Спеціальність 221 “Стоматологія” (галузь знань 22 “Охорона здоров’я”)
Повна назва закладу вищої освіти |
Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького Стоматологічний факультет Факультет іноземних студентів |
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) рівень |
Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу |
Ступінь вищої освіти – Магістр Кваліфікація освітня – Магістр стоматології Кваліфікація професійна – Лікар-стоматолог Кваліфікація в дипломі – Магістр Лікар-стоматолог |
Галузь знань |
22 Охорона здоров’я |
Спеціальність |
221 Стоматологія |
Форма навчання |
Підготовка здійснюється лише за денною формою навчання |
Освітня кваліфікація |
Магістр стоматології |
Кваліфікація в дипломі |
Ступінь вищої освіти − магістр Спеціальність – 221 Стоматологія Професійна кваліфікація – лікар-стоматолог |
Офіційна назва освітньої програми |
Освітньо-професійна програма другого рівня вищої освіти з підготовки магістрів зі спеціальності 221 Стоматологія |
Тип диплому та обсяг освітньої програми |
Диплом магістра, одиничний, 300 кредитів ЄКТС, термін навчання 4 роки 10 місяців |
Наявність акредитації |
|
Цикл/рівень |
НРК України – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл, ЕQF-LLL – 7 рівень |
Передумови |
Особа має право здобувати ступінь магістра на основі повної загальної середньої освіти за результатами складання зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти (національного мультипредметного тесту). Особа має право здобувати ступінь магістра на основі ступеня бакалавра, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра або освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста зі спеціальності 221 Стоматологія за результатами зовнішнього незалежного оцінювання та за умови успішного складання вступних фахових випробувань. Умови вступу визначаються Правилами прийому до Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького |
Мова(и) викладання |
Українська, англійська |
Термін дії освітньої програми |
01 вересня 2023 р. – 30 червня 2028 р. |
Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої програми |
Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація) |
Галузь знань – 22 Охорона здоров’я Спеціальність – 221 Стоматологія Зміст предметної області: знання гуманітарних (4,2%), фундаментальних (34,4%) та клінічних наук з питань охорони здоров’я населення, профілактики, діагностики та лікування захворювань людини на індивідуальному, родинному та популяційному рівні, необхідні для здійснення професійної діяльності лікаря-стоматолога (61,4%). Об’єкт діяльності: збереження здоров’я, зокрема стоматологічного, профілактика, діагностика та лікування стоматологічних захворювань людини. Цілі навчання: підготовка фахівця, здатного розв’язувати складні задачі та проблеми у сфері стоматології та охорони здоров’я або у процесі навчання, що характеризуються невизначеністю умов і вимог та виконувати професійну діяльність лікаря-стоматолога. Теоретичний зміст предметної області: Знання гуманітарних, фундаментальних (природничі та суспільні) та клінічних наук з питань охорони здоров’я населення, профілактики, діагностики та лікування стоматологічних захворювань людини на індивідуальному, родинному та популяційному рівні, необхідні для здійснення професійної діяльності лікаря-стоматолога. Методи, методики та технології: анамнестичні, клінічні, лабораторні, рентгенологічні та функціональні методи діагностики згідно з протоколами надання медичної допомоги; технології профілактики стоматологічних захворювань, управління та організації роботи в галузі охорони здоров’я. Інструменти та обладнання: сучасні діагностичні, лікувальні засоби, предмети та прилади для проведення фахової діяльності. |
Орієнтація освітньої програми |
Освітньо-професійна Прикладна програма з професійною орієнтацією на теорію та практику стоматології, передбачає можливість клінічного та симуляційного навчання. 95,8% обсягу освітньої програми спрямовано на забезпечення загальних та спеціальних (фахових) компетентностей магістра за спеціальністю «Стоматологія» |
Академічні права |
Набуття додаткових кваліфікацій та лікарських спеціалізацій в системі освіти. Здобуття освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти. |
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Вища медична освіта галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 221 «Стоматологія» Основний фокус освітньо-професійної програми спрямований на підготовку сучасного фахівця-стоматолога, який досконало володіє сучасними знаннями і практичними навичками, вміє здійснювати діагностичний процес, визначати провідні симптоми та синдроми, визначати попередній діагноз, проводити диференційну діагностику, під контролем лікаря-керівника формулювати остаточний клінічний діагноз стоматологічних захворювань, знає принципи лікування та профілактики захворювань, проводить лікування основних стоматологічних захворювань шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами. Ключові слова: магістр, стоматологія, охорона здоров’я, вища освіта |
Особливості програми |
Реалізується у малих групах при поєднанні практичної та теоретичної підготовки. Навчання за освітньою програмою зорієнтоване на кваліфіковану практичну підготовку здобувачів, інтенсивне впровадження сучасних технологій та методик, базованих на імітаціному навчання у сучасних симуляційних кабінетах, навчально-тренувальних фантомних класах, стоматологічних кабінетах, кабінеті іноваційниз технологій, оснащеного високоякісними комплектуючими відомих виробничих фірм. Вивчення клінічних дисциплін та засвоєння здобувачами спеціальних (фахових) компетентностей здійснюється на клінічних кафедрах відповідно до навчальних планів, з урахуванням специфіки навчальної дисципліни, використанням симуляційного та клінічного навчання, роботи з лікувальним та діагностичним обладнанням. Загальний обсяг професійно-орієнтованої практичної підготовки становить 42 кредити. Програма також реалізується англійською мовою. Здобувачі вищої освіти за цією освітньо-професійною програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності. |
Придатність до працевлаштування |
Відповідно до Національного класифікатора України фахівець підготовлений до роботи за КВЕД ДК 009:2010: Секція Q. Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги Розділ 86. Охорона здоров'я Група 86.2 Медицина та стоматологічна практика Клас 86.23 Стоматологічна практика Після завершення навчання за освітньою-професійною програмою магістра спеціальності «Стоматологія» фахівець здатний виконувати професійну роботу:
|
Подальше навчання |
Випускник програми може вступати на програми післядипломної освіти (інтернатура, резидентура) для набуття додаткових кваліфікацій за освітніми програмами підготовки лікаря-стоматолога певної спеціальності та лікарських спеціалізацій в системі освіти дорослих. Після підготовки в інтернатурі (резидентурі) фахівцю присвоюється кваліфікація – лікар-стоматолог, який здатний виконувати зазначену в ДК 003:2010 професійну роботу і може займати відповідну лікарську посаду: 2222.2 Лікар-стоматолог. Після закінчення інтернатури (резидентури) та присвоєння кваліфікації лікар-стоматолог фахівець може пройти спеціалізацію та виконувати професійну роботу згідно отриманого фаху, який вказаний у діючому на даний час Національному класифікаторі України “Класифікатор професій” та займати відповідну лікарську посаду: 2222.2 Лікар-стоматолог-ортопед 2222.2 Лікар-стоматолог-пародонтолог 2222.2 Лікар-стоматолог-ортодонт 2222.2 Лікар-стоматолог-хірург 2222.2 Лікар-стоматолог-терапевт Випускник може продовжувати освіту на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти. |
Викладання та навчання |
Компетентнісне, студентоцентроване навчання, ініціативне самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання, навчання через професійно-орієнтовану практичну підготовку з можливістю формування індивідуальної освітньої траєкторії. Основні форми навчання: лекції, семінари, практичні заняття в малих групах, виробнича практика, консультації з викладачами. Методи, методики, технології: анамнестичні, клінічні, лабораторні, рентгенологічні та функціональні методи діагностики згідно з протоколами надання медичної допомоги; технології діагностики, лікування та профілактики стоматологічних захворювань, управління та організації роботи в галузі охорони здоров’я. |
Оцінювання |
Поточний і підсумковий контроль проводиться згідно до положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності студентів». Для оцінки знань використовуються наступні форми підсумкового контролю: заліки, диференційовані заліки, іспити, атестація у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ), у т.ч. Об’єктивний структурований практичний (клінічний) іспит ОСП(К)І. У процесі оцінювання результатів навчання обов’язковим є дотримання об’єктивності, систематичності та єдності вимог, прозорості і доступності методики оцінювання. Оцінювання навчальних досягнень студента здійснюється за 4-бальною, 200-бальною шкалами та рейтинговою шкалою ECTS. |
Інтегральна компетентність |
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі охорони здоров’я за спеціальністю «Стоматологія» у професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/ або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. |
Загальні компетентності (ЗК) |
|
Фахові компетентності спеціальності (ФК) |
|
Програмні результати навчання, визначені стандартом вищої освіти спеціальності: 1. Виділяти та ідентифікувати провідні клінічні симптоми та синдроми (за списком 1); за стандартними методиками, використовуючи попередні дані анамнезу хворого, дані огляду хворого, знання про людину, її органи та системи, встановлювати вірогідний нозологічний або синдромний попередній клінічний діагноз стоматологічного захворювання (за списком 2). 2. Збирати інформацію про загальний стан пацієнта, оцінювати психомоторний та фізичний розвиток пацієнта, стан органів щелепно-лицевої ділянки, на підставі результатів лабораторних та інструментальних досліджень оцінювати інформацію щодо діагнозу (за списком 5). 3. Призначати та аналізувати додаткові (обов’язкові та за вибором) методи обстеження (лабораторні, рентгенологічні, функціональні та/або інструментальні ) за списком 5, пацієнтів із захворюваннями органів і тканин ротової порожнини і щелепно-лицевої області для проведення диференційної діагностики захворювань (за списком 2). 4. Визначати остаточний клінічний діагноз дотримуючись відповідних етичних і юридичних норм, шляхом прийняття обґрунтованого рішення та логічного аналізу отриманих суб’єктивних і об’єктивних даних клінічного, додаткового обстеження, проведення диференційної діагностики під контролем лікаря-керівника в умовах лікувальної установи (за списком 2.1). 5. Встановлювати діагноз невідкладних станів за будь-яких обставин (вдома, на вулиці, у лікувальній установі), в умовах надзвичайної ситуації, воєнного стану, нестачі інформації та обмеженого часу (за списком 4). 6. Планувати та втілювати заходи профілактики стоматологічних захворювань серед населення для запобігання розповсюдження стоматологічних захворювань. 7. Аналізувати епідеміологічний стан та проводити заходи масової й індивідуальної, загальної та локальної медикаментозної та немедикаментозної профілактики стоматологічних захворювань. 8. Визначати підхід, план, вид та принцип лікування стоматологічного захворювання (за списком 2) шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами. 9. Визначати характер режиму праці, відпочинку та необхідної дієти при лікуванні стоматологічних захворювань (за списком 2) на підставі попереднього або остаточного клінічного діагнозу шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами. 10. Визначати тактику ведення стоматологічного пацієнта при соматичній патології (за списком 3) шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами. 11. Проводити лікування основних стоматологічних захворювань за існуючими алгоритмами та стандартними схемами під контролем лікаря-керівника в умовах лікувальної установи (за списком 2.1). 12. Організовувати проведення лікувально-евакуаційних заходів серед населення, військовослужбовців, в умовах надзвичайної ситуації, у т.ч. воєнного стану, під час розгорнутих етапів медичної евакуації, з урахуванням існуючої системи лікувально-евакуаційного забезпечення. 13. Визначати тактику надання екстреної медичної допомоги, використовуючи рекомендовані алгоритми, за будь-яких обставин на підставі діагнозу невідкладного стану в умовах обмеженого часу (за списком 4). 14. Аналізувати та оцінювати державну, соціальну та медичну інформацію з використанням стандартних підходів та комп’ютерних інформаційних технологій. 15. Оцінювати вплив навколишнього середовища на стан здоров`я населення в умовах медичного закладу за стандартними методиками. 16. Формувати цілі та визначати структуру особистої діяльності на підставі результату аналізу певних суспільних та особистих потреб. 17. Дотримуватися здорового способу життя, користуватися прийомами саморегуляції та самоконтролю. 18. Усвідомлювати та керуватися у своїй діяльності громадянськими правами, свободами та обов’язками, підвищувати загальноосвітній культурний рівень. 19. Дотримуватися вимог етики, біоетики та деонтології у своїй фаховій діяльності. 20. Організовувати необхідний рівень індивідуальної безпеки (власної та осіб, про яких піклується) у разі виникнення типових небезпечних ситуацій в індивідуальному полі діяльності. 21. Виконувати медичні маніпуляції на підставі попереднього та/або остаточного клінічного діагнозу (за списками 2, 2.1) для різних верств населення та в різних умовах (за списком 6). 22. Виконувати медичні стоматологічні маніпуляції на підставі попереднього та/або остаточного клінічного діагнозу (за списками 2, 2.1) для різних верств населення та в різних умовах (за списком 7). 23. Виконувати маніпуляції надання екстреної медичної допомоги, використовуючи стандартні схеми, за будь-яких обставин на підставі діагнозу невідкладного стану (за списком 4) в умовах обмеженого часу (за списками 6, 7).
Кадрове забезпечення |
Усі науково-педагогічні працівники, які залучені до реалізації освітньої складової освітньо-професійної програми мають кваліфікацію відповідну до спеціальності, науковий ступінь або вчене звання, підтверджений рівень наукової і професійної активності. Переважна більшість науково-педагогічних працівників є штатними працівниками ЛНМУ імені Данила Галицького, працівники клінічних кафедр є практикуючими фахівцями. Викладання дисциплін за освітньо-професійною програмою «Стоматологія» забезпечують 47 кафедри, у т.ч. 26 – клінічні і 21 - теоретичні. Діяльність цих підрозділів об’єднує стоматологічний факультет факультет іноземних студентів; координують 8 профільних методичних комісій. Кадрове забезпечення кафедр і проєктної групи відповідає ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності. Частка викладачів, які мають науковий ступінь доктора, чи кандидата наук та читають лекції з навчальних дисциплін за спеціальністю і працюють на постійній основі, становить 100%. Проведення лекцій, практичних, семінарських та лабораторних занять, рівень наукової та професійної активності кожного з науково-педагогічних працівників засвідчується виконанням за останні п’ять років не менше чотирьох умов, зазначених у пункті 38 підпунктів 1-20 «Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 зі змінами. Випускні кафедри спеціальної (фахової) підготовки очолюють фахівці відповідної науково-педагогічної спеціальності, доктори або кандидати медичних наук. Підвищення кваліфікації за фахом здійснюється систематично. |
Матеріально-технічне забезпечення |
Відповідає вимогам щодо матеріально-технічної бази для здійснення освітньої діяльності у сфері вищої освіти згідно з діючим законодавством України (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти» від 30.12 2015 р. № 1187 зі змінами, внесеними Постановою КМУ № 365 від 24.03.2021). Університет забезпечений необхідними приміщеннями для проведення навчальних занять та контрольних заходів, які відповідають вимогам правил пожежної безпеки та санітарним нормам. Аудиторії обладнані мультимедійним устаткуванням. Освітні компоненти освітньої програми забезпечені відповідними клінічними базами, фантомними класами, комп’ютерними робочими місцями, лабораторіями, обладнанням, устаткуванням. Практичні заняття з профільних стоматологічних дисциплін відбуваються у спеціалізованому Стоматологічному медичному центрі ЛНМУ імені Данила Галицького. Для відпрацювання практичних навичок використовуються: високотехнологічні класи Стоматологічного медичного центру; зуботехнічна лабораторіця; кабінет іноваційних технологій; сучасні діагностичні, лікувальні засоби, предмети та прилади для проведення фахової діяльності; клініко-діагностичні та наукові лабораторії НДІ епідеміології та гігієни, Центральної науково-дослідної лабораторії з лабораторією промислової токсикології; лабораторії електронної мікроскопії; віварій; кафедральні лабораторії клінічної лабораторної діагностики; імунологічна, цитогістохімічна лабораторія «Лектинотест»; лабораторія синтезу біологічно-активних, гетероциклічних сполук; лабораторії мікробіології; біологічної хімії; невропатології і нейрохірургії; онкології і радіології. Матеріальне оснащення кафедр та їх клінічних баз дозволють організовувати і проводити навчальні заняття з усіх дисциплін на належному науковому та методичному рівні. Для належної практично орієнтованої підготовки здобувачів освіти в Університеті створено відокремлений структурний підрозділ «Університетська лікарня ЛНМУ імені Данила Галицького». Працюють 7 музеїв, 2 з них включені до Державного реєстру загальнонаціональних надбань: Музей хвороб людини та Анатомічний музей ЛНМУ, до Держаного реєстру наукових об’єктів, які становлять національне надбання, включено також колекцію штамів рикетсій та арбовірусів у НДІ епідеміології а гігієни Університету. Для навчання студентів використовуються клінічні бази у закладах охорони здоров’я Львова, Рівного, Луцька, Трускавця. Університет має розвинену соціально-побутову інфраструктуру: наукова і студентська бібліотека, читальні зали, підприємства і пункти громадського харчування, актові зали, спортивний зал та спортивні майданчики, медичний пункт, спортивно-оздоровчий табір «Медик». Здобувачі вищої освіти забезпечені гуртожитком. |
