Адреса
79010, м. Львів, вул. Пекарська, 69
Телефон: +38 (032) 275-59-66, 275-59-77
Email:
На карті:
Завідувач кафедри
ЛЕСИК Роман Богданович, доктор фармацевтичних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, Dосtоr Honoris Causa Медичного університету ім. Кароля Марцінковського м. Познань (Республіка Польща)
Лінк на історію кафедри (pdf).
1784-1852 | На кафедрі природничої історії новоутвореного Львівського університету започатковується викладання основ фармацевтичної хімії, обладнується перша хімічна лабораторія (проф. Бурхард Шіверек) | |
1854 | Відкривається фармацевтичне відділення філософського факультету Львівського університету. Розпочинається викладання фармацевтичної хімії як окремої науки | |
1872-1910 |
Кафедру хімії очолює проф. Броніслав Радзішевський – засновник Львівської хімічної школи | |
1882
|
Проф. Броніслав Радзішевський вдосконалив раніше відкриту у 1858 році німецьким хіміком проф. Генріхом Дебусом реакцію синтезу похідних імідазолу шляхом циклоконденсації похідних дикетонів, аміаку та альдегідів. Ця реакція на сьогоднішній час відома як «Реакція Дебуса-Радзішевського». | |
1885 |
Проф. Броніслав Радзішевський повідомив, що аміди карбонових кислот можна отримати шляхом лужного гідролізу ароматичних нітрилів у присутності пероксиду водню при 40 °C. Дане перетворення отримало ранг іменної реакції – «Реакція Радзішевського» або «Амідування Радзішевського» | |
1891 | Відкривається Інститут хімії під керівництвом проф. Броніслава Радзішевського | |
1891 |
Проф. Броніслав Радзішевський організував студентське наукове товариство «Львівський фармацевтичний гурток» | |
1910-1911
|
Проф. Станіслав Толлочко очолює курс фармацевтичної хімії | |
1912-1923
|
Проф. Зигмунт Вейберг очолює курс фармацевтичної хімії | |
1923-1925
|
Проф. Станіслав Нємчицкі очолює курс фармацевтичної хімії | |
1925 |
Ліквідація фармацевтичного відділення та закриття курсу фармацевтичної хімії | |
1930
|
Відновлення фармацевтичного відділення при медичному факультеті Львівського університету | |
1931-1932 | Будівництво двоповерхового корпусу Collegium Pharmaceuticum (сучасний корпус фармацевтичної хімії) | |
1932 | Організовується кафедра (заклад) фармацевтичної та органічної хімії | |
1932-1946 | Кафедру (заклад) фармацевтичної та органічної хімії очолює проф. Богуслав Бобранський | |
1939-1940
|
Фармацевтичний відділ реорганізовується у фармацевтичний факультет (декан – проф. Якуб Парнас) Львівського медичного інституту, заклад фармацевтичної хімії увійшов до складу новоствореного факультету як окрема кафедра фармацевтичної хімії | |
1946-1977
|
Кафедру фармацевтичної хімії очолює проф. Микола Туркевич – основоположник наукової школи з хімії тіазолідинів і 1,3-тіазанів та організатор лабораторії синтезу і дослідження нових біологічно активних сполук | |
1946 | Розпочинає роботу студентський науковий гурток | |
1950 |
Створення та введення в медичну практику лікарського засобу для лікування сифілісу – Пентабісмол (проф. Микола Туркевич)
16NH4+[Bi12(OH)19(C6H5O7)11]16- x 6H2O |
|
1969 | Створення та введення в медичну практику протизапального, пенетруючого і протимікробного лікарського засобу – Димексид (проф. Микола Туркевич) | |
1971 |
Створення та введення в медичну практику протизапального, тромболітичного лікарського засобу для лікування захворювань нижніх кінцівок – Діаміфен (проф. Микола Туркевич, проф. Олена Владзімірська) | |
1975 |
Створення та введення в медичну практику лікарського засобу для наркозу – Трихлоретилен (проф. Микола Туркевич) | |
1977-1997
|
Кафедру фармацевтичної хімії очолює проф. Олена Владзімірська, яка продовжила наукові дослідження в галузі синтезу похідних тіазолідину, 1,3-тіазандіону-2,4, 2-тіон-1,3-тіазанону-4, 1,3-тіазандитіону-2,4 та розробці спектрофотометричних методів аналізу ряду лікарських засобів | |
1997
|
Об’єднання кафедр фармацевтичної хімії та органічної і біоорганічної хімії | |
Органічна і біоорганічна хімія | ||
1892-1906 |
Організація на медичному факультеті кафедри медичної хімії під керівництвом проф. Владислава Нєміловіча. На зазначеній кафедрі виклададався курс органічної хімії | |
1906-1921 |
Кафедру медичної хімії очолює проф. Станіслав Бондзінські | |
1921-1939 |
Кафедру медичної хімії очолює проф. Якуб Парнас | |
1939 |
Створення двох кафедр органічної хімії для лікувального факультету під керівництвом проф. Павела Остерна (на фото) та для фармацевтичного факультету під керівництвом проф. Б.М. Гернера | |
1947-1953 |
Об’єднання двох курсів органічної хімії та створення самостійної кафедри органічної хімії під керівництвом доц. Миколи Ушенка | |
1953-1967 |
Кафедру органічної хімії очолює проф. Сергій Баранов, який займається хімією птеринів, хіноксалінів, 1,3-азолідинів та тіазанів, зокрема їх синтезом та реакційною здатністю | |
1967-1978 |
Кафедру органічної хімії очолює проф. Микола Яворський, який проводив дослідження в розробці методів аналізу фармацевтичних препаратів і вивчення комплексів важких металів з лікарськими субстанціями | |
1978-1997 |
Кафедру органічної хімії очолює проф. Борис Зіменковський, який проводить наукові дослідження в хімії 1,3-тіазанів і сірко- та азотовмісних макрогетероциклів, а також конденсованих гетеросистем на основі 4-азолідонів | |
1979-1998 |
Проф. Борис Зіменковський стає проректором з навчальної роботи Львівського державного медичного інституту | |
1985 |
Проф. Борис Зіменковський отримує звання заслуженого працівника Вищої школи України | |
1994-1997 |
Професори Борис Зіменковський, Валентин Черних та Іван Гриценко опублікували підручник «Органічна хімія», відзначений у 2000 р. Державною премією України в галузі науки і техніки | |
Фармацевтична хімія ФПДО | ||
1991 |
Організація на факультеті післядипломної освіти ЛНМУ імені Данила Галицького кафедри фармацевтичної хімії ФПДО з метою вдосконалення знань з контролю якості ліків провізорів аптечних мереж м. Львова, Львівської, Івано-Франківської, Тернопільської, Рівненської, Хмельницької, Волинської, Закарпатської та Чернівецької областей. Кафедра розміщувалась на базі ВО «Трансфармація» Львівської залізниці по вул. Курмановича, 15 | |
1991-2015 |
Кафедру фармацевтичної хімії ФПДО очолює проф. Любов Петрух | |
1994 |
Перенесення кафедри фармацевтичної хімії ФПДО на вул. Солодову, 10 | |
2000-2001 |
Створення та введення в медичну практику лікарського засобу з протитуберкульозною та антихламідійною дією – Флуренізид (проф. Любов Петрух, проф. Борис Зіменковський) | |
2015-2019 |
Кафедру фармацевтичної хімії ФПДО очолює доц. Ігор Чабан | |
2019 | Кафедра фармацевтичної хімії ФПДО входить до складу кафедри фармацевтичної. органічної і біоорганічної хімії | |
Фармацевтична, органічна і біоорганічна хімія | ||
1997-2015 |
Новостворену кафедру фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії Львівського державного медичного інституту (згодом Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького) очолює академік Борис Зіменковський | |
1998-2023 |
Проф. Борис Зіменковський обраний ректором Львівського державного медичного університету (згодом Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького) | |
2000 | Проф. Борис Зіменковський став лауреатом Державної премії України в галузі науки і техніки | |
2003 | Опубліковано нове видання підручника «Фармацевтична хімія» (стероїдні гормони, їх синтетичні замінники і гетероциклічні сполуки як лікарські засоби) авторства Миколи Туркевича, Олени Владзімірської, Романа Лесика за редакцією Бориса Зіменковського | |
2004 | На основі узагальнених наукових досліджень опубліковано монографію «4-Тіазолідинони. Хімія, фізіологічна дія, перспективи» авторства Бориса Зіменковського, Романа Лесика | |
2007 |
Проф. Борис Зіменковський отримав звання заслуженого професора ЛНМУ імені Данила Галицького | |
2013 | Президією НАМН України і МОЗ України проф. Борис Зіменковський призначений головою Західного наукового центру НАМН України і МОЗ України | |
2015 | Кафедру фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії очолює проф. Роман Лесик, який проводить наукові дослідження в пошуку нових «малих молекул» серед S,N-вмісних гетероциклів як потенційних протипухлинних, протизапальних, протитуберкульозних та протимікробних лікарських засобів | |
2017 | Проф. Борис Зіменковський обраний академіком Національної академії медичних наук за спеціальністю «фармацевтична хімія, синтез нових біологічно активних речовин» | |
2019 | Проф. Роман Лесик (у співавторстві з науковцями із Львова, Києва та Харкова) став Лауреатом Державної премії в галузі науки і техніки за цикл робіт «Високоселективні методи синтезу гетероциклічних сполук для розробки компонентів функціональних матеріалів та створення нових лікарських засобів». | |
