Спеціальність 228 “Педіатрія” (галузь знань 22 “Охорона здоров’я”)

 

Профіль освітньої програми зі спеціальності 228 “Педіатрія”

Повна назва закладу вищої освіти

Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького

Медичний факультет №2

Рівень вищої освіти

Другий (магістерський) рівень 

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу

Ступінь освіти – Магістр

Кваліфікація освітня – Магістр педіатрії

Кваліфікація професійна – Лікар

Кваліфікація в дипломі – Магістр

Лікар

Галузь знань

22 Охорона здоров’я

Спеціальність

228 Педіатрія

Форма навчання

Підготовка здійснюється лише за денною формою навчання

Освітня кваліфікація 

Магістр медицини 

Кваліфікація в дипломі

Ступінь вищої освіти − магістр

Спеціальність – 228 Педіатрія

Професійна кваліфікація – лікар

Офіційна назва освітньої програми

Освітньо-професійна програма «Педіатрія»

Тип диплому та обсяг освітньої програми

Диплом магістра, одиничний,

360 кредитів ЄКТС,

термін навчання 5 років 10 місяців

Наявність акредитації

  • Рішення Акредитаційної комісії МОН України від 28.05.2015, протокол №116 (наказ МОН України від 10.06.2015 № 1415л)

  • Сертифікат про акредитацію Серія НД №1497025, дата видачі 09.11.2017

  • Термін дії сертифіката до 1 липня 2025 р.

Цикл/рівень

НРК України – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл,

ЕQF-LLL – 7 рівень

Передумови

Особа має право здобувати ступінь магістра на основі повної загальної середньої освіти за умови успішного складання зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти/ національного мультипредметного тесту.

Особа має право здобувати ступінь магістра на основі  ступеня бакалавра, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра або освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста зі спеціальності 223 Медсестринство за результатами зовнішнього незалежного оцінювання та за умови успішного складання вступних фахових випробувань.

Умови вступу визначаються Правилами прийому до Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького.

Мова(и) викладання

Українська

Термін дії освітньої

програми

01 вересня 2024 р. – 30 червня 2029 р.

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої

програми

http://new.meduniv.lviv.ua/osvitni-programy/

Формування здатності майбутніх лікарів вирішувати складні задачі та проблеми з медицини у галузі охорони здоров’я і у процесі навчання, що характеризуються невизначеністю умов і вимог та потребують застосування набутих компетентностей для вирішення типових задач діяльності лікаря, сфера застосування яких передбачена переліками синдромів та симптомів, захворювань, невідкладних станів, лабораторних та інструментальних досліджень, медичних маніпуляцій, проблем громадського здоров’я, а також виконувати професійну діяльність лікаря, здатного продовжувати навчання з високим ступенем особистісно-професійного саморозвитку.

Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація)

Галузь знань – 22 Охорона здоров’я

Спеціальність – 228 Педіатрія

Зміст предметної області: знання гуманітарних (3,7%), фундаментальних (27,8%) та клінічних наук з питань охорони здоров’я населення (зокрема дитячого і підліткового віку), профілактики, діагностики та лікування захворювань людини на індивідуальному, родинному та популяційному рівні, необхідні для здійснення професійної діяльності лікаря-педіатра (68,5%).

Об’єкт вивчення та/або діяльності медицини:

профілактика, діагностика (у т.ч. раннє втручання) та лікування захворювань людини (дітей і підлітків), вплив проблем зі здоров’ям на пацієнтів, їхні родини та популяцію, реабілітація, підтримання здоров’я.

Цілі навчання:

набуття здатності розв’язувати складні задачі та проблеми, у тому числі дослідницького та інноваційного характеру, у сфері медицини. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.

Теоретичний зміст предметної області:

концепції, принципи і теорії профілактики, діагностики (у т.ч. раннє втручання) та лікування та реабілітації захворювань людини (дітей і підлітків) на індивідуальному, родинному та популяційному рівнях.

Методи, методики та технології:

анамнестичні, клінічні, лабораторні, інструментальні методи провадження діагностичного процесу, визначення провідних симптомів та синдромів, визначення попереднього та клінічного діагнозу; технології діагностики, лікування та профілактики, управління та організації роботи в галузі охорони здоров’я.

Інструменти та обладнання:

сучасні діагностичні, лікувальні та інші пристрої, предмети та прилади, що застосовуються у професійній діяльності.

Академічні права 

Набуття додаткових кваліфікацій та лікарських спеціалізацій в системі освіти.

Здобуття освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.

Орієнтація освітньої

програми

Освітньо-професійна

Прикладна програма з професійною орієнтацією на теорію та практику педіатрії, передбачає можливість клінічного та симуляційного навчання.

96,3% обсягу освітньо-професійної програми спрямовується на забезпечення загальних та спеціальних (фахових) компетентностей магістра за спеціальністю «Педіатрія»

Основний фокус освітньої програми та спеціалізації

Вища медична освіта у галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 228 «Педіатрія»

Ключові слова: магістр, педіатрія, лікар, охорона здоров’я, вища освіта

Особливості програми

Реалізується у малих групах при поєднанні теоретичної та практичної підготовки.

Вивчення клінічних дисциплін та засвоєння здобувачами спеціальних (фахових) компетентностей здійснюється на клінічних кафедрах відповідно до навчальних планів, з урахуванням специфіки навчальної дисципліни, використанням симуляційного навчання, роботи безпосередньо біля ліжка хворого та з діагностичним обладнанням (50% аудиторних годин з клінічних дисциплін); практика обсягом 30 кредитів.

Придатність до працевлаштування

Відповідно до Національного класифікатора України фахівець підготовлений до роботи за ДК 009:2010:

Код 86 Охорона здоров’я

Секція Q. Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги

Розділ 86.1. Діяльність лікарняних закладів

Група 86.10 Діяльність лікарняних закладів

Клас 86.21 Загальна медична практика

Клас 86.90 Інша діяльність у сфері охорони здоров’я

Після завершення навчання за освітньо-професійною програмою магістра спеціальності «Педіатрія» фахівець здатний виконувати професійну роботу:

  • лікар-інтерн (код КП – 3229);

  • лікар-стажист (код КП - 3221);

  • лікар-резидент (код КП – ХХХ).

Подальше навчання

Випускник програми може вступати на програми післядипломної освіти (інтернатура, резидентура) для набуття додаткових кваліфікацій за освітніми програмами підготовки лікаря певної спеціальності та лікарських спеціалізацій у системі освіти дорослих.

Продовження освіти на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти (аспірантура).

Професійні назви робіт, які може виконувати випускник спеціальності «Педіатрія» після закінчення інтернатури або лікарської резидентури:

Розділ 2 Професіонали

Підрозділ 22 Професіонали в галузі наук про життя тамедичних наук

Клас 221 Професіонали в галузі наук про життя та медичних наук;

Клас 222 Професіонали в галузі медицини (крім медичних сестер);

Підклас 2221 Професіонали в галузі лікувальної справи (крім стоматології);

Група 2221.2 Лікарі

Підклас 2225 Професіонали в галузі медико-профілактичної справи

2225.2 Лікарі, фахівці в галузі медико-профілактичної справи

2229.2 Професіонали в галузі медицини (крім сестринської справи та акушерства)

Професійні назви робіт – відповідно до Національного класифікатора України: Класифікатор професій ДК 003:2010

Фахівець підготовлений до роботи за ДК 009-2010:

Секція Q. Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги

Розділ 86.1 Діяльність лікарняних закладів

Група 86.10 Діяльність лікарняних закладів

Клас 86.21 Загальна медична практика

Клас 86.90 Інша діяльність у сфері охорони здоров’я

Викладання та навчання

Компетентнісне, студенто-центроване навчання, ініціативне самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання, навчання через професійно-орієнтовану практичну підготовку з можливістю формування індивідуальної освітньої траєкторії.

Методи, методики, технології: анамнестичні, клінічні, лабораторні, рентгенологічні та функціональні методи діагностики згідно з протоколами надання медичної допомоги; технології діагностики, лікування та профілактики захворювань населення, у т.ч. дітей і підлітків, управління та організації роботи в галузі охорони здоров’я.

Оцінювання

Поточний і підсумковий контроль здійснюється відповідно до положення «Критерії, правила і процедури оцінювання результатів навчальної діяльності студентів». Форми підсумкового контролю: заліки, диференційовані заліки, іспити, атестація у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ), у т.ч. Об’єктивний структурований практичний (клінічний) іспит (ОСП(К)І).

У процесі оцінювання результатів навчання обов’язковим є дотримання об’єктивності, систематичності та єдності вимог, прозорості і доступності методики оцінювання.

Оцінювання навчальних досягнень студента здійснюється за 4-бальною, 200-бальною шкалами та рейтинговою шкалою ECTS.

Інтегральна компетентність

Здатність застосовувати набуті загальні і фахові компетентності для вирішення складних задач професійної діяльності лікаря-педіатра та практичних проблем у галузі охорони здоров'я на відповідній посаді, сфера застосування яких передбачена визначеними переліками синдромів та симптомів захворювань, невідкладних станів, фізіологічних станів та захворювань, що потребують особливої тактики ведення пацієнтів; лабораторних та інструментальних досліджень, медичних маніпуляцій; питань судової та військової експертизи та/або здійснення інновацій. Здатність розв’язувати складні задачі, у тому числі дослідницького та інноваційного характеру у сфері медицини (педіатрії). Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.

Загальні компетентності (ЗК)

  1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

  2. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

  3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

  4. Знання та розуміння предметної галузі та розуміння професійної діяльності.

  5. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

  6. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

  7. Здатність працювати в команді.

  8. Здатність до міжособистісної взаємодії.

  9. Здатність спілкуватись іноземною мовою.

  10. Здатність використовувати інформаційні і  комунікаційні технології.

  11. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

  12. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

  13. Усвідомлення рівних можливостей та гендерних проблем.

  14. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

  15. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 

Фахові компетентності спеціальності (ФК)

  1. Здатність збирати медичну інформацію про пацієнта і аналізувати клінічні дані.
  2. Здатність до визначення необхідного переліку лабораторних та інструментальних досліджень та оцінки їх результатів.
  3. Здатність до встановлення попереднього та клінічного діагнозу захворювання.
  4. Здатність до визначення необхідного режиму праці та відпочинку при лікуванні та профілактиці захворювань.
  5. Здатність до визначення характеру харчування при лікуванні та профілактиці захворювань у пацієнтів різного віку: немовлят, дітей, підлітків та дорослих.
  6. Здатність до визначення принципів та характеру лікування та профілактики захворювань у дорослих, а також пацієнтів дитячого та підліткового віку.
  7. Здатність до діагностування невідкладних станів у дорослих, дітей та підлітків.
  8. Здатність до визначення тактики та надання екстреної медичної допомоги дитині.
  9. Здатність до проведення лікувально-евакуаційних заходів.
  10. Здатність до виконання медичних маніпуляцій.
  11. Здатність розв’язувати медичні проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності, включаючи систему раннього втручання.
  12. Здатність до визначення тактики ведення фізіологічної вагітності, фізіологічних пологів та післяпологового  періоду. Навички консультування з питань планування сім’ї та підбору методу контрацепції.
  13. Здатність до проведення санітарно-гігієнічних та профілактичних заходів.
  14. Здатність до планування і проведення профілактичних та протиепідемічних заходів щодо інфекційних хвороб.
  15. Здатність до проведення медико-соціальної експертизи та експертизи працездатності.
  16. Здатність до ведення медичної документації, в тому числі електронних форм.
  17. Здатність до оцінювання впливу навколишнього середовища, соціально-економічних та біологічних детермінант на стан здоров’я індивідуума (у т.ч. дітей і підлітків), сім’ї, популяції.
  18. Здатність до проведення аналізу діяльності лікаря, підрозділу, закладу охорони здоров’я, забезпечення якості медичної допомоги дитячому, підлітковому та дорослому населенню і підвищення ефективності використання медичних ресурсів.
  19. Здатність до організації та інтеграції надання медичної допомоги населенню та проведення маркетингу медичних послуг.
  20. Здатність до проведення епідеміологічних та медико-статистичних досліджень здоров’я дітей та дорослого населення; обробки соціальної, економічної та медичної інформації.
  21. Зрозуміло і однозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію з проблем охорони здоров’я та дотичних питань до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
  22. Здатність управляти робочими процесами у сфері охорони здоров’я, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.
  23. Здатність розробляти і реалізовувати наукові та прикладні проекти у сфері охорони здоров’я.
  24. Дотримання етичних принципів при роботі з пацієнтами, лабораторними тваринами.
  25. Дотримання професійної та академічної доброчесності, нести відповідальність за достовірність отриманих наукових результатів.
  1. Мати ґрунтовні знання із структури професійної діяльності. Вміти здійснювати професійну діяльність, що потребує оновлення та інтеграції знань. Нести відповідальність за професійний розвиток, здатність до подальшого професійного навчання з високим рівнем автономності.
  2. Розуміння та знання фундаментальних і клінічних біомедичних наук, на рівні достатньому для вирішення професійних задач у сфері охорони здоров’я.
  3. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають наукові здобутки у сфері охорони здоров’я і є основою для проведення досліджень, критичне осмислення проблем у сфері медицини та дотичних до неї міждисциплінарних (у т.ч. педіатричних) проблем, включаючи систему раннього втручання.
  4. Виділяти та ідентифікувати провідні клінічні симптоми та синдроми (за списком 1); за стандартними методиками, використовуючи попередні дані анамнезу хворого, дані огляду хворого, знання про людину, її органи та системи, встановлювати попередній клінічний діагноз захворювання (за списком 2).
  5. Збирати скарги, анамнез життя та захворювання, оцінювати психомоторний та фізичний розвиток доросло- го пацієнта і дитини, стан органів та систем організму, на підставі результатів лабораторних та інструментальних досліджень оцінювати інформацію щодо діагнозу (за списком 4), враховуючи вік пацієнта.
  6. Встановлювати остаточний клінічний діагноз шляхом прийняття обґрунтованого рішення та аналізу отриманих суб’єктивних і об’єктивних даних клінічного, додаткового обстеження, проведення диференційної діагностики, дотримуючись відповідних етичних і юридичних норм, під контролем лікаря-керівника в умовах закладу охорони здоров’я (за списком 2).
  7. Призначати та аналізувати додаткові (обов’язкові та за вибором) методи обстеження (лабораторні, функціональні та/або інструментальні) (за списком 4), пацієнтів із захворюваннями органів і систем організму для проведення диференційної діагностики захворювань (за списком 2).
  8. Визначити головний клінічний синдром або чим обумовлена тяжкість стану потерпілого/постраждалого (за списком 3) шляхом прийняття обґрунтованого рішення та оцінки стану людини за будь-яких обставин (в умовах закладу охорони здоров’я, за його межами) у т.ч. в умовах надзвичайної ситуації та бойових дій, в польових умовах, в умовах нестачі інформації та обмеженого часу.
  9. Визначати характер та принципи лікування хворих (консервативне, оперативне) із захворюваннями (за списком 2), враховуючи вік пацієнта, в умовах закладу охорони здоров’я, за його межами та на етапах медичної евакуації, в т.ч. у польових умовах, на підставі попереднього клінічного діагнозу, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм, шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами, у разі необхідності розширення стандартної схеми вміти обґрунтувати персоніфіковані рекомендації під контролем лікаря-керівника в умовах лікувальної установи.
  10. Визначати необхідний режим праці, відпочинку та харчування дорослих, дітей і підлітків на підставі заключного клінічного діагнозу, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм, шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами.
  11. Визначати підхід, план та тактику ведення фізіологічної вагітності, фізіологічних пологів та післяпологово- го періоду шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами.
  12. Проводити оцінку загального стану новонародженої дитини шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм.
  13. Проводити оцінку та моніторинг розвитку дитини, надавати рекомендації з вигодовування та особливостей харчування залежно від віку, організовувати проведення профілактичних щеплень за календарем.
  14. Визначати тактику та надавати екстрену медичної допомогу при невідкладних станах (за списком 3) в умовах обмеженого часу згідно з існуючими клінічними протоколами та стандартами лікування.
  15. Організовувати надання медичної допомоги та лікувально-евакуаційних заходів населенню та військовослужбовцям в умовах надзвичайних ситуації та бойових дій, в т.ч. у польових умовах.
  16. Формувати раціональні медичні маршрути пацієнтів; організовувати взаємодію з колегами в своєму та інших закладах, організаціях та установах; застосовувати інструменти просування медичних послуг на ринку, на підставі аналізу потреб населення, в умовах функціонування закладу охорони здоров’я, його підрозділу, в конкурентному середовищі.
  17. Виконувати медичні маніпуляції (за списком 5) в умовах лікувального закладу, вдома або на виробництві на підставі попереднього клінічного діагнозу та/або показників стану пацієнта шляхом прийняття обґрунтованого рішення, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм.
  18. Визначати стан функціонування та обмежень життєдіяльності особи та тривалість непрацездатності з оформленням відповідних документів, в умовах закладу охорони здоров’я на підставі даних про захворювання та його перебіг, особливості професійної діяльності людини, тощо. Вести медичну документацію щодо пацієнта та контингенту населення на підставі нормативних документів.
  19. Планувати та втілювати систему протиепідемічних та профілактичних заходів, щодо виникнення та розповсюдження захворювань серед населення.
  20. Аналізувати епідеміологічний стан та проводити заходи масової й індивідуальної, загальної та локальної профілактики інфекційних захворювань.
  21. Відшуковувати необхідну інформацію у професійній літературі та базах даних інших джерелах, аналізувати, оцінювати та застосовувати цю інформацію.
  22. Застосовувати сучасні цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення, статистичні методи аналізу даних для розв’язання складних задач охорони здоров’я.
  23. Оцінювати вплив навколишнього середовища на стан здоров`я людини для оцінки стану захворюваності населення.
  24. Організовувати необхідний рівень індивідуальної безпеки (власної та осіб, про яких піклується) у разі виникнення типових небезпечних ситуацій в індивідуальному полі діяльності.
  25. Зрозуміло і однозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію з проблем охорони здоров’я та дотичних питань до фахівців і нефахівців.
  26. Управляти робочими процесами у сфері охорони здоров’я, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів, організовувати роботу та професійний розвиток персоналу з урахуванням набутих навиків ефективної роботи в команді, позицій лідерства, належної якості, доступності і справедливості, забезпечення надання інтегрованої медичної допомоги.
  27. Вільно спілкуватися державною та англійською мовою, як усно так і письмово для обговорення професійної діяльності, досліджень та проектів.
  28. Приймати ефективні рішення з проблем охорони здоров’я, оцінювати потрібні ресурси, враховувати соціальні, економічні та етичні наслідки.
  29. Планувати, організовувати та проводити заходи зі специфічної профілактики інфекційних захворювань, в т.ч. згідно з Національним календарем профілактичних щеплень, як обов‘язкових так і рекомендованих. Управляти залишками вакцин, організовувати додаткові вакцинальні кампанії, у т.ч. заходи з імунопрофілактики.

Кадрове забезпечення

Усі науково-педагогічні працівники, які залучені до реалізації освітньої складової освітньо-професійної програми мають кваліфікацію відповідну до спеціальності, науковий ступінь або вчене звання, підтверджений рівень наукової і професійної активності. Переважна більшість науково-педагогічних працівників є штатними працівниками ЛНМУ імені Данила Галицького, працівники клінічних кафедр є практикуючими фахівцями. Викладання дисциплін за освітньо-професійною програмою «Педіатрія» забезпечують 49 кафедр, у т.ч. 27 – клінічні і 22 – теоретичні. Діяльність цих підрозділів координує медичний факультет №2 і 7 профільних методичних комісій. Кадрове забезпечення кафедр і проєктної групи відповідають ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності.

Частка викладачів, які мають науковий ступінь доктора чи кандидата наук та читають лекції з навчальних дисциплін за спеціальністю і працюють на постійній основі становить 100 %. Проведення лекцій, практичних, семінарських та лабораторних занять, рівень наукової та професійної активності кожного з науково-педагогічних працівників засвідчується виконанням за останні п’ять років не менше чотирьох умов, зазначених у пункті 38 підпунктів 1-20 «Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 зі змінами. Випускні кафедри спеціальної (фахової) підготовки очолюють фахівці відповідної науково-педагогічної спеціальності: доктори та кандидати медичних наук. Підвищення кваліфікації за фахом здійснюється систематично.

До реалізації клінічної складової освітньої програми 228 «Педіатрія» у ЛНМУ імені Данила Галицького залучені практикуючі фахівці, члени міжнародних та національних професійних асоціацій та співтовариств, учасники міжнародних та національних науковопрактичних, освітніх та професійних заходів.

Матеріально-технічне забезпечення

Відповідає вимогам щодо матеріально-технічної бази для здійснення освітньої діяльності у сфері вищої освіти згідно з діючим законодавством України (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти» від 30.12 2015 р. № 1187 зі змінами, внесеними Постановою КМУ № 365 від 24.03.2021).

ЛНМУ забезпечений приміщеннями для проведення навчальних занять та контрольних заходів. Аудиторії обладнані мультимедійним устаткуванням. Освітні компоненти ОПП забезпечені відповідними клінічними базами, комп’ютерними робочими місцями, лабораторіями, обладнанням, устаткуванням. Для відпрацювання практичних навичок використовуються: навчальний імітаційний центр та високотехнологічні симуляційні класи; клініко-діагностичні та наукові лабораторії НДІ епідеміології та гігієни, Центральної науково-дослідної лабораторії з лабораторією промислової токсикології; лабораторії електронної мікроскопії; віварій; кафедральні лабораторії клінічної лабораторної діагностики; імунологічна; цитогістохімічна; «Лектинотест»; мікробіології; біологічної хімії; невропатології і нейрохірургії; онкології і радіології.

Матеріальне оснащення кафедр і їх клінічних баз дозволяють організовувати і проводити навчальні заняття з усіх дисциплін на належному науковому і методичному рівні з використанням найпоширеніших сучасних діагностичних, лікувальних та інших пристроїв, обладнання та приладів для проведення фахової діяльності. Для належної практично орієнтованої підготовки здобувачів освіти в Університеті створено відокремлений структурний підрозділ «Університетська лікарня ЛНМУ імені Данила Галицького».

Працюють 7 музеїв, 2 з них включені до Державного реєстру загальнонаціональних надбань: Музей хвороб людини та Анатомічний музей ЛНМУ, до Державного реєстру наукових об’єктів, які становлять національне надбання, включено також колекцію штамів рикетсій та арбовірусів у НДІ епідеміології а гігієни Університету.

Для навчання студентів використовуються клінічні бази у закладах охорони здоров’я Львова.

Університет має розвинену соціально-побутову інфраструктуру: наукова і студентська бібліотека, читальні зали, підприємства і пункти громадського харчування, актові зали, спортивний зал та спортивні майданчики, медичний пункт, спортивно-оздоровчий табір «Медик».

Здобувачі вищої освіти при потребі забезпечені гуртожитком.

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

До кожного компоненту освітньої програми і навчального плану кафедрами розроблені робочі програми і силабуси та навчально-методичне забезпечення освітніх компонент.

Здобувачі освіти забезпечені навчальними матеріалами з усіх навчальних дисциплін, у т.ч. практики; методичними матеріалами для проведення атестації здобувачів.

Фонди наукової бібліотеки ЛНМУ імені Данила Галицького, які містять 614,072 тис. примірників (87,2% - з медичної тематики) щороку поповнюються і задовольняють потреби здобувачів вищої освіти у сучасних вітчизняних та закордонних фахових періодичних виданнях за спеціальністю (у тому числі в електронному вигляді). Бібліотека має доступ до баз даних періодичних наукових видань англійською мовою за профілем. Бібліотека постійно працює над розширенням діапазону послуг і ресурсів, які можна отримувати віддалено: координуючи доступ університету до наукометричних та інших баз даних Clarivate Analytics: Web of Science; Elsevier; Scopus; Science Direct, ClinicalKey; Wolters Kluwer: UpToDate; McGrraw-Hill: AccessMedicine, AccessSurgery, Access EmergencyMedicine; EBSCO. Наші користувачі мали доступ до ресурсів OxfordMedicine, OVID platform+Medline, EKG-Training, Osmosis, AMBOSS, UWord, BMJ, CompleteAnatomy, Thieme, BenthamScience, RapidILL, Research4Life пов- нотекстових публікацій міжнародного видавництва SpringerNature.

Продовжується робота над поповненням бібліографічного покажчика «Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького».

З метою забезпечення здобувачів освіти навчальною та навчально-методичною літературою в Університеті працює потужний поліграфічний центр (друкарня і підрозділ оперативного друку). На офіційному веб-сайті ЛНМУ імені Данила Галицького http://new.meduniv.lviv.ua/en/ розміщена основна інформація про діяльність Університету (структура, ліцензії та сертифікати про акредитацію, відомості про освітні програми, які реалізуються у ЛНМУ імені Данила Галицького, документи, якими регулюється освітній процес, напрями освітньої та наукової діяльності, щорічні звіти ректора ЛНМУ імені Данила Галицького та результати моніторингу якості освіти, результати щорічного оцінювання здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників, інформація про навчальні та наукові структурні підрозділи, їх склад, діяльність, перелік навчальних дисциплін, силабуси, правила прийому, контактна інформація).

Національна кредитна мобільність

Національна кредитна мобільність здійснюється на підставі Закону України «Про вищу освіту». Визнання результатів навчання в інших закладах освіти України в рамках академічної мобільності – відповідно до угод ЛНМУ імені Данила Галицького та Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького.

Міжнародна кредитна мобільність

Міжнародна мобільність, проведення зарахування результатів міжнародної мобільності в рамках програми Erasmus+ здійснюється на підставі Закону України «Про вищу освіту» та угод між Університетом та закладами вищої освіти інших країн та відповідно до Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького.

Загалом міжнародна освітня та наукова діяльність академічної спільноти Університету реалізується шляхом співпраці з 75-ма закладами вищої освіти та організаціями з 22-х країн світу. Пріоритетним напрямком науково-технічної та інноваційної діяльності Університету залишається виконання міжнародних наукових та освітянських грантових проєктів, які фінансуються Європейським Союзом та Організацією Північноатлантичного договору.

Навчання іноземних здобувачів вищої освіти

Навчання іноземних студентів проводиться відповідно до вимог законодавства.

Освітньо-професійна програма «Педіатрія» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 228 Педіатрія галузі знань 22 Охорона здоров’я розроблена на виконання Закону України «Про вищу освіту» з урахуванням вимог Національної рамки кваліфікацій (7 рівень), на підставі освітньої (освітньо-професійної) програми, затвердженої Вченою радою Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького 24.05.2017, протокол № 4-ВР з урахуванням змін і доповнень, внесених Вченою радою ЛНМУ імені Данила Галицького 24.05.2019, протокол № 5-ВР; 19.02.2020, протокол № 1-ВР, 17.02.2021, протокол №1-ВР; від 23.02.2022, протокол №1-ВР; від 15.02.2023, протокол №1-ВР.

Перегляд освітньо-професійної програми «Педіатрія» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 228 Педіатрія галузі знань 22 Охорона здоров’я:

Навчальний рік

Дата затвердження ОПП Вченою радою

Наказ ректора про введення в дію ОПП

Дата введення в дію ОПП

2017-2018

Протокол №4-ВР від 24.05.2017

Наказ №1590-з від 02.06.2017

01.09.2017

2019-2020

Протокол №5-ВР від 24.05.2019

Наказ №2040-з від 24.06.2019

01.09.2019

2020-2021

Протокол №1-ВР від 19.02.2020

Наказ №706-з від 19.02.2020

01.09.2020

2021-2022

Протокол №1-ВР від 17.02.2021

Наказ №647-з від 24.02.2021

01.09.2021

2022-2023

Протокол №1-ВР від 23.02.2022

Наказ №636-з від 24.02.2022

01.09.2022

2023-2024

Протокол №1-ВР від 15.02.2023

Наказ №656-з від 15.02.2023

01.09.2023

2024-2025

Протокол № 2-ВР від 21.02.2024

Наказ № 600-з від 22.02.2024

01.09.2024

Освітньо-професійна програма для підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю 228 «Педіатрія» є документом, у якому визначено обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти; перелік компетентностей випускника; нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти; форми атестації здобувачів вищої освіти; вимоги до наявності системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти; перелік нормативних документів на яких базується освітня програма.

Освітньо-професійна програма розроблена та внесена проєктною (робочою) групою Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького у складі:

Гарант програми, керівник проєктної групи (гарант освітньої програми):

Андрій КУЗИК – к.мед.н, доцент кафедри дитячої хірургії; 

Члени проєктної групи:

- Олена ЛИЧКОВСЬКА – д.мед.наук, професор, завідувач кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики

- Леся БЕШ – д.мед.н, професор, завідувач кафедри педіатрії №2;

- Андрій НАКОНЕЧНИЙ – д.мед.н, професор, завідувач кафедри дитячої хірургії;

- Олександр НАДРАГА – д.мед.н., професор, завідувач кафедри дитячих інфекційних хвороб;

- Дмитро ДОБРЯНСЬКИЙ – д.мед.н., професор кафедри педіатрії № 2;

- Юрій КУЗЬМІНОВ – к.мед.н, доцент, завідувач кафедри педіатрії №1;

- Ірина КУЛАЧКОВСЬКА – к.мед.н., доцент кафедри пропедевтики педіатрії та медичної генетики;

- Олеся НИКИФОРУК – к.мед.н., доцент кафедри дитячої хірургії;

- Петро ГАЛАТИН, студент 3 курсу медичного факультету № 2.

Ухвалено Вченою радою медичного факультету №2 протокол №4 від 12.12.2023 р.

Рецензії-відгуки зовнішніх стейкхолдерів:

1. В.о. директора Інституту спадкової патології НАМН України, д.м.н., професор Гаяне АКОПЯН.

2. Професор кафедри педіатрії та медичної генетики Буковинського державного медичного університету, декан медичного факультету №4, Заслужений лікар України, д.мед.н. Таміла СОРОКМАН.

3. Професор кафедри дитячої хірургії НМУ імені О.О. Богомольця, Президент Всеукраїнської асоціації дитячих хірургів, д.мед.н., професор Василь ПРИТУЛА.

4. Генеральний директор КНП «Третя міська поліклініка м.Львова» Мирослав ДРОНИК.

5. В.о. генерального директора КНП «Студентська поліклініка м. Львова», к.мед.н. Андрій КОМАР.

6. Випускниця ОПП 228 “Педіатрія” 2023 року Ярина НАГІРНА.

7. Випускниця ОПП 228 “Педіатрія” 2023 року Христина ПОТОЧНЯК.

Освітньо-професійна програма “Педіатрія” (PDF)
Проєкт освітньо-професійної програми “Педіатрія” (PDF)
Обговорення проєкту освітньо-професійної програми “Педіатрія”

Опитування здобувачів освіти щодо якості освітніх послуг
Опитування роботодавців щодо якості освітніх послуг
Опитування випускників щодо якості освітніх послуг
Опитування НПП щодо реалізації освітньої програми

