації наслідків застосування біологічної зброї.

Структура навчальної дисципліни Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання семестр Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(годин)

Практичних занять (год.)
Назва дисципліни: «Військова епідеміологія»

Змістових модулів 1

1 кредит /

30 год

15 15 5 курс

(9, 10 семестр)

залік

Детальніше

Силабус навчальної дисципліни ОК 43.6 «Військова епідеміологія»

відповідно до Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня
галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 228 «Педіатрія»
освітньої програми магістра педіатрії

Мета та завдання навчальної дисципліни:

встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістового модуля (професійна та практична підготовка) і є основою для побудови змісту.
1.1. Метою вивчення дисципліни «Військова епідеміологія» є засвоєння причин і механізмів виникнення та поширення інфекційних хвороб серед військових контингентів та населення в мирний і особливий періоди часу, методів їх профілактики та організації протиепідемічного захисту. Підготовка фахівців, які володіють необхідним обсягом теоретичних і практичних знань для організації та здійснення протиепідемічного захисту щодо інфекційних захворювань із різними механізмами передачі.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Військова епідеміологія» є:
Вміти організувати проведення профілактичних та протиепідемічних заходів серед особового складу військ і населення у мирний та військовий час.
 Засвоєння алгоритмів організації проведення профілактичних та протиепідемічних заходів серед особового складу військ і населення у мирний та військовий час.
 Ознайомити зі структурою та напрямами діяльності медичних підрозділів, що розгортаються в осередках надзвичайних ситуацій у мирний час та залучаються до організації та проведення заходів протиепідемічного захисту військ, в т.ч. у військовий час.

 Знати критерії оцінки санітарно-епідемічного стану військ і району їх розміщення у мирний час.
 Вивчити вимоги, мету і завдання санітарно-епідеміологічної розвідки, методи її проведення та роль медичної служби у плануванні та організації.
 Розуміти мету, завдання та вимоги до біологічної розвідки, критерії її проведення.
 Знати мету, методи і способи індикації БЗ, роль медичної служби в її проведенні.
 Ознайомитися із переліком найбільш ймовірних збудників інфекцій, які можуть бути використанні як БЗ.
 Розуміти характеристику біологічної зброї, її бойові властивості і можливі шляхи розповсюдження.
 Вміти розрахувати можливі санітарні втрати від інфекційних захворювань в осередку стихійних лих і катастроф та під час військових дій.
 Знати організацію і проведення протиепідемічних заходів при ліквідації наслідків застосування біологічної зброї.

Структура навчальної дисципліни Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання семестр Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(годин)

Практичних занять (год.)
Назва дисципліни: «Військова епідеміологія»

Змістових модулів 1

1 кредит /

30 год

15 15 5 курс

(9, 10 семестр)

залік

Детальніше

Силабус навчальної дисципліни ВБ 1.90 «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки»
відповідно до Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня
галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 222 «Медицина»
освітньої програми магістра медицини

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Мета вивчення дисципліни «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки» та кінцеві цілі встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістових модулів (професійна та практична підготовка) і є основою для побудови змісту.
1.1.  Метою вивчення дисципліни «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки» є:
• підготовка фахівців, які володіють необхідним обсягом теоретичних і практичних знань щодо питань біобезпеки та організації проведення профілактичних та протиепідемічних заходів в умовах надзвичайних ситуацій у мирний час, в тому числі за умов занесення інфекційних захворювань, що мають національне та міжнародне значення;
• розширення знань щодо моральної сторони діяльності людини в медицині та біології, щодо збереження живими організмами своєї біологічної суті, біологічних якостей, запобігання широкомасштабній втраті біологічної цілісності;
• інтегрування знань щодо етичних, моральних норм, а також законів, принципів і правил регулювання з цих питань у практичну професійну діяльність медичних працівників та дослідників;
• інтегрування вміння користуватися біотичними принципами у практичну професійну діяльність медичних працівників та дослідників, що сприятиме безпеці використання нових медичних технологій;
• виховання глибокої переконаності в необхідності неухильного дотримання етичних і моральних норм, правил і принципів у своїй практичній діяльності.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки» є:
• вивчення питань етичного, морального та деонтологічного вимірів у різних галузях їх застосування;
• вивчення напрямків і методів біоетики;
• вивчення міжнародних документів з питань біоетики та прав людини;
• демонструвати вміння спілкуватися з колегами, хворими та їхніми родичами, сприяти створенню здорового психологічного клімату в медичному середовищі;
• використовувати фахову нормативну лексику;
• демонструвати культуру письмового та усного мовлення;
• застосовувати моральні, етичні та фахові норми в професійній життєдіяльності;
• демонструвати розуміння нормативно-правового регулювання взаємовідносин «лікар-хворий»;
• демонструвати володіння принципами медичної деонтології;
• демонструвати володіння морально-етичними принципами ставлення до живої людини, її тіла як об’єкта анатомічного та клінічного дослідження;
• вивчення видів біологічних загроз, підходів у їх виявленні, моніторингу та реагування на них;
• вивчення основних принципів захисту населення та території від поширення збудників небезпечних та особливо небезпечних інфекційних та паразитарних захворювань;
• вивчення основних принципів захисту населення та території при виникненні надзвичайних ситуацій природного та штучного ґенезу;
• вивчення нормативних актів, що регламентують біобезпеку на об’єктах підвищеного епідемічного ризику;
• вивчення основних положень Міжнародних медико-санітарних правил (2005).

Структура навчальної дисципліни Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання семестр Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(годин)

Практичних занять (год.)
Назва дисципліни: «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки»

Змістовий модуль 1

3 кредити /

90 год

36 54 6 курс

(11, 12 семестр)

залік

Детальніше

Силабус навчальної дисципліни ВБ 1.90 «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки»
відповідно до Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня
галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 228 «Педіатрія»
освітньої програми магістра педіатрії

Мета та завдання навчальної дисципліни:

Мета вивчення дисципліни «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки» та кінцеві цілі встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістових модулів (професійна та практична підготовка) і є основою для побудови змісту.
1.1.  Метою вивчення дисципліни «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки» є:
• підготовка фахівців, які володіють необхідним обсягом теоретичних і практичних знань щодо питань біобезпеки та організації проведення профілактичних та протиепідемічних заходівв у мовах надзвичайних ситуацій у мирний час, в тому числі за умов занесення інфекційних захворювань, що мають національне та міжнародне значення;
• розширення знань щодо моральної сторони діяльності людини в медицині та біології, щодо збереження живими організмами своєї біологічної суті, біологічних якостей, запобігання широкомасштабній втраті біологічної цілісності;
• інтегрування знань щодо етичних, моральних норм, а також законів, принципів і правил регулювання з цих питань у практичну професійну діяльність медичних працівників та дослідників;
• інтегрування вміння користуватися біотичними принципами у практичну професійну діяльність медичних працівників та дослідників, що сприятиме безпеці використання нових медичних технологій;
• виховання глибокої переконаності в необхідності неухильного дотримання етичних і моральних норм, правил і принципів у своїй практичній діяльності.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки» є:
• вивчення питань етичного, морального та деонтологічного вимірів у різних галузях їх застосування;
• вивчення напрямків і методів біоетики;
• вивчення міжнародних документів з питань біоетики та прав людини;
• демонструвати вміння спілкуватися з колегами, хворими та їхніми родичами, сприяти створенню здорового психологічного клімату в медичному середовищі;
• використовувати фахову нормативну лексику;
• демонструвати культуру письмового та усного мовлення;
• застосовувати моральні, етичні та фахові норми в професійній життєдіяльності;
• демонструвати розуміння нормативно-правового регулювання взаємовідносин «лікар-хворий»;
• демонструвати володіння принципами медичної деонтології;
• демонструвати володіння морально-етичними принципами ставлення до живої людини, її тіла як об’єкта анатомічного та клінічного дослідження;
• вивчення видів біологічних загроз, підходів у їх виявленні, моніторингу та реагування на них;
• вивчення основних принципів захисту населення та території від поширення збудників небезпечних та особливо небезпечних інфекційних та паразитарних захворювань;
• вивчення основних принципів захисту населення та території при виникненні надзвичайних ситуацій природного та штучного ґенезу;
• вивчення нормативних актів, що регламентують біобезпеку на об’єктах підвищеного епідемічного ризику;
• вивчення основних положень Міжнародних медико-санітарних правил (2005).

Структура навчальної дисципліни Кількість кредитів, годин, з них Рік навчання семестр Вид контролю
Всього Аудиторних СРС
Лекцій

(годин)

Практичних занять (год.)
Назва дисципліни: «Медичні аспекти біоетики та біобезпеки»

Змістовий модуль 1

3 кредити /

90 год

36 54 6 курс

(11, 12 семестр)

залік

Детальніше

Силабус навчальної дисципліни ВБ 1.54 «Стоматологічні аспекти клінічної епідеміології»

Освітньо-професійної програми магістра стоматології
Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня
галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
спеціальності 221 «Стоматологія»

Мета вивчення дисципліни «Стоматологічні аспекти клінічної епідеміології» такінцеві цілі встановлюються на основі ОПП підготовки лікаря за фахом відповідно до блоку її змістового модулю (професійна та практична підготовка) і є основою для побудови змісту.

1.1. Метою вивчення дисципліни «Стоматологічні аспекти клінічної епідеміології» є вивчення причин і механізмів виникнення та поширення інфекційних хвороб у стоматологічній практиці методів їх профілактики та організації протиепідемічних заходів.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Стоматологічні аспекти клінічної епідеміології» є:

  • розширення знань щодо методології використання комплексного епідеміологічного методу дослідження в стоматології;
  • розширення знань щодо планування протиепідемічних та профілактичних заходів у стоматологічних закладах;
  • інтегрування знань щодо вивчення чинників ризику виникнення неінфекційних та інфекційних захворювань в стоматології;
  • інтегрування вміння забезпечувати інфекційний контроль в закладах охорони здоров’я стоматологічного профілю;
  • розширення знань щодо планування протиепідемічних та профілактичних заходів до інфекцій пов’язаних із наданням медичної допомоги в закладах охорони здоров’я стоматологічного профілю.
    Структура навчальної дисципліни Кількість кредитів, годин,

    з них

    Рік навчання семестр Вид контролю
    Всього Аудиторних СРС
    Лекцій

    (годин)

    Практичних занять (год.)
    Назва дисципліни: «Стоматологічні аспекти клінічної епідеміології»

    Змістових модулів 1

    2

    кредити /

    60 год

    0 30 30 4 курс

    (7, 8 семестр)

    Залік

Детальніше

The syllabus of the study discipline OC 21.3 “Epidemiology and Biosafety”

according to the Standard of higher education of the second (master’s) level

field of knowledge 22 “Health Care”

specialty 221 “Dentistry”

educational program – master of  Dentistry

Purpose of the discipline «Epidemiology and Biosafety», finish aims are based on personal professional training of doctors in the specialty unit according to its thematic module (professional and practical training) and is the basis for building the content of the course.

1.1 The purpose of study of discipline «Epidemiology and Biosafety» is learning of the causes and mechanisms of occurrence and spread of infectious diseases, methods of prevention and organization of preventive measures.

1.2. The main tasks of studying the discipline “Epidemiology and Biosafety” are:

  • Identify priority problems of prevention of infectious diseases by groups and nosological forms.
  • To interpret the epidemiological, social and economic significance of certain nosological forms.
  • Be able to fill out documentation on registration and accounting of infectious patients.
  • Be able to organize and conduct anti-epidemic measures in foci of infectious diseases.
  • Be able to organize and conduct anti-epidemic measures in the foci of infections associated with the provision of medical and preventive care.
  • Be able to interpret the results of the epidemiological method of research.
  • Identify the epidemiological manifestations of the incidence of infections belonging to different groups (respiratory, intestinal, blood and infections of the outer integuments).
  • Formulate working hypotheses on risk factors for morbidity by territory, among different population groups and in groups regarding specific infectious diseases. Interpret the manifestations of the epidemic process of specific nosological forms belonging to different groups of infections (respiratory, intestinal, blood and infections of the outer coverings).
  • Use regulatory and instructional documentation of the Ministry of Health of Ukraine to eliminate foci of specific nosological forms belonging to different groups of infections (respiratory, intestinal, blood and infections of the outer coverings).
Structure of discipline Credits amount, hours Study year

Control type

Total Lessons Self study
Lecture (hours) Classes (hours)
Discipline name: “Epidemiology and Biosafety”

Content module 1

1 credit /

30 hours

4 10 16 4 course

(7 semester)

Index / credit

Детальніше/More

The syllabus of the study discipline OC 41 “Epidemiology and Biosafety”

according to the Standard of higher education of the second (master’s) level

field of knowledge 22 “Health Care”

specialty 222 “Medicine”

educational program – master of  medicine

Purpose of the discipline «Epidemiology and Biosafety», final aims are based on personal professional training (PPT) of doctors in the specialty unit according to its thematic module (professional and practical training) and is the basis for building the content of the course.

1.1 The purpose of study of discipline «Epidemiology and Biosafety» is learning of the causes and mechanisms of occurrence and spread of infectious diseases, methods of prevention and organization of preventive measures.

1.2. The main tasks of studying the discipline “Epidemiology and Biosafety” are:

  • Identify priority problems of prevention of infectious diseases by groups and nosological forms.
  • To interpret the epidemiological, social and economic significance of certain nosological forms.
  • Be able to fill out documentation on registration and accounting of infectious patients.
  • Be able to organize and conduct anti-epidemic measures in foci of infectious diseases.
  • Be able to organize and conduct anti-epidemic measures in the foci of infections associated with the provision of medical and preventive care.
  • Be able to interpret the results of the epidemiological method of research.
  • Identify the epidemiological manifestations of the incidence of infections belonging to different groups (respiratory, intestinal, blood and infections of the outer integuments).
  • Formulate working hypotheses on risk factors for morbidity by territory, among different population groups and in groups regarding specific infectious diseases. Interpret the manifestations of the epidemic process of specific nosological forms belonging to different groups of infections (respiratory, intestinal, blood and infections of the outer coverings).
  • Use regulatory and instructional documentation, recommendations of CDC and WHO to eliminate foci of specific nosological forms belonging to different groups of infections (respiratory, intestinal, blood and infections of the outer coverings).
Structure of discipline Credits amount, hours

Study year

Control type
Total Lessons Self study
Lecture (hours) Classes (hours)
Discipline name: “Epidemiology and Biosafety”

Content modules 3

3 credit /

90 hours

12 34 44 5 course

(9, 10 semester)

Index / credit

Детальніше/More