2019 | Проф. Роман Лесик обраний почесним доктором (Doctor Honoris causa) Познанського Медичного Університету імені Кароля Марцінковського | |
2020 | Проф. Роман Лесик отримує почесне звання Заслуженого діяча науки і техніки України | |
2020 | Доценти Анна Крищишин-Дилевич та Андрій Лозинський стали Лауреатами Премії Президента України для молодих вчених за цикл наукових робіт «Спрямований синтез похідних тіазолідину з поліфармакологічними властивостями як потенційних лікарських засобів» | |
2022 | Докторант Андрій Лозинський та аспірант Ігор Юшин стали лауреатами Премії Верховної Ради України молодим ученим у 2021 році за наукову роботу “Мультитаргетні похідні 4-тіазолідинону та споріднені гетероциклічні системи: молекулярний дизайн протипухлинних та протимікробних “лікоподібних” молекул”, яка була виконана у співавторстві з представниками Інституту біології клітини НАН України науковими співробітниками Наталією Фінюк та Юлією Сеньків |
Роман Богданович ЛЕСИК
Доктор фармацевтичних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, Dосtоr Honoris Causa Медичного університету ім. Кароля Марцінковського м. Познань (Республіка Польща)
Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus
Лесик Роман Богданович |
доктор фармацевтичних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, Dосtоr Honoris Causa Медичного університету ім. Кароля Марцінковського м. Познань (Республіка Польща) | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Зіменковський Борис Семенович | заслужений працівник Вищої школи України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, заслужений професор ЛНМУ ім. Данила Галицького, академік НАМН України, д.фарм.н., проф. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Музиченко Володимир Панасович | проф., д.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Антонюк Володимир Олександрович | проф., д.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Крищишин-Дилевич Анна Петрівна | проф., д.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Лозинський Андрій Володимирович | доц., д.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Камінський Данило Володимирович | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Штойко Наталія Євгенівна | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Коваленко Марія Миколаївна | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Демчук Інна Леонідівна | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Голота Сергій Миколайович | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Зеліско Наталія Іванівна | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Субтельна Іванна Юріївна | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Чабан Ігор Григорович | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Михалик Оляна Ігорівна | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Горішній Володимир Ярославович | доц., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Грабовий Петро Васильович | ст. викл., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Лелюх Мар’ян Іванович | ст. викл., к.фарм.н. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Юшин Ігор Михайлович | асист., доктор філософії | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Вовчук Орися Ярославівна | асист. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Іванців Оксана Богданівна | асист. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Сидоренко Іван Анатолійович | аспірант | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Федусевич Ольга-Марія Володимирівна | аспірант | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Гойдик Михайло Володимирович | аспірант | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Лебяк Назар Михайлович | аспірант | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Корабель Іван Михайлович | здобувач, ст. лаб. | Google Scholar | ORCID | RESEARCHER ID | Scopus |
Силабуси навчальних дисциплін
підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти
галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
226 «Фармація, промислова фармація»
ОК 23.2 Стандартизація лікарських засобів
ОК 24 Комп’ютерне моделювання у фармації
ВБ 1.19 Ідентифікація органічних сполук
ВБ 1.26 Сучасні методи дослідження біологічних систем
ВБ 1.36 Розробка лікарських засобів
ВБ 1.37 Теоретичні основи синтезу і зв’язок між структурою і дією лікарських засобів
ВБ 1.38 Контроль якості лікарських засобів
ВБ 2.5 Виробнича практика з фармацевтичної хімії
ВБ 3.2 Методологія наукових досліджень за темою магістерської роботи
ВБ 1.19 Identification of organic compounds
221 «Стоматологія»
ВБ 1.23 Основи патентознавства
222 «Медицина»
228 «Педіатрія»
Силабуси навчальних дисциплін
підготовки фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти
«Доктор філософії, PhD» галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
221 «Стоматологія»
ОК 1 Комунікативні, організаційні знання наукової діяльності (Стоматологія)
ОК 1 Комунікативні, організаційні знання наукової діяльності (Педіатрія)
ОК 1 Комунікативні, організаційні знання наукової діяльності (Медицина)
ОК 1 Комунікативні, організаційні знання наукової діяльності (Фармація, просилова фармація)
ВК 1.7 Теоретичні і практичні основи написання наукових статей (Стоматологія)
ВК 1.7 Теоретичні і практичні основи написання наукових статей (Медицина)
ВК 1.7 Теоретичні і практичні основи написання наукових статей (Фармація)
ВК 1.10 Теоретичні і практичні основи написання наукових статей (Педіатрія)
ВК 2.1. Теоретичні основи синтезу і зв’язок між струтурою і дією (Фармація, промислова фармація)
ВК 2.2. Сучасні методи дослідження структури органічних сполук (Фармація, промислова фармація)
Навчальний рік 2024-2025
Розклад занять
Осінній семестр
Органічна і біоорганічна хімія
Календарно-тематичні плани
Осінній семестр
Біоорганічна хімія для студентів 1 курсу стоматологічного факультету
Біоорганічна хімія для студентів 2 курсу медичного факультету №2
Органічна хімія для студентів 2 курсу фармацевтичного факультету
Комп’ютерне моделювання у фармації для студентів 3 курсу фармацевтичного факультету
Фармацевтична хімія для студентів 3 курсу фармацевтичного факультету
Фармацевтична хімія для студентів 4 курсу фармацевтичного факультету
Стандартизація лікарських засобів для студентів 5 курсу фармацевтичного факультету
Графіки відпрацювань
Осінній семестр
Органічна і біоорганічна хімія
Графіки консультацій
Осінній семестр
Органічна і біоорганічна хімія
Графіки взаємовідвідувань
Осінній семестр
[]
Верифікація результатів навчання
Поточний контроль
здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу. На всіх практичних заняттях застосовуються види стандартизованого контролю теоретичної підготовки та контроль засвоєння практичних навичок. Кожне практичне заняття передбачає розбір теоретичного матеріалу, індивідуальне поточне опитування, виконання студентами практичної роботи та тестування. Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. За підсумком усіх видів діяльності виставляється підсумкова оцінка за тему за чотирибальною шкалою.
Зн-1 – Зн-2,
Ум-1 – Ум -3,
К-1 – К-2
АВ-1- АВ-3
Л 1-6,
П-1-9,
СРС-1-10
Тестовий контроль (студент в системі Mіsа отримує 10 тестів, відповідає та отримує результат у балах (від 0 до 10) та відсотках (від 0 до 100)).
Демонстрація практичної навички, звіт про виконану практичну роботу.
Відповідь на запитання викладача
Відмінно («5») -студент бездоганно засвоїв теоретичний матеріал теми заняття, демонструє глибокі і всебічні знання відповідної теми,. правильно, чітко, логічно і повно відповідає на всі стандартизовані питання поточної теми, включно з питаннями лекційного курсу і самостійної роботи. Тісно пов’язує теорію з практикою і правильно демонструє виконання (знання) практичних навичок. Вирішує задачі підвищеної складності, вміє узагальнювати матеріал. Правильно відповів на 9-10 тестових питань
Добре («4») – студент добре засвоїв теоретичний матеріал заняття, правильно, і по суті відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Демонструє виконання (знання) практичних навичок. Правильно використовує теоретичні знання при вирішенні практичних завдань. Вміє вирішувати легкі і середньої складності задачі. Володіє необхідними практичними навиками і прийомами їх виконання в обсязі, що перевищує необхідний мінімум. Правильно відповів щонайменше на 7-8 тестових питань.
Задовільно («3») – студент в основному опанував теоретичними знаннями навчальної теми, неповно, за допомогою додаткових питань, відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Не може самостійно побудувати чітку, логічну відповідь. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок студент робить помилки. Студент вирішує лише найлегші задачі, володіє лише обов’язковим мінімумом методів дослідження. Правильно відповів щонайменше на 5-6 тестових питань.
Незадовільно («2») – студент не опанував навчальний матеріал теми, не знає наукових фактів, визначень, не може дати логічну відповідь, не відповідає на додаткові запитання, не розуміє змісту матеріалу. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок робить значні, грубі помилки. Відповів на менше, ніж 5 тестових питань.
Підсумковий контроль
Загальна система оцінювання
Участь у роботі впродовж семестру – 100%
Шкали оцінювання
традиційна 4-бальна шкала, багатобальна (200-бальна) шкала, рейтингова шкала ECTS
Умови допуску до підсумкового контролю
Студент відвідав усі практичні (лабораторні, семінарські) заняття і отримав не менше, ніж 120 балів за поточну успішність
Вид підсумкового контролю
Методика проведення підсумкового контролю
Критерії зарахування
Залік
Мають бути зараховані усі теми, винесені на поточний контроль. Оцінки з 4-ри бальної шкали конвертуються у бали за багатобальною (200-бальною) шкалою відповідно до Положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності студентів»
Максимальна кількість балів – 200.
Мінімальна кількість балів- 120
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність при вивченні дисципліни становить 200 балів.
Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для зарахування дисципліни становить 120 балів.
Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином
Оцінка з дисципліни базується на результатах поточної навчальної діяльності та виражається за двобальною шкалою «зараховано» або «не зараховано». Для зарахування студент має отримати за поточну навчальну діяльність бал не менше 60% від максимальної суми балів з дисципліни (120 балів).
[]
Лікувально-консультативна робота
Наукова робота та видавнича діяльність
Наукові дослідження кафедри фармацевтичної, органічної та біоорганічної хімії проводяться в області синтезу, хімічних перетворень та дослідження біологічної
активності гетероциклічних сполук на основі 4-тіазолідинону та впровадження інноваційних підходів у пошуку потенційних лікоподібних «молекул» (QSAR-аналіз,
віртуальний скринінг, молекулярне моделювання, молекулярний докінг). Спільні наукові дослідження колективу кафедри фармацевтичної, органічної та біоорганічної хімії та зарубіжних партнерів, зокрема Національним інститутом раку, США; Національним музеєм природничої історії Франція; Центром молекулярної медицини Австрійської академії наук; Університетом міста Маастрихт, Нідерланди; Познанським медичним університетом, Польща; Університетом Палацького, Чеська Республіка, Медичним університетом міста Білосток та іншими дозволили сформулювати стратегію цілеспрямованого пошуку нових потенційних лікарських засобів серед групи 4-азолідонів та споріднених гетероциклічних систем. Так, в рамках співробітництва з Медичним університетом міста Білосток розпочато виконання проєкту «Моноклональні антитіла в поєднанні з похідними тіазолідинону як сучасна протиракова стратегія» фінансованого Національним агентством академічних обмінів Польщі (NAWA), обсяг фінансування 1,8 млн. польських злотих, тривалість виконання 2022-2024 рр. Керівник проєкту – професор. Р.Б. Лесик.
В результаті високоефективного та традиційного фармакологічної скринінгу було виявлено понад 200 сполук-лідерів із протипухлинною, протизапальною,
антиоксидантною, протиішемічною, цереброваскулярною, протимікробною, протигрибковою та протитуберкульозною активностями. Слід зазначити, що результати
наукової діяльності колективу кафедри у 2022 році опубліковані у провідних міжнародних фахових виданнях, зокрема у журналах Blood, European Journal of Medicinal Chemistry,Molecules, International Journal of Molecular Sciences, Bioorganic Chemistry, Journal of Molecular Structure, Archiv der Pharmazie. Окрім того, наукова група, яку очолює завідувач кафедри фармацевтичної, органічної та біоорганічної хімії професор Лесик Р.Б. є виконавцем численних міжнародних та вітчизняних грантових програм, зокрема грантів Національного фонду фундаментальних досліджень України, двосторонніх міжнародних проєктів фінансованих МОН України, науково-дослідної роботи фінансованої МОЗ України, програми академічної мобільності «Еразмус+».
Студентський науковий гурток
Керівник наукового гуртка – доц. Лозинський Андрій.
Мeта та завдання гуртка:
- Поглиблення знань студентів: Розширення та поглиблення теоретичних і практичних знань у галузі фармацевтичної хімії.
- Стимулювання наукової діяльності: Залучення студентів до науково-дослідної роботи, розвиток їхнього інтересу до науки та інновацій.
- Підготовка до професійної діяльності: Надання студентам додаткових навичок та знань, необхідних для майбутньої професійної діяльності в фармацевтичній галузі.
- Формування науково-дослідних компетенцій: Навчання студентів методам наукового дослідження та критичного аналізу.
Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи.
Студенти, котрі відвідують засідання наукового гуртка мають можливість:
- ознайомитися з принципами, методами, інструментарієм наукової та дослідницької роботи;
- приймати участь в науковому житті університету (написання статей, тез доповідей, наукових робіт), що публікуються в різних наукових виданнях;
- розвивати свої творчі здібності, виступаючи на наукових семінарах та конференціях;
- брати участь в проведенні «круглих столів»;
- використовувати можливості інноваційних інформаційних технологій в галузі освіти для навчання та обміну досвідом в студентському середовищі
Основні тематики наукових досліджень
- синтез гетероциклічних сполук на основі похідних тіазолу/тіазолідинону
- дослідження біологічної активності синтезованих молекул
- наукові дослідження у галузі комп’ютерної хімії.
Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи. Щорічно гуртківці успішно беруть участь у Загальноуніверситетській студентській науковій конференції, всеукраїнських конкурсах наукових робіт та конкурсах під егідою ЛОВА та ЛОР.
Міжнародне співробітництво
Кафедра фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького протягом тривалого часу здійснює реалізацію численних вітчизняних та міжнародних грантових програм, зокрема білатеральних наукових проєктів фінансованих МОН України із університетами та науковими установами Австрії, КНР, Франції, Румунії, Угорщини та Індії, НДР фінансованих МОЗ України, гранту фінансованого Національним агентством академічних обмінів Польщі (NAWA), а також гранту НФДУ. Як наслідок, колектив кафедри при реалізації зазначених наукових досліджень, включно із грантовими програмами проводить активну співпрацю із численними науковими групами вітчизняних ЗВО та наукових установ, зокрема Інститутом біології клітини Національної академії наук України, Національним університетом «Львівська політехніка», Львівським національним університетом імені Івана Франка, Національним фармацевтичним університетом, а також численними закордонними партнерами.
№ | Заходи | Термін виконання | Відповідальні за виконання |
1. | Проведення тематичних конференцій, вечорів пам’яті, круглих столів з нагоди Дня Державного Прапора України та 32- річниці Незалежності України | Вересень | Куратори груп |
2. | Облаштування інформаційних стендів присвячених Захисникам і Захисницям України | Вересень | Куратори груп |
3. | Проведення благодійної акції в межах проекту “Смілива гривня” | Вересень | Куратори груп |
4. | Проведення патріотично-виховних, просвітницьких, культурно-мистецьких заходів та круглих столів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1932-1933 рр. в Україні – геноциду Українського народу. | Жовтень | Куратори груп |
5. | Проведення санітарно-освітньої роботи у гуртожитках і конкурсу з санітарного стану кімнат гуртожитків. | Жовтень | Куратори груп |
2. | Проведення загальнонаціональної акції “Запали свічку пам’яті ” у День пам’яті жертв Голодомору | Листопад | Куратори груп |
3. | Проведення молитви у День пам’яті жертв Г олодоморів | Листопад | Куратори груп |
4. | Проведення у режимі онлайн тематичних лекцій на тему “Голодомор – геноцид Українського народу” | Листопад | Куратори груп |
5. | Перегляд архівних матеріалів, які висвітлюють події, пов’язані з геноцидом Українського народу | Листопад | Куратори груп |
6. | Проведення інформаційно-просвітницьких заходів серед іноземних студентів у зв’язку з 90-ми роковинами Голодомору 1032-1933 рр. в Україні | Листопад | Куратори груп |
7. | Сприяти участі студентів в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу науково- дослідницьких і пошукових робіт, присвячених 90-м роковинам Голодомору | Грудень | Куратори груп |
8. | Публікація матеріалів, пов’язаних з темою Голодомору 1932-1933 років в Україні | Грудень | Куратори груп |
9. | Проведення семінарів “Шляхами героїв” у академічних групах виховних годин на теми: Конвенція ООН “Про попередження злочину геноциду і покарання занього” | Листопад | Куратори груп |