Спеціальність 221 “Стоматологія” (галузь знань 22 “Охорона здоров’я”)

 

Профіль освітньої програми зі спеціальності 221 “Стоматологія”

Повна назва закладу вищої освіти

Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького

Стоматологічний факультет

Факультет іноземних студентів

Рівень вищої освіти

Другий (магістерський) рівень

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу

Ступінь вищої освіти – Магістр

Кваліфікація освітня – Магістр стоматології

Кваліфікація професійна – Лікар-стоматолог

Кваліфікація в дипломі – Магістр

Лікар-стоматолог

Галузь знань

22 Охорона здоров’я

Спеціальність

221 Стоматологія

Форма навчання

Підготовка здійснюється лише за денною формою навчання

Освітня кваліфікація 

Магістр стоматології

Кваліфікація в дипломі

Ступінь вищої освіти − магістр Спеціальність – 221 Стоматологія Професійна кваліфікація – лікар-стоматолог

Офіційна назва освітньої програми

Освітньо-професійна програма другого рівня вищої освіти з підготовки магістрів зі спеціальності 221 Стоматологія

Тип диплому та обсяг освітньої програми

Диплом магістра, одиничний,

300 кредитів ЄКТС,

термін навчання 4 роки 10 місяців

Наявність акредитації

  • Рішення Акредитаційної комісії МОН України від 28.05.2015, протокол №116 (наказ МОН України від 10.06.2015 № 1415л)

  • Сертифікат про акредитацію Серія НД №1497026, дата видачі 09.11.2017

  • Термін дії сертифіката до 1 липня 2025 р.

Цикл/рівень

НРК України – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл,

ЕQF-LLL – 7 рівень

Передумови

Особа має право здобувати ступінь магістра на основі повної загальної середньої освіти за результатами складання зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти (національного мультипредметного тесту).

Особа має право здобувати ступінь магістра на основі ступеня бакалавра, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра або освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста зі спеціальності 221 Стоматологія за результатами зовнішнього незалежного оцінювання та за умови успішного складання вступних фахових випробувань.

Умови вступу визначаються Правилами прийому до Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Мова(и) викладання

Українська, англійська

Термін дії освітньої

програми

01 вересня 2023 р. – 30 червня 2028 р.

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої

програми

https://new.meduniv.lviv.ua/osvitni-programy/

Підготовка висококваліфікованого фахівця (лікаря-стоматолога), здатного розв’язувати складні задачі та проблеми у сфері стоматології та галузі охорони здоров’я або у процесі навчання, що характеризуються невизначеністю умов і вимог; застосовувати набуті компетентності під час виконання професійної діяльності лікаря-стоматолога; продовжувати навчання з високим ступенем особистісного та професійного саморозвитку.

Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація)

Галузь знань – 22 Охорона здоров’я

Спеціальність – 221 Стоматологія

Зміст предметної області: знання гуманітарних (4,2%), фундаментальних (34,4%) та клінічних наук з питань охорони здоров’я населення, профілактики, діагностики та лікування захворювань людини на індивідуальному, родинному та популяційному рівні, необхідні для здійснення професійної діяльності лікаря-стоматолога (61,4%).

Об’єкт діяльності:

збереження здоров’я, зокрема стоматологічного, профілактика, діагностика та лікування стоматологічних захворювань людини.

Цілі навчання:

підготовка фахівця, здатного розв’язувати складні задачі та проблеми у сфері стоматології та охорони здоров’я або у процесі навчання, що характеризуються невизначеністю умов і вимог та виконувати професійну діяльність лікаря-стоматолога.

Теоретичний зміст предметної області:

Знання гуманітарних, фундаментальних (природничі та суспільні) та клінічних наук з питань охорони здоров’я населення, профілактики, діагностики та лікування стоматологічних захворювань людини на індивідуальному, родинному та популяційному рівні, необхідні для здійснення професійної діяльності лікаря-стоматолога.

Методи, методики та технології:

анамнестичні, клінічні, лабораторні, рентгенологічні та функціональні методи діагностики згідно з протоколами надання медичної допомоги; технології профілактики стоматологічних захворювань, управління та організації роботи в галузі охорони здоров’я.

Інструменти та обладнання:

сучасні діагностичні, лікувальні засоби, предмети та прилади для проведення фахової діяльності.

Орієнтація освітньої

програми

Освітньо-професійна

Прикладна програма з професійною орієнтацією на теорію та практику стоматології, передбачає можливість клінічного та симуляційного навчання. 95,8% обсягу освітньої програми спрямовано на забезпечення загальних та спеціальних (фахових) компетентностей магістра за спеціальністю «Стоматологія»

Академічні права 

Набуття додаткових кваліфікацій та лікарських спеціалізацій в системі освіти. Здобуття освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.

Основний фокус освітньої програми та спеціалізації

Вища медична освіта галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 221 «Стоматологія»

Основний фокус освітньо-професійної програми спрямований на підготовку сучасного фахівця-стоматолога, який досконало володіє сучасними знаннями і практичними навичками, вміє здійснювати діагностичний процес, визначати провідні симптоми та синдроми, визначати попередній діагноз, проводити диференційну діагностику, під контролем  лікаря-керівника формулювати остаточний клінічний діагноз стоматологічних захворювань, знає принципи лікування та профілактики захворювань, проводить лікування основних стоматологічних захворювань шляхом прийняття  обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами.

Ключові слова: магістр, стоматологія, охорона здоров’я, вища освіта

Особливості програми

Реалізується у малих групах при поєднанні практичної та теоретичної підготовки.

Навчання за освітньою програмою зорієнтоване на кваліфіковану практичну підготовку здобувачів, інтенсивне впровадження сучасних технологій та методик, базованих на імітаціному навчання у сучасних симуляційних кабінетах, навчально-тренувальних фантомних класах, стоматологічних кабінетах, кабінеті іноваційниз технологій, оснащеного високоякісними комплектуючими відомих виробничих фірм. Вивчення клінічних дисциплін та засвоєння здобувачами спеціальних (фахових) компетентностей здійснюється на клінічних кафедрах відповідно до навчальних планів, з урахуванням специфіки навчальної дисципліни, використанням симуляційного та клінічного навчання, роботи з лікувальним та діагностичним обладнанням. Загальний обсяг професійно-орієнтованої практичної підготовки становить 42 кредити. Програма також реалізується англійською мовою. Здобувачі вищої освіти за цією освітньо-професійною програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності.

Придатність до працевлаштування

Відповідно до Національного класифікатора України фахівець підготовлений до роботи за КВЕД ДК 009:2010:

Секція Q. Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги

Розділ 86. Охорона здоров'я

Група 86.2 Медицина та стоматологічна практика

Клас 86.23 Стоматологічна практика

Після завершення навчання за освітньою-професійною програмою магістра спеціальності «Стоматологія» фахівець здатний виконувати професійну роботу:

  • лікар-інтерн (код КП – 3229),

  • лікар-стажист (код КП - 3221);

  • лікар-резидент (код КП – ХХХ)

Подальше навчання

Випускник програми може вступати на програми післядипломної освіти (інтернатура, резидентура) для набуття додаткових кваліфікацій за освітніми програмами підготовки лікаря-стоматолога певної спеціальності та лікарських спеціалізацій в системі освіти дорослих.

Після підготовки в інтернатурі (резидентурі) фахівцю присвоюється кваліфікація – лікар-стоматолог, який здатний виконувати зазначену в ДК 003:2010 професійну роботу і може займати відповідну лікарську посаду: 2222.2 Лікар-стоматолог. Після закінчення інтернатури (резидентури) та присвоєння кваліфікації лікар-стоматолог фахівець може пройти спеціалізацію та виконувати професійну роботу згідно отриманого фаху, який вказаний у діючому на даний час Національному класифікаторі України “Класифікатор професій” та займати відповідну лікарську посаду:

2222.2 Лікар-стоматолог-ортопед 2222.2 Лікар-стоматолог-пародонтолог 2222.2 Лікар-стоматолог-ортодонт 2222.2 Лікар-стоматолог-хірург 2222.2 Лікар-стоматолог-терапевт Випускник може продовжувати освіту на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.

Викладання та навчання

Компетентнісне, студентоцентроване навчання, ініціативне самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання, навчання через професійно-орієнтовану практичну підготовку з можливістю формування індивідуальної освітньої траєкторії.

Основні форми навчання: лекції, семінари, практичні заняття в малих групах, виробнича практика, консультації з  викладачами.

Методи, методики, технології: анамнестичні, клінічні, лабораторні, рентгенологічні та функціональні методи діагностики згідно з протоколами надання медичної допомоги; технології діагностики, лікування та профілактики стоматологічних захворювань, управління та організації роботи в галузі охорони здоров’я.

Оцінювання

Поточний і підсумковий контроль проводиться згідно до положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності студентів». Для оцінки знань використовуються наступні форми підсумкового контролю: заліки, диференційовані заліки, іспити, атестація у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ), у т.ч. Об’єктивний структурований практичний (клінічний) іспит ОСП(К)І. У процесі оцінювання результатів навчання обов’язковим є дотримання об’єктивності, систематичності та єдності вимог, прозорості і доступності методики оцінювання. Оцінювання навчальних досягнень студента здійснюється за 4-бальною, 200-бальною шкалами та рейтинговою шкалою ECTS.

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі охорони здоров’я за спеціальністю «Стоматологія» у професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/ або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Загальні компетентності (ЗК)

  1.  Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. 2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 3. Здатність застосовувати знання у практичній діяльності. 4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 5. Здатність спілкуватися англійською мовою. 6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 7. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел. 8. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. 9. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. 10. Здатність бути критичним і самокритичним. 11. Здатність працювати в команді. 12. Прагнення до збереження навколишнього середовища. 13. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. 14. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. 15. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

Фахові компетентності спеціальності (ФК)

  1. Спроможність збирати медичну інформацію про пацієнта і аналізувати клінічні дані. 2. Спроможність інтерпретувати результат лабораторних та інструментальних досліджень. 3. Спроможність діагностувати: визначати попередній, клінічний, остаточний, супутній діагноз, невідкладні стани. 4. Спроможність планувати та проводити заходи із профілактики захворювань органів і тканин ротової порожнини та щелепно-лицевої області. 5. Спроможність до проектування процесу надання медичної допомоги: визначати підходи, план, види та принципи лікування захворювань органів і тканин ротової порожнини та щелепно-лицевої області. 6. Спроможність визначати раціональний режим праці, відпочинку, дієти у хворих при лікуванні захворювань органів і тканин ротової порожнини та щелепно-лицевої області. 7. Спроможність визначати тактику ведення пацієнтів із захворюваннями органів і тканин ротової порожнини та щелепно-лицевої області з супутніми соматичними захворюваннями. 8. Спроможність виконувати медичні та стоматологічні маніпуляції. 9. Спроможність проводити лікування основних захворювань органів і тканин ротової порожнини та щелепно-лицевої області. 10. Спроможність до організації та проведення лікувально-евакуаційних заходів. 11. Спроможність до визначення тактики, методів та надання екстреної медичної допомоги. 12. Спроможність до організації та проведення скринінгового обстеження в стоматології. 13. Спроможність оцінювати вплив навколишнього середовища на стан здоров`я населення (індивідуальне, сімейне, популяційне). 14. Спроможність ведення нормативної медичної документації. 15. Опрацювання державної, соціальної та медичної інформації. 16. Спроможність до організації і проведення реабілітаційних заходів та догляду у пацієнтів із захворюваннями органів ротової порожнини та ЩЛО. 17. Спроможність до правового забезпечення власної професійної діяльності. 18. Спроможність надавати домедичну допомогу за протоколами тактичної медицини.

Програмні результати навчання, визначені стандартом вищої освіти спеціальності: 1. Виділяти та ідентифікувати провідні клінічні симптоми та синдроми (за списком 1); за стандартними методиками, використовуючи попередні дані анамнезу хворого, дані огляду хворого, знання про людину, її органи та системи, встановлювати вірогідний нозологічний або синдромний попередній клінічний діагноз стоматологічного захворювання (за списком 2). 2. Збирати інформацію про загальний стан пацієнта, оцінювати психомоторний та фізичний розвиток пацієнта, стан органів щелепно-лицевої ділянки, на підставі результатів лабораторних та інструментальних досліджень оцінювати інформацію щодо діагнозу (за списком 5). 3. Призначати та аналізувати додаткові (обов’язкові та за вибором) методи обстеження (лабораторні, рентгенологічні, функціональні та/або інструментальні ) за списком 5, пацієнтів із захворюваннями органів і тканин ротової порожнини і щелепно-лицевої області для проведення диференційної  діагностики захворювань (за списком 2). 4. Визначати остаточний клінічний діагноз дотримуючись відповідних етичних і юридичних норм, шляхом прийняття обґрунтованого рішення та логічного аналізу отриманих суб’єктивних і об’єктивних даних клінічного, додаткового обстеження, проведення диференційної діагностики під контролем лікаря-керівника в умовах лікувальної установи (за списком 2.1). 5. Встановлювати діагноз невідкладних станів за будь-яких обставин (вдома, на вулиці, у лікувальній установі), в умовах надзвичайної ситуації, воєнного стану, нестачі інформації та обмеженого часу (за списком 4). 6. Планувати та втілювати заходи профілактики стоматологічних захворювань серед населення для запобігання розповсюдження стоматологічних захворювань. 7. Аналізувати епідеміологічний стан та проводити заходи масової й індивідуальної, загальної та локальної медикаментозної та немедикаментозної профілактики стоматологічних захворювань. 8. Визначати підхід, план, вид та принцип лікування стоматологічного захворювання (за списком 2) шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами. 9. Визначати характер режиму праці, відпочинку та необхідної дієти при лікуванні стоматологічних захворювань (за списком 2) на підставі попереднього або остаточного клінічного діагнозу шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами. 10. Визначати тактику ведення стоматологічного пацієнта при соматичній патології (за списком 3) шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами. 11. Проводити лікування основних стоматологічних захворювань за існуючими алгоритмами та стандартними схемами під контролем лікаря-керівника в умовах лікувальної установи (за списком 2.1). 12. Організовувати проведення лікувально-евакуаційних заходів серед населення, військовослужбовців, в умовах надзвичайної ситуації, у т.ч. воєнного стану, під час розгорнутих етапів медичної евакуації, з урахуванням існуючої системи лікувально-евакуаційного забезпечення. 13. Визначати тактику надання екстреної медичної допомоги, використовуючи рекомендовані алгоритми, за будь-яких обставин на підставі діагнозу невідкладного стану в умовах обмеженого часу (за списком 4). 14. Аналізувати та оцінювати державну, соціальну та медичну інформацію з використанням стандартних підходів та комп’ютерних інформаційних технологій. 15. Оцінювати вплив навколишнього середовища на стан здоров`я населення в умовах медичного закладу за  стандартними методиками. 16. Формувати цілі та визначати структуру особистої діяльності на підставі результату аналізу певних суспільних та особистих потреб. 17. Дотримуватися здорового способу життя, користуватися прийомами саморегуляції та самоконтролю. 18. Усвідомлювати та керуватися у своїй діяльності громадянськими правами, свободами та обов’язками, підвищувати загальноосвітній культурний рівень. 19. Дотримуватися вимог етики, біоетики та деонтології у своїй фаховій діяльності. 20. Організовувати необхідний рівень індивідуальної безпеки (власної та осіб, про яких піклується) у разі виникнення типових небезпечних ситуацій в індивідуальному полі діяльності. 21. Виконувати медичні маніпуляції на підставі попереднього та/або остаточного клінічного діагнозу (за списками 2, 2.1) для різних верств населення та в різних умовах (за списком 6). 22. Виконувати медичні стоматологічні маніпуляції на підставі попереднього та/або остаточного клінічного діагнозу (за списками 2, 2.1) для різних верств населення та в різних умовах (за списком 7). 23. Виконувати маніпуляції надання екстреної медичної допомоги, використовуючи стандартні схеми, за будь-яких обставин на підставі діагнозу невідкладного стану (за списком 4) в умовах обмеженого часу (за списками 6, 7).

Кадрове забезпечення

Усі науково-педагогічні працівники, які залучені до реалізації освітньої складової освітньо-професійної програми мають кваліфікацію відповідну до спеціальності, науковий ступінь або вчене звання, підтверджений рівень наукової і професійної активності. Переважна більшість науково-педагогічних працівників є штатними працівниками ЛНМУ імені Данила Галицького, працівники клінічних кафедр є практикуючими фахівцями. Викладання дисциплін за освітньо-професійною програмою «Стоматологія» забезпечують 47 кафедри, у т.ч. 26 – клінічні і 21 - теоретичні. Діяльність цих підрозділів об’єднує стоматологічний факультет факультет іноземних студентів; координують 8 профільних методичних комісій. Кадрове забезпечення кафедр і проєктної групи відповідає ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності. Частка викладачів, які мають науковий ступінь доктора, чи кандидата наук та читають лекції з навчальних дисциплін за спеціальністю і працюють на постійній основі, становить 100%. Проведення лекцій, практичних, семінарських та лабораторних занять, рівень наукової та професійної активності кожного з науково-педагогічних працівників засвідчується виконанням за останні п’ять років не менше чотирьох умов, зазначених у пункті 38 підпунктів 1-20 «Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 зі змінами. Випускні кафедри спеціальної (фахової) підготовки очолюють фахівці відповідної науково-педагогічної спеціальності, доктори або кандидати медичних наук. Підвищення кваліфікації за фахом здійснюється систематично.

Матеріально-технічне забезпечення

Відповідає вимогам щодо матеріально-технічної бази для здійснення освітньої діяльності у сфері вищої освіти згідно з діючим законодавством України (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти» від 30.12 2015 р. № 1187 зі змінами, внесеними Постановою КМУ № 365 від 24.03.2021). Університет забезпечений необхідними приміщеннями для проведення навчальних занять та контрольних заходів, які відповідають вимогам правил пожежної безпеки та санітарним нормам. Аудиторії обладнані мультимедійним устаткуванням. Освітні компоненти освітньої програми забезпечені відповідними клінічними базами, фантомними класами, комп’ютерними робочими місцями, лабораторіями, обладнанням, устаткуванням. Практичні заняття з профільних стоматологічних дисциплін відбуваються у спеціалізованому Стоматологічному медичному центрі ЛНМУ імені Данила Галицького. Для відпрацювання практичних навичок використовуються: високотехнологічні класи Стоматологічного медичного центру; зуботехнічна лабораторіця; кабінет іноваційних технологій; сучасні діагностичні, лікувальні засоби, предмети та прилади для проведення фахової діяльності; клініко-діагностичні та наукові лабораторії НДІ епідеміології та гігієни, Центральної науково-дослідної лабораторії з лабораторією промислової токсикології; лабораторії електронної мікроскопії; віварій; кафедральні лабораторії клінічної лабораторної діагностики; імунологічна, цитогістохімічна лабораторія «Лектинотест»; лабораторія синтезу біологічно-активних, гетероциклічних сполук; лабораторії мікробіології; біологічної хімії; невропатології і нейрохірургії; онкології і радіології. Матеріальне  оснащення кафедр та їх клінічних баз дозволють організовувати і проводити навчальні заняття з усіх дисциплін на належному науковому та методичному рівні. Для належної практично орієнтованої підготовки здобувачів освіти в Університеті створено відокремлений структурний підрозділ «Університетська лікарня ЛНМУ імені Данила Галицького». Працюють 7 музеїв, 2 з них включені до Державного реєстру загальнонаціональних надбань: Музей хвороб людини та Анатомічний музей ЛНМУ, до Держаного реєстру наукових об’єктів, які становлять національне надбання, включено також колекцію штамів рикетсій та арбовірусів у НДІ епідеміології а гігієни Університету. Для навчання студентів використовуються клінічні бази у закладах охорони здоров’я Львова, Рівного, Луцька, Трускавця. Університет має розвинену соціально-побутову інфраструктуру: наукова і студентська бібліотека, читальні зали, підприємства і пункти громадського харчування, актові зали, спортивний зал та спортивні майданчики, медичний пункт, спортивно-оздоровчий табір «Медик». Здобувачі вищої освіти забезпечені гуртожитком.

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

До кожного компонента освітньої програми і навчального плану кафедрами розроблені силабуси, а також робочі програми і комплекси навчально-методичного забезпечення освітніх компонент. Здобувачі освіти на 100% забезпечені навчальними матеріалами з усіх навчальних дисциплін, у т.ч. виробничої практики; методичними матеріалами для проведення атестації здобувачів. Фонди наукової бібліотеки ЛНМУ імені Данила Галицького, які містять 614,072 тис. примірників (87,2% - з медичної тематики), щороку поповнюються і задовольняють потреби здобувачів вищої освіти у сучасних вітчизняних та закордонних фахових періодичних виданнях за спеціальністю (у тому числі в електронному вигляді). Бібліотека має доступ до баз даних періодичних наукових видань англійською мовою за профілем. Бібліотека постійно працює над розширенням діапазону послуг і ресурсів, які можна отримувати віддалено: координуючи доступ Університету до наукометричних та інших баз даних ClarivateAnalytics: WebofScience; Elsevier: Scopus, ScienceDirect, ClinicalKey; WoltersKluwer: UpToDate; McGrraw-Hill: AccessMedicine, AccessSurgery, AccessEmergencyMedicine; EBSCO. Наші користувачі мали доступ до ресурсів OxfordMedicine, OVIDplatform + Medline, EKG-Training, Osmosis, AMBOSS, UWord, BMJ, CompleteAnatomy, Thieme, BenthamScience, RapidILL, Research4Life повнотекстових публікацій міжнародного видавництва SpringerNature. Продовжується робота над поповненням бібліографічного покажчика «Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького. З метою забезпечення здобувачів освіти навчальною та навчально-методичною літературою в Університеті працює потужний поліграфічний центр (друкарня і підрозділ оперативного друку). На офіційному веб-сайті ЛНМУ імені Данила Галицького http://new.meduniv.lviv.ua/en/ розміщена основна інформація про діяльність Університету (статут, структура, склад керівних органів, ліцензії та сертифікати про акредитацію, відомості про освітні програми, які реалізуються у ЛНМУ імені Данила Галицького, документи, якими регулюється освітній процес, напрями освітньої та наукової діяльності, щорічні звіти ректора ЛНМУ імені Данила Галицького та результати моніторингу якості освіти, результати щорічного оцінювання здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників, інформація про навчальні та наукові структурні підрозділи, їх склад, діяльність, перелік навчальних дисциплін, силабуси, правила прийому, контактна інформація).

Національна кредитна мобільність

Національна кредитна мобільність здійснюється на підставі Закону України «Про вищу освіту». Визнання результатів навчання в інших закладах освіти України в рамках академічної мобільності – відповідно до угод ЛНМУ імені Данила Галицького та Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у Львівському  національному медичному університеті імені Данила Галицького.

Міжнародна кредитна мобільність

Міжнародна мобільність, проведення зарахування результатів міжнародної мобільності в рамках програми Erasmus+ здійснюється на підставі Закону України «Про Вищу освіту» та угод між ЛНМУ імені Данила Галицького та закладами вищої освіти інших країн та відповідно до  Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького. Загалом міжнародна освітня та наукова діяльність академічної спільноти Університету реалізується шляхом співпраці з 75-ма закладами вищої освіти та організаціями з 22-х країн світу. Пріоритетним напрямком науково-технічної та інноваційної діяльності Університету залишається виконання міжнародних наукових та освітянських грантових проєктів, які фінансуються Європейським Союзом та Організацією Північноатлантичного договору.

Навчання іноземних здобувачів вищої освіти

Навчання іноземних студентів проводиться відповідно до вимог законодавства.

  • Прийом на навчання здійснюється відповідно до «Правил прийому» із складанням відповідних фахових іспитів.

  • Навчання здійснюється українською та англійською мовами за бажанням студента.

  • Іноземні здобувачі вищої освіти, які навчаються за даною програмою, не залучаються до виконання наскрізної програми з підготовки офіцерів запасу з галузі знань «Охорона здоров’я», натомість опановують та вдосконалюють володіння українською мовою

Освітньо-професійна програма «Стоматологія» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 221 Стоматологія галузі знань 22 Охорона здоров’я розроблена з урахуванням вимог «Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня, галузь знань 22 Охорона здоров’я, спеціальність 221 Стоматологія» (затверджений та введений в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 24.06.2019 р. № 879).

Перегляд освітньо-професійної програми «Стоматологія» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 221 Стоматологія галузі знань 22 Охорона здоров’я:

Навчальний рік

Дата затвердження ОПП Вченою радою

Наказ ректора про введення в дію ОПП

Дата введення в дію ОПП

2016-2017

Протокол №4-ВР від 25.05.2016

Наказ №1605-з від 08.06.2016

01.09.2016

2019-2020

Протокол №5-ВР від 24.05.2019

Наказ №2040-з від 24.06.2019

01.09.2019

2020-2021

Протокол №1-ВР від 19.02.2020

Наказ №706-з від 19.02.2020

01.09.2020

2021-2022

Протокол №1-ВР від 17.02.2021

Наказ №647-з від 24.02.2021

01.09.2021

2022-2023

Протокол №1-ВР від 23.02.2022

Наказ №636-з від 24.02.2022

01.09.2022

2023-2024

Протокол №1-ВР від 15.02.2023

Наказ №656-з від 15.02.2023

01.09.2023

2024-2025

Протокол №2-ВР від 21.02.2024

Наказ № 600-з від 22.02.2024

01.09.2024

Освітньо-професійна програма для підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю 221 «Стоматологія» є документом, у якому визначено обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти; перелік компетентностей випускника; нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти; форми атестації здобувачів вищої освіти; вимоги до наявності системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти; перелік нормативних документів на яких базується освітня програма. Освітньо-професійна програма розроблена та внесена проєктною групою Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького у складі:

Гарант освітньої програми, керівник проєктної групи:

Н.Л.Чухрай – доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри ортодонтії

Члени проєктної групи:

Р.З. Огоновський - декан стоматологічного факультету, доктор медичних наук, професор кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії; Я.Е. Варес - доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії; голова методичної комісії зі стоматологічних дисциплін; В.М. Зубачик - доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри терапевтичної стоматології; О.В. Колесніченко - кандидат медичних наук, доцент, завідувач кафедри стоматології дитячого віку; В.С. Кухта - кандидат медичних наук, доцент, завідувач кафедри ортопедичної стоматології; В.Я. Шибінський - кандидат медичних наук, директор Стоматологічного медичного центру ЛНМУ імені Данила Галицького; Єлісєєнко Іван - студент IV курсу стоматологічного факультету, голова студентського самоврядування стоматологічного факультету

Ухвалено Вченою радою стоматологічного факультету протокол № 5 від 19.02.2024 р.

Рецензії-відгуки зовнішніх стейкхолдерів:

1. Біденко Н.В. – декан стоматологічного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, доктор медичних наук, професор 2. Дрогомирецька М.С.– завідувачка кафедри ортодонтії Національного університету охорони здоров’я України імені П.Л. Шупика, Заслужений лікар України, доктор медичних наук, професор 3. Гуменюк О.М. – проректор з навчальної роботи Вищого приватного навчального закладу “Львівський медичний університет”, Заслужений лікар України, кандидат педагогічних наук, доцент 4. Пастернак Ю.Б. – завідувач відділення щеепно-лицевої хірургії КНП ЛОР “Львівська обласна клінічна лікарня” 5. Питльований П.В. - головний лікар Першої міської комунальної стоматологічної поліклініки м. Львова 6. Кузнєцова Христина – лікар-інтерн зі спеціальності “Стоматологія”

Освітньо-професійна програма “Стоматологія” (PDF)
Проєкт освітньо-професійної програми “Стоматологія” (PDF)
Обговорення проєкту освітньо-професійної програми “Стоматологія”

Опитування здобувачів освіти щодо якості освітніх послуг
Опитування роботодавців щодо якості освітніх послуг
Опитування випускників щодо якості освітніх послуг
Опитування НПП щодо реалізації освітньої програми

Accordion Sample Description
Код н/д Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)
Обов’язкові компоненти ОП
Гуманітарна підготовка
ОК 1. Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОК 2. Історія України та українська культура
ОК 3. Філософія
Фундаментальна підготовка
ОК 4. Латинська мова та медична термінологія
ОК 5. Медична біологія, паразитологія та генетика
ОК 6. Медична та біологічна фізика
ОК 7. Медична інформатика
ОК 8. Медична хімія
ОК 9. Біоорганічна хімія
ОК 10. Біологічна хімія
ОК 11. Анатомія людини
ОК 12. Гістологія, цитологія та ембріологія
ОК 13. Фізіологія, у т.ч. фізіологія порожнини рота
ОК 14. Мікробіологія, вірусологія та імунологія, у т.ч. мікробіологія порожнини рота
ОК 15. Патоморфологія з секційним курсом
ОК 16. Патофізіологія
ОК 17. Фармакологія
ОК 18. Гігієна та екологія
Професійна підготовка
ОК 19. Англійська мова (за професійним спрямуванням)
ОК 20. Внутрішня медицина, в т.ч. клінічна фармакологія, радіологія, дерматологія та фізична реабілітація
ОК 20.1 Пропедевтика внутрішньої медицини
ОК 20.2  Внутрішня медицина
ОК 20.3  Клінічна фармакологія
ОК 20.4  Радіологія
ОК 20.5  Дерматологія, венерологія
ОК 20.6  Фізична реабілітація, спортивна медицина.
ОК 21. Інфекційні хвороби з фтизіатрією та епідеміологією
ОК 21.1 Інфекційні хвороби
ОК 21.2 Фтизіатрія
ОК 21.3 Епідеміологія та біобезпека
ОК 22. Психіатрія з медичною психологією та неврологія
ОК 22.1 Неврологія, в т.ч. нейростоматологія
ОК 22.2 Психіатрія, наркологія
ОК 22.3 Медична психологія
ОК 23. Хірургія, в т.ч. клінічна анатомія, онкологія, нейрохірургія, оториноларингологія, офтальмологія
ОК 23.1 Хірургія
ОК 23.2 Клінічна анатомія та оперативна хірургія
ОК 23.3 Онкологія
ОК 23.4 Нейрохірургія
ОК 23.5 Оториноларингологія
ОК 23.6 Офтальмологія
ОК 24. Акушерство та педіатрія
ОК 24.1 Акушерство
ОК 24.2 Педіатрія 
ОК 25. Соціальна медицина, громадське здоров’я та  основи доказової медицини, у т.ч. судова медицина та медичне право, історія медицини
ОК 25.1 Соціальна медицина, громадське здоров’я та основи доказової медицини
ОК 25.2 Судова медицина (стоматологія)
ОК 25.3 Медичне право України
ОК 25.4 Історія медицини
ОК 26. Профілактика стоматологічних захворювань
ОК 27. Терапевтична стоматологія, в т.ч. пропедевтика терапевтичної стоматології та ергономіка в стоматології
ОК 27.1 Ергономіка в стоматології
ОК 27.2 Пропедевтика терапевтичної стоматології
ОК 27.3 Терапевтична стоматологія
ОК 28. Стоматологія дитячого віку
ОК 28.1 Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології
ОК 28.2 Дитяча терапевтична стоматологія
ОК 28.3 Дитяча хірургічна стоматологія
ОК 29. Хірургічна стоматологія
ОК 30. Ортопедична стоматологія
ОК 30.1 Матеріалознавство в стоматології
ОК 30.2 Пропедевтика ортопедичної стоматології
ОК 30.3 Ортопедична стоматологія
ОК 31. Ортодонтія
ОК 32. Військово-орієнтована підготовка за  спеціальністю «Стоматологія»*
ОК 32.1 Домедична допомога в екстремальних ситуаціях
ОК 32.2 Основи організації медичного забезпечення населення і військ
Виробнича практика
ОК 33. Виробнича практика в стоматології
ОК 33.1 Виробнича практика  «Догляд за хворими»
ОК 33.2 Виробнича лікарська практика  з профілактики стоматологічних захворювань
ОК 33.3 Виробнича лікарська практика  з терапевтичної стоматології
ОК 33.4 Виробнича лікарська практика з хірургічної стоматології
ОК 33.5 Виробнича лікарська практика з ортопедичної стоматології
Загальний обсяг обов’язкових компонент:
Вибіркові компоненти ОП
Вибірковий блок 1
ВБ 1.1. Соціологія і медична соціологія Презентація
ВБ 1.2. Основи соціальної психології Презентація
ВБ 1.3. Теорія пізнання та медицина Презентація
ВБ 1.4. Основи економічних теорій Презентація
ВБ 1.5. Іноземна мова (друга) Презентація
ВБ 1.6. Англійська мова Презентація
ВБ 1.7. Біологічна роль елементів життя Презентація
ВБ 1.8. Мовленнєва комунікація лікаря Презентація
ВБ 1.9. Наукове мовлення лікаря Презентація
ВБ 1.10. Культура мовлення та етикет медика Презентація
ВБ 1.11. Медицина і художня культура Презентація
ВБ 1.12. Основи  психології Презентація
ВБ 1.13. Логіка. Формальна логіка Презентація
ВБ 1.14. Медична етика і деонтологія Презентація
ВБ 1.15. Етичні проблеми в медицині Презентація
ВБ 1.16. Історичні дисципліни в медичній освіті Презентація
ВБ 1.17. Визначні постаті української медицини Презентація
ВБ 1.18. Націологія і здоров′я нації Презентація
ВБ 1.19. Правознавство Презентація
ВБ 1.20. Основи християнської етики та моралі Презентація
ВБ 1.21. Академічна доброчесність в освітньому процесі Презентація
ВБ 1.22. Основи інформаційних технологій і телемедицина Презентація
ВБ 1.23. Основи патентознавства Презентація
ВБ 1.24. Психологія спілкування Презентація
ВБ 1.25 Сучасні проблеми молекулярної біології Презентація
ВБ 1.26. Медична генетика Презентація
ВБ 1.27. Сучасні проблеми біофізики Презентація
ВБ 1.28. Пропедевтика медицини узалежнень Презентація
ВБ 1.29. Безпека життєдіяльності Презентація
ВБ 1.30. Охорона праці в галузі Презентація
ВБ 1.31. Перша допомога і елементи медсестринства Презентація
ВБ1.32. Профілактика в стоматології Презентація
ВБ 1.33. Лікарська етика Презентація
ВБ 1.34. Інформаційні технології в стоматології Презентація
ВБ 1.35. Перша медична допомога Презентація
ВБ 1.36. Мікробіологічні аспекти хвороб пародонта Презентація
ВБ 1.37. Основні технології виготовлення зубних протезів Презентація
ВБ 1.38. Актуальні питання загальної хірургії Презентація
ВБ 1.39. Нутриціологія Презентація
ВБ 1.40. Побічна дія ліків Презентація
ВБ 1.41. Екстрена медицина Презентація
ВБ 1.42. Сучасні методи генетичної діагностики Презентація
ВБ 1.43. Молекулярна фізіологія і біотехнології для сучасної медицини Презентація
ВБ 1.44. Інформатика і статистика в стоматології Презентація
ВБ 1.45. Стоматологічна радіологія Презентація
ВБ 1.46. Основи гомеопатії Презентація
ВБ 1.47. Актуальні проблеми фізіотерапії та реабілітації Презентація
ВБ 1.48. Методологія доказової медицини Презентація
ВБ 1.49. Клінічна психологія Презентація
ВБ 1.50. Фізичне виховання Презентація
ВБ 1.51. Соціальна стоматологія Презентація
ВБ 1.52. Косметологія Презентація
ВБ 1.53. Сучасні питання клінічної анатомії ділянок голови та шиї Презентація
ВБ 1.54. Стоматологічні аспекти клінічної епідеміології Презентація
ВБ 1.55. Актуальні питання ендодонтії Презентація
ВБ 1.56. Сучасні проблеми періодонтології Презентація
ВБ 1.57. Актуальні проблеми захворювань слизових оболонок порожнини рота Презентація
ВБ1.58. Невідкладні стани в стоматології Презентація
ВБ 1.59. Основи геронтології та геріатрії Презентація
ВБ 1.60. Актуальні проблеми  ВІЛ-інфекції Презентація
ВБ 1.61. Сучасні принципи кісткової фіксації в травматології щелепно-лицевої ділянки Презентація
ВБ 1.62. Стоматологічні аспекти біостатистики Презентація
ВБ 1.63. Основи естетичної реставрації зубів Презентація
ВБ 1.64. Геростоматологія Презентація
ВБ 1.65. Хірургічна підготовка порожнини рота до протезування Презентація
ВБ 1.66. Сучасні принципи діагностики та хірургічного лікування захворювань пародонту Презентація
ВБ 1.67. Хірургічні аспекти дентальної імплантації Презентація
ВБ 1.68. Сучасні методи ортопедичного лікування скронево-нижньощелепних розладів Презентація
ВБ 1.69. Ендодонтична техніка в дитячій стоматології Презентація
ВБ 1.70. Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки Презентація
ВБ 1.71. Менеджмент в охороні здоров’я Презентація
ВБ 1.72. Актуальні питання нейрохірургії Презентація
ВБ 1.73. Рефлексотерапія в стоматології Презентація
ВБ 1.74. Клінічна імунологія Презентація
ВБ 1.75. Екстремальна медицина Презентація
ВБ 1.76 Основи загальної військової підготовки Презентація
ВБ 1.77 Антикорупційна політика та академічна доброчесність Презентація
ВБ 1.78 Біоетика Презентація
Вибірковий блок 2
ВБ 2.1. Сестринська практика  в  терапевтичному відділенні стоматологічного центру Презентація
ВБ 2.2. Сестринська практика  в  хірургічному відділенні стоматологічного центру Презентація
ВБ 2.3. Сестринська практика  у  відділенні дитячої стоматології стоматологічного центру Презентація
ВБ 2.4. Сестринська практика  у  відділенні ортопедичної стоматології Презентація
ВБ 2.5. Сестринська практика  в  стоматологічному кабінеті Презентація
ВБ 2.6. Виробнича лікарська практика за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП) «Загальна стоматологія» Презентація
ВБ 2.7. Виробнича лікарська практика за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП) «Терапевтична стоматологія» Презентація
ВБ 2.8. Виробнича лікарська практика за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП) «Хірургічна стоматологія» Презентація
ВБ 2.9. Виробнича лікарська практика за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП) «Ортопедична стоматологія» Презентація
ВБ 2.10. Виробнича лікарська практика за індивідуальним профільним курсом практичної підготовки (ІПКПП) «Стоматологія дитячого віку» Презентація
Вибірковий блок 3
ВБ 3.1. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП) «Загальна стоматологія» Презентація
ВБ 3.1.1 Терапевтична стоматологія, в т.ч. екстрена та невідкладна медична допомога Презентація
ВБ 3.1.2 Хірургічна стоматологія, в т.ч. анестезіологія Презентація
ВБ 3.1.3 Ортопедична стоматологія, в т.ч. імплантологія Презентація
ВБ 3.1.4 Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія Презентація
ВБ 3.1.5 Організація охорони здоров’я у т.ч. роботи стоматологічної служби Презентація
ВБ 3.2. Індивідуальний профільний курс  практичної підготовки (ІПКПП) «Терапевтична стоматологія» Презентація
ВБ 3.2.1 Терапевтична стоматологія, в т.ч. пародонтологія; анестезіологія, екстрена та невідкладна медична допомога, Презентація
ВБ 3.2.2 Хірургічна стоматологія Презентація
ВБ 3.2.3 Ортопедична стоматологія, в т.ч. імплантологія Презентація
ВБ 3.2.4 Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія Презентація
ВБ 3.2.5 Соціальна медицина, громадське здоров’я Презентація
ВБ 3.3. Індивідуальний профільний курс практичної підготовки (ІПКПП) «Хірургічна стоматологія» Презентація
ВБ 3.3.1 Хірургічна стоматологія, в т.ч. анестезіологія та екстрена і невідкладна медична допомога Презентація
ВБ 3.3.2 Терапевтична стоматологія Презентація
ВБ 3.3.3 Ортопедична стоматологія, в т.ч. імплантологія Презентація
ВБ 3.3.4 Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія Презентація
ВБ 3.3.5 Організація стоматологічної служби у т.ч. стаціонарної стоматологічної допомоги Презентація
ВБ 3.4. Індивідуальний профільний курс  практичної підготовки (ІПКПП) «Ортопедична стоматологія» Презентація
ВБ 3.4.1 Ортопедична стоматологія, в т.ч. імплантологія, анестезіологія та екстрена і невідкладна медична допомога Презентація
ВБ 3.4.2 Хірургічна стоматологія Презентація
ВБ 3.4.3 Терапевтична стоматологія Презентація
ВБ 3.4.4 Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія Презентація
ВБ 3.4.5 Соціальна медицина, громадське здоров’я, у т.ч. економіка охорони здоров’я Презентація
ВБ 3.5. Індивідуальний профільний курс  практичної підготовки (ІПКПП) «Стоматологія дитячого віку» Презентація
ВБ 3.5.1 Дитяча стоматологія, в т.ч. ортодонтія, анестезіологія та екстрена і невідкладна медична допомога Презентація
ВБ 3.5.2 Терапевтична стоматологія Презентація
ВБ 3.5.3 Хірургічна стоматологія Презентація
ВБ 3.5.4 Ортопедична стоматологія, в т.ч. імплантологія, Презентація
ВБ 3.5.5 Організація охорони здоров’я у т.ч. роботи стоматологічної служби для населення дитячого віку Презентація

 

Для вступників:

Додаткова інформація: