СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 2 курсу)

ОК28.1 Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти на фантомах певними стоматологічними маніпуляціями, що використовуються в клініці при лікуванні карієсу та його ускладнень в тимчасових і постійних зубах на різних етапах їх розвитку. Набуті таким чином спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами. На фантомних моделях та видалених тимчасових і постійних зубах студенти знайомляться з основними періодами розвитку, формування та резорбції коренів молочних зубів, періодами формування постійних зубів у дітей, а також оволодівають основними стоматологічними маніпуляціями з препарування та пломбування каріозних дефектів зубів, проводять ендодонтичні втручання в тимчасових і постійних зубах, які знаходяться на різних стадіях розвитку.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Cеместр

Вид контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології

Кредитів ECTS

90 год.

3

10

34

46

IV

Диф. залік

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 3 курсу)

ОК 26 Профілактика стоматологічних захворювань

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Профілактика стоматологічних захворювань – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними навичками проведення профілактичних оглядів та епідеміологічного стоматологічного обстеження населення, виявлення та усунення факторів ризику виникнення стоматологічних захворювань, організації та здійснення профілактичних заходів у дітей різного віку на індивідуальному, груповому рівнях, а також методами стоматологічної освіти та здійснення мотивації населення до підтримки стоматологічного здоров’я. Набуті таким чином знання та вміння вони використовуватимуть під час практичної діяльності.

Своєрідність викладання профілактики стоматологічних захворювань полягає в тому, що саме з цього предмета розпочинається ознайомлення з клінічною роботою дитячого стоматолога, при цьому профілактика об’єднує теоретичні та клінічні дисципліни.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

семестр

Види контролю

Всього

Кред/год

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Профілактика стоматологічних захворювань

V

1,5 /

45 год

4

14

27

V

Профілактика стоматологічних захворювань

2,5 /

75 год

6

36

33

VI

іспит

Кредитів ECTS

4/120

10

50

60

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 4 курсу)

ОК 28.3 Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологіяце навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти на фантомах певними стоматологічними маніпуляціями, що використовуються в клініці при видаленні тимчасових та постійних зубів, лікуванні одонтогенних періоститів щелеп. Набуті таким чином спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами. На фантомах черепа студенти оволодівають технікою проведення позаротових та внутрішньоротових анестезій, а також відпрацьовують навички типового та атипового видалення тимчасових та постійних зубів, проводять ушивання лунки зуба після його видалення при розвитку кровотечі. На моделях щелеп оволодівають технікою розтину підокісних абсцесів з локалізацією на комірковому відростку та піднебінні.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

90

6

38

46

VIII

диф.залік

Кредитів ECTS

3

Детальніше

 

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 4 курсу)

OK 28.2 Дитяча терапевтична стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча терапевтична стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хвороб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

(год.)

Практичних занять (год.)

Дитяча терапевтична стоматологія

120

6

54

60

7/8 семестри

4 курс

Іспит

Кредитів ECTS

4

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.1. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Ортодонтія”

ВБ 3.1.1. Ортодонтія, в т.ч. дитяча стоматологія

Модуль 2 – Дитяча терапевтична стоматологія

 для студентів V курсу стоматологічного факультету 

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год)

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

60

30

30

IX – X

Залік

Кредитів ECTS

2

 

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.1.  Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Ортодонтія”

ВБ 3.1.1. Ортодонтія, в т.ч.дитяча стоматологія

Модуль 3 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

45

24

21

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

1,5

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

 

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.2. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Терапевтична стоматологія”

ВБ 3.2.4. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія

Модуль 1 – Дитяча терапевтична стоматологія

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год)

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

90

48

42

IX – X

Залік

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.2. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Терапевтична стоматологія” 

ВБ 3.2.4. Дитяча стоматологія, в т.ч.ортодонтія

Модуль 2 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

45

24

21

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

1,5

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.3. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Хірургічна стоматологія”

ВБ 3.3.4. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія

Модуль 1 – Дитяча терапевтична стоматологія

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год) /креди-тів

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

90 / 3

48

42

IX – X

Залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.3. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Хірургічна стоматологія”

ВБ 3.3.4. Дитяча стоматологія, в т.ч.ортодонтія

Модуль 2 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

45

24

21

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

1,5

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.4. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Ортопедична стоматологія”

ВБ 3.4.4. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія

Модуль 1 – Дитяча терапевтична стоматологія

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год) /креди-тів

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

90 / 3

48

42

IX – X

Залік

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.4. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Ортопедична стоматологія”

ВБ 3.4.4. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія

Модуль 2 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

45

24

21

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

1,5

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.5. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Стоматологія дитячого віку”

ВБ 3.5.1. Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія, анестезіологія та екстрена і невідкладна медична допомога

Модуль 1 – Дитяча терапевтична стоматологія

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (АНОТАЦІЯ)

Дитяча стоматологія – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Він також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепо-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на загально біологічних, загально клінічних, стоматологічних кафедрах та кафедрі дитячих хворіб, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах різних рівнів. Майбутній лікар-стоматолог повинен знати сучасні принципи організації та управління лікувально-профілактичною стоматологічною допомогою, вміти організувати первинну профілактику стоматологічних захворювань, стоматологічну санацію дитячого населення.

Опис навчального плану з дисципліни “Дитяча терапевтична стоматологія”

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання

(семестри)

Вид контролю

Всього(год)

Аудиторних

СРС

(год)

Назва дисципліни

Лекцій

(год)

Практичних занять

(год)

Дитяча терапевтична стоматологія

150

78

72

IX – X

Залік

Кредитів ECTS

5

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 3.5. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП)  Стоматологія дитячого віку”

ВБ 3.5.1. Дитяча стоматологія, в т.ч.ортодонтія, анестезіологія та екстрена і невідкладна медична допомога

Модуль 2 – Дитяча хірургічна стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Дитяча хірургічна стоматологія – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти певними: стоматологічними маніпуляціями, які використовуються в клініці при лікуванні доброякісних та злоякісних пухлин, пухлиноподібних утворень м’яких тканин і кісток, вроджених вадах розвитку тканин, травматичних пошкоджень тканин щелепно-лицевої ділянки у дітей; методами лікування та реабілітації дітей з новоутвореннями. Набуті, таким чином, спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Кількість годин

Семестр

Види контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

Практичних

Дитяча хірургічна стоматологія

75

38

37

ІХ-Х

Залік

Кредитів ECTS

2,5

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 1.69 Ендодонтична техніка в дитячій стоматології

Опис навчальної дисципліни (анотація). Дисципліна за вибором “Ендодонтична техніка в дитячій стоматології” – це навчальна дисципліна, що надає змогу студентам оволодіти на фантомах певними стоматологічними маніпуляціями, що використовуються в клініці при ендодонтичному лікуванні тимчасових і постійних зубів на різних етапах їх розвитку.

https://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/7M2XDoTBWPR9ATGНабуті таким чином спеціальні (фахові) компетенції студенти в подальшому використають у процесі роботи безпосередньо з пацієнтами. На фантомних моделях та видалених тимчасових і постійних зубах студенти знайомляться з основними періодами розвитку, формування та резорбції коренів молочних зубів, періодами формування постійних зубів у дітей, а також оволодівають основними стоматологічними маніпуляціями при проведенні ендодонтичних втручань в тимчасових і постійних зубах, які знаходяться на різних стадіях розвитку.

Структура навчальної дисципліни

Кількість кредитів, годин, з них

Рік навчання семестр

Вид контролю

Всього

Аудиторних

СРС

Лекцій

(год.)

Практичних занять (год.)

Назва дисципліни за вибором: Ендодонтична техніка в дитячій стоматології

4 кредити /

120 год.

48

72

5 курс

(IX-Х семестр)

залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 2 курcу)

ВБ 2.3. Сестринська практика у відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Безпосередня робота дитячого стоматолога передбачає тісну співпрацю з середнім медичним персоналом, тому досконале володіння лікарем навичками роботи медичної сестри є гарантією якісної та успішної роботи. Проходження практики «Сестринська практика у відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру» передбачено у ІV семестрі та складається з: засвоєння теоретичного матеріалу щодо особливостей роботи стоматологічного центру та основних маніпуляцій і їх відпрацювання під контролем керівника; роботи студента у дитячому стоматологічному відділенні, засвоєння практичних навичок, заповнення основної звітної документації, індивідуальна робота та підготовка до підсумкового контролю знань.

Виробнича практика Сестринська практика у відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру” (дисципліна за вибором) проводиться в літній період за рішенням Вченої ради ЛНМУ імені Данила Галицького. Практика передбачає самостійне опанування студентами практичними навичками, яке контролюється керівниками викладачами кафедри стоматології дитячого віку та керівниками виробничої практики від бази.

Поточна навчальна діяльність студентів (практичні навички) оцінюється керівниками від бази та викладачами практики від медичного університету.

Підсумковий залік виробничої практики відбувається в останній день практики та проводиться викладачами кафедри стоматології дитячого віку .

Оцінка успішності студента за виробничу практику для студентів 2-го курсу стоматологічного факультету є рейтинговою і виставляється за багатобальною шкалою з урахуванням вмінь виконання практичних навичок та підсумкового контролю і має визначення за системою ЕСТS та традиційною шкалою, прийнятою в Україні.

Опис навчального плану з дисципліни

Структура виробничої практики

Кількість годин/кредитів ЕСТS

Рік навчання/семестр

Вид контролю

Сестринська практика у відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру

3 тижні / 4,5

ІІ / ІV

Диференційний залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 3 курсу)

ОК 33.2. Виробнича лікарська практика з профілактики стоматологічних захворювань

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Виробнича лікарська практика з профілактики стоматологічних захворювань надає змогу студентам оволодіти певними навичками проведення профілактичних оглядів та епідеміологічного стоматологічного обстеження населення, виявлення та усунення факторів ризику виникнення стоматологічних захворювань, організації та проведення профілактичних заходів у дітей різного віку на індивідуальному, груповому рівнях, а також методами стоматологічної освіти і мотивації населення до підтримки стоматологічного здоров’я. Набуті таким чином знання та вміння вони використовуватимуть під час практичної діяльності.

Виробнича практика проводиться в літній період за рішенням Вченої ради ЛНМУ імені Данила Галицького. Практика предбачає самостійне опанування студентами практичними навичками, яке контролюється керівниками викладачами кафедри стоматології дитячого віку та керівниками виробничої практики від бази.

Поточна навчальна діяльність студентів (практичні навички) оцінюється керівниками від бази та викладачами практики від медичного університету.

Підсумковий залік виробничої лікарської практики відбувається в останній день практики після її завершення та проводиться викладачами кафедри стоматології дитячого віку .

Оцінка успішності студента за виробничу лікарську практику для студентів 3-го курсу стоматологічного факультету є рейтинговою і виставляється за багатобальною шкалою з урахуванням вмінь виконання практичних навичок та підсумкового контролю і має визначення за системою ЕСТS та традиційною шкалою, прийнятою в Україні.

Опис навчального плану

Структура виробничої практики

Кількість годин/кредитів ЕСТS

Рік навчання/

семестр

Вид контролю

Виробнича лікарська практика з профілактики стоматологічних захворювань

2 тижні / 2,5

ІІІ / VІ

Диференційний

залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 2.6. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Ортодонтія”

Модуль 4. Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання

/семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практичних

СРС

«Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом

практичної підготовки

Ортодонтія”

Модуль 4 — Дитяча стоматологія

150 год.

5

78

72

5 / ІХ

Диференційний залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 2.7. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Терапевтична стоматологія”

Модуль 4 – Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

 

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік наhttps://nextcloud.meduniv.lviv.ua/s/AnSe9q7LJdgP8YXвчання/

семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практ.

СРС

Виробнича лікарська практика за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки “Терапевтична стоматологія”

Модуль 4. — Дитяча стоматологія

105 год.

3,5

54

51

5 / ІХ

Диференційний залік

Детальніше

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 2.8. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Хірургічна стоматологія”

Модуль 4 – Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

 

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання/семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практ.

СРС

Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом

практичної підготовки

Хірургічна стоматологія”

Модуль 4. Дитяча стоматологія

105 год.

3,5

54

51

5 / ІХ

Диференційний залік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курсу)

ВБ 2.9. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Ортопедична стоматологія”

Модуль 4 – Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

 

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання/семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практ.

СРС

«Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом

практичної підготовки

Ортопедична стоматологія”

Модуль 4 . Дитяча стоматологія

105 год.

3,5

54

51

5 / ІХ

Диференційний залік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (для студентів 5 курссу)

ВБ 2.10. Виробнича лікарська практика

за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП)  Стоматологія дитячого віку”

Модуль 4 – Дитяча стоматологія

Опис навчальної дисципліни (анотація)

Стоматологія дитячого віку – це складна і багатокомпонентна спеціальність, де фахівець, що діє як стоматолог, повинен мислити також як педіатр. Підготовка і діяльність такого спеціаліста потребує багато сил, майстерності, часу та енергії. Кожен фахівець, який працює з дітьми, повинен знати особливості антенатального та постнатального періодів розвитку і формування твердих тканин зубів, кісток щелеп, м’яких тканин обличчя, а також як впливають на ці процеси стан здоров’я майбутньої матері і самої дитини, різні негативні фактори, що можуть призвести до виникнення і розвитку стоматологічних захворювань. Дитячий стоматолог також має знати особливості клінічних проявів і закономірностей перебігу патологічних процесів у щелепно-лицевій ділянці у дітей, а також методи лікування і профілактики стоматологічних захворювань в різні вікові періоди.

Спираючись на знання, отримані студентами на базових та профільних кафедрах, необхідно навчити студентів особливостям клініки, діагностики та лікування стоматологічних захворювань у дітей різного віку та підготувати лікаря, здатного після закінчення інтернатури працювати в лікувально-профілактичних стоматологічних установах.

Орієнтований структурований план проходження виробничої лікарської практики для студентів 5-го курсу стоматологічного факультету

 

Структура виробничої практики

Всього

Кількість годин

Рік навчання/семестр

Вид контролю

Кредитів ЕСТS

Практ.

СРС

Навчальна дисципліна за вибором:

«Виробнича лікарська практика

з дитячої стоматології,

індивідуальний профільний курс практичної підготовки

(стоматологія

дитячого віку

300 год.

10

150

150

5 / ІХ

Диференційний залік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше