КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ. Поточний контроль здійснюється на кожному практичному (семінарському) занятті відповідно до конкретної теми і має на меті перевірку засвоєння студентами навчального матеріалу. На всіх практичних заняттях застосовуються види стандартизованого контролю теоретичної підготовки та контроль засвоєння практичних навичок. Кожне практичне заняття передбачає опрацювання теоретичного матеріалу, поточне індивідуальне опитування, виконання студентами практичних вправ і завдань та тестування. Самостійна робота студентів оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. За підсумком усіх видів діяльності виставляється підсумкова оцінка за тему за чотирибальною шкалою. Тестовий контроль (студент в системі Mіsа отримує 10 тестів, відповідає та отримує результат у балах (від 0 до 10) та відсотках (від 0 до 100). Демонстрація практичної навички. Відповідь на запитання викладача: Відмінно («5») -студент бездоганно засвоїв матеріал теми заняття, демонструє глибокі і всебічні знання з відповідної теми, правильно, чітко, логічно і повно відповідає на всі стандартизовані питання поточної теми, включно з питаннями лекційного курсу (для дисциплін, що мають лекції) і самостійної роботи. Тісно пов’язує теорію з практикою і правильно демонструє виконання (знання) практичних навичок. Правильно відповів на 9-10 тестових запитань. Добре («4») – студент добре засвоїв теоретичний матеріал заняття, правильно, і по суті відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Демонструє виконання (знання) практичних навичок. Правильно використовує теоретичні знання під час виконання практичних завдань. Володіє необхідними практичними навичками і прийомами їхнього виконання в обсязі, що перевищує необхідний мінімум. Правильно відповів щонайменше на 7-8 тестових запитань. Задовільно («3») – студент в основному опанував теоретичні знання з навчальної теми, неповно, за допомогою додаткових запитань, відповідає на стандартизовані питання поточної теми, лекційного курсу і самостійної роботи. Не може самостійно побудувати чітку, логічну відповідь. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок студент робить помилки. Студент вирішує лише найлегші завдання, володіє лише обов’язковим мінімумом практичних навичок. Правильно відповів щонайменше на 5-6 тестових запитань. Незадовільно («2») – студент не опанував навчальний матеріал теми, не знає наукових фактів, визначень, не може дати логічну відповідь, не відповідає на додаткові запитання, не розуміє змісту матеріалу. Під час відповіді і демонстрації практичних навичок робить значні, грубі помилки. Відповів на менше, ніж 5 тестових запитань. Підсумковий контроль – залік. Максимальна кількість балів – 200. Мінімальна кількість балів- 120. Розрахунок кількості балів проводиться на підставі отриманих студентом оцінок за 4-ри бальною (національною) шкалою під час вивчення дисципліни, шляхом обчислення середнього арифметичного (СА), округленого до двох знаків після коми. Отримана величина конвертується у бали за багатобальною шкалою таким чином. Оцінка з дисципліни базується на результатах поточної навчальної діяльності та виражається за двобальною шкалою «зараховано» або «не зараховано». Детальніше