Адреса

79010, м. Львів, Пекарська, 69, Стоматологічний медичний центер Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Телефон: +38 (063) 8154471

Email:

На карті:

 

Завідувач кафедри

Пупін Тарас Ілліч, кандидат медичних наук, доцент

У 1988 році закінчив Львівський державний медичний університет, стоматологічний факультет. У 2009 році захистив дисертацію на тему: “Особливості патогенезу, клініки, лікування і профілактики захворювань пародонту, що розвивається в умовах виробничого контакту з пестицидами” за спеціальністю стоматологія. З 2015 року завідувач кафедри. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 36 років, педагогічний стаж 23 роки.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

Історія створення і розвитку кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО ЛНМУ імені Данила Галицького 

Qui non proficit deficit – Хто не рухається вперед – відстає

Кафедра терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО, що була організована  згідно спільного наказу Львівського обласного відділу охорони здоров’я і Львівського державного медичного інституту (№ 787.1397) на базі 4-ої стоматологічної поліклініки м. Львова, стала одним з провідних фахових осередків у галузі стоматології в Україні. В історії кафедри, яка була створена з метою підготовки висококваліфікованих спеціалістів в галузі терапевтичної стоматології, особливе місце посідає перша жінка-професор стоматології в Галичині, доктор медичних наук Любомира Антонівна Луцик (1918-2000). Талановитий науковець, непересічний організатор та педагог свій нелегкий життєвий шлях присвятила розбудові української післявоєнної стоматології, а в 1958 році стала співорганізатором створення стоматологічного факультету Львівського медичного інституту. У 1954 році відбувся  захист її кандидатської, а у 1972 році – докторської дисертації. З жовтня 1961 до травня 1970 року Любомира Антонівна очолювала новостворену кафедру терапевтичної стоматології, а з 1 вересня 1976 року до 1980 року – кафедру стоматології дитячого віку. У 1982 році саме Любомира Антонівна Луцик стала ініціатором створення першої в ЛДМІ кафедри післядипломної освіти для лікарів-стоматологів. Разом із завідувачем новоствореної кафедри терапевтичної стоматології факультету удосконалення лікарів і провізорів, з 1992 року – доктором медичних наук, майбутнім професором  Тарасом Дмитровичем Заболотним, вона активно розвивала навчальну та клінічну бази кафедри, на якій працювала консультантом до 1985 року.

 Заслужений професор ЛНМУ імені Данила Галицького, д. мед. наук Заболотний Т.Д.

Під керівництвом д. мед. наук, професора Тараса Дмитровича Заболотного кафедра досягла великих успіхів у підготовці фахівців за спеціальністю «Терапевтична стоматологія». Багато випускників кафедри здобули визнання, як в Україні, так і у різних країнах світу. Організаційний та науково-педагогічний внесок професора Заболотного Т.Д. надав значного стимулу розширенню післядипломної стоматологічної освіти у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького, а непересічна енергія, працездатність і прагнення до вдосконалення передалося кожному з членів колективу кафедри. Заслужений професор, доктор медичних наук, заслужений лікар України, академік УАН Тарас Дмитрович Заболотний є автором та співавтором близько 350 наукових праць, монографій, методичних рекомендацій, авторських свідоцтв, патентів на винаходи. Зокрема, серед винаходів професора Заболотного – апарат для вібраційно-вакуумного компресійного масажу ясен. Поєднання трьох факторів – вібрації, вакууму та компресії дозволяє здійснювати керований вплив на магістральні судини нижньої щелепи на глибину до 1,5 см. Окрім того, методом ультразвукової ехоостеометрії професором Заболотним Т.Д. вдосконалено проведення прижиттєвої кiлькiсної оцiнки щiльностi кiсткової тканини альвеолярного відростка нижньої щелепи, що є важливим аспектом якісної діагностики захворювань тканин пародонта і, відповідно, планування лікувально-профілактичних заходів.

Професор Тарас Дмитрович Заболотний – науковий керівник понад 30 здобувачів наукового ступеня кандидата медичних наук та доктора медичних наук, які успішно захистили дисертаційні роботи.

Вагомий внесок в організацію роботи кафедри зробили кандидати медичних наук доцент Лариса Василівна Дерейко, доцент Тетяна Митрофанівна Мікуліна та асистент Богдан Петрович Павлик. А доцент кафедри Юрій Олексійович Риберт організував курс ортопедичної стоматології, що став базовим при створенні профільної кафедри ФПДО у 1993 році.

Подальший розвиток та удосконалення діяльності кафедри у сучасних умовах відбувається під керівництвом кандидата медичних наук, доцента Тараса Ілліча Пупіна,  який очолює та розвиває кафедру з вересня 2015 року.

Завідувач кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО к. мед. наук, доцент Пупін Т.І.

Упродовж декількох останніх років наукові ступені доктора медичних наук та вчені звання професора здобули Юрій Олексійович Риберт і Олеся Іванівна Мартовлос, що свідчить про вагомі наукові здобутки кафедри. На сьогодні у штаті кафедри понад 40 науково-педагогічних працівників.  Посаду та вчене звання доцента отримали  19 викладачів кафедри, у штаті є також 10 асистентів, 6 аспірантів. Нещодавно на відповідальну посаду декана факультету післядипломної освіти була призначена доцент кафедри Лідія Юріївна Мінько.

З метою підвищення кваліфікації лікарів на постійній основі проводяться цикли ТУ, які входять до переліку заходів безперервного професійного розвитку. Ця робота здійснюється як безпосередньо на кафедрі, так і на циклах у Волинській та Рівненській областях. Щорічно організовуються цикли стажування та спеціалізації за фахом «Терапевтична стоматологія» та «Стоматологія». Окрім перепідготовки фахівців з вищою освітою та їх професійного розвитку, важливим завданням кафедри є навчання лікарів-інтернів за спеціальністю «Стоматологія», субспеціальність «Терапевтична стоматологія». На виконання Постанови КМ України «Про затвердження Положення про систему БПР медичних та фармацевтичних працівників №725 від 14 липня 2021року (зі змінами) для вдосконалення професійних компетентностей фахівців упродовж їхньої діяльності кафедра організовує низку заходів БПР. Вони проводяться з використанням обладнаних приміщень, сучасних новітніх технологій та сприяють швидкому опануванню за короткий термін сучасних методик діагностики і лікування стоматологічних захворювань.

Навчальні приміщення кафедри

З січня 2022 р. вперше серед медичних ЗВО України на кафедрі запроваджено цикл спеціалізації «Пародонтологія», а у грудні перші лікарі-стоматологи вже отримали сертифікати із нової спеціальності. Подальше розширення та удосконалення діяльності кафедри сприяло перейменуванню її з 1 вересня 2022 року на кафедру терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології факультету післядипломної освіти.

Основними напрямками роботи та наукових досліджень кафедри є:

  • запровадження новітніх технологій по удосконаленню методів обстеження стану тканин пародонта;
  • розробка та апробація схем комплексного лікування захворювань пародонта у хворих із загально-соматичними захворюваннями та у осіб, що перебувають під впливом професійних шкідливостей;
  • використання природних факторів Прикарпаття (мінеральні води, ропа, озокерит тощо) в лікуванні захворювань пародонта;
  • пріоритетним є хірургічне лікування пародонтиту із використанням елементів остеопластики, спрямованої тканинної регенерації, клітинних технологій та застосування зубозберігаючих технологій;
  • проваджено у практику методику лікування захворювань пародонту за допомогою низькоінтенсивного лазерного випромінювання;
  •  апробування сучасних методик в лікуванні та профілактиці стоматологічних захворювань з використанням сучасного обладнання, новітніх пломбувальних матеріалів та матеріалів для заповнення кореневих каналів провідних фірм США, Німеччини, Франції, Швейцарії, Великої Британії, Японії та ін.;
  • на сучасному рівні проводиться діагностика та комплексне лікування дисфункцій скронево-нижньощелепного суглоба;

Діагностика та комплексне лікування дисфункцій скронево-нижньощелепного суглоба

Видавнича діяльність кафедри

Кафедра терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО ЛНМУ імені Данила Галицького є чудовим зразком не тільки фахових здобутків працівників кафедри, але і прикладом поширення та обміну досвідом з колегами в Україні та за кордоном.

 Учасники Конгресу функціональної стоматології у Празі доцент Пупін Т.І. та асистент Мандич О.В.

Участь у Фаховій школі пародонтології.

Участь працівників кафедри доцентів Пупіна Т.І., Мінько Л.Ю. та Гнідя Р.М. у 5-му Національному українському Стоматологічному Конгресі у м. Києві

 Участь працівників кафедри доцента Пупіна Т.І., професора Мартовлос О.І., доцента Шилівського І.В., та асистента Мандича О.В. у міжнародній конференції «Інноваційні підходи до лікування захворювань пародонта : від Perio- до Impla» у м. Києві.

Участь та представлення наукового доробку кафедри на 14 Міжнародному Бієннале Конгресі Міжнародної Академії Пародонтології в м. Шеньчжень (Китай) 

Учасники Конгресу працівники кафедри доценти Дерейко Л.В. та Мартовлос (Годована) О.І. Стендова доповідь та матеріали тез конгресу 

Сьогодні викладання основних дисциплін на кафедрі ґрунтується на багатому досвіді напрацьованому впродовж десятиліть та сповідуванні міждисциплінарних підходів та інтеграції фундаментальних знань на тільки стоматології, але й різних галузей медицини для більш досконалого надання стоматологічної та пародонтологічної допомоги пацієнтам, які звертаються на кафедру.

Упродовж 40-ка років діяльності колектив кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО із вдячними спогадами про фундаторів славетної Львівської стоматологічної школи, активно передав клінічний та теоретичний досвід не одному поколінню випускників стоматологічного факультету Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, які проходять достойний вишкіл у стінах нашої Alma-Mater та у щоденній діяльності примножують здобутки стоматологічної науки.

Колектив кафедри на відзначенні 40-річного ювілею

(29.12.2023р)

Риберт Юрій Олексійович

д.мед.н, професор кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Мартовлос Олеся Іванівна

д.мед.н, професор кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 1994 році закінчила стоматологічний факультет Львівського ордена Дружби народів державного медичного інституту. У 2003 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата медичних наук на тему «Особливості клінічного перебігу, комплексне лікування та профілактика захворювань пародонту у працівників скло-керамічного виробництва» 14.01.22 – Стоматологія. Вчене звання доцента присвоєне у 2010 році. У 2016 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора медичних наук на тему «Диференційна корекція глікозаміногліканів альвеолярної кістки при генералізованому пародонтиті у хворих з проявами системної остеопенії» 14.01.22 – Стоматологія. З 2017 року – доктор медичних наук. Вчене звання професора присвоєне у 2024 році. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 29 років, педагогічний стаж 22 роки.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Мінько Лідія Юріївна

Декан факультету післядипломної освіти, кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2003 році закінчила Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. У 2012 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Особливості клінічного перебігу, лікування та профілактика генералізованого пародонтиту у хворих на первинний гіперпаратиреоз (експериментально-клінічне дослідження)» та отримала диплом кандидата медичних наук за спеціальністю «Стоматологія». Загальний стаж роботи 21 рік, педагогічний стаж становить 14 років. Лікар-стоматолог вищої категорії за спеціальністю «Терапевтична стоматологія».

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Мороз Катерина Анатоліївна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО, завуч кафедри

У 1998 році закінчила Львівський державний медичний університет, стоматологічний факультет. У 2005 році захистила дисертацію на тему: “Особливості клінічного перебігу, лікування та профілактика захворювань пародонту у працівників цукрового виробництва” за спеціальністю стоматологія. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 25 роки, педагогічний стаж 20 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Скалат Андріана Петрівна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО, відповідальна за інтернатуру

У 2002 році закінчила стоматологічний факультет Львівського державного медичного університету імені Данила Галицького. У 2010 році захистила дисертацію за темою «Особливості клінічного перебігу, лікування та профілактики захворювань пародонта у хворих на вперше діагностований туберкульоз легень» та отримала диплом кандидата медичних наук за спеціальністю «Стоматологія». Загальний стаж роботи 22 роки, педагогічний стаж становить 17 років. Лікар-стоматолог вищої категорії за спеціальністю «Терапевтична стоматологія».

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Бумбар Олег Іванович

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО, матеріально відповідальний

У 1981 році закінчив Львівський державний медичний інститут, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. На кафедрі працює з 1989 року. У 1999 році захистив дисертацію на тему: «Особливості клінічного перебігу та комплексне лікування захворювань пародонту в осіб з порушеною толерантністю до глюкози» з галузі знань 22 Охорона здоров’я за спеціальністю 221 Стоматологія та отримав ступінь кандидата медичних наук. Вчене звання доцента кафедри терапевтичної стоматології присвоєно в 2005 році. Загальний стаж роботи лікаря стоматолога 43 років, педагогічний стаж – 39 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Немеш Оксана Мар’янівна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

 У 1988 році закінчила Львівський державний медичний інститут, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. На кафедрі працює з 1991 року. У 1997 році захистила дисертацію на тему: «Особливості клінічного перебігу та лікування захворювань пародонту у хворих хронічним алкоголізмом» з галузі знань 22 Охорона здоров’я за спеціальністю 221 Стоматологія та отримала ступінь кандидата медичних наук. Вчене звання доцента кафедри терапевтичної стоматології присвоєно в 2002 році. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 36 років, педагогічний стаж – 32 роки.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Марков Анатолій Владиславович

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 1995 році закінчив Львівський ордена дружби народів державний медичний інститут, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. У 2004 році захистиd кандидатську дисертацію на тему «Комплексна гідротерапія генералізованого пародонтиту сульфатно-хлоридно-натрієво-магнієво-калівою мінеральною водою» та отримав диплом кандидата медичних наук за спеціальністю «Стоматологія». Загальний стаж роботи 20 років, педагогічний стаж становить 19 років. Лікар-стоматолог вищої категорії за спеціальністю «Терапевтична стоматологія».

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Гонта Зоряна Михайлівна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 1989 році закінчила Львівський державний медичний інститут, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. На кафедрі працює з 1997 року. У 2010 році захистила дисертацію на тему: «Особливості клінічного перебігу, лікування та профілактики захворювань пародонта у хворих на шизофренію» з галузі знань 22 Охорона здоров’я за спеціальністю 221 Стоматологія та отримала ступінь кандидата медичних наук. Вчене звання доцента кафедри терапевтичної стоматології присвоєно в 2014 році. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 35 років, педагогічний стаж – 24 роки.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Шилівський Ігор Володимирович

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 1983 році закінчив Львівський державний медичний інститут, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. На кафедрі працює з 1995 року. У 2009 році захистив дисертацію на тему: «Використання природних факторів Прикарпаття в комплексному лікуванні захворювань пародонта у хворих сечокам’яною хворобою» з галузі знань 22 Охорона здоров’я за спеціальністю 221 Стоматологія та отримав ступінь кандидата медичних наук. Вчене звання доцента кафедри терапевтичної стоматології присвоєно в 2014 році. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 41 рік, педагогічний стаж – 29 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Гнідь Роман Михайлович

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Слаба Оксана Михайлівна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Виноградова Олена Миколаївна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 1999 році закінчила Львівський державний медичний університет імені Данила Галицького, стоматологічний факультет. У 2012 році захистила дисертацію на тему: “Профілактика та лікування ускладнень при відбілюванні зубів” за спеціальністю стоматологія. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 23 роки, педагогічний стаж 15 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Стадник Уляна Олегівна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 1996 році закінчила Львівський державний медичний інститут, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. У 2007 році захистила дисертацію на тему: «Особливості клінічного перебігу та лікування захворювань пародонта на тлі первинного туберкульозу у дітей» за спеціальністю «Стоматологія». Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 26 років, педагогічний стаж становить 24 роки.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Бандрівська Надія Нилівна

кандидат медичних наук, асистент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 1983 році закінчила Львівський державний медичний університет, стоматологічний факультет. У 2010 році захистила дисертацію на тему: “Особливості клінічного перебігу, лікування і профілактики захворювань пародонту у працівників цементного виробництва”за спеціальністю стоматологія. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 39 років, педагогічний стаж 29 років

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Мигаль Остап Орестович

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Кордіяк Олена Йосифівна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 1992 році закінчила Львівський державний медичний інститут, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. У 2015 році захистила дисертацію на тему: «Морфологічні особливості тканин пародонту щурів в нормі, при експериментальному пародонтиті та після фармакотерапевтичної корекції» за спеціальністю «Нормальна анатомія». Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 32 роки, педагогічний стаж становить 14 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Шкребнюк Роксолана Юріївна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2001 році закінчила Львівський державний медичний університет імені Данила Галицького, стоматологічний факультет. У 2017 році захистила дисертацію на тему: “Роль ендотеліальної дисфункції у розвитку генералізованого пародонтиту та його лікування у хворих на цукровий діабет І типу, ускладнений діабетичною кардіоміопатією” за спеціальністю стоматологія. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 22 роки, педагогічний стаж 10 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Бумбар Зиновія Олегівна

кандидат медичних наук, асистент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2008 році закінчила Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, стоматологічний факультет та отримала кваліфікацію лікаря-стоматолога. На кафедрі працює з 2009 року. У 2019 році захистила кандидатську дисертаційну роботу на тему: «Клінічно-експериментальне обґрунтування комбінованого застосування тіотриазоліну та уролесану для лікування запальних захворювань пародонта на тлі сечокам’яної хвороби» за спеціальністю 14.01.28 – клінічна фармакологія та отримала ступінь кандидата медичних наук. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 16 років, педагогічний стаж –10 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Січкоріз Христина Андріївна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

 У 2009 році закінчила Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. На кафедрі працює з 2011 року. У 2017 році захистила дисертацію на тему «Клінічно-лабораторне обґрунтування комплексного лікування та профілактики захворювань пародонта у хворих із хронічним гепатитом С» за спеціальністю 14.01.22 «Стоматологія» та отримала ступінь кандидата медичних наук. Вчене звання доцента кафедри терапевтичної стоматології присвоєно в 2022 році. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 15 років, педагогічний стаж – 11 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Дирик Володимира Тарасівна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2009 році закінчила Львівський національний медичний універитет імені Данила Галицького, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога. У 2017 році захистила дисертацію на тему: «Обгрунтування профілактики та лікування захворювань пародонта у працівників, контактуючих з пестицидами в умовах закритого та відкритого грунту» за спеціальністю «Стоматологія». Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 15 років, педагогічний стаж становить 9 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Бурда Христина Богданівна

кандидат медичних наук, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2010 році закінчила з відзнакою Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Стоматологія», здобула кваліфікацію лікаря-стоматолога. Кандидат медичних наук з 2016 року за спеціальністю «Стоматологія». Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 12 років, педагогічний стаж становить 9 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Кінаш Юрій Олегович

кандидат медичних наук, асистент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Магера Наталя Сергіївна

кандидат медичних наук, асистент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2011 році закінчила стоматологічний факультет Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. У 2020 році захистила дисертацію за темою «Особливості діагностики та ортопедичного лікування хворих із підвищеним стиранням твердих тканин зубів і скронево-нижньощелепними розладами» та отримала диплом кандидата медичних наук за спеціальністю «Стоматологія». Загальний стаж роботи 13 років, педагогічний стаж становить 5 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Мрочко Олег Ігорович

кандидат медичних наук, асистент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2006 році закінчив стоматологічний факультет Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. У 2015 році захистив дисертацію за темою «Особливості клінічного перебігу, діагностики та лікування захворювань тканин пародонту у працівників спиртового виробництва» за спеціальністю 14.01.22 – стоматологія та отримав науковий ступінь кандидата медичних наук. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 18 років, педагогічний стаж становить 8 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Шевчук Мар’яна Миколаївна

PhD, доцент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2002 році закінчила стоматологічний факультет Львівського державного медичного університету імені Данила Галицького. У 2022 році захистила дисертацію за темою «Особливості надання пародонтологічної допомоги хворим із загальносоматичною патологією» з галузі знань 22 Охорона здоров’я за спеціальністю 221 Стоматологія та отримала ступінь доктора філософії. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 20 років, педагогічний стаж становить 9 років. Лікар-стоматолог вищої категорії за спеціальністю «Стоматологія».

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Гнідь Марія Романівна

PhD, асистент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2013 році закінчила Львівський державний медичний інститут, стоматологічний факультет стоматологічний факультет та отримала кваліфікацію лікаря-стоматолога. З 2015 року працюю на кафедрі. У 2023 році захистила дисертацію на тему: «Клініко-лабораторне обґрунтування профілактики та лікування захворювань тканин пародонта у хворих на подагру» з галузі знань 22 Охорона здоров’я за спеціальністю 221 Стоматологія та отримала ступінь доктора філософії. Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 11 років, педагогічний стаж становить 9 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Дубас Максим Андрійович

асистент кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

Данькевич – Харчишин Ірина Степанівна

аспірант кафедри терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології ФПДО

У 2008 році закінчила Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, стоматологічний факультет, присвоєно кваліфікацію лікаря-стоматолога.  Протягом 2008 – 2010 років проходила інтернатуру на базі Львівської обласної стоматологічної поліклініки та отримала  сертифікат за фахом «Cтоматологія».  З 2010 року працювала лікарем – стоматологом Миколаївської амбулаторії ЗПСМ  Радехівської ЦРЛ. З 2017 – 2019 роки навчалася в клінічній ординатурі по спеціальності –  стоматологія. В 2020 році вступила на навчання в аспірантуру Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького на кафедру терапевтичної стоматології ФПДО. Тема дисертаційної роботи «Оптимізація діагностики та лікування захворювань тканин пародонта у хворих з атеросклерозом». Загальний стаж роботи лікаря-стоматолога 16 років.

 Google Scholar ORCID RESEARCHER ID Scopus

 

Розклад

План 2024

 

Кафедра терапевтичної стоматології, пародонтології та стоматології 

Зав.кафедри доц.Пупін Т.І.

Завуч кафедри доц.Мороз К.А.

e-mail: kaf_therapeuticdent_FPGE@meduniv.lviv.ua

1.125.1. Терапевтична стоматологія (для лікарів, які закінчили інтернатуру за спеціальністю “Стоматологія”) СПЕЦ 3 2 01.03-31.05
2.124.1. Стоматологія (для стоматологів-терапевтів, стоматологів-хірургів, стоматологів-ортопедів, дитячих стоматологів, ортодонтів) СПЕЦ 3 0 04.03-31.05
3.123.1. Пародонтологія (для лікарів, які закінчили інтернатуру за спеціальністю “Стоматологія”) СПЕЦ 6 0 01.05-27.06 02.09-27.12
4.125.2. Зубозберігаючі можливості сучасної ендодонтії та пародонтології. Протоколи лікування згідно доказової медицини ТУ 0,5 35 15.01-29.01
5.125.2. Діагностика, актуальні аспекти лікування та профілактики стоматологічних захворювань згідно доказових клінічних протоколів ТУ 0,5 34 05.02-19.02
6.125.2. Симптоматичні прояви на СОПР інфекційних та специфічних захворювань. Клінічні рекомендації. ТУ 0,5 35 05.02-19.02
7.125.2. Сучасні стандарти та протоколи лікування в практичній стоматології ТУ 0,5 34 26.02-11.03
8.125.2. Основні аспекти профілактики стоматологічних захворювань. Консервативна стоматологія ТУ 0,5 35 08.04-22.04
9.125.2. Зубозберігаючі можливості сучасної ендодонтії та пародонтології. Протоколи лікування згідно доказової медицини ТУ 0,5 34 06.05-20.05
10.123.2. Діагностика, актуальні аспекти лікування та профілактики стоматологічних захворювань згідно доказових клінічних протоколів м.Рівне ТУ 0,5 10 20.05-03.06
11.125.2. Діагностика, актуальні аспекти лікування та профілактики стоматологічних захворювань згідно доказових клінічних протоколів м.Луцьк ТУ 0,5 10 10.06-24.06
12.125.2. Основні аспекти профілактики стоматологічних захворювань. Консервативна стоматологія ТУ 0,5 35 02.09-16.09
13.124.2. Основні аспекти профілактики стоматологічних захворювань. Консервативна стоматологія м.Луцьк ТУ 0,5 10 04.09-18.09
14.123.2. Діагностика та ініціпльна терапія захворювань тканин пародонта ТУ 0,5 17 09.09-23.09
15.125.2. Основні аспекти профілактики стоматологічних захворювань. Консервативна стоматологія м.Рівне

 

ТУ 0,5 10 23.09-07.10
16.125.2. Сучасні стандарти та протоколи лікування в практичній стоматології ТУ 0,5 34 21.10-04.11
17.125.2. Зміни СОПР при захворюваннях внутрішніх органів, системних порушень та гіповітамінозах. Сучасні протоколи діагностики та лікування ТУ 0,5 35 11.11-25.11
18.125.2. Діагностика, актуальні аспекти лікування та профілактики стоматологічних захворювань згідно доказових клінічних протоколів ТУ 0,5 34 25.11-09.12
19.125.2. Зубозберігаючі можливості сучасної ендодонтії та пародонтології. Протоколи лікування згідно доказової медицини ТУ 0,5 35 09.12-23.12
20.124.0. Стоматологія 1 рік (випуск 2023 р.) ІНТ 1 5 01.02-31.03 03.06-28.06
  Госпрозрахункові цикли
21.123.1. Пародонтологія (для лікарів, які закінчили інтернатуру за спеціальністю “Стоматологія”) СПЕЦ 6   05.01-27.06
22.124.1. Стоматологія (для стоматологів, які більше трьох років не працювали за цією спеціальністю) СПЕЦ 2   01.03-30.04 02.09-30.10
23.125.1. Терапевтична стоматологія (для стоматологів-терапевтів, які більше трьох років не працювали за цією спеціальністю) СПЕЦ 2   01.03-30.04 02.09-30.10
24.123.1. Пародонтологія (для пародонтологів, які більше трьох років не працювали за цією спеціальністю) СПЕЦ 2   01.03-30.04 02.09-30.10
25.123.1. Пародонтологія (для лікарів, які більше трьох років не працювали за цією спеціальністю) СПЕЦ 2   01.05-27.06 02.09-31.10
26.124.1. Стоматологія (для стоматологів-терапевтів, стоматологів-хірургів, стоматологів-ортопедів, дитячих стоматологів, ортодонтів) СПЕЦ 3   02.09-29.11
27.125.1. Терапевтична стоматологія (для лікарів, які закінчили інтернатуру за спеціальністю “Стоматологія”) СПЕЦ 3   02.09-29.11
28.124.2. Захворювання твердих тканин зубів. Інноваційні технології лікування ТУ 0,5   26.02-11.03
29.124.2. Зубозберігаючі можливості сучасної ендодонтії та пародонтології. Протоколи лікування згідно доказової медицини ТУ 0,5   18.03-01.04
30.124.2. Діагностика та ініціальна терапія захворювань тканин пародонта ТУ 0,5   16.5-30.05
31.124.2. Зубозберігаючі можливості сучасної ендодонтії та пародонтології. Протоколи лікування згідно доказової медицини ТУ 0,5   29.08-12.09
32.124.2. Зміни СОПР при захворюваннях внутрішніх органів, системних порушень та гіповітамінозах. Сучасні протоколи діагностики та лікування ТУ 0,5   12.09-26.09
33.124.2. Хвороби губ. Аномалії та захворювання язика. Актуальні аспекти лікування та профілактики ТУ 0,5   26.09-10.10
34.124.2. Зубозберігаючі можливості сучасної ендодонтії та пародонтології. Протоколи лікування згідно доказової медицини ТУ 0,5   17.10-31.10
35.124.2. Реставраційні технології. Естетичне та функціональне відновлення зубів ТУ 0,5   21.10-04.11
36.124.2. Симптоматичні прояви на СОПР інфекційних та специфічних захворювань. Клінічні рекомендації ТУ 0,5   07.11-21.11
37.124.3. Стоматологія СТАЖ     10.01-28.06 04.09-27.12
38.125.3. Терапевтична стоматологія СТАЖ     10.01-28.06 04.09-27.12
39.124.0. Стоматологія 1 рік (випуск 2023 р.) ІНТ 1 150 01.02-31.03 03.06-28.06

 

Оцінювання слухачів на циклах «Спеціалізації», «Стажування» та «Тематичного удосконалення» здійснюється на основі результатів поточного, проміжного та підсумкового контролю знань.

Об’єкт оцінювання – програмний матеріал робочих навчальних програм циклів.

Поточний контроль здійснюється у процесі проведення практичних занять з кожного розділу циклу згідно робочої програми. Поточний контроль має за мету оперативне виявлення ступеня і якості засвоєння слухачем навчального матеріалу та його вміння застосовувати отримані знання у практичній роботі. Складові поточного контролю є стандартизовані і проводяться згідно методичного розпрацювання до практичних занять циклу.

Складові поточного контролю:

  • базовий тестовий контроль – проводиться на початку циклу з метою визначення рівня теоретичної підготовки і готовності слухача до його засвоєння. Набір тестових завдань охоплює весь фактичний навчальний матеріал циклу і складається з 30 тестових завдань формату „А” (6 варіантів)
  • співбесіда
  • експрес-контроль у формі тестових завдань формату „А” відповідно до теми практичного заняття
  • контроль практичних навичок

Оцінювання засвоєння результатів виконання завдань аудиторної самостійної роботи здійснюється під час поточного контролю теми на відповідному практичному занятті.

Оцінювання поточного контролю – безоціночна форма. Для об’єктивної оцінки теоретичної підготовки слухача, оцінювання тестових завдань проводять за критеріями, такими ж як при проміжному контролі.

Проміжний контроль здійснюється у процесі проведення семінарських занять наприкінці вивчення кожного розділу циклу згідно робочої програми. Проміжний контроль має за мету комплексне оцінювання сукупності знань, вмінь, практичних навичок та інших компетентностей слухача з певного розділу цикла. Складові проміжного контролю є стандартизовані і проводяться згідно методичного розпрацювання до семінарських занять циклу.

Складові проміжного контролю:

  • індивідуальне усне опитування
  • типові ситуаційні задачі
  • тестові завдання формату „А” відповідно до теми семінарського заняття
  • захист історії хвороби, презентація, складання тестових завдань та ситуаційних задач (на циклах ТУ виконується під час позааудиторної самостійної роботи і представляється на відповідному семінарському занятті)

Оцінювання проміжного контролю – критерії оцінювання визначаються кафедрою і включені до робочої навчальної програми циклу. Остаточна оцінка проміжного контролю знань слухача є середнім арифметичним оцінок усіх складових проміжного контролю.

Критерії оцінювання за чотирибальною національною шкалою:

„відмінно” – слухач бездоганно засвоїв навчальний та лекційний матеріал і в повному обсязі послідовно та аргументовано його викладає під час усних відповідей. Глибоко і всебічно розкриває зміст теоретичних питань та опрацював основну і додаткову рекомендовану літературу. Відповіді на типові ситуаційні задачі безпомилкові, логічні, містять аналіз та узагальнення. Слухач демонструє високий рівень засвоєння практичних навичок, критично мислить та здатний висловити власне ставлення до альтернативних міркувань із конкретної проблеми.

„добре” – слухач достатньо повно засвоїв навчальний та лекційний матеріал і послідовно та обґрунтовано його викладає під час усних відповідей. Однак при розгляді деяких питань у слухача не вистачає достатньої глибини знань та аргументацій і у відповідях допускаються окремі неточності та несуттєві помилки, які легко виправляються самим слухачем. Слухач достатньо розкриває зміст теоретичних питань та опрацював основну рекомендовану літературу. У відповідях на типові ситуаційні задачі припускається незначних помилок, але спроможній їх усунути. Слухач демонструє достатній рівень засвоєння практичних навичок та вільно використовує набуті теоретичні знання при аналізі практичного матеріалу.

„задовільно” – слухач в цілому засвоїв навчальний матеріал і викладає його основний зміст під час усних відповідей, але без глибокого всебічного аналізу, обгрунтування та аргументації, припускаючись при цьому низки суттєвих неточностей та помилок. Слухач в основному розкриває зміст теоретичних питань та частково ознайомлений з основною рекомендованою літературою. У відповідях на типові ситуаційні задачі припускається порушень в послідовності викладу, значних похибок та недостатньо сформульованих висновків. Слухач демонструє низький рівень засвоєння практичних навичок.

„незадовільно” – слухач не в повному обсязі засвоїв навчальний матеріал і з допомогою викладача та навідних питань фрагментарно, поверхнево, без аргументації та обґрунтування викладає його під час усних відповідей, допускаючи при цьому принципово суттєві неточності та помилки. Слухач недостатньо розкриває зміст теоретичних питань та не опрацював основну рекомендовану літературу. У слухача несформовані практичні навички.

Критерії оцінювання тестових завдань:

„відмінно” – 95-100% правильних відповідей

„добре” – 80-94% правильних відповідей

„задовільно” – 60,5-79% правильних відповідей

„незадовільно” – менше 60,5% правильних відповідей

Підсумковий контроль здійснюється по завершенню вивчення всіх розділів циклу згідно робочої програми. Підсумковий контроль має за мету перевірку засвоєння слухачем програмного матеріалу в цілому, здатності логічно та послідовно розв’язувати практичні задачі, комплексно і творчо використовувати накопичені знання. Складові підсумкового контролю є стандартизовані і затверджені на засіданні методичної наради кафедри та на засіданні методичної комісії ФПДО ЛНМУ ім. Данила Галицького. Здобута слухачем на підсумковому контролі позитивна остаточна оцінка є підставою для видачі йому сертифіката спеціаліста чи посвідчення про проходження циклу ТУ встановленого зразка.

Складові підсумкового контролю:

  • підсумкова оцінка рівня знань слухача – середнє арифметичне результатів проміжних контролів циклу
  • комплексна контрольна робота для слухачів, які навчаються на циклі Спеціалізація або Стажування – проводиться на останньому занятті. Набір тестових завдань охоплює весь фактичний матеріал циклу і складається з 50 тестових завдань формату „А” (6 варіантів)
  • заключний тестовий контроль для слухачів, які навчаються на циклі ТУ – проводиться на останньому занятті. Набір тестових завдань охоплює весь фактичний матеріал циклу і складається з 30 тестових завдань формату „А” (6 варіантів)
  • іспит в усній формі за екзаменаційними білетами проводиться в окремий день, дата та час якого визначені затвердженим розкладом. До іспиту допускається слухач, який виконав всі види робіт передбачені робочою програмою циклу, успішно засвоїв програмний матеріал і немає академічної заборгованості.

Екзаменаційний білет для кожного циклу містить базові теоретичні та практично-орієнтовані (типові ситуаційні задачі) питання і сформульований таким чином, щоб еталонна відповідь слухача на кожне питання орієнтовно тривала до 3-5 хвилин. Питання екзаменаційних білетів в межах робочих навчальних програм циклів і їхня складність є приблизно однакова.

Екзаменаційні пакети для циклів Спеціалізація та Стажування складаються із 30 білетів і включають 3 базові теоретичні питання і 1 практично-орієнтоване.

Екзаменаційні пакети для циклів тематичного удосконалення складаються із 30 білетів і включають 1 базове теоретичне питання і 1 практично-орієнтоване.

Кожна відповідь на питання екзаменаційного білету оцінюється окремо за чотирибальною національною шкалою і вкінці виставляється середньоарифметична оцінка.

Оцінювання підсумкового контролю – критерії оцінювання визначаються кафедрою і включені до робочої навчальної програми циклу. Остаточна оцінка підсумкового контролю знань слухача є середнім арифметичним оцінок усіх складових підсумкового контролю.

Критерії оцінювання за чотирибальною національною шкалою:

„відмінно” – слухач бездоганно, у повному обсязі володіє навчальним матеріалом, демонструючи системні та глибокі знання, клінічне мислення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, логічно та обґрунтовано будувати висновки. Самостійно, вільно, послідовно, з вичерпною повнотою відповідає на питання екзаменаційного білета. Відповіді слухача на додаткові питання впевнені і вірні.

„добре” – слухач достатньо повно володіє навчальним матеріалом демонструючи добрі знання, клінічне мислення, вміння аналізувати та обґрунтовано будувати висновки. Самостійно, але з окремими несуттєвими порушеннями в послідовності викладу, незначними неточностями і помилками відповідає на питання екзаменаційного білета. Відповіді слухача на додаткові питання вірні.

„задовільно” – слухач в цілому володіє навчальним матеріалом демонструючи задовільні знання, однак без всебічного аналізу і обґрунтування, клінічне мислення недостатньо сформоване. Самостійно, але непереконливо, з порушеннями в послідовності викладу, окремими значними неточностями і суттєвими помилками дає неповну відповідь на питання екзаменаційного білета. Додаткові питання демонструють відсутність стабільних знань.

„незадовільно” – слухач не в повному обсязі володіє навчальним матеріалом демонструючи незадовільні знання, відсутність клінічного мислення, вміння аналізувати, обґрунтовувати і будувати висновки. З допомогою викладача та навідних питань, непереконливо, з суттєвими і принциповими помилками, неповно відповідає на питання екзаменаційного білета. Додаткові питання демонструють відсутність знань.

Критерії оцінювання тестових завдань:

„відмінно” – 95-100% правильних відповідей

„добре” – 80-94% правильних відповідей

„задовільно” – 60,5-79% правильних відповідей

„незадовільно” – менше 60,5% правильних відповідей

Лікувально-консультативна робота

Наукова робота та видавнича діяльність

Тема науково- дослідної роботи кафедри медичної інформатики
«Організація та управління інформаційними процесами моніторингу і контролю у
медицині»
Етап 1. Аналіз сучасного стану комп’ютерного моніторингу та контролю у системі охорони
здоров’я (2018-2019);
Етап 2. Методи організації та управління інформаційними процесами моніторингу та
контролю в медицині. Розроблення методів та засобів опрацювання безперервного потоку
медичної інформації, процедур забезпечення її якості і цілісності. (2019-2020н.р.)
Етап 3. Розробка концепції побудови системи багатофакторного аналізу для раннього
виявлення факторів ризику виникнення патологічних змін в організмі людини.
Етап 4. Розроблення методики та встановлення кореляційних залежностей між отриманими
медичними даними з метою прогнозування стану здоров’я населення, розробка та
формування бази даних для системи багатофакторного аналізу
Етап 5. Розробка алгоритмічно-програмного та аппаратного забезпечення систем
моніторінгу, контролю та прогнозування в медицині.
Аналіз сучасного стану розвитку та рівня застосування інформаційно-комп’ютерних
технологій для моніторингу та персоналізованого контролю стану здоров’я, розробка
концепції побудови системи багатофакторного аналізу для раннього виявлення факторів
ризику виникнення патологічних змін в організмі людини, розроблення методики та
встановлення кореляційних залежностей між отриманими медичними даними з метою
прогнозування стану здоров’я населення, розробка та формуваннябазиданих для системи
багатофакторного аналізу, розробка алгоритмічно-програмного та аппаратного забезпечення
систем моніторінгу, контролю та прогнозування в медицині.
Розроблення методів та засобів опрацювання безперервного потоку медичної
інформації, процедур забезпечення її якості і цілісності. Створення алгоритмічнопрограмного забезпечення багатофакторної системи моніторингу, контролю та
прогнозування в медицині.
Темою наукової роботи кафедри Медична інформатика, впродовж 2014-2018 років,
була “Створення моделей, елементної та алгоритмічної бази медичних інформаційних
систем”, № держреєстрації 0108U001138 Кафедра медичної інформатики активно співпрацює
з іншими науково-педагогічними установами . Укладено 2 угоди про співпрацю: 1. Угода про
співробітництво з Державною Вищою Професійною Школою ім. Едварда Шчепаніка в м.
Сувалки, Польща. 2. Договір про науково-технічну співпрацю з Міжнародним науковонавчальним центром інформаційних технологій та систем Національної Академії наук
України та Міністерства освіти та науки України, м. Київ. Кілька років поспіль кафедра
медичної інформатики, разом з кафедрою спортивної медицини Національного університету
ім. Янки Купали в м. Гродно, Білорусь, проводить сумісні наукові скринінгові дослідження з
розповсюдження захворювань астми серед молоді різних країн. Спільно з кафедрою
мережних технологій Національного університету «КиєвоМогилянська Академія», м. Київ,
науковці нашої кафедри працюють над розробкою програмного забезпечення медичних
інформаційно-аналітичних систем. НАПРЯМКИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ • Програмне
забезпечення навчального процесу. • Проблеми дистанційного навчання. • Розроблення
елементів медичних інформаційних та телекомунікаційних систем. • Моделювання медикобіологічних процесів. • Розвиток методів та засобів обробки біомедичних даних, зокрема
моделювання алгоритмів аналізу та синтезу медико-біологічних сигналів. • Розроблення та
оновлення веб-ресурсу для медичного періодичного наукового видання Acta Medica
Leopoliensia

Студентський науковий гурток

Керівник наукового гуртка – доцент кафедри медичної інформатики, к.філ.н. Басалкевич Олена Євтіхіївна

Мeта та завдання гуртка – залучення студентів до проведення науково-дослідної роботи, участі у науково-практичних конференціях, семінарах, проєктах, створення середовища для обміну ідеями, думками та знаннями, створення умов для творчого зростання, надання можливостей студентам розвивати аналітичні та критичні навички, необхідні для наукової та клінічної діяльності. забезпечення можливості студентам поглибити свої знання та навички застосування інформаційних технологій в майбутній професійній діяльності.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи.

Студенти, котрі відвідують засідання наукового гуртка мають можливість:

  • ознайомитися з принципами, методами, інструментарієм наукової та дослідницької роботи;
  • приймати участь в науковому житті університету (написання статей, тез доповідей, наукових робіт), що публікуються в різних наукових виданнях;
  • розвивати свої творчі здібності, виступаючи на наукових семінарах та конференціях;
  • брати участь в проведенні «круглих столів», дебатів, з метою аналізу сучасних проблем використання інформаційних технологій в медицині та пошуку нових рішень та підходів;
  • використовувати можливості інноваційних інформаційних технологій в галузі освіти для навчання та обміну досвідом в студентському середовищі

Основні тематики наукових досліджень

– Інтелектуальні інформаційні та інформаційно-аналітичні технології;

– Медичні інформаційні системи;

– Наукові засади побудови систем баз даних та знань;

– Персоналізований контроль стану здоров’я людини;

– Технології та засоби захисту інформації;

– Моделювання процесів прийняття рішень;

– Особливості використання штучного інтелекту в медицині;

– Використання інноваційних інформаційних технологій в навчанні;

– Перспективи застосування робототехніки в медицині.

Заняття наукового гуртка проводять провідні викладачі кафедри, котрі мають досвід викладацької та наукової роботи. Щорічно гуртківці успішно беруть участь у Загальноуніверситетській студентській науковій конференції / Lviv Young Scientist International  Conference (LYSICon)

Виступи учасників студентського наукового гуртка на 82-а Студентській науковій конференції для студентів-медиків та молодих вчених – LYSICon 82, 2023 р.:

  • Слєпцова Софія, Щекотіхіна Вікторія Можливості використання штучного інтелекту в стоматології
  • Гутник Вікторія, Степаненко Анастасія Аналіз та порівняння змін у міжнародних статистичних класифікаціях хвороб десятого та одинадцятого переглядів
  • Мартинова Руслана Перспективи застосування штучного інтелекту в медицині
  • Заплатинська Марта Актуальність захисту медичної інформації в медичних інформаційних системах
  • Долатказіна Євдокія-Марія Олегівна Сьогодення та перспективи медичних інформаційних технологій

 

Міжнародне співробітництво

Кафедра медичної інформатики співпрацює з Державною вищою професійною школою ім. проф. Едварда Щепаніка (м. Сувалки, Польща), Вищою Медичною Школою у Білостоку (Польща), Люблінською політехнікою (Польща)

Спільно проведено комп’ютерні скринінгові дослідження стилю життя студентської молоді України та Польщі.

Проведено дослідження в рамках проекту «Інвалідність як відмінність – соціальне ставлення студентів з Польщі та України до людей в інвалідних візках.

Розроблено спільний проект для участі у партнерський програмі: Partnership for joint implementation of the Programme “Current medical-social, sanitary, technical and economic security challenges” under the International Academic Partnership Programme announced by the National Agency for Academic Exchange.

Участь співробітників кафедри медичної інформатики у міжнародних форумах, з’їздах, конференціях

  1. Barylo N., Boyko O., Holyaka R., Stakhira P., Kutsiy S., Yaremchuk I. Structure and Mixed Signal Front-End of White Organic Light Source for MEMS Sensor. IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. https://doi.org/10.1109/MEMSTECH55132.2022.10002912(Scopus)

  2. Barylo H., Holyaka R., Kremer I., Marusenkova T., Kachurak Yu., Adamiak O. Models and Development of a Spectral Express Analyzer for MEMS Optical Systems // IEEE XVIIIth International Conference on the Perspective Technologies And Methods In Mems Design. 7-11 September 2022. Polyana. (Scopus)

Статті у міжнародних виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus/Web of Science (бібліографічний опис)

  1. Yatsyshyn S., Hotra O., Skoropad P., Bubela T., Mykyichuk M., Kochan O., Boyko O. Investigating Thermoelectric Batteries Based on Nanostructured Materials. Energies. 2023; 16(9): 3940. (Scopus Q1, IF=3.25) https://econpapers.repec.org/article/gamjeners/v_3a16_3ay_ 3a2023_3ai_3a9_3ap_3a3940-_3ad_3a1141094.htm ]

  2. Quercia A., Pironti A., Bolshakova I., Holyaka R., Duran I., Murari A. Long term operation of the radiation-hard Hall probes system and the path toward a high performance hybrid magnetic field sensor. Nuclear Fusion. 2022;62:106032. (Scopus Q1, IF=4.215). https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1741-4326/ac8aad

  3. Chorna V., Lototska L., Karimulin R., Hubar A., Khliestova, I. Risk factors of in-hospital infections occurrence in healthcare institutions in ukraine and eu countries. Georgian Medical News. 2023;336:17-21. (Scopus Q4 IF=0.13).
  4. Sokil B. I., Pukach P. Y., Senyk A. P., Sokil M. B., Andrukhiv A. I., Vovk M. I. Asymptotic method and wave theory of motion in studying the effect of periodic impulse forces on systems characterized by longitudinal motion velocity. Mathematical Modeling and Computing. 2022;9(4):909-920.  (Scopus Q4 IF=0.24) https://doi.org/10.23939/mmc2022.04.909 .
  5. Dyhdalovych T., Fechan A., Kutsiy S., Melnykov S. Development of the automated system of analysis and quality assessment of visible light sources 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET). 2022:694-697 https://doi.org/10.1109/TCSET55632.2022.9767066 (Scopus)

Міжнародне стажування

Бойко О.В. пройшла стажування на кафедрі електроніки та інформаційних технологій Люблінського політехнічного університету (Department of Electronics and Information Technology, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science at Lublin University of Technology. Poland), а також брала участь у міжнародній програмі підвищення кваліфікації «Together with Outstanding Leaders of Modernity: Values, Experience, Knowledge, Competences and Tehnologies for Formation of the Successful Personality and Transformation on the World» (International Historical Biographical Institute).

Виховна робота кафедри терапевтичної стоматології,

пародонтології та стоматології ФПДО на 2024 рік

 

обговорено та затверджено на засіданні кафедри

протокол № 10 від 11 грудня 2023 року

№ п/п вид робіт терміни виконання
1 Проведення виховної роботи зі слухачами та лікарями-інтернами, спрямованої на морально-етичне, національно-патріотичне, громадсько-правове та трудове виховання. протягом року
2 Участь у загальноуніверситетських, факуль-тетських та кафедральних організаційних, наукових, культурних та соціально активних заходах. протягом року
3 Участь у благодійних акціях та волонтерських проєктах. Співпраця з громадськими організа-ціями та благодійними фондами. протягом року
4 Участь у зустрічах із учасниками бойових дій, політичними та громадськими діячами, сучасними вченими, письменниками та митцями. протягом року
5 Участь у тематичних виставках до ювілейних дат діячів науки, культури та мистецтва України. протягом року
6 Привітання колективу кафедри, та слухачів з Новим роком. 01.01.  2024
7 Участь у заходах до Дня Соборності України. 22.01. 2024
8 Привітання колективу кафедри, слухачів та лікарів-інтернів з Днем стоматолога. Бесіда “Свята Аполонія – покровителька стоматоло-гів”. Історія стоматології. 09.02. 2024
9 Вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні. 20.02. 2024
10 Участь у заходах до Міжнародного Дня рідної мови. 21.02. 2024
11 Шевченківські дні. Урочистості з нагоди дня народження Великого Кобзаря. Участь у літературних читаннях. 09-10.03. 2024
12 “Нариси історії Львова” – бесіда до міжнародного дня пам`яток і визначних місць. 18.04.2024
13 Вшанування пам’яті жертв аварії на Чорнобильській АЕС. 26.04.2024

 

14 Привітання колективу кафедри, слухачів та лікарів-інтернів з нагоди Великодніх свят. 05.05.2024
15 Відзначення Дня пам’яті та примирення. Вшанування пам’яті жертв Другої світової війни 1939-1945 років. 08.05. 2024
16 Урочистості з нагоди Дня Європи – відзначення миру та єдності на європейському континенті. 09.05. 2024
17 Урочистості з нагоди відзначення Дня матері. 12.05. 2024
18 Відзначення Дня вишиванки – збереження та популяризація традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. 16.05. 2024
19 Урочистості з нагоди відзначення Дня Конституції України. 28.06.2024
20 Відзначення Дня Державного Прапора України. 23.08. 2024
21 Урочистості з нагоди відзначення 32 річниці Незалежності України. 24.08. 2024
22 Урочистості до Дня знань. Бесіда “Суть справи не у повноті знань, а у повноті розуміння” (Демокріт) та “Принципи акаде-

мічної доброчесності”.

01.09.2024
23 Відзначення Дня захисника та захисниць України та Дня українського козацтва. Бесіда

“Сторінки з історії українського війська”.

01.10.2024
24 Відзначення Дня української писемності та мови. 27.10.2024
25 Актовий день з нагоди заснування Університету. 16.11. 2024
26 Участь у заходах до Дня Гідності та Свободи. 21.11. 2024
27 Відзначення Дня Скорботи. Участь у заходах до Дня Пам’яті жертв голодомору в Україні 1932- 1933 р.р. Участь у загальнонаціональ-ному заході “Запалимо свічку пам’яті”. 23.11.2024
28 Відзначення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. 01.12.2024
29 Відзначення Дня Збройних Сил України.

“Їде Святий Миколай” – святкування для дітей працівників і слухачів кафедри.

06.12.2024
30 Відзначення Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. 14.12.2024
31 Привітання колективу кафедри

та слухачів з нагоди Різдвяних свят.

25.12. 2024

 

Соціальні мережі