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення |
До кожного компонента освітньої програми і навчального плану кафедрами розроблені силабуси, а також робочі програми і комплекси навчально-методичного забезпечення освітніх компонент. Здобувачі освіти на 100% забезпечені навчальними матеріалами з усіх навчальних дисциплін, у т.ч. виробничої практики; методичними матеріалами для проведення атестації здобувачів. Фонди наукової бібліотеки ЛНМУ імені Данила Галицького, які містять 614,072 тис. примірників (87,2% - з медичної тематики), щороку поповнюються і задовольняють потреби здобувачів вищої освіти у сучасних вітчизняних та закордонних фахових періодичних виданнях за спеціальністю (у тому числі в електронному вигляді). Бібліотека має доступ до баз даних періодичних наукових видань англійською мовою за профілем. Бібліотека постійно працює над розширенням діапазону послуг і ресурсів, які можна отримувати віддалено: координуючи доступ Університету до наукометричних та інших баз даних ClarivateAnalytics: WebofScience; Elsevier: Scopus, ScienceDirect, ClinicalKey; WoltersKluwer: UpToDate; McGrraw-Hill: AccessMedicine, AccessSurgery, AccessEmergencyMedicine; EBSCO. Наші користувачі мали доступ до ресурсів OxfordMedicine, OVIDplatform + Medline, EKG-Training, Osmosis, AMBOSS, UWord, BMJ, CompleteAnatomy, Thieme, BenthamScience, RapidILL, Research4Life повнотекстових публікацій міжнародного видавництва SpringerNature. Продовжується робота над поповненням бібліографічного покажчика «Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького. З метою забезпечення здобувачів освіти навчальною та навчально-методичною літературою в Університеті працює потужний поліграфічний центр (друкарня і підрозділ оперативного друку). На офіційному веб-сайті ЛНМУ імені Данила Галицького http://new.meduniv.lviv.ua/en/ розміщена основна інформація про діяльність Університету (статут, структура, склад керівних органів, ліцензії та сертифікати про акредитацію, відомості про освітні програми, які реалізуються у ЛНМУ імені Данила Галицького, документи, якими регулюється освітній процес, напрями освітньої та наукової діяльності, щорічні звіти ректора ЛНМУ імені Данила Галицького та результати моніторингу якості освіти, результати щорічного оцінювання здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників, інформація про навчальні та наукові структурні підрозділи, їх склад, діяльність, перелік навчальних дисциплін, силабуси, правила прийому, контактна інформація). |
Національна кредитна мобільність |
Національна кредитна мобільність здійснюється на підставі Закону України «Про вищу освіту». Визнання результатів навчання в інших закладах освіти України в рамках академічної мобільності – відповідно до угод ЛНМУ імені Данила Галицького та Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького. |
Міжнародна кредитна мобільність |
Міжнародна мобільність, проведення зарахування результатів міжнародної мобільності в рамках програми Erasmus+ здійснюється на підставі Закону України «Про Вищу освіту» та угод між ЛНМУ імені Данила Галицького та закладами вищої освіти інших країн та відповідно до Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького. Загалом міжнародна освітня та наукова діяльність академічної спільноти Університету реалізується шляхом співпраці з 75-ма закладами вищої освіти та організаціями з 22-х країн світу. Пріоритетним напрямком науково-технічної та інноваційної діяльності Університету залишається виконання міжнародних наукових та освітянських грантових проєктів, які фінансуються Європейським Союзом та Організацією Північноатлантичного договору. |
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти |
Навчання іноземних студентів проводиться відповідно до вимог законодавства.
|
Освітньо-професійна програма «Стоматологія» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 221 Стоматологія галузі знань 22 Охорона здоров’я розроблена з урахуванням вимог «Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня, галузь знань 22 Охорона здоров’я, спеціальність 221 Стоматологія» (затверджений та введений в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 24.06.2019 р. № 879).
Перегляд освітньо-професійної програми «Стоматологія» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 221 Стоматологія галузі знань 22 Охорона здоров’я:
Навчальний рік |
Дата затвердження ОПП Вченою радою |
Наказ ректора про введення в дію ОПП |
Дата введення в дію ОПП |
2016-2017 |
Протокол №4-ВР від 25.05.2016 |
Наказ №1605-з від 08.06.2016 |
01.09.2016 |
2019-2020 |
Протокол №5-ВР від 24.05.2019 |
Наказ №2040-з від 24.06.2019 |
01.09.2019 |
2020-2021 |
Протокол №1-ВР від 19.02.2020 |
Наказ №706-з від 19.02.2020 |
01.09.2020 |
2021-2022 |
Протокол №1-ВР від 17.02.2021 |
Наказ №647-з від 24.02.2021 |
01.09.2021 |
2022-2023 |
Протокол №1-ВР від 23.02.2022 |
Наказ №636-з від 24.02.2022 |
01.09.2022 |
2023-2024 |
Протокол №1-ВР від 15.02.2023 |
Наказ №656-з від 15.02.2023 |
01.09.2023 |
2024-2025 |
Протокол №2-ВР від 21.02.2024 |
Наказ № 600-з від 22.02.2024 |
01.09.2024 |
Освітньо-професійна програма для підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю 221 «Стоматологія» є документом, у якому визначено обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти; перелік компетентностей випускника; нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти; форми атестації здобувачів вищої освіти; вимоги до наявності системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти; перелік нормативних документів на яких базується освітня програма. Освітньо-професійна програма розроблена та внесена проєктною групою Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького у складі:
Гарант освітньої програми, керівник проєктної групи:
Н.Л.Чухрай – доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри ортодонтії
Члени проєктної групи:
Р.З. Огоновський - декан стоматологічного факультету, доктор медичних наук, професор кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії; Я.Е. Варес - доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії; голова методичної комісії зі стоматологічних дисциплін; В.М. Зубачик - доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри терапевтичної стоматології; О.В. Колесніченко - кандидат медичних наук, доцент, завідувач кафедри стоматології дитячого віку; В.С. Кухта - кандидат медичних наук, доцент, завідувач кафедри ортопедичної стоматології; В.Я. Шибінський - кандидат медичних наук, директор Стоматологічного медичного центру ЛНМУ імені Данила Галицького; Єлісєєнко Іван - студент IV курсу стоматологічного факультету, голова студентського самоврядування стоматологічного факультету
Ухвалено Вченою радою стоматологічного факультету протокол № 5 від 19.02.2024 р.
Рецензії-відгуки зовнішніх стейкхолдерів:
1. Біденко Н.В. – декан стоматологічного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, доктор медичних наук, професор 2. Дрогомирецька М.С.– завідувачка кафедри ортодонтії Національного університету охорони здоров’я України імені П.Л. Шупика, Заслужений лікар України, доктор медичних наук, професор 3. Гуменюк О.М. – проректор з навчальної роботи Вищого приватного навчального закладу “Львівський медичний університет”, Заслужений лікар України, кандидат педагогічних наук, доцент 4. Пастернак Ю.Б. – завідувач відділення щеепно-лицевої хірургії КНП ЛОР “Львівська обласна клінічна лікарня” 5. Питльований П.В. - головний лікар Першої міської комунальної стоматологічної поліклініки м. Львова 6. Кузнєцова Христина – лікар-інтерн зі спеціальності “Стоматологія”
Проєкт освітньо-професійної програми “Стоматологія” (PDF)
Обговорення проєкту освітньо-професійної програми “Стоматологія”
Опитування здобувачів освіти щодо якості освітніх послуг
Опитування роботодавців щодо якості освітніх послуг
Опитування випускників щодо якості освітніх послуг
Опитування НПП щодо реалізації освітньої програми
- Питльований П.В. (рецензія Головного лікаря першої міської комунальної)
- Пастернак Ю.Б. (рецензія Завідувача відділення щелепно лицевої хірургії)
- Дрогомирецька М.С. (рецензія Завідувача кафедри ортодонтії)
- Гуменюк О.М. (керівник приватного стоматологічного кабінету)
- Біденко Н.В. (декан стоматологічного факультету НМУ ім. О.О.Богомольця)
- Кузнєцова Х. (Рецензія лікаря-інтерна зі спеціальності "Стоматологія")
Для вступників:
Додаткова інформація: