Адреса

79010, м. Львів, Навроцького , 23 , корпус хірургії, 5 поверх

Телефон: +38 (032)236 74 29

Email:

На карті:

 

Завідувач кафедри


Трутяк Ігор Романович

доктор медичних наук, професор

Автор 273 наукових і науково-методичних праць, 2 підручники, 3 керівництва, 2 навчальні посібники, 8 авторських свідоцтв. Підготував 1 кандидата мед. наук, 1 доктора філософії, науковий керівник 4 дисертаційних робіт. Керівник планової кафедральної наукової роботи. Організатор ряду науково-практичних конференцій з питань політравми, хірургії верхньої кінцівки і спортивної травми, першої Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Нейроортопедія: актуальні питання сьогодення та перспективи розвитку», активний учасник (доповідь і головування) науково-практичних конференцій і з’їздів в Україні і за кордоном.

Google Scholar

https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=CDty7IgAAAAJ         h=8

ORCID

https://orcid.org/0000-0001-8157-3449

WoS

1.Трутяк І. Р. Significance of the stepwise surgical approach to severe hand injury / І.Р.Трутяк, Н.Р. Калинович, Р.І. Трутяк, Н.О. Гнатейко // Світ Медицини та Біології. – 2021. – Т. 75, № 1. – С. 167-171.

2. Fomina L. V. PERFECT BIOPSY METHODS FOR THE DIAGNOSIS OF MALIGNANT MELANOCYTIC SKIN NEOPLASMS (A LITERATURE REVIEW) / L. V. Fomina, S. A. Aslanyan, K. V. Gumeniuk, O. O. Fomin, I. R. Trutyak // Вісник проблем біології і медицини – 2022 – Вип. 4 (167). – С. 92-98.

Scopus

  1. Trutyak I. R. ANATOMO-FUNCTIONAL CLASSIFICATION OF THE HAND POST-TRAUMATIC SOFT TISSUE DEFECTS / Ihor R. Trutyak, Nazar R. Kalynovych, Roman I. Trutiak, Maria Y. Kuzeikiv // Wiadomości Lekarskie/ 2021. – Vol. 74, Issue 8. – P. :1900-1904.
  2. Trutyak Ihor Treatment of combat surgical trauma of the limbs in the conditions of modern war / Ihor Trutyak, Dmytro Los, Valentyn Medzyn, Vasyl Trunkvalter, Volodymyr Zukovsky // Medical Sciences 2022, 2 (69). https://doi.org/10.25040/ntsh.
  3. Trutyak I, Malickii V, Samotowka M, Trunkvalter V, Trutyak R, Ivaschenko V. PROBLEMATIC ISSUES OF LIMB AMPUTATION IN WOUNDED WITH COMBAT TRAUMA. Proc Shevchenko Sci Soc Med Sci [Internet]. 2023Dec.22 [cited 2023Dec.26];72(2). Available from: https://mspsss.org.ua/index.php/journal/article/view/883
  4. Жуковський В.С., Прокопів О.В., Трутяк І.Р., Паньків М.В. Лімфоаденопатії спричинені Bartonella Henselae // Медичні перспективи. 2023, том XXVIII, №4, С. 218-226.
  5. I. Trutyak, O. Korolkov, N. Hnateiko, V. Ivashchenko, V. Trunkvalter. Comparative Characteristics of Patients Structure in the Orthopedics Department of a Clinical Hospital in a Region Remote from the Front Line during Peacetime and the First Year of a Full-Scale War in Ukraine. Ортопедія, травматологія та протезування. 2024. № 1, С. 59-63. DOI: http://dx.doi.org/10.15674/0030-59872024159-63

 

Засновник Львівської і польської школи ортопедів-травматологів Адам Ґруца – завідувач кафедри загальної хірургії, клініки ортопедії і дитячої хірургії (1939-43) Львівського університету / медичного інституту /.

Напрямки наукових досліджень в галузі ортопедії-травматології: удосконалення методів хірургічного лікування патології стопи, кістково-суглобового туберкульозу, викривлень хребетного стовпа, опрацювання нових методів протезування; перший, хто на території тогочасної Польщі запровадив метод лікування перелому шийки стегнової кістки з використанням ортопедичного цвяха; запропонував оригінальну методику лікування вродженого вивиху кульшового суглоба і туберкульозу цього суглоба за допомогою оригінального методу динамічної остеотомії. Автор близько 170 наукових праць польською, німецькою, англійською мовами, серед них 22 патенти, присвячені удосконаленню ортопедичного обладнання, інструментарію та апаратів, 2 перевидання підручника ортопедії у 3-х томах.

В жовтні 1939 року медичний факультет університету був реорганізований в медичний інститут, а ортопедія залишалась доцентським курсом на кафедрі шпитальної хірургії. Аспірантами курсу шпитальної хірургії були Є.К.Скороход (дитяча ортопедія – травматологія) і В.Д.Келеман (ортопедія ñ травматологія для дорослих).

З 1950 року курс ортопедії , а з 1955 по 1964 рік кафедру ортопедії-травматології очолював доктор мед. наук, професор І.Л.Зайченко. Напрямки наукових досліджень: регенерація травмованих кісткових та хрящових тканин; структура травматизму та його профілактика; удосконалення лікування переломів та вивихів хребта, вроджених вивихів стопи, туберкульозних кокситів, гонітів, спондилітів. Автор близько 120 наукових і навчально-методичних праць, серед них 3 монографії. Підготував 4 кандидатів наук.

В 1954 році професор І.Л.Зайченко заснував наукове Товариство ортопедів-травматологів і був його головою до 1964 року.

З 1964 року кафедру очолила доцент Є.К.Скороход. Напрямки наукових досліджень: питання дитячої хірургії, ортопедії й травматології, зокрема, лікування клишоногості, гематогенних остеомієлітів, супракондилярних переломів плеча в дітей.

З 1968 до 1986 року кафедру очолював доктор мед. наук, професор В.В.Чаплинський. Напрямки наукових досліджень: хірургічне лікування вродженого вивиху стегна; застосування остеосинтезу в лікуванні переломів трубчастих кісток; використання методів лазеротерапії та ультразвукової кавітації в ортопедії, травматології та гнійній хірургії. Автор 140 наукових і навчально-методичних праць, серед них 3 монографії, авторське свідоцтво на винахід. Підготував 7 кандидатів наук.

З 1988 року до 2003 року (в 1989 році кафедру очолював професор О.Є.Юрмін) кафедру очолював доктор мед. наук, професор Я.Є.Яцкевич. Напрямки наукових досліджень: діагностика та лікування захворювань і травм хребта, кульшового та колінного суглобів дітей і дорослих; використання хімічних і фізичних засобів у лікуванні та профілактиці раневої інфекції опорно-рухового апарату. Автор близько 200 наукових і навчально-методичних праць, серед них авторське свідоцтво на винахід. Підготував 2
кандидатів наук.

З 2003 року по 2013 час кафедру очолював доктор мед. наук, професор Ю.Я.Філь. Напрямки наукових досліджень: питання комплексного лікування гострих тромбофлебітів, профілактика та комплексне лікування гнійних ускладнень у хворих із відкритими пошкодженнями; діагностична та лікувальна тактика при поєднаній травмі органів живота і тазової ділянки. Автор близько 90 наукових і навчально-методичних праць, серед них підручник, 2 навчальних посібники, 4 патенти. Підготував 2 кандидатів наук.

З липня 2013 року кафедру очолив доктор мед. наук, професор І.Р.Трутяк. Напрямки наукових досліджень: політравма, травма грудної клітки, травма живота, малоінвазивна хірургія, хірургія травми кисті та її наслідків, відновна і пластична хірургія посттравматичних і післяопікових дефектів мíяких тканин. Автор 221 наукових та навчально-методичних праць, одного підручника, монографії, 2 навчальних посібників, 5 авторських свідоцтв. Підготував 1 кандидата наук.

На кафедрі виконується наукова робота – поєднана травма внутрішніх органів та кінцівок. Працівники кафедри активні учасники вітчизняних і зарубіжних наукових з’їздів, конференцій, конгресів. Кафедра співпрацює з клініками Польщі, Німеччини і США. На трьох клінічних базах кафедри працює 2 професори, 4 доценти, асистенти, які виконують найскладніші операційні втручання на органах черевної, грудної порожнини, опорно-руховому апараті при травмах, їх наслідках і при захворюваннях. Виконуються сучасні види остеосинтезу кісток кінцівок і тазу, ендопротезування суглобів, артроскопічні операції, лапароскопічні і торакоскопічні операційні втручання, операції при флотуючих переломах ребер, органо-зберігальні операції на органах черевної порожнини, відновні, реконструкційні і пластичні операції при пошкодженнях кінцівок, мікрохірургічні операції при травмах кисті.

 

Корольков Олександр Іванович

Доктор медичних наук, професор, завідувач відділення ортопедії травматології ЛОКЛ ОХМАДИТ

1965 року народження, професор кафедри травматології, ортопедії та військово-польової хірургії Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького за сумісництвом.

З 01.03.2018 року працює у Львові в КНП ЛОР «Клінічний центр дитячої медицини» – ОХМАТДИТ, керівник клініки нейроортопедії, травматології та реабілітації дітей. Проводить значну клінічну роботу: консультує до 1000 пацієнтів та виконує від 400 до 500 хірургічних втручань на рік. Загальний педагогічний стаж – більше 11 років.

Вчене звання старший науковий співробітник (2002 р), доктор мед наук (2011 р.). У науковому доробку Королькова О.І. 464 публікації, 54 патенти України і 2 винаходи, 102 наукові праці видані у фахових медичних виданнях, із них 6 за останні 5 років в журналах науковометричних баз Scopus та Web of Siens та 72 – зарубіжні. Під керівництвом Королькова О.І. захищено 5 кандидатських дисертації, на теперішній час виконуються 2 дисертації.

Сертифікат В2 з англійської мови (2020 р.)

Корольков О.І. є віце-президентом ВГО «Українська асоціація дитячих ортопедів-травматологів”, член Правління ВГО «Українська асоціація ортопедів-травматологів”, член міжнародної Європейської асоціації “European Hip Society”, американської асоціації дослідників церебрального паралічу (AAOSCP) та член міжнародної асоціації дитячих ортопедів Близького Сходу (MEPOS – Middle East Pediatric Orthopedic Society). За його ініціативи постійно проводяться всеукраїнські конференції та симпозіуми з міжнародною участю з актуальних питань нейроортопедії та дитячої ортопедії і травматології.

Корольков О.І. член редколегії журналів «Ортопедия, травматология и протезирование», Харків;  “Соціальна педіатрія та реабілітологія”, Київ та журналу “Moldavian Journal of pediatric surgery” (Молдова).

Неодноразово заохочувався Почесними Грамотами Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я  (2007, 2013), МОЗ України (2011), НАМН України (2010, 2015).

В 2023 році отримав нагороду  «Скарб націїʼʼ в номінації ʼʼКращий лікар рокуʼʼ.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Гнатейко Назар Олегович

Доцент, к.мед.н., завуч, профгрупорг та відповідальний за виховну роботу кафедри

Секретар Львівського обласног осередку асоціації ортопедів травматологів.
Член европейської асоціаці UEMS ORTHO.
Сертифікат B2 англійськв мова 2017р.
Автор та співавтор 31 наукової праці, співавтор підручника Невідкладні стани.
Zoom 71926945747
Pass 2mQdjB

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Серафин Юрій Ярославович

Доцент, к.мед.н., зав. курсом ФПДО, відповідальний за наукову роботу кафедри,

куратор відділення ортопедії травматології КМДКЛ (Святого Миколая 1 ТМО)

Освіта випускник ЛьвМІ 1985, 1985-1987 рр інтернатура Рівне, л-р Здолбунів ЦРЛ, 1987-1993 – клін ординатор і аспірант ЦІУЛ, захист дисертації і монографія у співавторстві, з 1993 – на кафедрі

Автор 126 наукових праць, автор розділу по травматології в підручнику Невідкладні стани (2005 і 2007 рр)

Клінічна робота – клініка хірургії Інституту гематології НАМН України та лікарні Св.Миколая (ендоскопія суглобів)

Консультант Львів училища фізичної культури та ФК РУХ

тел для консультацій 067 7022999, 050 5389777

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Яцкевич Андрій Ярополкович

Доцент, к.мед.н.

Спеціальність, кваліфікація, науковий ступінь лікаря:

  • Лікар-Ортопед травматолог вищої категорії
  • Кандидат медичних наук
  • Доцент кафедри травматології, ортопедії і ВПХ ЛНМУ ім. Данила Галицького
  • Автор 65 друкованих праць

Місце прийому пацієнта: 

  • Відділення травматології, Лікарня Святого Пантелеймона
  • ДКВ Лікарня Святого Луки
  • Кафедра Травматології, ортопедії

Досвід роботи:

Лікарський стаж – 27 років. Науково-педагогічний стаж – 26 років

Послуги:

  • Консультація пацієнтів з травмами та захворюваннями опорно-рухової системи
  • Консервативне та хірургічне лікування пацієнтів з переломами, пошкодженнями м’язів, зв’язок та сухожиль.
  • Консервативне та ін’єкційне лікування больових синдромів в системі опори та руху
  • Артроскопія, остеосинтез , ендопротезування кульшового та колінного суглобів
  • Хірургічне лікування незрощених переломів
  • Корегуючі операції при деформаціях стоп

Професійне членство, участь в асоціаціях:

  • Асоціація ортопедів травматологів України

Освіта:

1995 – Львівський державний медичний університет

1999 – Сучасні технології лікування пошкоджень та захворювань кісток та суглобів (Харків)

2008, 2009, 2010, 2012, р.р. – стажування з ендопротезування кульшового та колінного суглобів м.Київ, 2014р. м.Чернівці

Володіє польською та англійською мовами

Стажування за кордоном, конференції та семінари

2008 та 2010 – стажування з хірургічного лікування остеоартрозу, ревматоїдного поліартриту, ендопротезування , деформацій стоп (Сілезійський ревмоортопедичний шпиталь, Устронь, Польща)

2021 – ендротезування колінного суглоба (Франція)

2023 – стажування в з ендопротезування кульшового та колінного суглобів

(Польща, Краків)

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

 

Жуковський В.С.

Доцент, к.мед.н.

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

 

Калинович Назар Романович

Асистент, к.мед.н.,  матеріально-відповідальний

Дата народження: 24 лютого 1992 (32 років)

    Тел.: +380936246754

Освіта

2009-2015рр. – Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, факультет лікувальна справа.

Спеціалізація: пластична хірургія, травматологія та ортопедія, загальна хірургія

Наука

2015-2018рр.. магістратура на кафедрі хірургії №1 ЛНМУ ім. Данила Галицького. Захищено магістерську роботу на тему «Клінічні та генеалогічні особливості у пацієнтів з сімейними та спадковими формами раку щитоподібної залози».

2018-2022рр.. аспірантура на кафедрі травматології і ортопедії ЛНМУ ім. Данила Галицького.

Захист науковї роботою за темою «Диференційна хірургічна тактика при посттравматичних дефектах м’яких тканин кисті» та здобуття наукового ступеня доктор філософії (Ph.D)

Наукові публікації:

31 публікацій, 1 патент на винахід та  5 на корисну модель.

Громадська діяльність:

2013-2015рр. –  член ради Студентського наукового товариства

2015-2019рр. – голова Товариства молодих вчених ЛНМУ ім.. Д. Галицького

Знання мов:

  • Англійська – середній рівень (В2).
  • Польська – базовий рівень (А1).

Напрямки діяльності:

  • реконструктивна хірургія
  • реконструкція після травм
  • реконструкція після опіків
  • реконструкція після перенесеного лікування сприводу онкологічної патології
  • реконструкція обличчя після перенесених неврологічних захворювань
  • пластична та естетична хірургія
  • усунення вікових змін обличчя
  • корекція форми та розміру грудей у жінок
  • патологія грудної залози у чоловіків
  • відновлення грудей та живота після вагітності та пологів
  • корекція форми тіла.
  • хірургія кисті
  • хірургічне лікування травми кисті та її наслідків
  • хірургічне лікування захворювань кисті
Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Обаранець Олег Васильович

Асистент, відповідальний за історію кафедри

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Довган Ростислав Романович

Асистент, відповідальний за лікувальну роботу

Член асоціації ортопедів травматологів України. У 2022 році пройшов курси підвищення кваліфікації на тему: Педагогічні, психологічні та правові аспекти вищої медичної освіти.

Google Scholar

https://scholar.google.com/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=AUkdP2EAAAAJ

ORCID

0000-0002-4502-1740

WoS Scopus

 

Гурка О.І.

Асистент

Член Асоціації превентивної та антиейджинг медицини
Є автором та співавтором 25 наукових праць, методичних рекомендацій .
Zoom 710958233

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

 

Трунквальтер Василь Миколайович

Аспірант кафедри

Google Scholar ORCID WoS Scopus

 

Іващенко В. А.

Аспірант кафедри

2015-2021 -ЛНМУ ім. Данила Галицького, лікувальна справа – диплом з відзнакою. Під час навчання асистував на операціях на базі кафедри травматології, ортопедії та воєнно-польової хірургії у війському-медичному клінічному центрі ДПСУ м. Львова.

2021-2023 – інтернатура на базі 1 ТМО м. Львова ВП ‘’Лікарня святого Пантелеймона’’

2023 – поступив в аспірантуру до ЛНМУ ім. Данила Галицького, кафедра травматології, ортопедії та воєнно-польової хірургії.

Проходив стажування за кордоном:

  • “Klinika Ortopedii I Traumatologii Narządu Ruchu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu”.
  • SPZOZ w Działdowie, Oddział Urazowo-Ortopedyczny,
  • Oddział Kliniczny Chirurgii Ogólnej, Onkologicznej, Gastroenterologicznej i Transplantologii, Kraków,
  • курс ALS у Варшаві.

Учасник та доповідач на численних міжнародних і українських науково-практичних конференціях, майстер-класах.

Вільно володіє 3 іноземними мовами, є автором та співавтором 10 наукових праць, 1 силабусу для іноземних студентів.

Google Scholar

https://scholar.google.com/citations?hl=en&view_op=list_works&gmla=AOAOcb1ijusQREz8jKtSW_NfimwT89-vI_8y1Mhxe3RAUgQg1nqqKTBZFeMIU-Vxnk-YMNoF-jGvSz084JEKyk6s61mS0-bA6ee5AhoXzsw&user=aQxMmtYAAAAJ

ORCID

https://orcid.org/0000-0002-4132-1447

WoS Scopus

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58819654500&origin=recordpage

 

Козак Л. П. – старший лаборант, відповідальна за документацію кафедри

[]

Положення

[

ЗАТВЕРДЖУЮ

Ректор Львівського національного                 медичного університету імені Данила Галицького доктор медичних наук, професор

Чемерис О.М.

«__»______________ 2024 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО КАФЕДРУ ТРАВМАТОЛОГІЇ  ОРТОПЕДІЇ ТА ВОЄННО -ПОЛЬОВОЇ ХІРУРГІЇ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛЬВІВ – 2024

 

зміст

  1. Загальні положення. 3
  2. Основні напрями діяльності та завдання кафедри. 4
  3. Функції кафедри. 6
  4. Повноваження у зв’язку з виконанням завдань опорної кафедри. 7
  5. Методичне засідання кафедри. 7
  6. Структура й організація роботи кафедри. 9
  7. Прикінцеві положення. 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     загальні положення

 

1.1. Кафедра травматології ортопедії та військово – польової хірургії  (надалі – кафедра) є базовим структурним підрозділом Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (далі – Університет), що провадить навчально-виховну і методичну діяльність з однієї або кількох споріднених спеціальностей, спеціалізацій чи навчальних дисциплін, а також здійснює наукову діяльність у сфері медичного права.

  • На підставі наказу МОЗ України від 29.05.2013 р. № 443 «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 26.02.2003 р. № 86 «Про затвердження Примірного положення про опорну кафедру і переліку опорних кафедр вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів III-IV рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України» кафедра внесена до Переліку опорних кафедр вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів ІІІ – IV рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
  • Положення про кафедру розроблено згідно з Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про вищу освіту» іншими законами та підзаконними нормативно-правовими актами, Примірним положенням про опорну кафедру вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів III-IV рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України, затвердженого наказом МОЗ України від 26.02.2003 р. № 86, Положенням про кафедру Львівського державного медичного університету імені Данила Галицького і є локальним нормативно-правовим актом, який регламентує діяльність кафедри.
  • Кафедра створюється, реорганізується і ліквідується наказом ректора Університету за поданням декана факультету післядипломної освіти (надалі – Факультет) та за рішенням Вченої ради Факультету за умови, що обсяги навчальної роботи дають змогу сформувати викладацький склад у кількості не менше 5 штатних одиниць.
  • У своїй роботі кафедра безпосередньо підпорядковується ректору Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького.
  • Безпосереднім керівником кафедри є завідувач кафедри, який організовує її роботу і несе відповідальність за результати її діяльності в повному обсязі.
  • Кафедра здійснює роботу і звітує перед Центральним методичним кабінетом з вищої медичної освіти МОЗ України (далі – ЦМК з ВМО), який координує і контролює її діяльність.
  • Робота кафедри здійснюється згідно з річним планом, який охоплює навчальну, методичну, наукову, організаційну й інші види робіт. Річний план подається разом зі звітом до 15 червня кожного року до ЦМК з ВМО на розгляд та затвердження. Обговорення виконання цих планів та інших питань діяльності кафедри проводиться на засіданнях кафедри під керівництвом завідувача кафедри за участю викладацького складу.
  • Кафедра веде документацію, яка відображає зміст, організацію та методику проведення навчально-методичної, навчально-виховної та наукової робіт.

Перелік необхідних документів, які ведуться кафедрою, визначається навчальним відділом Університету.

  • У своїй діяльності кафедра керується положеннями чинного законодавства України, нормативними актами, що визначають роботу вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів (далі – ВМ(Ф)НЗ) МОЗ України, статутом Університету, рішеннями Вченої ради Університету, наказами ректора Університету, Правилами внутрішнього трудового розпорядку Університету, рішеннями Вченої ради Факультету, розпорядженнями декана Факультету, планом організації навчального процесу на поточний навчальний рік та цим Положенням.
  • Основним завданням кафедри є:
  • сприяння у комплексній підготовці висококваліфікованих кадрів, які володіють глибокими теоретичними і практичними навиками, високим рівнем професіоналізму та компетентності з обраної спеціальності чи напряму відповідно до національних освітніх стандартів;
  • узагальнення і поширення передового досвіду організації навчально-методичної роботи, розробки методологічної стратегії викладання дисципліни «Медичне право України» на основі новітніх технологій навчання, поліпшення теоретичної та практичної підготовки студентів, лікарів (провізорів) – інтернів, магістрів, клінічних ординаторів, аспірантів і професорсько-викладацького складу.
    • Кафедра не надає консультативних послуг фізичним чи юридичним особам з питань застосування норм чинного законодавства у сфері охорони здоров’я, як і не надає правової допомоги загалом.
    • Кафедра має навчальні кабінети, лекційні аудиторії та інші підрозділи, що забезпечують виконання навчальної, методичної і наукової роботи.

2.     Основні напрями діяльності та завдання кафедри

 

2.1. Основними напрямами діяльності кафедри є:

– навчально-виховна робота;

– методична робота;

– наукова робота;

– міжнародна діяльність.

2.2. Основними завданнями кафедри є:

У навчально-виховній роботі

2.2.1.   Створення необхідних умов для успішного засвоєння студентами, інтернами, слухачами професійно-освітніх програм шляхом цілеспрямованої організації навчального процесу, вибору оптимальних форм, прийомів, технологій та засобів навчання.

2.2.2.   Забезпечення виконання освітньо-професійних програм, навчальних планів підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації фахівців.

2.2.3.   Здійснення у спільній навчальній, науковій, творчій і громадській діяльності студентів, слухачів і викладачів виховних завдань, зумовлених гуманістичним характером освіти, пріоритетом загальнолюдських цінностей.

2.2.4.   Організація і здійснення на належному науковому і методичному рівнях навчально-виховного процесу в групових та індивідуальних формах роботи.

2.2.5.   Забезпечення високого рівня якості навчального процесу відповідно до стандартів вищої освіти та нормативних документів з організації навчального процесу.

2.2.6.   Здійснення виховної роботи серед студентів, слухачів.

2.2.7.   Забезпечення ведення веб-сайту кафедри.

2.2.8.   Організація навчально-наукової роботи науково-педагогічних працівників зі студентами через веб-сайт кафедри.

У методичній роботі

2.2.9    Підвищення рівня якості методичного забезпечення навчального процесу.

2.2.10. Комплексне науково-методичне забезпечення навчальних дисциплін кафедри, яке включає підготовку навчальних посібників і підручників, розробку навчально-методичної літератури з використанням сучасних технологій навчання, комп’ютерних технологій тощо.

2.2.11. Планування обсягу педагогічного навантаження професорського-викладацького складу на наступний навчальний рік.

2.2.12. Ведення документації, яка відображає зміст, організацію і методику проведення навчально-виховного процесу.

2.2.13. Організація педагогічного контролю науково-педагогічної діяльності шляхом проведення й подальшого обговорення на засіданнях кафедри відкритих занять, а також контрольних і взаємних відвідувань.

2.2.14. Розробка вимог і пропозицій щодо вдосконалення змісту й обсягу навчальних програм із дисциплін кафедри.

2.2.15. Розробка, організація і впровадження новітніх освітніх технологій у навчальний процес.

2.2.16. Розроблення методів оцінювання навчальних досягнень (тестові завдання, питання для виконання модульних контрольних робіт тощо) та рейтингових систем оцінювання.

2.2.17. Проведення заходів з підвищення педагогічної майстерності викладачів.

2.2.18. Поглиблення співпраці з кафедрами та структурними підрозділами інших вищих навчальних закладів у сфері науково-методичної роботи та методичного забезпечення навчального процесу.

2.2.19. Організація та проведення методичних, науково-методичних і наукових семінарів, конференцій.

2.2.20. Сприяння у перепідготовці та підвищенні кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри.

Завдання у зв’язку виконанням повноважень опорної кафедри:

2.2.21. Розробка пропозицій і рекомендацій щодо удосконалення організації та методики підвищення якості підготовки студентів, інтернів, клінічних ординаторів, магістрів, аспірантів, професорсько-викладацького складу, робота над створенням нормативних документів з вищої медичної та фармацевтичної освіти.

2.2.22. Створення та введення у навчальний процес ВМ(Ф)НЗ удосконалених навчальних планів і програм, міжкафедральних підручників, посібників, навчальних відеофільмів.

2.2.23. Розробка ефективних форм проміжного та підсумкового контролю знань студентів, інтернів, клінічних ординаторів, магістрів, аспірантів, спеціалістів.

2.2.24. Організація відкритих показових лекцій, практичних занять і обговорення їх методики та змісту.

2.2.25. Проведення компетентної експертизи рукописів навчальної літератури, методичної документації, підготовленої на однопрофільних кафедрах та надання висновків до ЦМК з ВМО МОЗ України.

2.2.26. Участь у розробці новітніх технологій навчання і державних стандартів освіти.

 

 

 

У науковій роботі

2.2.27. Організація та проведення наукових досліджень з теоретичних і практичних проблем медичного права за встановленими напрямами науково-дослідницької роботи Університету.

2.2.28. Науково-експертне забезпечення підготовки та видання публікацій з медико-правової тематики (монографії, довідники, збірники наукових праць, словники, наукові журнали, статті, доповіді тощо).

2.2.29. Експертиза та рецензування результатів наукових досліджень (автореферати, дисертації, наукові видання, статті тощо).

2.2.30. Створення умов для залучення студентів, слухачів до наукової роботи (організація роботи наукових гуртків, керівництво науково-дослідною роботою студентів, слухачів тощо).

2.2.31. Організація, проведення й участь у наукових семінарах, конференціях, симпозіумах тощо.

2.2.32. Співпраця у різних формах з кафедрами, структурними підрозділами інших вищих навчальних закладів, науково-дослідними установами, громадськими об’єднаннями у сфері наукової діяльності та проведенні наукових досліджень.

2.2.33. Участь працівників кафедри у роботі експертних, громадських радах, комісіях, робочих групах МОН України, МОЗ України, інших органів влади, спеціалізованих вчених радах із захисту докторських/кандидатських дисертацій, редакційних/наукових радах журналів тощо.

У сфері міжнародної діяльності

2.2.34. Вивчення міжнародного досвіду підготовки фахівців за профілем кафедри та його використання у навчальному процесі.

2.2.35. Участь у виконанні міжнародних проектів та програм.

2.2.36. Співпраця у різних формах та обмін досвідом з іноземними вищими навчальними закладами й їхніми структурними підрозділами, науково-дослідними установами, громадськими об’єднаннями.

2.2.37. Організація, проведення й участь у міжнародних науково-практичних заходах.

2.2.38. Поглиблення співпраці з іноземними науковими виданнями.

3.     кафедри Функції

 

Відповідно до покладених на неї завдань, кафедра виконує такі функції:

3.1.    Забезпечує проведення на належному науково-методичному рівні лекційних, практичних, семінарських та інших видів навчальних занять, застосування сучасних методів оцінювання навчальних досягнень студентів, слухачів при поточному та підсумковому контролі.

3.2.    Вивчає зміст, форми, методи, засоби навчання, забезпечує високий рівень його якості та постійний моніторинг ефективності.

3.3.    Здійснює постійний контроль якості навчання студентів і слухачів із дисциплін кафедри, аналіз результатів поточного та сесійного контролю. Організовує та контролює самостійну роботу студентів і сприяє у вивченні ними навчальних дисциплін кафедри.

3.4.    Організовує виконання ухвалених рішень із питань забезпечення навчально-виховного процесу та здійснює контроль за їх виконанням.

3.5.    Впроваджує основні принципи сучасних методів навчання.

3.6.    Забезпечує підготовку, видання підручників, навчальних посібників, рекомендацій для викладачів, студентів, слухачів, інтернів, а також інших методичних вказівок та наочних посібників відповідно до плану.

3.7.    Формує тематику наукових робіт, забезпечує проведення наукових досліджень, здійснює керівництво науково-дослідницькою роботою студентів, обговорення завершених робіт, надає рекомендації щодо публікації наукових праць.

3.8.    Здійснює наукове та навчально-методичне забезпечення роботи студентів та слухачів.

3.9.    Здійснює заходи щодо підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри.

3.10.  Аналізує потреби і вносить пропозиції щодо перспективних напрямів підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації працівників освіти.

3.11.  Здійснює виховну роботу зі студентами та слухачами формує в них громадянську позицію, почуття професійної гідності і честі.

3.12. Розробляє і затверджує в установленому порядку робочі навчальні програми й інші навчально-методичні матеріали з дисциплін, які викладаються на кафедрі, а також підготовку висновків і рецензій, анотацій до навчальних програм, складених іншими однопрофільними та суміжними кафедрами.

3.13.  Забезпечує підготовку науково-педагогічних кадрів, розгляд та обговорення тем дисертацій, пропонованих до затвердження й захисту членами кафедри, здобувачами відповідно до профілю роботи кафедри.

3.14.  Проводить заходи щодо підвищення кваліфікації працівників кафедри.

3.15.  Здійснює пропаганду наукових, спеціальних і загальноосвітніх знань.

3.16. Розглядає індивідуальні плани навчальної, навчально-методичної й інших видів роботи викладачів кафедри.

 

4. Повноваження у зв’язку з виконанням завдань опорної кафедри

 

4.1. Відвідувати заняття на однопрофільних кафедрах за згодою завідувача кафедри та викладача, який проводить заняття чи читає лекцію.

4.2. Вивчати оснащеність навчального процесу на однопрофільних кафедрах.

4.3. Проводити семінари, наради завідувачів однопрофільних кафедр для обговорення завдань та проблем вивчення дисципліни «Медичне право України».

4.4. Залучати співробітників однопрофільних кафедр ВМ(Ф)НЗ до усіх видів робіт відповідно до функцій опорної кафедри.

4.5. Здійснювати розробку тестових завдань та брати участь у проведенні ліцензійних інтегрованих іспитів серед фахівців з вищою медичною та фармацевтичною освітою.

 

5. Методичне засідання кафедри

5.1. Методичне засідання кафедри (далі – методичне засідання) є основною формою обговорення і вирішення питань, пов’язаних із навчально-методичною роботою кафедри.

5.2. У методичних засіданнях бере участь увесь науково-педагогічний склад кафедри, в тому числі й ті його представники, які працюють за сумісництвом. За необхідності, до участі в методичному засіданні можуть залучатись: аспіранти, магістранти, лаборанти тощо.

5.3. Методичні засідання проводяться регулярно, не рідше одного разу на місяць   на підставі плану, затвердженого завідувачем кафедри до початку навчального року.

5.4. На методичних засіданнях обговорюються і вирішуються такі питання:

  • затвердження календарно-тематичних планів лекцій, практичних занять і семінарів на семестр (навчальний рік) – за один місяць до початку навчального року (семестру).
  • обговорення з наступним затвердженням робочої навчальної програми з кожної дисципліни, що викладається.
  • затвердження індивідуальних планів викладачів із зазначенням завдань і заходів для викладацького складу з навчальної і навчально-методичної роботи; розподіл між викладачами навчального навантаження, навчальних тем курсу.
  • розподіл обов’язків між співробітниками кафедри й оформлення їх у вигляді затверджених завідувачем кафедри посадових інструкцій співробітника кафедри, ґрунтуючись на загально університетських функціональних посадових обов’язках.
  • звіти викладачів про хід підготовки і готовності тем курсу, про їх методичне та матеріальне забезпечення; обговорення відкритих, пробних занять.
  • викладання лекторами кафедри основних положень 2-3 лекцій з метою забезпечення єдності навчання.
  • поточна успішність студентів, звіти про роботу зі студентами, що навчаються на контрактній основі.
  • тиражування типографським способом з наступним впровадженням і реалізацією підготовлених окремими співробітниками й авторським колективом кафедри методичних посібників, вказівок, підручників чи іншої навчально-методичної літератури.
  • обговорення нових навчальних програм, внесення до них правок і формування пропозицій на засіданнях профільних методичних комісій з навчальних дисциплін.
  • обговорення рівня якості проведених викладачами лекцій, семінарських і практичних занять.
  • обговорення рівня якості контрольних завдань, які використовуються у навчальному процесі на кафедрі, результатів тестового контролю знань, контрольних робіт, диференційованих заліків. Обговорення з наступним затвердженням на профільних методичних комісіях диференційованих заліків, інших форм контролю навчальної діяльності студентів (рейтинг).
  • інформація про виконання рішень ректора, вченої ради університету, вченої ради факультету, профільних методичних комісій за спеціальностями – не рідше 1 разу на семестр.
  • обговорення підсумків диференційних заліків ( заліків ).
  • звіт завідувача кафедри про підсумки роботи за семестр (півріччя), навчальний рік.
  • звіти викладачів про підвищення кваліфікації на ФПК чи стажування.
  • звіти працівників кафедри у зв’язку із завершенням терміну перебування на посаді. За результатами обговорення звітів, даються рекомендації щодо укладання трудових договорів на наступний строк.

5.5. У межах методичних засідань кафедри можуть проводитися науково-методичні семінари і конференції з актуальних питань навчально-методичної роботи.

5.6. Методичне засідання кафедри проводиться під головуванням завідувача а кафедри, а в разі його відсутності – завуча кафедри.

5.7. Під час методичного засідання кафедри ведеться протокол, секретарем методичного засідання. У протоколі коротко зазначаються усі обговорені на методичному засіданні питання й ухвалені за результатами обговорення рішення. Протокол підписується головуючим і секретарем засідання. Протокол методичного засідання ведеться у спеціальному журналі.

5.8. Журнал протоколів методичних засідань зберігається у завуча кафедри.

 

6. структура Й організація роботи кафедри

 

6.1.    Керівництво кафедрою здійснює завідувач кафедри, який обирається на цю посаду за конкурсом Вченою радою Університету строком на 5 років.

6.2.    Завідувач кафедри організовує її роботу і несе повну відповідальність за результати діяльності кафедри. Завідувач кафедри щорічно звітує про свою діяльність на засіданні Вченої ради Факультету та Університету.

6.3. Завідувач кафедри має право:

6.3.1.   Представляти кафедру перед керівництвом Факультету та Університету.

6.3.2. Вносити пропозиції щодо змін штатного розпису кафедри задля підвищення якісного рівня викладацького складу, подавати клопотання про прийняття, звільнення та переміщення працівників кафедри, застосування заохочень і накладення дисциплінарних стягнень.

6.3.3.   Подавати пропозиції щодо підвищення якості підготовки фахівців.

6.3.4.   Планувати навчальне навантаження викладачів кафедри, контролювати його виконання.

6.3.5.   Давати доручення працівникам кафедри відповідно до їх посадових обов’язків.

6.3.6.   Відвідувати всі види навчальних занять, які проводяться викладачами кафедри.

6.3.7.   Скликати в установленому порядку засідання кафедри, брати участь у заходах, які проводяться в Університеті та на Факультеті, що стосуються діяльності кафедри.

6.3.8.   Брати участь у розробці та погодженні проектів інструкцій, положень та інших нормативних документів Університету, що стосуються питань діяльності кафедри.

 

6.4. Завідувач кафедри зобов’язаний:

6.4.1.   Організовувати та забезпечувати високий рівень якості навчально-виховної, методичної та наукової роботи кафедри.

6.4.2.   Створювати умови, які необхідні для плідної співпраці колективу кафедри.

6.4.3.   Здійснювати контроль за виконанням працівниками кафедри індивідуальних та кафедральних планів роботи.

6.4.4.   Своєчасно інформувати працівників кафедри про стан виконання індивідуальних та кафедральних планів роботи.

6.4.5.   В установленому порядку звітувати про роботу кафедри.

6.4.6.   Готувати та представляти в установленому порядку до відповідних підрозділів та Університету замовлення на ресурсне забезпечення діяльності кафедри (погодинний фонд, навчальну літературу, періодичні видання, навчальне та наукове обладнання, ремонтні роботи тощо).

6.4.7.   Організовувати обмін досвідом і сприяти підвищенню кваліфікації працівників кафедри.

6.5.      Кількісний склад кафедри встановлюється штатним розписом та може коригуватись у разі збільшення науково-педагогічного навантаження.

6.6.      Вакантні посади науково-педагогічних працівників заміщуються за результатами конкурсу. При продовженні трудових відносин з працівником, конкурс не проводиться.

6.7.      Права та обов’язки працівників кафедри визначаються відповідними посадовими інструкціями.

6.8. Основною формою колективного обговорення та розв’язання поточних і перспективних питань навчально-виховної, методичної і наукової роботи кафедри є її засідання. Засідання кафедри проводяться не рідше одного разу на місяць відповідно до затвердженого плану роботи.

6.9.      Засідання кафедри повноважне ухвалювати рішення за умови присутності на ньому не менше ніж 2/3 основних її працівників. Рішення ухвалюється простою більшістю голосів присутніх членів кафедри. Протокол засідання кафедри веде його секретар.

6.10.    Під час засідання у голосуванні беруть участь науково-педагогічні працівники, для яких кафедра є основним місцем роботи. Співробітники кафедри, які працюють за сумісництвом і на умовах погодинної оплати праці, мають право дорадчого голосу.

6.11.    Позачергове засідання кафедри може бути скликане за ініціативою не менше 1/3 усіх працівників кафедри або за рішенням завідувача кафедри.

6.12.    На засідання кафедри можуть бути запрошені працівники інших кафедр і вищих навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, а також студенти, інтерни, слухачі, які опановують дисципліни кафедри.

6.13.    Нормативна документація та розпорядчі акти з організації навчального процесу, підготовки наукових кадрів, які видаються в Університеті, є обов’язковими для виконання працівниками кафедри.

6.14.    Кафедра відповідає за належний стан аудиторного фонду, а також за цільове використання приміщень.

6.15.    Кафедра в межах своєї компетенції, для реалізації покладених на неї завдань, здійснює представництво у Вченій раді Університету та Факультету.

6.16.    Кафедра розробляє концепцію своєї діяльності та подає відповідні пропозиції до концептуальних та програмних документів Університету та Факультету.

7. Прикінцеві положення

 

7.1.       Це положення розглядається і затверджується Вченою радою Університету та вводиться у дію наказом ректора Університету.

7.2.      Зміни та доповнення до цього Положення розглядаються і затверджуються Вченою радою Університету за поданням завідувача кафедри або Вченою радою Факультету та вводяться у дію наказом ректора Університету.

 

Завідувач .кафедри

травматології і ортопедії та військово – польової хірургії                            проф. Трутяк І.Р.

]

Навчальні програми:

Див блоки файлів 02

[

Розклад

див блоки файлів 03

[]

Верифікація результатів навчання

Поточний контроль

здійснюється на кожному практичному занятті відповідно до конкретних цілей теми і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу. На всіх практичних заняттях застосовуються види стандартизованого контролю теоретичної підготовки та контроль засвоєння практичних навичок. Кожне практичне заняття передбачає розбір теоретичного матеріалу, індивідуальне поточне опитування, виконання студентами практичної роботи та тестування. Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. За підсумком усіх видів діяльності виставляється підсумкова оцінка за тему за чотирибальною шкалою.

Зн-1 – Зн-2,

Ум-1 – Ум -3,

К-1 – К-2

АВ-1- АВ-3

Л 1-6,

П-1-9,

СРС-1-10

Тестовий контроль (студент в системі Mіsа отримує 10 тестів, відповідає та отримує результат у балах (від 0 до 10) та відсотках (від 0 до 100)).

Демонстрація практичної навички, звіт про виконану практичну роботу.

Відповідь на запитання викладача

Відмінно («5») -студент бездоганно засвоїв теоретичний матеріал теми заняття, демонструє глибокі і всебічні знання відповідної теми,. правильно, чітко, логічно і повно відповідає на всі стандартизовані питання поточної теми, включно з питаннями лекційного курсу і самостійної роботи. Тісно пов’язує теорію з практикою і правильно демонструє виконання (знання) практичних навичок. Вирішує задачі підвищеної складності, вміє узагальнювати матеріал. Правильно відповів на 9-10 тестових питань

Добре («4») – студент добре засвоїв теоретичний матеріал заняття, правильно, і по суті відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Демонструє виконання (знання) практичних навичок. Правильно використовує теоретичні знання при вирішенні практичних завдань. Вміє вирішувати легкі і середньої складності задачі. Володіє необхідними практичними навиками і прийомами їх виконання в обсязі, що перевищує необхідний мінімум. Правильно відповів щонайменше на 7-8 тестових питань.

Задовільно («3») – студент в основному опанував теоретичними знаннями навчальної теми, неповно, за допомогою додаткових питань, відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Не може самостійно побудувати чітку, логічну відповідь. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок студент робить помилки. Студент вирішує лише найлегші задачі, володіє лише обов’язковим мінімумом методів дослідження. Правильно відповів щонайменше на 5-6 тестових питань.

Незадовільно («2») – студент не опанував навчальний матеріал теми, не знає наукових фактів, визначень, не може дати логічну відповідь, не відповідає на додаткові запитання, не розуміє змісту матеріалу. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок робить значні, грубі помилки. Відповів на менше, ніж 5 тестових питань.

Підсумковий контроль

Загальна система оцінювання

Участь у роботі впродовж семестру – 100%

Шкали оцінювання

традиційна 4-бальна шкала, багатобальна (200-бальна) шкала, рейтингова шкала ECTS

Умови допуску до підсумкового контролю

Студент відвідав усі практичні (лабораторні, семінарські) заняття і отримав не менше, ніж 120 балів за поточну успішність

Вид підсумкового контролю

Методика проведення підсумкового контролю

Критерії зарахування

Залік

Мають бути зараховані усі теми, винесені на поточний контроль. Оцінки з 4-ри бальної шкали конвертуються у бали за багатобальною (200-бальною) шкалою відповідно до Положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності студентів»

Максимальна кількість балів – 200.

Мінімальна кількість балів- 120

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент за поточну навчальну діяльність при вивченні дисципліни становить 200 балів.

Мінімальна кількість балів, яку повинен набрати студент за поточну навчальну діяльність для зарахування дисципліни становить 120 балів.

Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином

Оцінка з дисципліни базується на результатах поточної навчальної діяльності та виражається за двобальною шкалою «зараховано» або «не зараховано». Для зарахування студент має отримати за поточну навчальну діяльність бал не менше 60% від максимальної суми балів з дисципліни (120 балів).

[]

Лікувально-консультативна робота

Основною клінічною базою кафедри травматології та ортопедії є Львівська міська клінічна лікарня №8, а також клінічними базами кафедри є:

  • Львівська міська клінічна дитяча лікарня
  • Військово-медичний клінічний центр Західного регіону
  • Львівська обласна дитяча клінічна лікарня “Охмадит”
  • Львівський клінічний госпіталь прикордонної служби України.

Комунальне неприбуткове підприємство “Львівська міська клінічна лікарня №8” розташована на вулиці Навроцького, 23 в Галицькому районі м. Львова. В даний час на території обслуговування проживає біля 100 тисяч чоловік, із них 70% працездатного віку. Окрім того, лікарня цілодобово несе ургентну службу по місту Львову і області з хірургії пошкоджень і комбустіології.

У лікарні цілодобово працює травматологічний пункт із стаціонарним рентгенкабінетом, перев’язочною і гіпсовочною з окремими штатними одиницями. Для обстеження хворих є клінічна та біохімічна лабораторії, кабінет функціональної діагностики, рентгенкабінет, флюорографічний кабінет, кабінет ультразвукової діагностики і фіброгастроскопії. Лабораторії і кабінети працюють як в плановому так і в ургентному порядку.

У лікарні є плановий і ургентний окремих операційних блоки. Плановий має 3 операційні залі, які закріплені відповідно за хірургічним, травматологічним і комбустіологічним відділенням для дорослих. Дитяче комбустіологічне відділення має окремий свій операційний блок. Ургентний операційний блок має 2 операційні залі, одна з яких спеціалізована для операцій на кисті. Окрім того є гнійна операційна, яка розміщена окремо і спільна для всіх відділень хірургічного профілю.

Базовими відділеннями кафедри травматології, ортопедії і ВПХ є травматологічні відділення для дорослих і дітей, хірургічне відділення поєднаної і комбінованої травми і комбустіологічні відділення для дорослих і дітей. Травматологічні відділення для дорослих і для дітей надають ургентну і планову допомогу пацієнтам з травмами і ортопедичними захворюваннями опорно-рухового апарату. Використовуються сучасні способи консервативного і оперативного лікування. Працівниками кафедри організовано і впроваджено у повсякденну практику мініінвазивні артроскопічні методи оперативних втручань. Хірургічне відділення поєднаної і комбінованої травми з 1977 року (організовано одним із перших на Україні) працює як спеціалізоване відділення для допомоги потерпілим з відкритими в т.ч. вогнепальними і закритими травмами органів черевної порожнини і грудної клітки, з
поєднаною і множинною травмою, з відкритими і закритими пошкодженнями м’яких тканин, сухожилків, нервів, судин і кісток кінцівок та травмами кисті. Незначний відсоток потерпілих має комбіновану травму. Серед них особливо важкими є пацієнти з мінно-вибуховою травмою. Хворі з термічною травмою (опіки і відмородження) і наслідками
перенесеної термічної травми із міста і області лікуються в спеціалізованих комбустіологічних відділеннях для дорослих і для дітей.

У Військово-медичному клінічному центрі Західного регіону консультує і виконує хірургічні втручання у поранених і хворих проф.Трутяк І.Р.,  у Львівському клінічному госпіталі прикордонної служби України – проф. Трутяк І.Р. і доктор мед. наук Філь А.Ю. Доц. Серафин Ю.Я. є куратором відділення травматології і ортопедії у Львівській міській дитячій клінічній лікарні, а доктор мед. наук Корольков О.І. консультує і виконує хірургічні втручання у пацієнтів Львівської обласної дитячої клінічної лікарні “Охмадит” .

Напрямок лікувальної та наукової діяльності.
Кожний день чергові лікарі звітують за чергування завідувачу або професору кафедри і головному лікарю або його заступнику. Понеділок – день клінічного обходу і розбору хворих. Регулярно проводяться клінічні і патанатомічні конференції.
Працівники кафедри курують, консультують хворих і проводять клінічні обходи у хірургічному, травматологічних і комбустіологічних відділеннях. Всі клінічні розбори хворих і складні оперативні втручання виконуються безпосередньо або при участі професорів та доцентів кафедри.
Професор і доцент кафедри надають консультативну допомогу травмованим і пораненим в районах області по санітарній авіації.
Основні напрямки наукової діальності:

  • хірургічне лікування хворих з політравмою
  • остеопороз
  • спортивна травматологія
  • пошкодження органів черевної порожнини
  • пошкодження грудної клітки
  • пошкодження тазу
  • хірургія кисті
  • хірургія дефектів мíяких тканин
  • малоінвазійна травматологія і абдомінальна хірургія

Кафедра виконує планову наукову роботу, та виконуються 3 дисертаційні роботи. Працює студентський науковий гурток. Працівники кафедри активні учасники і організатори науково- практичних конференцій і з’їздів ортопедів-травматологів та хірургів України і Європи.

Наукова робота та видавнича діяльність

Тема науково- дослідної роботи кафедри травматології, ортопедії та ВПХ
«Травма та захворювання опорно-рухового апарату (клініка, діагностика, лікування та профілактика)» 2020-2024
Етап 1.Огляд літератури, вивчення епідеміології травми та захворювань опорно-рухового апарату

Етап 2. Клініка та діагностика травм та захворювань опорно-рухового апапрату
Етап 3. Покращити результати лікування хворих з травмою та захворюваннями опорно рухового апарату
Етап 4. Порівняння методів лікування хворих з травмою та захворюваннями опорно рухового апарату
Етап 5. Віддалені результати лікування травм та захворювань опорно-рухового апарату. Здача звіту
У звіті буде відображено передові досягнення в діагностиці та лікуванні травм опорно-рухового апарату у дорослих та дітей

Звіти див блоки файлів 04

Видавнича діяльність див блоки файлів 05

 

Студентський науковий гурток

Координатор наукового гуртка – асистент Калинович Назар Романович, кмн

Принцип роботи гуртка – не засідання, а участь в практичній роботі (травмпункт, операційна), індивідуальний підхід, навчання через уміння, визначення готовності студента до аналізу і подальшої наукової роботи.

Більшість викладачів кафедри пройшли СНГ

Основними завданнями роботи гуртка:

  • Поглиблене вивчення дисциплін за напрямком: «Травматологія і ортопедія», «Військово-польова хірургія», «Пластична хірургія»

Основні напрямки:

  1. Практичні аспекти роботи за вище наведеними спеціальностями, що включає більш досконале опанування практичних навичок. Зокрема, це відбувається через участь в роботі в клініці разом з викладачами кафедри, що включає в себе робота з пацієнтом як з моменту поступлення до лікувального закладу  і до моменту виписки. Особливу увагу викладачі приділяють залученню студентів в роботі в операційній а також чергуванням на клінічних базах кафедри.
  2. Науково-дослідницька робота кафедри, що включає в себе роботу з як клінічними даними так і архівними даними з подальшим висвітленням результатів роботи у вигляді публікацій та доповідей на вітчизняних чи міжнародних конференціях чи інших наукових заходах

Міжнародне співробітництво

кафедра співпрацює з Novant Presbyterian Hospital Charlotte, North Carolina, USA (Michael Samotowka), Jacksonville University of Florida, USА (Prof. Hudson Berrey), Rosalind Franklin Medical University Illinois, USA (Ром Стівенс), Uniwersitet we Wroclawe, Polska (Adam Domahanicewich), Klinika Swietego Lukasza (Bielsko-Biala, Polska, dr. Roman Brzoska)

Участь співробітників кафедри  у міжнародних форумах, з’їздах, конференціях

Серафин Ю.Я.

  1. Хірургія коліна 20 Бещадська конференція 2 виступи Жешів, Польща 20-21.01.2022
    Іновації в ортопедії 21 Бещадська конференція 3 виступи Жешів, Польща 20-21.04.2023
    31 зїзд гематологів Польщі, стендова доповідь Катовіце, Польща 14-16.09.2023
    5 зїзд Польського товариства артроскопії виступ Гданськ, Польща 19-21.10.2023
    Артроскопічні випадки III Вроцлав, Польща 02.02.2024
    16 артроскопічний тренінг Опольський Ополє, Польща 29.02-02.03.24
    Про коліно Вроцлав, Польща 23-24.05.24
    17  конференція “Поступи в гемостазі” виступ Гдиня, Польща 16-18.05.24

Статті у міжнародних виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science (бібліографічний опис)

  1. Trutyak I. R. ANATOMO-FUNCTIONAL CLASSIFICATION OF THE HAND POST-TRAUMATIC SOFT TISSUE DEFECTS / Ihor R. Trutyak, Nazar R. Kalynovych, Roman I. Trutiak, Maria Y. Kuzeikiv // Wiadomości Lekarskie/ 2021. – Vol. 74, Issue 8. – P. :1900-1904.
  2. Trutyak Ihor Treatment of combat surgical trauma of the limbs in the conditions of modern war / Ihor Trutyak, Dmytro Los, Valentyn Medzyn, Vasyl Trunkvalter, Volodymyr Zukovsky // Medical Sciences 2022, 2 (69). https://doi.org/10.25040/ntsh.
  3. Trutyak I, Malickii V, Samotowka M, Trunkvalter V, Trutyak R, Ivaschenko V. PROBLEMATIC ISSUES OF LIMB AMPUTATION IN WOUNDED WITH COMBAT TRAUMA. Proc Shevchenko Sci Soc Med Sci [Internet]. 2023Dec.22 [cited 2023Dec.26];72(2). Available from: https://mspsss.org.ua/index.php/journal/article/view/883

Міжнародне стажування
Серафин Ю.Я.

Артроскопія плечового суглоба стажування Бєльско-Бяла, Польща 25-26.10.2022
Артроскопія плечового суглоба стажування Бєльско-Бяла, Польща 06-08.12.2022

2023-24

Артроскопія плечового суглоба стажування Бєльско-Бяла, Польща 31.01.2023
Артроскопія коліна  стажування Коморовіце, Польща 01.02
Шви меніска стажування Нове Място, Польща 04.02
Хірургія хребта та суглобів стажування Нєборовіце, Польща 18-19.04
Вроджені та набуті проблеми гемофілії стаж Лодзь, Польща 10-11.05
Артроскопія плечового суглоба стажування Бєльско-Бяла, Польща 31.01.2024
Артроскопія плечового суглоба стажування Бєльско-Бяла, Польща 25.06.2024

Див блоки файлів 06