[]За кілька днів розпочинається новий навчальний рік. Яким він буде за умов тривалого карантину у зв’язку з епідемією COVID-19, як буде організовано навчальний процес в Університеті, аби студенти мали змогу якісно і безпечно навчатися?

Ректор Університету, академік НАМН України, професор Борис Зіменковський видав < href="https//drive.google.com/c?id=1sEHpqLYVwGOlXMc-287j8eKEdwOo">Наказ №2134-з, яким, зокрема, передбачено, що 2020-2021 навчальний рік розпочнеться

  • з 01.09.2020 для студентів ІІ-VI курсів
  • з 15.09.2020 для студентів І курсу

  • В умовах несприятливої епідемічної ситуації запровадити поєднання безпосередньої та опосередкованої форми взаємодії студентів та викладачів у форматі змішаного навчання  (у разі погіршення епідемічної ситуації у м. Львові до «червоного» рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 – перейти на дистанційне навчання). 

     

    Перед завідувачами кафедр поставлено низку завдань

  • з метою запобігання скупчення здобувачів освіти скласти розклади занять по кафедрі відповідно до затвердженого першим проректором розкладу занять, розробити маршрути руху здобувачів на кафедрі, у розкладі занять кафедри встановити місце і час проведення занять для кожної групи;
  • у разі переходу до «червоного» рівня епідемічної небезпеки забезпечити дистанційну форму навчання з метою виконання навчального плану;
  • провести перегляд та корегування робочих програм навчальних дисциплін, передбачених навчальним планом;
  • включення у програми усіх навчальних дисциплін вивчення питань гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SRS-CoV-2;
  • адаптацію навчального матеріалу до онлайн-формату, моделей навчання, створення сценаріїв курсу, здатних ефективно поєднувати онлайн-навчання з аудиторним навчанням;
  • лекційні заняття та підсумковий контроль проводити виключно у форматі онлайн;
  • створити відео контент (лекції, практичні та інші методичні та інформаційні матеріали) для забезпечення змішаного навчання, завантажити та розмістити посилання на відео контент в системі MIS (відповідно до вимог та інструкцій відділу інформаційних технологій);
  • кожному викладачу створити власний обліковий запис в системі Zoom або Google meets;
  • розмістити посилання на особисті відеоконференції в системі MIS; дистанційні заняття проводити за допомогою Zoom або Google meets; всі відеозаписи дистанційних занять і консультацій зберігати на особистих носіях інформації впродовж одного року;
  • представити у навчальний відділ затверджені в установленому порядку розклади занять і програми навчальних дисциплін;оновити на веб сторінках кафедр програми навчальних дисциплін, силабуси і необхідні навчально-методичні та інформаційні матеріали.

  •   Технологічний супровід змішаного навчання, надійний доступ до Інтернету, необхідне програмне забезпечення доручено забезпечити відділу інформаційних технологій.

    Декани факультетів до 28.08.2020 повинні  інформувати в режимі онлайн студентів та науково-педагогічні колективи

    – про вимоги цього наказу;

    – про вимоги постанов Головного державного санітарного лікаря № 42 від 30.07.2020 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та № 48 від 04.08.2020 р. «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в гуртожитках в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» (далі Тимчасові рекомендації), заходи запобігання поширення хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SRS-CoV-2, проявів хвороби, дій у випадку захворювання та необхідності дотримання режиму соціальної дистанції в університеті;

    до 31.08.2020 провести перевірку готовності кафедр до початку 2020/2021 навчального року та до впровадження змішаного навчання. Довідку про готовність кафедр та факультету до початку 2020-2021 навчального року подати першому проректору з науково-педагогічної роботи до 01.09.2020.

     

    Відповідальному за лікувально-профілактичну роботу проф. О.М.Зінчуку

    до 20.08.2020 створити Штаб по забезпеченню контролю захворюваності на інфекційні хвороби серед співробітників та здобувачів освіти ЛНМУ імені Данила Галицького та забезпечити

  • щоденний контроль за виконанням Тимчасових рекомендацій;
  • проведення роз’яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
  • розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників університету;
  • тимчасово ізолювати студентів у спеціально відведеному приміщенні університету (гуртожиток №1) у разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, інформувати батьків (інших родичів) та приймати узгоджене рішення щодо скерування на лікування до закладу охорони здоров’я;
  • недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
  • проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів;
  • проведення навчання працівників і студентів щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог;
  • допуск до роботи персоналу здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром;
  • не допускати на робоче місце працівників та студентів із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С.

  •  

    Проректору з адміністративно-господарської роботи О.О.Шевазі

  • розмежувати маршрути руху абітурієнтів та студентів в адміністративному  корпусі до кінця роботи приймальної комісії;
  • розробити маршрути руху здобувачів освіти (задіяти всі можливі входи в приміщення університету) та обмежити їх скупчення 
  • організувати та забезпечити належний технічний стан аудиторного фонду, задіяного в освітньому процесі, дотримання санітарно-епідеміологічного режиму та проведення дезінфекцій;
  • дозволяти вхід науково-педагогічним працівникам та студентам до навчальних корпусів Університету при наявності захисної маски або респіратора після проведення термометрії безконтактним термометром. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями університету використання захисних масок є обов’язковим;
  • забезпечити наявність засобів індивідуального захисту та необхідних засобів і обладнання (безконтактні термометри, дезінфекційні, в тому числі антисептичні засоби для обробки рук, засоби особистої гігієни та індивідуального захисту) відповідно до вимог Тимчасових рекомендацій;
  • організувати місця для обробки рук антисептичними засобами на вході до всіх навчальних корпусів університету. Місця для обробки рук позначити яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо);
  • забезпечити раціональне використання запасних виходів із навчальних корпусів університету, використання розмітки на підлозі з метою організації двостороннього руху коридорами;
  • забезпечити у санітарних кімнатах наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників (або електросушарок для рук). Заборонити використання багаторазових рушників;
  • проводити очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо) після проведення занять у кінці робочого дня;
  • проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин після кожного навчального заняття;
  • розмістити на території Університету контейнери (урни) з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «Використані маски та рукавички», з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
  • розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю, соціальної дистанції.

  • Директору Навчального імітаційного центру (НІЦ) В.В. Флуду та деканові стоматологічного факультету проф. Р.З. Огоновському до 01.10.2020 подати пропозиції щодо можливостей використання НІЦ для проведення практичних занять студентів медичних і стоматологічного факультетів.

    Контроль за виконанням наказу покласти на першого проректора з науково-педагогічної роботи проф. М.Р.Гжегоцького

    За інформацією навчального відділу

    Відділ комунікації і промоції

    < href="miltopress@medniv.lviv.">press@medniv.lviv.[]