Accordion Sample Description
Код н/д Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)
Обов’язкові компоненти ОП
Гуманітарна підготовка
ОК 1. Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОК 2. Історія України та українська культура
ОК 3. Філософія
Фундаментальна підготовка
ОК 4. Латинська мова та медична термінологія
ОК 5. Медична біологія, паразитологія та генетика
ОК 6. Медична та біологічна фізика
ОК 7. Медична інформатика
ОК 8. Медична хімія
ОК 9. Біоорганічна хімія
ОК 10. Біологічна хімія
ОК 11. Анатомія людини з особливостями дитячого віку
ОК 12. Гістологія, цитологія та ембріологія з особливостями дитячого віку
ОК 13. Фізіологія з особливостями дитячого віку
ОК 14. Мікробіологія, вірусологія та імунологія
Професійна підготовка
ОК 15. Англійська  мова (за професійним спрямуванням)
ОК 16. Патоморфологія з особливостями дитячого віку
ОК 17. Патофізіологія з особливостями дитячого віку
ОК 18. Фармакологія
ОК 19. Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку
ОК 20. Пропедевтика внутрішньої медицини
ОК 21. Пропедевтика педіатрії, у т.ч. медична генетика
ОК 21.1. Пропедевтика педіатрії 
ОК 21.2. Медична генетика
ОК 22. Загальна хірургія, у т.ч. основи стоматології
ОК 22.1. Загальна хірургія
ОК 22.2. Основи стоматології
ОК 23. Клінічна анатомія і оперативна хірургія з особливостями дитячого віку
ОК 24. Радіологія,ут.ч. радіаційна медицина
24.1. Радіологія
24.2. Радіаційна медицина
ОК 25. Внутрішня медицина, у т.ч. ендокринологія, професійні хвороби
ОК 25.1. Внутрішня медицина (гастроентерологія, гематологія, пульмонологія, кардіологія, ревматологія, нефрологія)
ОК 25.2. Ендокринологія з особливостями дитячого віку
ОК 25.3. Професійні хвороби
ОК 26. Педіатрія  у т.ч. дитячі інфекції, фтизіатрія, клінічна імунологія, клінічна фармакологія
ОК 26.1. Педіатрія та неонатологія
ОК 26.2. Дитячі інфекційні хвороби
ОК 26.3. Фтизіатріяз дитячою фтизіатрією
ОК 26.4. Клінічна імунологія та алергологія
ОК 26.5. Клінічна фармакологія
ОК 27. Інфекційні хвороби
ОК 28. Дерматологія, венерологія з особливостями дитячого віку
ОК 29. Хірургія у т.ч. дитяча хірургія, нейрохірургія
ОК 29.1.  Хірургія
ОК 29.2.  Дитяча хірургія
ОК 29.3. Нейрохірургія
ОК 30. Травматологія і ортопедія з особливостями дитячого віку, у т.ч. фізична реабілітація
ОК 30.1.Травматологія і ортопедія з особливостями дитячого віку
ОК 30.2. Фізична реабілітація, спортивна медицина з особливостями дитячого віку
ОК 31. Онкологія з особливостями дитячого віку
ОК 32. Акушерство і гінекологія з гінекологією дитячого віку
ОК 33. Соціальна медицина, громадське здоров’я, у т.ч. історія медицини
ОК 33.1.Соціальна медицина, громадське здоров’я
ОК 33.2 Історія медицини
ОК 34. Урологія з особливостями дитячого віку
ОК 35. Оториноларингологіяз особливостями дитячого віку
ОК 36. Офтальмологіяз особливостями дитячого віку
ОК 37. Неврологія з особливостями дитячого віку
ОК 38. Медична психологія з особливостями дитячого віку
ОК 39. Психіатрія, наркологія з особливостями дитячого віку
ОК 40. Судова медицина, у т.ч. секційний курс та медичне право України
ОК 40.1. Судова медицина
ОК 40.2. Секційний курс
ОК 40.3. Медичне право України
ОК 41. Епідеміологія та біобезпека
ОК 42. Анестезіологія та інтенсивна терапія з особливостями дитячого віку, у т.ч. екстрена та невідкладна медична допомога
ОК 42.1. Анестезіологія та інтенсивна терапія з особливостями дитячого віку
ОК 42.2. Екстрена та невідкладна медична допомога
ОК 43. Військово-орієнтована медична підготовка
ОК 43.1. Домедична допомога в екстремальних ситуаціях
ОК 43.2. Основи організації медичного забезпечення населення і військ
ОК 43.3. Військова гігієна
ОК 43.4. Військово-польова терапія
ОК 43.5. Військово-польова хірургія
ОК 43.6. Військова епідеміологія
Виробнича практика
ОК 44. Виробнича лікарська практика в поліклініці та амбулаторії сімейної медицини
Вибіркові компоненти ОП*
Вибірковий блок 1
ВБ 1.1. Іноземна мова (друга) Презентація
ВБ 1.2. Англійська мова Презентація
ВБ 1.3. Іноземна мова (за професійним спрямуванням) Презентація
ВБ 1.4. Мовленнєва комунікація лікаря Презентація
ВБ 1.5. Культура мовлення та етикет медика Презентація
ВБ 1.6. Медицина і художня культура Презентація
ВБ 1.7. Соціологія і медична соціологія Презентація
ВБ 1.8. Основи економічних теорій Презентація
ВБ 1.9. Основи християнської етики та моралі Презентація
ВБ 1.10. Основи  психології Презентація
ВБ 1.11. Психологія спілкування Презентація
ВБ 1.12. Пропедевтика медицини узалежнень Презентація
ВБ 1.13. Історичні дисципліни в медичній освіті Презентація
ВБ 1.14. Наукове мовлення лікаря Презентація
ВБ 1.15. Визначні постаті української медицини Презентація
ВБ 1.16. Націологія і здоров′я нації Презентація
ВБ 1.17. Академічна доброчесність в освітньому процесі Презентація
ВБ 1.18. Основи інформаційних технологій і телемедицина Презентація
ВБ 1.19. Основи патентознавства Презентація
ВБ 1.20. Логіка. Формальна логіка Презентація
ВБ 1.21. Правознавство Презентація
ВБ 1.22. Безпека життєдіяльності Презентація
ВБ 1.23. Охорона праці в галузі Презентація
ВБ 1.24. Основи соціальної психології Презентація
ВБ 1.25. Теорія пізнання та медицина Презентація
ВБ 1.26. Основи психоаналізу Презентація
ВБ 1.27. Етичні проблеми в медицині Презентація
ВБ 1.28. Сучасні проблеми молекулярної біології Презентація
ВБ 1.29. Генетика Презентація
ВБ 1.30. Сучасні проблеми біофізики Презентація
ВБ 1.31. Перша допомога і елементи медсестринства Презентація
ВБ 1.32. Деонтологія в медицині Презентація
ВБ 1.33. Невідкладна медична допомога в умовах бойових дій Презентація
ВБ 1.34. Інформатика і статистика Презентація
ВБ 1.35. Цитофізіологія Презентація
ВБ 1.36. Перша медична допомога Презентація
ВБ 1.37. Сучасні проблеми вірусології Презентація
ВБ 1.38. Нутриціологія Презентація
ВБ 1.39. Практична анатомія Презентація
ВБ 1.40. Побічна дія ліків Презентація
ВБ 1.41. Паразитологія Презентація
ВБ 1.42. Сучасні методи генетичної діагностики Презентація
ВБ 1.43. Раціональне харчування та дієтотерапія Презентація
ВБ 1.44. Молекулярна фізіологія і біотехнології для сучасної медицини Презентація
ВБ 1.45. Клінічна біохімія Презентація
ВБ 1.46. Клінічна мікробіологія Презентація
ВБ 1.47. Інформаційні технології в медицині Презентація
ВБ 1.48. Актуальні проблеми фізіотерапії, курортології та реабілітації Презентація
ВБ 1.49. Методологія доказової медицини Презентація
ВБ 1.50. Клінічна токсикологія Презентація
ВБ 1.51. Клінічна лабораторна діагностика Презентація
ВБ 1.52. Основи рефлексотерапії Презентація
ВБ 1.53. Мануальна терапія Презентація
ВБ 1.54. Косметологія Презентація
ВБ 1.55. Репродуктивне здоров’я та планування сім’ї Презентація
ВБ 1.56. Сучасні питання клінічної анатомії в абдомінальній хірургії Презентація
ВБ 1.57. Сучасні аспекти клінічної анатомії в кардіохірургії Презентація
ВБ 1.58. Сучасні аспекти клінічної анатомії в торакальній хірургії Презентація
ВБ 1.59. Сучасні аспекти клінічної анатомії в оториноларингології Презентація
ВБ 1.60. Основи сексології та сексопатології Презентація
ВБ 1.61. Актуальні питання дитячої анестезіології Презентація
ВБ 1.62. Хірургія новонароджених Презентація
ВБ 1.63. Актуальні питання дитячої  ревматології Презентація
ВБ 1.64. Актуальні питання дитячої гастроентерології Презентація
ВБ 1.65. Імунодіагностика, імунотерапія, імунопрофілактика в репродуктології Презентація
ВБ 1.66. Вікові аспекти фармакотерапії Презентація
ВБ 1.67. Ендоскопічні технології в акушерстві та гінекології Презентація
ВБ 1.68. Інструментальні методи функціональної діагностики Презентація
ВБ 1.69. Актуальні проблеми клінічної патоморфології Презентація
ВБ 1.70. Антикорупційна політика та академічна доброчесність Презентація
ВБ 1.71. Рефлексотерапія в дитячій неврології Презентація
ВБ 1.72. Актуальні проблеми дитячої неврології Презентація
ВБ 1.73. Актуальні питання дитячої пульмонології Презентація
ВБ 1.74. Організаційні основи сімейної медицини Презентація
ВБ 1.75. Основи дитячої трансплантології Презентація
ВБ 1.76. Клінічна паразитологія Презентація
ВБ 1.77. Актуальні проблеми  ВІЛ-інфекції у дітей Презентація
ВБ 1.78. Дерматоонкологія Презентація
ВБ 1.79. Менеджмент в охороні здоров’я Презентація
ВБ 1.80. Пластична та реконструктивна хірургія Презентація
ВБ 1.81. Актуальні питання дитячої кардіохірургії Презентація
ВБ 1.82. Актуальні питання нейрохірургії Презентація
ВБ 1.83. Актуальні питання церебро-васкулярної патології у дітей Презентація
ВБ 1.84. Комунікативні навички лікаря Презентація
ВБ 1.85. Актуальні питання дитячої кардіології Презентація
ВБ 1.86. Актуальні питання дитячої нефрології Презентація
ВБ 1.87. Імунодіагностика, імунотерапія, імунопрофілактика COVID-19 Презентація
ВБ 1.88. Специфічна імунопрофілактика в практичній медицині Презентація
ВБ 1.89. Алергологічні невідкладні стани в практиці лікаря-педіатра Презентація
ВБ 1.90. Медичні аспекти біоетики та біобезпеки Презентація
ВБ 1.91. Доказова медицина Презентація
ВБ 1.92. Ендоскопічні технології в педіатрії Презентація
ВБ 1.93. Медична реабілітація Презентація
ВБ 1.94. Актуальні питання неонатології Презентація
ВБ 1.95. Екстремальна медицина Презентація
ВБ 1.96. Фізичне виховання Презентація
ВБ 1.97. Дитяча урологія Презентація
ВБ 1.98. Актуальні питання захворювань верхніх дихальних шляхів та вуха у дітей Презентація
ВБ 1.99. Біологічна роль елементів життя Презентація
ВБ 1.100 Основи загальної військової підготовки Презентація
ВБ 1.101 Сучасна бойова травма Презентація
ВБ 1.102 Проблеми психічного здоров’я дітей в умовах війни Презентація
ВБ 1.103 Фізична реабілітація дітей, які постраждали внаслідок бойових дій Презентація
ВБ 1.104 Медична та фізична реабілітація на різних рівнях надання медичної допомоги Презентація
ВБ 1.105 Біоетика Презентація
Вибірковий блок 2
ВБ 2.1. Виробнича практика: Догляд за хворими в терапевтичному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.2. Виробнича практика: Догляд за хворими в хірургічному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.3. Виробнича практика: Догляд за хворими в педіатричному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.4. Виробнича сестринська практика в терапевтичному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.5. Виробнича сестринська практика в хірургічному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.6. Виробнича сестринська практика в педіатричному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.7. Виробнича лікарська практика в терапевтичному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.8. Виробнича лікарська практика в хірургічному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.9. Виробнича лікарська практика в пологовому відділенні Презентація
ВБ 2.10. Виробнича лікарська практика в педіатричному відділенні стаціонару Презентація
ВБ 2.11. Практика з симуляційної медицини Презентація
ВБ 2.12. Практика з профілактичної педіатрії Презентація
Вибірковий блок 3
ВБ 3.1. Індивідуальний профільний курс Дитячі хвороби з дитячими інфекційними хворобами Презентація
  ВБ 3.1.1. Педіатрія, дитячі інфекції, фтизіатрія, клінічна імунологія, паліативна і хоспісна медицина Презентація
  ВБ 3.1.2. Внутрішня медицина, ендокринологія, інфекційні хвороби, загальна практика (сімейна медицина) Презентація
  ВБ 3.1.3. Хірургія, дитяча хірургія, онкологія Презентація
  ВБ 3.1.4. Акушерство і гінекологія з гінекологією дитячого віку Презентація
  ВБ 3.1.5. Гігієна з гігієною дитячого і підліткового віку, організація охорони здоров’я у т.ч. роботи педіатричної (неонатологічної) служби Презентація
ВБ 3.2. Індивідуальний профільний курс Хірургія з дитячою хірургією Презентація
  ВБ 3.2.1. Хірургія, дитяча хірургія, онкологія, паліативна і хоспісна медицина, загальна практика (сімейна медицина) Презентація
  ВБ 3.2.2. Педіатрія, дитячі інфекції, фтизіатрія, клінічна імунологія Презентація
  ВБ 3.2.3. Внутрішня медицина, ендокринологія, інфекційні хвороби Презентація
  ВБ 3.2.4. Акушерство і гінекологія з гінекологією дитячого віку, у т.ч. оперативна гінекологія Презентація
  ВБ 3.2.5. Гігієна з гігієною дитячого і підліткового віку, соціальна медицина, громадське здоров’я Презентація
ВБ 3.3. Індивідуальний профільний курс Профілактична педіатрія
  ВБ 3.3.1. Гігієна з гігієною дитячого і підліткового віку, соціальна медицина, громадське здоров’я, інфекційні хвороби, фтизіатрія, клінічна імунологія, паліативна і хоспісна медицина Презентація
  ВБ 3.3.2. Педіатрія, дитячі інфекції Презентація
  ВБ 3.3.3. Внутрішня медицина, ендокринологія, загальна практика (сімейна медицина) Презентація
  ВБ 3.3.4. Хірургія, дитяча хірургія, онкологія Презентація
  ВБ 3.3.5. Акушерство і гінекологія з гінекологією дитячого віку, у т.ч. профілактична гінекологія Презентація

 

Для вступників:

Додаткова інформація: